Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
oils and lubricating materials
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena Viktorivna +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2019 08:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2020 15:57 |
Очікувана вартість: | 130 081 212,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650 406,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3902436 UAH |
Publication date: | 19 грудня 2019 08:45 |
Enquiries until: | 16 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 22 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 березня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 130 081 212 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 650 406 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
М-14Г2ЦС
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2020 09:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2020 09:08 |
3466 ТД оливи та маст.матеріали_нова редакція_18.03.2020.docx | |
19 березня 2020 09:08 |
Зміни до тендеру_3466_18.03.2020.docx | |
19 грудня 2019 08:42 |
Додаток №11 (1).pdf | |
19 грудня 2019 08:42 |
Додаток №9 (1).doc |
19 березня 2020 09:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2020 09:08 |
3466 ТД оливи та маст.матеріали_нова редакція_18.03.2020.docx
|
|||
19 березня 2020 09:08 |
Зміни до тендеру_3466_18.03.2020.docx
|
|||
19 грудня 2019 08:42 |
Додаток №11 (1).pdf
|
|||
19 грудня 2019 08:42 |
Додаток №9 (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимоги тендерної документації є дискримінаційними так як Замовником за нібито умовами, що дають рівні права, приховано вимоги, що носять подвійне трактування, а також дають змогу під час кваліфікації варіювати такими вимогами в бік бажаних учасників, а саме.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Вимога пункту 2.1 Додатку 1: Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Вимога пункту 2.4 Додатку 1: Згідно Стандарту СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування» (Додаток № 11 до тендерної документації), введеного в дію наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 13.12.2017 № 765 оливи та мастильні матеріали повинні пройти процедуру допуску до застосування.
Для забезпечення безпеки руху поїздів застосування на тяговому рухомому складі, рухомому складі, машинах та механізмах АТ «Укрзалізниця» олив та мастильних матеріалів, які не пройшли встановлену процедуру допуску, не допускається.
Вимога пункту 3.1 Додатку 1: Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Вимога під табличкою технічних характеристик товару: Підтвердження процедури допуску на відповідність СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування»:
- в разі проходження процедури допуску на відповідність Стандарту СТП-Н 04-009:2017 у встановленому порядку, починаючи з грудня 2017 року, постачальник повинен надати копію (сканований документ) виписки з протоколу засідання секції НТР АТ «Укрзалізниця» щодо допуску вказаної продукції;
- в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору на постачання мастильних матеріалів з АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років та за умови, що виробник продукції, той самий, учасник надає копії договорів, документальне підтвердження виконання аналогічного договору та обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця».
- в разі проходження процедури допуску продукції до застосування на залізничному транспорті згідно з вимогами СТП-Н 04-009:2017, учасник у тендерній пропозиції може надати гарантійний лист, проте до моменту поставки мастильних матеріалів має надати підтвердження про допуск. У разі порушення зазначеної вимоги забезпечення виконання договору не повертається.
Зазначені вимоги є основними що пов`язані саме з виробництвом продукції та відповідно виготовлення саме виробником.
Тобто із зазначених вимог вбачається, що Технічні умови згідно яких виробляється мастильна продукція повинні бути узгоджені з АТ «Укрзалізниця», отже питання - навіщо після того, як Укрзалізниця погодила виробництво оливи, надавати ще протокол засідання секції НТР АТ «Укрзалізниця». Так, виходить, що після узгодження ТУ для виробництва оливи Укрзалізницею, виробник додатково для того, щоб його продукція могла прийняти участь у тендері, повинен звернутися знов до Укрзалізниці, і чекати рішення Секції, що може тривати більш ніж терміни для подання тендерних пропозицій учасниками – 30 днів.
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тендерною документацією передбачено, що учасником можуть бути як виробники продукції, так і постачальники, що підтвердять стосунки з виробниками, а саме:
Вимога пункту 3.1 Додатку 1: Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Та всупереч зазначеному, постачальник підтверджуючи вимогу про стосунки з виробником не зможе прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, так як Замовник протиправно зазначив іншою вимогою учасникам про те, що у відкритих торгах можуть взяти участь постачальники, що вже постачали на Укрзалізницю мастильні матеріали в період з 2015-2017 роки та мають договори з АТ «Укрзалізниця», а саме :
Вимога під табличкою технічних характеристик товару: Підтвердження процедури допуску на відповідність СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування»:
-в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору на постачання мастильних матеріалів з АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років та за умови, що виробник продукції, той самий, учасник надає копії договорів, документальне підтвердження виконання аналогічного договору та обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця».
У зв`язку із зазначеним, для недискримінації учасників та можливості всім на рівних умовах приймати участь у відкритих торгах, враховуючи те, що Замовнику відомо, продукція яких виробників постачалося протягом 2015-2017 років, Замовник зобов`язаний внести зміни в тендерну документацію, а саме: в разі пропонування учасником мастильних матеріалів виробника, продукція якого постачалась на користь АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років, учасник надає лист від виробника з переліком олив та мастильних матеріалів, що постачалися виробником або контрагентами виробника на користь АТ «Укрзалізниця».
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимога пункту 2.4 Додатку 1: Згідно Стандарту СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування» (Додаток № 11 до тендерної документації), введеного в дію наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 13.12.2017 № 765 оливи та мастильні матеріали повинні пройти процедуру допуску до застосування.
Для забезпечення безпеки руху поїздів застосування на тяговому рухомому складі, рухомому складі, машинах та механізмах АТ «Укрзалізниця» олив та мастильних матеріалів, які не пройшли встановлену процедуру допуску, не допускається.
Вимога під табличкою технічних характеристик товару: Підтвердження процедури допуску на відповідність СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування»:
- в разі проходження процедури допуску на відповідність Стандарту СТП-Н 04-009:2017 у встановленому порядку, починаючи з грудня 2017 року, постачальник повинен надати копію (сканований документ) виписки з протоколу засідання секції НТР АТ «Укрзалізниця» щодо допуску вказаної продукції;
- в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору на постачання мастильних матеріалів з АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років та за умови, що виробник продукції, той самий, учасник надає копії договорів, документальне підтвердження виконання аналогічного договору та обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця».
- в разі проходження процедури допуску продукції до застосування на залізничному транспорті згідно з вимогами СТП-Н 04-009:2017, учасник у тендерній пропозиції може надати гарантійний лист, проте до моменту поставки мастильних матеріалів має надати підтвердження про допуск. У разі порушення зазначеної вимоги забезпечення виконання договору не повертається.
1. Чи вірно ми розуміємо, що другий абзац цієї вимоги відноситься до постачальника, а третій та четвертий тільки до учасників.
2. Просимо зазначити, чи потрібно в складі тендерної пропозиції надавати документи згідно вищезазначених вимог, якщо потрібно, то просимо зазначити які конкретно.
Просимо роз’яснити, як рекомендований вами формат ДД.ММ.РРРР співвідноситься з фразою «з обов’язковим зазначенням місяця та року», з врахуванням того, що ці дані (про дату виготовлення) будуть занесені в договір з переможцем, так як згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» договір не може відрізнятися від поданої учасником тендерної пропозиції. Крім того, необхідно врахувати, що продукція може виготовлятися і після підписання договору під час здійснення поставок, так як проектом договору передбачено постачання згідно наданих Замовником рознарядок з відповідними об`ємами.
Враховуючи те, що учасник не здійснює запаси продукції в об`ємах зазначених в процедурах закупівлі перед участю у відкритих торгах, так як не може напевно знати, що стане переможцем, просимо відповісти, у зв`язку з незрозумілим трактуванням вимоги, який варіант зазначення буде вірним під час проведення кваліфікації для участі у цій процедурі закупівлі:
1) Травень 2019 – грудень 2020 року:
2) після 01.05.2019 року;
3) травень 2019р.червень 2019 липень 2019 серпень 2019 вересень 2019 жовтень 2019 листопад 2019 грудень 2019 року січень 2020р. лютий 2020р березень 2020р. квітень 2020р травень 2020р.червень 2020 липень 2020 серпень 2020 вересень 2020 жовтень 2020 листопад 2020 грудень
У разі відсутності вірного прикладу зазначення, просимо вказати конкретний приклад та розтлумачити вимогу щодо дати виготовлення.
Вважаємо, що зазначена вимога грубо порушує принципи та сутність Закону Україну «Про публічні закупівлі», оскільки дозволяє в ручному режимі Замовнику обирати постачальників мастильних матеріалів, дискримінуючи при цьому учасників, що не пройшли процедуру допуску до застосування.
Звертаємо увагу, що згідно з вимогами Додатку 1 до Тендерної документації, мастильні засоби, що пропонуються до постачання, мають відповідати або ДСТУ (ГОСТ), або ТУ. При цьому, якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Крім того, Додаток А містить конкретний перелік технічних показників, яким мають відповідати мастильні засоби.
Враховуючи зазначене, якість та фізико-хімічні показники мастильних засобів, що пропонуються до постачання, відповідають або ДСТУ (ГОСТ) як національному стандарту в розумінні Закону України «Про стандартизацію», або ТУ, що вже узгоджені в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця».
Таким чином, вимога щодо проходження додаткової процедури допуску до застосування мастильних засобів самим же Замовником очевидно є необов’язковою, надуманою та такою, що призначена виключно для обмеження конкуренції та дискримінації потенційних учасників закупівлі.
Також необхідно відмітити, що стандарт СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування» за своєю природою є стандартом підприємства АТ «Укрзалізниця». Згідно з частиною другою статті 16 Закону України «Про стандартизацію» стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються виключно на добровільній основі.
Частиною четвертою статті 22 Закону України встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підсумовуючи наведене, вимагаємо виключити із Тендерної документації вимогу щодо обов’язкового проходження мастильними засобами процедури допуску до застосування згідно зі Стандартом СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування» (пункт 2.4 Додатку 1 до Тендерної документації) та надання учасниками відповідних документів.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 січня 2020 10:37
Дата подання: 14 січня 2020 18:09
Дата подання: 15 січня 2020 18:10
Дата подання: 28 квітня 2020 13:43
Дата подання: 28 квітня 2020 14:51
Дата подання: 29 квітня 2020 17:57
Дата подання: 29 квітня 2020 17:40
Дата подання: 29 квітня 2020 16:37
Дата подання: 27 квітня 2020 16:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-01-000058 ● 46cbfd5c39614bcca139c3c7382ee1c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 12:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-12-19-000033-b 19.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-11 14:51:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі оливи та мастильних матеріалів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-01-19-001307-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-16 15:25:36
Про надання пояснень
У Вашому запиті про надання пояснень помилково зазначений ЦБД № UA-2018-01-19-001307-a замість ЦБД № UA-2019-12-19-000033-b відповідно до якого проводиться моніторінг. З огляду на зазначене пояснення не надається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-15 17:37:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі оливи та мастильних матеріалів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-19-000033-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-16 15:28:29
Про надання пояснень
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 15.06.2020 (17:37), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі олив та мастильних матеріалів за № ЦБД: UA-2019-12-19-000033-b та повідомляє таке.
Стосовно визначення очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо вам, що Філія ЦЗВ використовує дані щодо цін, які склалися у учасників ринків, у спосіб, передбачений Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Стосовно розміщення інформації щодо комерційних цін учасників ринку у електронній системі «Prozorro», то філія «Центр забезпечення виробництва» не одержувала такий дозвіл від суб’єктів господарювання для розміщення її у загальному доступі.
До того ж, Переліком автоматичних індикаторів ризиків, затвердженого наказом Державною аудиторською службою України від 11.09.2018 № 196, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.08.2018 за № 1114/32566 та опис індикаторів не передбачає проведення моніторингу стосовно розрахунків та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Інші підстави або опис підстав для проведення моніторингу розрахунків та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) ухвалено висновок про результати моніторингу закупівлі від 26.06.2020, який було проведено на підставі наказу ДАСУ від 05.06.2020 № 146, щодо предмету закупівлі – оливи та мастильні матеріали, за ідентифікатором № UA-2019-12-19-000033-b. Відповідно до п. 3.1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби); - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі). Відповідно до п. 3.2. розділу 3 тендерної документації пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна містити, зокрема, документи, що визначені, зокрема, додатком 2, п. 3.7 цієї тендерної документації та іншими додатками та вимогами тендерної документації. Відповідно до п. 3.7 розділу 4 тендерної документації учасник надає документи щодо предмету закупівлі згідно з вимогами, визначеними у додатку 1 до тендерної документації. Додаток 1 до тендерної документації містить перелік та кількість продукції, зокрема, вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до п. 2.1 тендерної документації, якщо продукція виготовляється за технічними умовами (далі – ТУ), або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення продукції. Якщо виробник продукції, що пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами п. 5.1, п. 5.2 ГОСТ 2.114-95. ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути актуальними на момент подання пропозиції учасником. При цьому у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ» містяться наступні документи, зокрема: - технічні умови ТУ У 19.2-42794130-003:2019 від 29.08.2019; - зміни № 1 ТУ У 19.2-42794130-003:2019 від 02.01.2020. Разом з тим, розглядаючи відповідні ТУ, надані ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ», звертаємо увагу, що у тендерній пропозиції надано у повному обсязі усі сторінки зміни № 1 ТУ У 19.2-42794130-003:2019 від 02.01.2020. Відповідний документ було надано у складі тендерної пропозиції 26.03.2020. Відповідні документи можна знайти у пакеті документів (тендерній пропозиції) ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДІНГ», які міститься в електронній системі Prozorro 20за ідентифікатором UA-2019-12-19-000033-b (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-19-000033-b) (файл: «ТУ ГТ 50.PDF, сторінки 23; файл: «ТУ ГТ 50 зміни.PDF, сторінки 5). З комплекчного аналізу змісту обох документів можна однозначно встановити, що вони стосуються однієї продукції, а саме мастила ГТ-50. Згідно із п.7.7 СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 «Технічні умови України. Настанови щодо типової побудови, викладення, оформлення, позначення, прийняття та надання чинності» технічні умови, до яких вносилися зміни, чинні виключно з усіма внесеними до них змінами. При цьому згідно із частиною першою СОУ положення цього стандарту доповнюють та уточнюють вимоги ГОСТ 2.114. Звідси слідує, що ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ» надав у повному обсязі тендерну пропозицію, а саме ТУ та зміни до них.
2020-07-03 14:50:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | 10.07.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву про оскарження висновку Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ), а саме: Позовна заява філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» до ДАСУ про визнання протиправним та скасування висновку від 26.06.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2019-12-19-000033-b. |
Дата публікації: | 13 липня 2020 |
Документи:
13 липня 2020 11:03
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
- UA-M-2021-05-21-000068 ● 6b5b571cbfd94aeebd1e4fd32c6fee65
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-12-19-000033-b 19.12.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-26 17:07:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оливи та мастильних матеріалів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-19-000033-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого
2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Чи укладено за результатами проведення процедури закупівлі договір з переможцем торгів - товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН» (далі – ТОВ «НВП «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН»)?
2. У разі укладання договору, які причини його неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
3. У разі не укладання договору з ТОВ «НВП «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН» чи приймалось рішення про відміну торгів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-31 17:26:02
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 26.05.2021 (17:07:57), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі олив та мастильних матеріалів (ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-19-000033-b) та повідомляє наступне.
1. Станом на 31.05.2021 року за результатами проведення Процедури закупівлі договір з переможцем торгів – Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Хілл Корпорейшн-Юкрейн» (далі –ТОВ «НВП «Хілл Корпорейшн-Юкрейн») не укладено.
Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Згідно із ч. 8 ст. 181 Господарського кодексу України у разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся). Якщо одна із сторін здійснила фактичні дії щодо його виконання, правові наслідки таких дій визначаються нормами Цивільного кодексу України.
Відповідно до ст. 187 Господарського кодексу України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.
Отже, станом на останній день підписання договору поставки (22.06.2020) за Процедурою закупівлі між філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» та ТОВ «НВП «Хілл Корпорейшн-Юкрейн» так і не відбулось підписання договору, оскільки діяла заборона ухвали Окружного адміністративного суду м. Києва від 16.06.2020 у справі № 640/12932/20 вчиняти дії та приймати рішення, спрямовані на продовження Процедури закупівлі, оголошеної в електронній системі Prozorro.
При цьому, також зазначаємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір поставки не міг бути укладений раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір поставки (відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону), а тому, починаючи з 13.06.2020 до моменту отримання ухвали Окружного адміністративного суду м. Києва від 16.06.2020 у справі
№ 640/12932/20 про забезпечення позову ТОВ «НВП «Хілл Корпорейшн-Юкрейн» мало можливість підписати договір поставки.
Звідси слідує, що ТОВ «НВП «Хілл Корпорейшн-Юкрейн» мало беззаперечне право та можливість підписати, як переможець, договір поставки з філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» за проведеною Процедурою закупівлі.
2. Рішення щодо відміни процедури закупівлі тендерним комітетом не приймалось.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-19-000033-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 15 червня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі олив та мастильних матеріалів (ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-12-19-000033-b) (далі — Процедура закупівлі). Згідно з висновком, ДАСУ установлено порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушення не встановлено. Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Відповідно до частини п’ятої Розділу X Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель (№ 114-IX від 19.09.2019 року) процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Процедура закупівлі була розпочата 19.12.2019 року. Редакція Закону України «Про публічні закупівлі», що діяла на той момент, не містила частини шостої статті 33. А сама стаття 33 стосувалася умов застосування конкурентного діалогу. Отже, незрозумілим є, в чому саме полягало встановлене ДАСУ порушення. Одночасно повідомляємо, що Замовник найближчим часом розгляне питання відміни процедури закупівлі в порядку та на підставі норм законодавства України про публічні закупівлі.
2021-06-23 16:41:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону, а саме щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення))
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
RISK-1-16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАЗ ОІЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ТОРУМ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ АВГУСТ ПРОМ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "МІРОІЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ АВГУСТ ПРОМ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ТОРУМ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2020 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН" |
117 021 594,00
UAH з ПДВ
|
117 021 594,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" |
130 076 760,00
UAH з ПДВ
|
130 076 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН" #42832830 |
Переможець |
117 021 594,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 16:24
|