Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Відновлювальний капітальний ремонт ротора турбогенератора типу ТВВ-1000-2МУЗ, зав. №18029
Очікувана вартість
143 720 940,00 UAH
UA-2019-12-23-001050-a b2111c83d82847d593104eb6e1ca7766
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарова Надія Степанівна

(03842) 6-37-70 zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Захарова Надія Степанівна
(03842) 6-37-70
zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
виходячи зі змісту обґрунтування застосування переговорної процедури на закупівлю, яке підготовлено відповідними службами ВП ХАЕС, для цього існують наступні підстави: Ротору турбогенератора ТВВ-1000-2МУ3 зав.№18029, виробництва ТОВ «Силові Машини», м. Санкт-Петербург, Росія, в 2014 році виконано капітальний ремонт з заміною обмотки ротора за технологією фірми ALSTOM. Технологія згідно якої був виконаний ремонт є власністю фірми ALSTOM та захищена авторськими правами. Ремонт виконаний в заводських умовах компанії ALSTOM, при цьому застосовані інженерні розрахунки, конструкторські рішення, конструктивні елементи та матеріали ALSTOM. В даний час фірма ALSTOM зі всіма правами викуплена корпорацією General Electric. Підрозділ корпорації General Electric - «GE Power Sp. z o.o.» є наступником компанії «Alstom Power Sp. z o.o.», що була безпосереднім виконавцем капітального ремонту з заміною обмотки ротора турбогенератора ТВВ-1000-2МУ3 зав. №18029 в 2014 році. Відновлювальний капітальний ремонт повинен бути виконаний згідно технології «GE Power Sp. z o.o.»». Такий ремонт може бути виконаний лише фірмою «GE Power Sp. z o. o.», яка володіє правами на технологію виконання такого ремонту та є єдиним потенційним Виконавцем даних робіт. Враховуючи викладене, доцільно застосувати переговорну процедуру закупівлі на виконання роботи «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Відновлювальний капітальний ремонт ротора турбогенератора типу ТВВ-1000-2МУЗ, зав. №18029» із «GE Power Sp. z o. o.». Документи учасника переговорної процедури закупівлі: 1. Інформація про підприємство: Засвідчений переклад на українську мову відомостей з Державного Судового Реєстру Польщі. 2. Довідка про відсутність заборгованості з податків або виявлення рівня заборгованості (в засвідченому перекладі на українську мову). 3. Техніко-комерційна пропозиція на виконання роботи «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Відновлювальний капітальний ремонт ротора турбогенератора типу ТВВ-1000-2МУЗ, зав. №18029». 4. Довідка про відсутність причин відхилення пропозиції учасника, згідно частини першої і другої Статті 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель». 5. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. 6. Довідка про наявність необхідної технічної документації. 7. Довідка про наявність досвіду в наданні аналогічних послуг для генераторів. 8. Довідка про наявність технічного оснащення і матеріально-технічної бази. 9. Сертифікат про відповідність системи управління компанії GE Steam Power Switzerland GmbH стандарту ISO 9001:2015 №10229473 від 14.10.2019 з терміном дії до 22.05.2022, в тому числі для підрозділу «GE Power Sp. z o.o.». 10. Сертифікат про відповідність системи управління компанії General Electric International стандартам ISO 14001:2015 / OHSAS 18001:2007 №10137514 від 27.09.2019 з терміном дії до 27.03.2021, в тому числі для підрозділу «GE Power Sp. z o.o.». 11. Лист-заявка про участь у закупівлі роботи «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Відновлювальний капітальний ремонт ротора турбогенератора типу ТВВ-1000-2МУЗ, зав. №18029»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2019 16:47
Оскарження наміру укласти договір: 03 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


детально в повідомленні про намір укласти договір
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Відновлювальний капітальний ремонт ротора турбогенератора типу ТВВ-1000-2МУЗ, зав. №18029
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Польща, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45259000-7 — Ремонт і технічне обслуговування установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після укладення договору та надання Виконавцем банківської гарантії в розмірі суми попередньої оплати (авансу), Замовник протягом 15 календарних днів виплачує Виконавцю аванс в розмірі 25% - 1 040 250,00 євро – 35 930 235 грн., без ПДВ (прогнозний курс 34,54 грн. за 1 євро), погашення з моменту виплати авансу до 31.12.2020 шляхом підписання сторонами актів виконаних робіт Аванс 15 Календарні 25
Виконання робіт Остаточний розрахунок 75% від суми договору з погашенням авансу - протягом 30 днів після передачі ротора перевізнику і підписання актів виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 75

Тендерна документація

23 грудня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 16:32
Повідомлення про намір укласти договір.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-15-000017 ● efd22c17a47b469698c69ffc4f100adb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2021 13:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

від 14.07.2021 №446
м. Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу
від 14.07.2021 № 446
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5
UA-2019-12-23-001050-a 23.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-20 11:33:34

про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-12-23-001050-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Частиною третьою статті 35 Закону передбачено, що за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) замовник приймає рішення про намір укласти договір.
Водночас, відповідно до частини четвертої статті 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати:
- протокол тендерного комітету або уповноваженої особи за результатами проведених переговорів з учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «GE Power Sp. z o. o.», яким прийнято рішення про намір укласти договір від 23.12.2019 року;
- відповідну інформацію (пояснення) щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з Товариством з обмеженою відповідальністю
«GE Power Sp. z o. o.» за договором від 03.01.2020 №1-124-04-20-11608.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-23 11:33:40

відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2019-12-23-001050-a

відповідь на запит Держаудитслужби України по переговорній процедурі на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Відновлювальний капітальний ремонт ротора турбогенератора типу ТВВ-1000-2МУЗ, зав. №18029» (код згідно з ДК 021-2015- 45259000-7 - Ремонт і технічне обслуговування установок), оголошення опубліковано на веб-порталі PROZORRO за номером UA-2019-12-23-001050-a, надається у витягу з протоколу засідання тендерного комітету від 23.07.2021 та додатках до пояснення.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
«GE Power Sp. z o. o.»
#0000035956
Переможець 4 161 000,00
EUR
23 грудня 2019 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 16:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
«GE Power Sp. z o. o.»
#0000035956
4 161 000,00
EUR
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:30
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 08:26
ДУ-3 (1).pdf зміни до договору
11 лютого 2021 08:26
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:32
ДУ-2 до договору №1-124-04-20-11608 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 11:27
ДУ-1 до договору № 1-124-04-20-11608 від 03.01.2020.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:41
договір №1-124-04-20-11608.pdf укладений
03 січня 2020 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесені згідно з п. 3 ч. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Замовник надає право реалізації металобрухту Виконавцю, а Виконавець зобов’язується протягом 60 календарних днів після завершення виконання обсягів робіт з дати підписання актів виконаних робіт та передачі ротора перевізнику перерахувати на рахунок Замовника грошові кошти, отримані від реалізації металобрухту.
Номер договору про закупівлю: №1-124-04-20-11608
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно з п. 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" N 922-VIII, а саме: продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі: - п. 2.1 договору викласти у редакції: «Обсяг робіт згідно з Додатком №1 буде виконано Виконавцем протягом 10,5 місяців з моменту поставки Обладнання на завод Виконавця, але не пізніше 31.03.2021 року за умови отримання авансового платежу Виконавцем згідно з пунктом 3.2.1. та поставки Обладнання на місце виконання ремонту вказаному у пункті 1.5. Договору у строк не пізніше 15.01.2020 року вiд дати підписання; - п. 3.2.2. договору викласти у редакції: «Виконавець зобов’язується використати (освоїти) суму авансу і закрити її з моменту виплати авансу до 31.03.2021 року шляхом підписання сторонами актів виконаних робіт».
Номер договору про закупівлю: №1-124-04-20-11608
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (п. 3.1 договору викласти у новій редакції: «Загальна ціна Договору (Ціна договору) складає 4 070 500,00 євро без ПДВ (чотири мільйони сімдесят тисяч п’ятсот євро 00 центів)»; п. 3.2.5. Договору викласти у новій редакції: «Замовник здійснює остаточний платіж в розмірі 3 030 250,00 євро (три мільйони тридцять тисяч двісті п’ятдесят євро 00 центів) протягом 30 днів після завершення виконання обсягу робіт згідно Додатку №1 з оформленням звітної документації та підписанням актів виконаних робіт»).
Номер договору про закупівлю: №1-124-04-20-11608
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 028 285,42
EUR