Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
1 531 725,00 UAH
UA-2020-01-10-001583-c 2bd2a937e63b46ec956f6c00e047079b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Наталія Юріївна

+380958094732 ndmitrieva84@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоайдарський професійний аграрний ліцей
Код ЄДРПОУ: 05536047
Вебсайт: http://ndarpal.lg.ua
Місцезнаходження: 93500, Україна , Луганська обл., Новоайдар, вул. Незалежності, 68
Контактна особа: Дмитрієва Наталія Юріївна
+380958094732
ndmitrieva84@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 11:13
Очікувана вартість: 1 531 725,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 531,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150000 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар, вул Незалежності, 68 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки Споживача за поставлений природний газ здійснюються за розрахунковий період до 20 числа місяця, наступного за місяцем постачання газу, на підставі виставленого Постачальником рахунку на оплату та Акту приймання-передачі газу. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Споживачем на свій рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 15:07
Перелік змін до ТД.doc
16 січня 2020 15:07
ТД_зі змінами_природний газ.doc
16 січня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 15:07
Перелік змін до ТД.doc
16 січня 2020 15:07
ТД_зі змінами_природний газ.doc
10 січня 2020 15:15
ТД_природний газ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до тендерної документації
Дата подання: 13 січня 2020 19:25
Дата відповіді: 16 січня 2020 14:44
1.Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники у складі своєї тендерної пропозиції повині надати: «документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів». Звертаємо увагу Замовника на наступне: Відповідно до пп. 7, 10 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газотранспортної системи зобов’язаний вживати заходів до підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час здійснення господарської діяльності; вживати інших заходів, необхідних для безпечної та стабільної роботи газотранспортної системи, що передбачені цим Законом або не суперечать законодавству. Відповідно до пп. 4 , 7 ч. 2 ст. 38 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газорозподільної системи зобов’язаний вживати заходів для підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час здійснення своєї господарської діяльності; вживати інших заходів, необхідних для безпечної та стабільної роботи газорозподільної системи, що передбачені цим Законом або не суперечать законодавству. Відповідно до пп. 4 , 10 ч. 4 ст. 46 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газосховищ зобов’язаний вживати заходів для підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час провадження господарської діяльності; вживати інших заходів, необхідних для безпечної та стабільної роботи газосховищ, що передбачені цим Законом або не суперечать законодавству. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Статтею 3 вказаного Закону визначено перелік сфер застосування оцінки впливу на довкілля. Проте, в даному переліку відсутня діяльність з постачання природного газу, яку здійснюють постачальники природного газу відповідно до виданої ліцензії. Звертаємо увагу, що діяльність учасників як постачальників природного газу не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Жодним іншим нормативно-правовим актом України не встановлено обов’язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Тому, вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів є законодавчо не обґрунтованою. 2.Згідно п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники у складі своєї тендерної пропозиції повині надати: «роз’яснення державного органу, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або висновок спеціаліста у сфері охорони навколишнього природного середовища, рівень професійних знань якого засвідчений державним органом, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища (його комісією), про те, що заходи із захисту навколишнього середовища, які впроваджує учасник процедури закупівлі є відповідними положенням екологічного законодавства України». Звертаємо увагу Замовника на наступне: Центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища є Міністерство енергетики та захисту довкілля України (Мінекоенерго). Правові засади діяльності Мінекоенерго ґрунтуються на Положенні про Міністерство енергетики та захисту довкілля України, яке містить завдання, основні напрямки діяльності, права, обов’язки та ін. Серед повноважень Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, відсутні права щодо надання роз’ясненнь про те, що господарська діяльність, яку здійснює суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі), відповідає вимогам діючого законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та не здійснює негативний вплив на довкілля. Тому, така вимога Змовника не є законною та обґрунтованою. 3. Згідно п.2. «Інша інформація» розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повині надати: «офіційну інформацію з Центрального управління Служби безпеки України про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України». Звертаємо увагу Замовника на наступне: Керуючись повноваженнями Центрального управління Служби безпеки України, які визначені ст. 10 Закону України «Про службу безпеки України», Замовник передбачає надання у складі тендерних пропозицій учасниками офіційної інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України. Необхідно зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про службу безпеки України» з метою ефективного виконання своїх завдань Службою безпеки України створюються її регіональні органи: обласні управління Служби безпеки України, їх міжрайонні, районні та міські підрозділи, розміщення і територіальна компетенція яких можуть не збігатися з адміністративно-територіальним поділом України. Тобто, з метою отримання офіційної інформації про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, учасники можуть також звертатися до обласних управлінь Служби безпеки України, їх міжрайонних, районних та міських підрозділів. Однак, тендерний комітет Замовника свідомо обмежив коло суб’єктів, які уповноважені надавати запитувану інформацію в офіційному порядку, що робить його вимогу дискримінаційною. Також відповідно рішення РНБО та указу Президента від 2 вересня 2015 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", зазначається, що пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів були внесені Кабінетом міністрів та Службою безпеки України. До списку фізичних осіб входять 388 людей, передусім громадян РФ та України, які чинили чи підтримували окупацію українських теренів військами агресора, чи причетні до переслідування українців за кордоном. Також до переліку входять представники маргінальних пропутінських кіл з інших країн, які тим чи іншим чином долучились до антиукраїнських дій кремлівського режиму. У списку юридичних осіб – 105 компаній РФ та їхніх дочірніх підприємств в Україні. В вільному доступі можна, ознайомитися із повними списками фізичних та юридичних осіб, які потрапили під санкції України, можна за наступними посиланням: http://www.rnbo.gov.ua/documents/496.html. Тому, така вимога Змовника не є законною та обґрунтованою. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон України) закріплює основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, що положення тендерної документації Замовника, порушують принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першої частини загального запитання.
Як убачається із рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 07.05.2019 № 5576-р/пк-пз (номер скарги:
UA-2019-04-03-000816-b.c1, посилання: https://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-03-000816-b):
«Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації з метою уникнення небезпечних подій, нещасних випадків, професійних захворювань працівників та аварійних ситуацій від можливого негативного впливу небезпек. Учасник має надати сертифікат стосовно політики у сфері безпеки праці, що є основою для встановлення та аналізування цілей у сфері безпеки праці, тобто учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 "Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги" (OHSAS 18001:2007, IDT).
Згідно з пунктом 6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 3 до тендерної документації. Зі зростанням масштабів виробництва та технологічних можливостей збільшується масштаб наслідків від аварій, а також небезпека для здоров'я та життя співробітників, насамперед тих, що виконують роботи з підвищеною небезпекою. Особливо високий ступінь ризику на підприємствах нафтогазового комплексу, добувної та хімічної галузей промисловості, будівельної індустрії. Сьогодні виробничі компанії прагнуть, з одного боку, зменшити витрати, пов'язані з охороною здоров'я та безпекою праці, з іншого боку — підвищити безпеку виробництва, ефективно керуючи пов'язаними з ним ризиками для людини, і одночасно поліпшити корпоративний імідж. З цією метою, підприємства впроваджують у себе системи управління професійною безпекою та здоров'ям, орієнтуючись на вимоги міжнародного стандарту OHSAS 18001. Отже, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати чинний сертифікат міжнародного стандарту OHSAS 18001.
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Отже, Колегія схвально відноситься до умови тендерної документації щодо надання документів на підтвердження дотримання Учасником законодавчих та інших нормативних вимог з безпеки праці, що пов'язані з діяльністю підприємства.
Таким чином, вважаємо вимогу тендерної документації щодо надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції: «документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів» доцільною.
Щодо другої частини загального запитання.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Як вбачається із Тендерної документації на закупівлю по предмету: ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), предметом закупівлі є товар – природний газ разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т. ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу. Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються постачальником споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) потужності (нарахування тарифу на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи за 1000 кубічних метрів за добу) постачальником у оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу споживачу у відповідній газовій добі/місяці/кварталі/році. Потужність - максимально допустиме перетікання обсягу природного газу, виражене в одиницях енергії до одиниці часу, що надається замовнику послуг транспортування відповідно до договору транспортування.
З огляду на Національний класифікатор України «Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010» придбання цього предмету закупівлі відбувається у результаті господарської діяльності із розподілення газоподібного палива через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.22), торгівлі газом через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.23), оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (код КВЕД 46.71).
Відповідно до пунктів 1, 3 частини першої статті 1 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» вплив на довкілля (далі - вплив) - будь-які наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров’я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об’єктів, історичних пам’яток та інших матеріальних об’єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об’єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів.
Планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об’єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.
Згідно із статтею 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» оцінка впливу на довкілля - це процедура виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки будь-якого виду планованої господарської діяльності на стан довкілля і здоров’я населення.
Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає перелік видів господарської діяльності, які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати висновок (частини друга і третя статті 3 цього Закону).
Діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями не визначена серед видів планованої діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля.
Таким чином, саме Законом підтверджується, що діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями і за результатами якої замовник придбаває предмет закупівлі, не здійснює негативний вплив на навколишнє середовище.
Отже, вважаємо вимогу тендерної документації щодо надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції: «роз’яснення державного органу, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або висновок спеціаліста у сфері охорони навколишнього природного середовища, рівень професійних знань якого засвідчений державним органом, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища (його комісією), про те, що заходи із захисту навколишнього середовища, які впроваджує учасник процедури закупівлі є відповідними положенням екологічного законодавства України» законодавчо обґрунтованою.

Щодо третьої частини загального запитання.
Відповідно до частин першої, третьої, шостої, сьомої статті 5 Закону України «Про санкції» пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України.
Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання.
Рішення про внесення змін до санкцій приймається органом, що прийняв рішення про їх застосування відповідно до цього Закону, за власною ініціативою або на підставі пропозицій органів державної влади, зазначених у частині першій цієї статті.
Рішення про скасування санкцій приймається органом, що прийняв рішення про їх застосування відповідно до цього Закону, у разі якщо застосування санкцій привело до досягнення мети їх застосування.
Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», відповідно до пункту 1 якого РНБО вирішила підтримати пропозиції щодо продовження і застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), внесені Кабінетом Міністрів України (розпорядження від 26.04.2017 № 288-р), Службою безпеки України та Національним банком України.
Пунктами 2, 3 цього рішення РНБО встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до: фізичних осіб згідно з додатком 1; юридичних осіб згідно з додатком 2.
Кабінету Міністрів України разом зі Службою безпеки України за участю Національного банку України забезпечити реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених пунктом 2 цього рішення.
Указом Президента України від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.05.2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», відповідно до пункту 1 якого РНБО вирішила підтримати пропозиції щодо застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), внесені Кабінетом Міністрів України, Службою безпеки України та Національним банком України.
Пунктами 2-4 цього рішення РНБО встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до: фізичних осіб згідно з додатком 1; юридичних осіб згідно з додатком 2.
У додатку 1 до рішення Ради національної безпеки і оборони України
від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133, позиції 975 та 993 виключити.
Кабінету Міністрів України разом зі Службою безпеки України та Національним банком України забезпечити реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених пунктом 2 цього рішення.
Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21.06.2018 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», відповідно до пункту 1 якого РНБО вирішила підтримати пропозиції щодо застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), внесені Кабінетом Міністрів України та Службою безпеки України.
Пунктами 2-4 цього рішення РНБО встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до окремих фізичних і юридичних осіб та внести зміни до санкцій, застосованих відповідно до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.05.2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», уведеного в дію Указом Президента України від 14.05.2018 № 126, виклавши додатки 1 та 2 до зазначеного рішення у редакціях, що додаються до цього рішення РНБО.
У додатку 1 до рішення Ради національної безпеки і оборони України
від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», уведеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133, позицію 907 виключити.
Кабінету Міністрів України разом зі Службою безпеки України та Національним банком України забезпечити реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених пунктом 2 цього рішення.
Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.03.2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», відповідно до пункту 1 якого РНБО вирішила підтримати пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), внесені Кабінетом Міністрів України, Службою безпеки України та Національним банком України.
Пунктами 2-6 цього рішення РНБО встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до: фізичних осіб згідно з додатком 1; юридичних осіб згідно з додатком 2.
Кабінету Міністрів України разом зі Службою безпеки України та Національним банком України забезпечити реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених пунктом 2 цього рішення.
У додатку 1 до рішення Ради національної безпеки і оборони України
від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», уведеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133, позицію 1140 виключити.
У рішенні Ради національної безпеки і оборони України від 21.06.2018 "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", уведеному в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176:
1) у додатку 1:
позиції 59, 437 та 510 виключити;
позицію 858 викласти у редакції, що додається (додаток 3);
2) у додатку 2:
позиції 163, 164, 165, 185, 224, 226, 227 та 721 виключити;
позиції 287 та 431 викласти у редакції, що додається (додаток 4).
Службі безпеки України завершити перевірку наявності у діяльності юридичних осіб, зазначених у додатку 1 до Постанови Верховної Ради України від 04.10.2018 № 2589-VIII «Про схвалення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», підстав для застосування санкцій згідно з частиною другою статті 1, статтею 3 Закону України «Про санкції», зокрема здійснення терористичної діяльності.
Згідно з пунктами 1-6, 10, 16, 25 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» видами санкцій згідно з цим Законом є:
- блокування активів - тимчасове обмеження права особи користуватися та розпоряджатися належним їй майном;
- обмеження торговельних операцій;
- обмеження, часткове чи повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України;
- запобігання виведенню капіталів за межі України;
- зупинення виконання економічних та фінансових зобов’язань;
- анулювання або зупинення ліцензій та інших дозволів, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності, зокрема, анулювання чи зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами;
- заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом;
- заборона збільшення розміру статутного капіталу господарських товариств, підприємств, у яких резидент іноземної держави, іноземна держава, юридична особа, учасником якої є нерезидент або іноземна держава, володіє 10 і більше відсотками статутного капіталу або має вплив на управління юридичною особою чи її діяльність;
- інші санкції, що відповідають принципам їх застосування, встановленим цим Законом.
Частиною другою статті 6 Закону України «Про санкції» встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону.
Таким чином, при здійсненні закупівель відповідно до Закону замовнику необхідно ураховувати вимоги Закону України «Про санкції» та вищенаведених рішень РНБО, уведених в дію указами Президента України.
Закупівля не здійснюється від суб‘єктів господарювання, до яких застосовані санкції.
З огляду на викладене наразі відсутня загальнодоступна єдина база даних фізичних та юридичних осіб, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), яка б дозволила замовникам (органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків) здійснювати моніторинг даних фізичних та юридичних осіб, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), з метою беззаперечного дотримання застосованих до них санкцій.
Численні додатки до рішень РНБО щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо фізичних та юридичних осіб та зміни до них ускладнюють можливість замовників перевіряти значне коло учасників процедур закупівлі щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій відносно них, а отже є очевидними ризики допущення до процедур закупівлі, зокрема, відкритих торгів, учасників, до яких застосовано санкції, або, навпаки, недопущення до процедур закупівлі учасників, санкції відносно яких скасовані.
У разі допущення замовниками до процедур закупівлі, зокрема, відкритих торгів, учасників, до яких застосовано санкції, буде порушений такий принцип здійснення закупівель, як максимальна економія та ефективність (частина перша статті 3 Закону) та заподіяно майнову шкоду.
Одночасно, у разі недопущення замовниками до процедур закупівлі учасників, санкції відносно яких скасовані, буде порушений такий принцип здійснення закупівель, як недискримінація учасників (частина перша статті 3 Закону).
Ураховуючи вищенаведені рішення РНБО, Служба безпеки України уповноважена забезпечувати реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених відповідними рішеннями Ради національної безпеки і оборони України, а також здійснювати перевірку наявності у діяльності юридичних осіб підстав для застосування санкцій згідно з частиною другою статті 1, статтею 3 Закону України «Про санкції», зокрема, здійснення терористичної діяльності.
Відповідно до частини першої статті 9 Закону України «Про Службу безпеки України» систему Служби безпеки України складають Центральне управління Служби безпеки України, підпорядковані йому регіональні органи, органи військової контррозвідки, військові формування, а також навчальні, науково-дослідні та інші заклади Служби безпеки України.
Згідно з частиною першою статті 10 Закону України «Про Службу безпеки України» Центральне управління Служби безпеки України відповідає за стан державної безпеки, координує і контролює діяльність інших органів Служби безпеки України.
З огляду на вищевикладене, а також повноваження Служби безпеки України, визначені у рішеннях РНБО, та повноваження Центрального управління Служби безпеки України, визначені у частині першій статті 10 Закону України «Про Службу безпеки України, учасник у складі тендерної пропозиції має надати офіційну інформацію з Центрального управління Служби безпеки України про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-10-001583-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 14 січня 2020 23:22
умови, що суперечать чинному законодавству
Згідно частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до опублікованої в системі Prozorro Тендерної документації (далі – ТД), Новоайдарський професійний аграрний ліцей (далі – Замовник). 10.01.2020 року оголосив проведення відкритих торгів: ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо. Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника у вказаній закупівлі, було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, що викладені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах. Згідно з Проектом договору, що викладено в Додатку №3 ТД «Розділу 3. Ціна Договору» передбачена умова 3.3.2.Зміна ціни за одиницю товару у бік збільшення може бути застосована через 90 календарних днів з дати укладення договору. Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, а саме п.2 ч.4 ст.36 визначено, що один із випадків зміни ціни є зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Згідно з листом-роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27 жовтня 2016 року №3302-06/34307-06 сторони можуть вносити такі зміни до договору про закупівлю кілька разів – залежно від коливання ринкових цін та за умови, що такі зміни до договору про закупівлю будуть обґрунтованими та документально підтвердженими. Таким чином умова зазначена вказує на неможливість Постачальником змінювати ціну товару протягом 90 календарних днів з дати підписання договору. Тобто завчано передбачено, що постачальник зможе підвищити ціну не раніше ніж через три місяці. Одночасно також зауважимо, що законодавство у сфері публічних закупівель не містить обмежень щодо частоти внесення змін до договору про закупівлю в частині ціни за одиницю товару в межах 10 %. Тож вбачається, що такі зміни до договору про закупівлю можна вносити декілька разів. Водночас законодавство не містить обмежень, що для внесення таких змін до договору про закупівлю має пройти певний строк. Отже, заборона зміни ціни протягом 90 календарних днів з дати підписання договору є безпідставною, незаконною та необґрунтованою. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень або скасувати закупівлю в разі неможливості внесення змін. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У раз ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2020 14:50
Вашу вимогу опрацьовано. Найближчим часом до тендерної документації буде внесено зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-10-001583-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39796845
Дата подання: 20 січня 2020 20:59
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінанаційних вимог у документації
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінанаційних вимог у документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 січня 2020 19:46
Рішення від 23.01.2020 № 1367 +лист Замовник.pdf
Дата публікації: 23 січня 2020 19:46
рішення від 06.02.2020 № 2309.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2020 20:16
Номер скарги: UA-2020-01-10-001583-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:41849377
Дата подання: 28 лютого 2020 22:51
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 березня 2020 19:55
Рішення від 04.03.2020 № 4143.pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 19:55
Перенесення розгляду скарги № 3616.pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 18:33
рішення від 23.03.2020 5464.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 20:00

Документи подані скаржником

20 січня 2020 20:59
Платіжне доручення.pdf
20 січня 2020 20:59
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

28 лютого 2020 22:51
пд 480 від 26.02.2020.pdf
18 березня 2020 18:28
довіреність.pdf
18 березня 2020 18:28
довіреність.pdf.p7s

Документи подані замовником

18 березня 2020 17:40
Відповідь по суті скарги
19 березня 2020 16:04
Довіреність .pdf
19 березня 2020 16:04
ЛИСТ .pdf
19 березня 2020 16:04
Клопотання .pdf

Документи Органу Оскарження

04 березня 2020 19:55
Рішення від 04.03.2020 № 4143.pdf
26 березня 2020 20:00
рішення від 23.03.2020 5464.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" 810 000,00
UAH з ПДВ
798 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 975 000,00
UAH з ПДВ
798 468,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" 1 395 000,00
UAH з ПДВ
1 395 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" 1 398 000,00
UAH з ПДВ
1 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ-ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ" 1 531 725,00
UAH з ПДВ
1 531 725,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2020 16:16
Електронний підпис
25 січня 2020 16:16
якість товару.pdf
25 січня 2020 16:16
техн специф.pdf
25 січня 2020 16:16
техн завдання.pdf
25 січня 2020 16:16
санкції.pdf
25 січня 2020 16:16
санкції 3.pdf
25 січня 2020 16:16
санкції 2.pdf
25 січня 2020 16:16
пропозиція.pdf
25 січня 2020 16:16
проект договору.pdf
25 січня 2020 16:16
працівники.pdf
25 січня 2020 16:16
охорона праці.pdf
25 січня 2020 16:16
обсяг газу.pdf
25 січня 2020 16:16
інформація технічні.pdf
25 січня 2020 16:16
значний правочин.pdf
25 січня 2020 16:16
запас газу.pdf
25 січня 2020 16:16
довкілля.pdf
25 січня 2020 16:16
довіреність.pdf
25 січня 2020 16:16
довідка.pdf
25 січня 2020 16:16
гарантійний.pdf
25 січня 2020 16:16
відповідає техн.pdf
25 січня 2020 16:16
аналогічні.pdf
25 січня 2020 16:16
ст 17.pdf
25 січня 2020 16:16
ст 17 по формі.pdf
25 січня 2020 16:16
Сертифікат екологія.pdf
25 січня 2020 16:16
Паливторг.pdf
25 січня 2020 16:16
копія штатний розпис.pdf
25 січня 2020 16:16
копія витяг пдв.pdf
25 січня 2020 16:16
код доступу.pdf
25 січня 2020 16:16
Західнадрасервіс.pdf
25 січня 2020 16:16
єдиний податок.pdf
25 січня 2020 16:16
дсту.pdf
25 січня 2020 16:16
договір зберігання.pdf
25 січня 2020 16:16
довкілля.pdf
25 січня 2020 16:16
довідка тпп січень..pdf
25 січня 2020 16:16
довідка всі рахунки.pdf
25 січня 2020 16:16
Відгук Вел Баг-1.pdf
25 січня 2020 16:16
Витяг ПДВ.pdf
25 січня 2020 16:16
Витяг ЄДР.pdf
25 січня 2020 16:16
БЛАГОГАЗ 18001 УКР.pdf
25 січня 2020 16:16
баланс 2018.pdf
25 січня 2020 16:16
баланс 3 кв 2019.pdf
25 січня 2020 16:16
74.Сертифікат 14001.pdf
25 січня 2020 16:16
67. Постанова НКРЕКП.pdf
25 січня 2020 16:16
67 опис.pdf
25 січня 2020 16:16
38.акти Олександрія.pdf
25 січня 2020 16:16
15. ФХП січень 2020.pdf
25 січня 2020 16:16
10 Наказ № 2 Маланій.pdf
25 січня 2020 16:16
9 виписка з протоколу.pdf
25 січня 2020 16:16
5. Протокол №2.pdf
25 січня 2020 16:16
4. доручення.pdf
25 січня 2020 16:16
1 ПВ.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 13:07
Електронний підпис
24 січня 2020 13:07
Технічна частина.PDF
24 січня 2020 13:07
Тендерна пропозиція.PDF
24 січня 2020 13:07
Інші документи.PDF

Публічні документи

24 січня 2020 12:36
Електронний підпис
24 січня 2020 12:36
Реєстр.pdf
24 січня 2020 12:36
ШТАТНОЕ НА 01.12.2019.pdf
23 січня 2020 21:27
Електронний підпис
23 січня 2020 21:27
Штатний 01.11.2019.pdf
23 січня 2020 21:27
ТПП.pdf
23 січня 2020 21:27
Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
23 січня 2020 21:27
Сертифікат по аудиту.pdf
23 січня 2020 21:27
Реєстр.pdf
23 січня 2020 21:26
Копія звіт 1-ПВ.pdf
23 січня 2020 21:26
Копія витягу ПДВ.pdf
23 січня 2020 21:26
Довідка ДФС.pdf
23 січня 2020 21:26
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
23 січня 2020 21:26
8 Довідка працівники.pdf
23 січня 2020 21:26
5 Форма ТП.pdf
23 січня 2020 21:26
4 Технічні вимоги.pdf
23 січня 2020 21:25
2 Проект договору.pdf
23 січня 2020 21:25
1 Довіреність.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 17:17
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:16
МВС 14.02.20.pdf
18 лютого 2020 17:16
Довідка з ДФС.pdf
18 лютого 2020 17:16
Довідка _банкрутство.pdf
24 січня 2020 20:08
Електронний підпис
24 січня 2020 20:06
Частина 2.pdf
24 січня 2020 20:06
Частина 1.pdf
24 січня 2020 20:06
Частина 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ-ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"
#41849377
Відхилено 798 300,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:22
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
Відхилено 798 468,27
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ"
#39796845
Відхилено 1 395 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ"
#41055889
Переможець 1 398 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

18 лютого 2020 15:19
Електронний підпис
18 лютого 2020 15:07
протокол 10.pdf

Документи

18 лютого 2020 15:37
Електронний підпис
18 лютого 2020 15:31
протокол 11.pdf

Документи

18 лютого 2020 15:47
Електронний підпис
18 лютого 2020 15:45
протокол 12.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" #41055889

№ рішення у справі

60/78-р/к

Дата рішення у справі

23.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ"
#41055889
1 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 16:18
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 16:03
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 15:59
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 13:22
дод угода 4.pdf зміни до договору
20 січня 2021 13:21
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:15
дод угода 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 10:59
дод угода 2.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 13:38
Додаткова угода 1 від 24.06.2020р.pdf зміни до договору
24 червня 2020 13:37
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 10:55
Договір про закупівлю природного газу _2802_1Б від 27.03.2020.pdf укладений
27 березня 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2802/1Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2802/1Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 2802/1Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на період достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 2802/1Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2802/1Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 01 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 149 622,38
UAH (в тому числі ПДВ 191 603,73 UAH)