Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

оливи та мастильні матеріали
oils and lubricating materials
Очікувана вартість
130 081 212,44 UAH
UA-2019-12-19-000033-b f07a1f735a6c49cea7b8f1ccdbab5644
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 08:45
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 15:57
Очікувана вартість: 130 081 212,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650 406,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3902436 UAH
Publication date: 19 грудня 2019 08:45
Enquiries until: 16 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 22 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 130 081 212 UAH including VAT
Minimal lowering step: 650 406 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Scope of the procurement
оливи та мастильні матеріали
oils and lubricating materials
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2548 т
Олива моторна для дизельних двигунів М-14В2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Олива моторна для дизельних двигунів М-14В2
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
726 т
Олива моторна для дизельних двигунів М-14Г2ЦС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Олива моторна для дизельних двигунів
М-14Г2ЦС
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
109 т
Олива моторна для автотракторних дизелів М-10Г2К
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Олива моторна для автотракторних дизелів М-10Г2К
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
190 т
Олива для гідравлічних передач тепловозів ГТ-50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Олива для гідравлічних передач тепловозів ГТ-50
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
3 т
Олива індустріальна І-30А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Олива індустріальна І-30А
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
294 т
Олива індустріальна І-40А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Олива індустріальна І-40А
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
104 т
Олива індустріальнаІ-20А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Олива індустріальна І-20А
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 09:08
3466 ТД оливи та маст.матеріали_нова редакція_18.03.2020.docx
19 березня 2020 09:08
Зміни до тендеру_3466_18.03.2020.docx
19 грудня 2019 08:42
Додаток №11 (1).pdf
19 грудня 2019 08:42
Додаток №9 (1).doc
19 березня 2020 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 09:08
3466 ТД оливи та маст.матеріали_нова редакція_18.03.2020.docx
19 грудня 2019 08:42
3466 ТД оливи та маст.матеріали.docx
19 березня 2020 09:08
Зміни до тендеру_3466_18.03.2020.docx
19 грудня 2019 08:42
Додаток №11 (1).pdf
19 грудня 2019 08:42
Додаток №9 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-19-000033-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІНКОРБУД, Код ЄДРПОУ:43159363
Дата подання: 28 грудня 2019 15:19
Вимога
І. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: Недискримінація учасників
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Вимоги тендерної документації є дискримінаційними так як Замовником за нібито умовами, що дають рівні права, приховано вимоги, що носять подвійне трактування, а також дають змогу під час кваліфікації варіювати такими вимогами в бік бажаних учасників, а саме.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Вимога пункту 2.1 Додатку 1: Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Вимога пункту 2.4 Додатку 1: Згідно Стандарту СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування» (Додаток № 11 до тендерної документації), введеного в дію наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 13.12.2017 № 765 оливи та мастильні матеріали повинні пройти процедуру допуску до застосування.
Для забезпечення безпеки руху поїздів застосування на тяговому рухомому складі, рухомому складі, машинах та механізмах АТ «Укрзалізниця» олив та мастильних матеріалів, які не пройшли встановлену процедуру допуску, не допускається.

Вимога пункту 3.1 Додатку 1: Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.

Вимога під табличкою технічних характеристик товару: Підтвердження процедури допуску на відповідність СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування»:
- в разі проходження процедури допуску на відповідність Стандарту СТП-Н 04-009:2017 у встановленому порядку, починаючи з грудня 2017 року, постачальник повинен надати копію (сканований документ) виписки з протоколу засідання секції НТР АТ «Укрзалізниця» щодо допуску вказаної продукції;
- в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору на постачання мастильних матеріалів з АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років та за умови, що виробник продукції, той самий, учасник надає копії договорів, документальне підтвердження виконання аналогічного договору та обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця».
- в разі проходження процедури допуску продукції до застосування на залізничному транспорті згідно з вимогами СТП-Н 04-009:2017, учасник у тендерній пропозиції може надати гарантійний лист, проте до моменту поставки мастильних матеріалів має надати підтвердження про допуск. У разі порушення зазначеної вимоги забезпечення виконання договору не повертається.

Зазначені вимоги є основними що пов`язані саме з виробництвом продукції та відповідно виготовлення саме виробником.
Тобто із зазначених вимог вбачається, що Технічні умови згідно яких виробляється мастильна продукція повинні бути узгоджені з АТ «Укрзалізниця», отже питання - навіщо після того, як Укрзалізниця погодила виробництво оливи, надавати ще протокол засідання секції НТР АТ «Укрзалізниця». Так, виходить, що після узгодження ТУ для виробництва оливи Укрзалізницею, виробник додатково для того, щоб його продукція могла прийняти участь у тендері, повинен звернутися знов до Укрзалізниці, і чекати рішення Секції, що може тривати більш ніж терміни для подання тендерних пропозицій учасниками – 30 днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2020 09:10
Відповідно до пункту 6.1.8. зазначеного Стандарту саме секція НТР АТ «Укрзалізниця» приймає рішення про допуск до застосування заявленого мастила або оливи на рухомому складі.
Номер вимоги: UA-2019-12-19-000033-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІНКОРБУД, Код ЄДРПОУ:43159363
Дата подання: 28 грудня 2019 15:20
Вимога
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: Недискримінація учасників
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Тендерною документацією передбачено, що учасником можуть бути як виробники продукції, так і постачальники, що підтвердять стосунки з виробниками, а саме:
Вимога пункту 3.1 Додатку 1: Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.

Та всупереч зазначеному, постачальник підтверджуючи вимогу про стосунки з виробником не зможе прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, так як Замовник протиправно зазначив іншою вимогою учасникам про те, що у відкритих торгах можуть взяти участь постачальники, що вже постачали на Укрзалізницю мастильні матеріали в період з 2015-2017 роки та мають договори з АТ «Укрзалізниця», а саме :
Вимога під табличкою технічних характеристик товару: Підтвердження процедури допуску на відповідність СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування»:
-в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору на постачання мастильних матеріалів з АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років та за умови, що виробник продукції, той самий, учасник надає копії договорів, документальне підтвердження виконання аналогічного договору та обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця».

У зв`язку із зазначеним, для недискримінації учасників та можливості всім на рівних умовах приймати участь у відкритих торгах, враховуючи те, що Замовнику відомо, продукція яких виробників постачалося протягом 2015-2017 років, Замовник зобов`язаний внести зміни в тендерну документацію, а саме: в разі пропонування учасником мастильних матеріалів виробника, продукція якого постачалась на користь АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років, учасник надає лист від виробника з переліком олив та мастильних матеріалів, що постачалися виробником або контрагентами виробника на користь АТ «Укрзалізниця».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2020 09:11
Замовником внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-12-19-000033-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІНКОРБУД, Код ЄДРПОУ:43159363
Дата подання: 28 грудня 2019 15:21
Вимога
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: Недискримінація учасників
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Вимога пункту 2.4 Додатку 1: Згідно Стандарту СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування» (Додаток № 11 до тендерної документації), введеного в дію наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 13.12.2017 № 765 оливи та мастильні матеріали повинні пройти процедуру допуску до застосування.
Для забезпечення безпеки руху поїздів застосування на тяговому рухомому складі, рухомому складі, машинах та механізмах АТ «Укрзалізниця» олив та мастильних матеріалів, які не пройшли встановлену процедуру допуску, не допускається.
Вимога під табличкою технічних характеристик товару: Підтвердження процедури допуску на відповідність СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування»:
- в разі проходження процедури допуску на відповідність Стандарту СТП-Н 04-009:2017 у встановленому порядку, починаючи з грудня 2017 року, постачальник повинен надати копію (сканований документ) виписки з протоколу засідання секції НТР АТ «Укрзалізниця» щодо допуску вказаної продукції;
- в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору на постачання мастильних матеріалів з АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років та за умови, що виробник продукції, той самий, учасник надає копії договорів, документальне підтвердження виконання аналогічного договору та обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця».
- в разі проходження процедури допуску продукції до застосування на залізничному транспорті згідно з вимогами СТП-Н 04-009:2017, учасник у тендерній пропозиції може надати гарантійний лист, проте до моменту поставки мастильних матеріалів має надати підтвердження про допуск. У разі порушення зазначеної вимоги забезпечення виконання договору не повертається.

1. Чи вірно ми розуміємо, що другий абзац цієї вимоги відноситься до постачальника, а третій та четвертий тільки до учасників.

2. Просимо зазначити, чи потрібно в складі тендерної пропозиції надавати документи згідно вищезазначених вимог, якщо потрібно, то просимо зазначити які конкретно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2020 09:11
Замовником внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-12-19-000033-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІНКОРБУД, Код ЄДРПОУ:43159363
Дата подання: 28 грудня 2019 15:21
Вимога
В інструкції щодо заповнення Даних на товар міститься вимога: У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, але не раніше 01.05.2019р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) (у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР) з обов’язковим зазначенням місяця та року.
Просимо роз’яснити, як рекомендований вами формат ДД.ММ.РРРР співвідноситься з фразою «з обов’язковим зазначенням місяця та року», з врахуванням того, що ці дані (про дату виготовлення) будуть занесені в договір з переможцем, так як згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» договір не може відрізнятися від поданої учасником тендерної пропозиції. Крім того, необхідно врахувати, що продукція може виготовлятися і після підписання договору під час здійснення поставок, так як проектом договору передбачено постачання згідно наданих Замовником рознарядок з відповідними об`ємами.
Враховуючи те, що учасник не здійснює запаси продукції в об`ємах зазначених в процедурах закупівлі перед участю у відкритих торгах, так як не може напевно знати, що стане переможцем, просимо відповісти, у зв`язку з незрозумілим трактуванням вимоги, який варіант зазначення буде вірним під час проведення кваліфікації для участі у цій процедурі закупівлі:
1) Травень 2019 – грудень 2020 року:
2) після 01.05.2019 року;
3) травень 2019р.червень 2019 липень 2019 серпень 2019 вересень 2019 жовтень 2019 листопад 2019 грудень 2019 року січень 2020р. лютий 2020р березень 2020р. квітень 2020р травень 2020р.червень 2020 липень 2020 серпень 2020 вересень 2020 жовтень 2020 листопад 2020 грудень
У разі відсутності вірного прикладу зазначення, просимо вказати конкретний приклад та розтлумачити вимогу щодо дати виготовлення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2020 09:11
Замовником внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-12-19-000033-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНКОРБУД, Код ЄДРПОУ:43159363
Дата подання: 28 грудня 2019 15:22
Вимога
Пунктом 2.4 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що згідно зі Стандартом СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування» (Додаток № 11 до тендерної документації), введеного в дію наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 13.12.2017 № 765 оливи та мастильні матеріали повинні пройти процедуру допуску до застосування.
Вважаємо, що зазначена вимога грубо порушує принципи та сутність Закону Україну «Про публічні закупівлі», оскільки дозволяє в ручному режимі Замовнику обирати постачальників мастильних матеріалів, дискримінуючи при цьому учасників, що не пройшли процедуру допуску до застосування.
Звертаємо увагу, що згідно з вимогами Додатку 1 до Тендерної документації, мастильні засоби, що пропонуються до постачання, мають відповідати або ДСТУ (ГОСТ), або ТУ. При цьому, якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Крім того, Додаток А містить конкретний перелік технічних показників, яким мають відповідати мастильні засоби.
Враховуючи зазначене, якість та фізико-хімічні показники мастильних засобів, що пропонуються до постачання, відповідають або ДСТУ (ГОСТ) як національному стандарту в розумінні Закону України «Про стандартизацію», або ТУ, що вже узгоджені в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця».
Таким чином, вимога щодо проходження додаткової процедури допуску до застосування мастильних засобів самим же Замовником очевидно є необов’язковою, надуманою та такою, що призначена виключно для обмеження конкуренції та дискримінації потенційних учасників закупівлі.
Також необхідно відмітити, що стандарт СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування» за своєю природою є стандартом підприємства АТ «Укрзалізниця». Згідно з частиною другою статті 16 Закону України «Про стандартизацію» стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються виключно на добровільній основі.
Частиною четвертою статті 22 Закону України встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підсумовуючи наведене, вимагаємо виключити із Тендерної документації вимогу щодо обов’язкового проходження мастильними засобами процедури допуску до застосування згідно зі Стандартом СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування» (пункт 2.4 Додатку 1 до Тендерної документації) та надання учасниками відповідних документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2020 09:12
Замовник вирішив не змінювати вимоги тендерної документації в цій частині
Номер вимоги: UA-2019-12-19-000033-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОТРЕЙД-КАПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:36447689
Дата подання: 08 січня 2020 10:36
Вимога
Наша компанія має намір прийняти участь у тендерній закупівлі UA-2019-12-19-000033-b, яку проводить ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", проте, вважає положення тендерної документації та Додатку 1 до неї таким, що порушує норми щодо недискримінації учасників та забезпечення добросовісної конкуренції, як передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, заявник має можливість надати надзвичайно конкурентну та обґрунтовану цінову пропозицію щодо частини предметів закупівлі, проте зазначене в тендерній документації компонування предметів закупівлі в Лоті №1 фактично позбавляє заявника можливості прийняти участь в даній закупівлі, що в свою чергу є прямим обмеженням конкуренції та порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі». Так, частиною 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Положеннями ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Наша компанія подає цю заяву про внесення змін та просить Замовника, на підставі ч.1, 2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. У визначений Законом строк та порядку розглянути дану заяву про внесення змін до Тендерної документації якими усунути порушення вимог ст. 3, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Внести зміни до Тендерної документації, відповідно до яких розбити предмети закупівлі на окремі лоти кожен. 3. Відповідно до ч.2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» розмістити та відобразити відповідні зміни в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2020 09:12
Замовник вирішив залишити тендерну документацію в цій частині без змін

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-19-000033-b.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39798690
Дата подання: 13 січня 2020 10:37
Скарга
міститься у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 січня 2020 22:20
рішення від 16.01.2020 № 815.pdf
Дата публікації: 16 січня 2020 22:20
рішення від 28.01.2020 № 1726.pdf
Дата публікації: 31 січня 2020 15:01
Номер скарги: UA-2019-12-19-000033-b.a8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 14 січня 2020 18:09
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Більш детально наведено в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 січня 2020 22:38
рішення від 17.01.2020 № 950 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 січня 2020 22:37
рішення від 30.01.2020 № 1933.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 18:16
Номер скарги: UA-2019-12-19-000033-b.b9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КСМ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37333587
Дата подання: 15 січня 2020 18:10
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Детально наведено в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 січня 2020 22:12
Рішення від 17.01.2020 № 892.pdf
Дата публікації: 17 січня 2020 22:11
рішення від 28.01.2020 № 1735.pdf
Дата публікації: 31 січня 2020 18:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №1735-р/пк-пз від 28.01.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 19 березня 2020 09:13
Номер скарги: UA-2019-12-19-000033-b.c11
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "КСМ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37333587
Дата подання: 28 квітня 2020 13:43
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Детально наведено в тексті скарги
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: за для виправляння помилок по тексту скарги
Дата: 28 квітня 2020 14:49
рішення від 04.05.2020 № 8466.pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 20:04
Номер скарги: UA-2019-12-19-000033-b.b12
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КСМ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37333587
Дата подання: 28 квітня 2020 14:51
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Детально наведено в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 травня 2020 19:08
Номер скарги: UA-2019-12-19-000033-b.b15
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "МІРОІЛ", Код ЄДРПОУ:39248284
Дата подання: 29 квітня 2020 17:57
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Детально порушення зазначено в тексті скарги
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2020 15:04
Номер скарги: UA-2019-12-19-000033-b.b14
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МІРОІЛ", Код ЄДРПОУ:39248284
Дата подання: 29 квітня 2020 17:40
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Більш детально зазначено в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 травня 2020 15:07
Номер скарги: UA-2019-12-19-000033-b.c13
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АВГУСТ ПРОМ, Код ЄДРПОУ:39176765
Дата подання: 29 квітня 2020 16:37
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Більш детально наведено в тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 травня 2020 16:03
Номер скарги: UA-2019-12-19-000033-b.c10
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 27 квітня 2020 16:03
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Детальніше в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 квітня 2020 21:30

Документи подані скаржником

13 січня 2020 10:37
033 b.pdf
13 січня 2020 10:37
скарга 17_05-СК1 .pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

14 січня 2020 18:09
Скарга

Документи подані скаржником

15 січня 2020 18:10
Скарга UA-2019-12-19-000033-b.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

28 квітня 2020 13:43
Скарга 33b.pdf

Документи Органу Оскарження

04 травня 2020 20:04
рішення від 04.05.2020 № 8466.pdf

Документи подані скаржником

28 квітня 2020 14:51
Скарга 33b.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

29 квітня 2020 17:56
Платіжне доручення.pdf
29 квітня 2020 17:56
Протокол.pdf
29 квітня 2020 17:56
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

29 квітня 2020 17:40
Документи від Агрінол.pdf
29 квітня 2020 17:40
Платіжне доручення.pdf
29 квітня 2020 17:40
Протокол.pdf
29 квітня 2020 17:40
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

29 квітня 2020 16:36
Скарга
29 квітня 2020 16:36
Додаток до скарги
29 квітня 2020 16:36
Платіжне доручення

Документи подані замовником

19 травня 2020 09:25
Протокол 3466.pdf

Документи подані скаржником

27 квітня 2020 16:02
Скарга

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000058 ● 46cbfd5c39614bcca139c3c7382ee1c6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 12:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-12-19-000033-b 19.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-11 14:51:17

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі оливи та мастильних матеріалів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-01-19-001307-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-16 15:25:36

Про надання пояснень

У Вашому запиті про надання пояснень помилково зазначений ЦБД № UA-2018-01-19-001307-a замість ЦБД № UA-2019-12-19-000033-b відповідно до якого проводиться моніторінг. З огляду на зазначене пояснення не надається.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-15 17:37:40

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі оливи та мастильних матеріалів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-19-000033-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-16 15:28:29

Про надання пояснень

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 15.06.2020 (17:37), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі олив та мастильних матеріалів за № ЦБД: UA-2019-12-19-000033-b та повідомляє таке.
Стосовно визначення очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо вам, що Філія ЦЗВ використовує дані щодо цін, які склалися у учасників ринків, у спосіб, передбачений Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Стосовно розміщення інформації щодо комерційних цін учасників ринку у електронній системі «Prozorro», то філія «Центр забезпечення виробництва» не одержувала такий дозвіл від суб’єктів господарювання для розміщення її у загальному доступі.
До того ж, Переліком автоматичних індикаторів ризиків, затвердженого наказом Державною аудиторською службою України від 11.09.2018 № 196, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.08.2018 за № 1114/32566 та опис індикаторів не передбачає проведення моніторингу стосовно розрахунків та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Інші підстави або опис підстав для проведення моніторингу розрахунків та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відсутні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) ухвалено висновок про результати моніторингу закупівлі від 26.06.2020, який було проведено на підставі наказу ДАСУ від 05.06.2020 № 146, щодо предмету закупівлі – оливи та мастильні матеріали, за ідентифікатором № UA-2019-12-19-000033-b. Відповідно до п. 3.1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби); - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі). Відповідно до п. 3.2. розділу 3 тендерної документації пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна містити, зокрема, документи, що визначені, зокрема, додатком 2, п. 3.7 цієї тендерної документації та іншими додатками та вимогами тендерної документації. Відповідно до п. 3.7 розділу 4 тендерної документації учасник надає документи щодо предмету закупівлі згідно з вимогами, визначеними у додатку 1 до тендерної документації. Додаток 1 до тендерної документації містить перелік та кількість продукції, зокрема, вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до п. 2.1 тендерної документації, якщо продукція виготовляється за технічними умовами (далі – ТУ), або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення продукції. Якщо виробник продукції, що пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами п. 5.1, п. 5.2 ГОСТ 2.114-95. ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути актуальними на момент подання пропозиції учасником. При цьому у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ» містяться наступні документи, зокрема: - технічні умови ТУ У 19.2-42794130-003:2019 від 29.08.2019; - зміни № 1 ТУ У 19.2-42794130-003:2019 від 02.01.2020. Разом з тим, розглядаючи відповідні ТУ, надані ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ», звертаємо увагу, що у тендерній пропозиції надано у повному обсязі усі сторінки зміни № 1 ТУ У 19.2-42794130-003:2019 від 02.01.2020. Відповідний документ було надано у складі тендерної пропозиції 26.03.2020. Відповідні документи можна знайти у пакеті документів (тендерній пропозиції) ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДІНГ», які міститься в електронній системі Prozorro 20за ідентифікатором UA-2019-12-19-000033-b (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-19-000033-b) (файл: «ТУ ГТ 50.PDF, сторінки 23; файл: «ТУ ГТ 50 зміни.PDF, сторінки 5). З комплекчного аналізу змісту обох документів можна однозначно встановити, що вони стосуються однієї продукції, а саме мастила ГТ-50. Згідно із п.7.7 СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 «Технічні умови України. Настанови щодо типової побудови, викладення, оформлення, позначення, прийняття та надання чинності» технічні умови, до яких вносилися зміни, чинні виключно з усіма внесеними до них змінами. При цьому згідно із частиною першою СОУ положення цього стандарту доповнюють та уточнюють вимоги ГОСТ 2.114. Звідси слідує, що ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ» надав у повному обсязі тендерну пропозицію, а саме ТУ та зміни до них.

2020-07-03 14:50:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 10.07.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву про оскарження висновку Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ), а саме: Позовна заява філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» до ДАСУ про визнання протиправним та скасування висновку від 26.06.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2019-12-19-000033-b.
Дата публікації: 13 липня 2020

Документи:

13 липня 2020 11:03
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

  • UA-M-2021-05-21-000068 ● 6b5b571cbfd94aeebd1e4fd32c6fee65
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2021 15:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.05.2021 № 147

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-12-19-000033-b 19.12.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-26 17:07:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оливи та мастильних матеріалів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-19-000033-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого
2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Чи укладено за результатами проведення процедури закупівлі договір з переможцем торгів - товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН» (далі – ТОВ «НВП «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН»)?
2. У разі укладання договору, які причини його неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
3. У разі не укладання договору з ТОВ «НВП «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН» чи приймалось рішення про відміну торгів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-31 17:26:02

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 26.05.2021 (17:07:57), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі олив та мастильних матеріалів (ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-19-000033-b) та повідомляє наступне.
1. Станом на 31.05.2021 року за результатами проведення Процедури закупівлі договір з переможцем торгів – Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Хілл Корпорейшн-Юкрейн» (далі –ТОВ «НВП «Хілл Корпорейшн-Юкрейн») не укладено.
Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Згідно із ч. 8 ст. 181 Господарського кодексу України у разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся). Якщо одна із сторін здійснила фактичні дії щодо його виконання, правові наслідки таких дій визначаються нормами Цивільного кодексу України.
Відповідно до ст. 187 Господарського кодексу України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.
Отже, станом на останній день підписання договору поставки (22.06.2020) за Процедурою закупівлі між філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» та ТОВ «НВП «Хілл Корпорейшн-Юкрейн» так і не відбулось підписання договору, оскільки діяла заборона ухвали Окружного адміністративного суду м. Києва від 16.06.2020 у справі № 640/12932/20 вчиняти дії та приймати рішення, спрямовані на продовження Процедури закупівлі, оголошеної в електронній системі Prozorro.
При цьому, також зазначаємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір поставки не міг бути укладений раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір поставки (відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону), а тому, починаючи з 13.06.2020 до моменту отримання ухвали Окружного адміністративного суду м. Києва від 16.06.2020 у справі
№ 640/12932/20 про забезпечення позову ТОВ «НВП «Хілл Корпорейшн-Юкрейн» мало можливість підписати договір поставки.
Звідси слідує, що ТОВ «НВП «Хілл Корпорейшн-Юкрейн» мало беззаперечне право та можливість підписати, як переможець, договір поставки з філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» за проведеною Процедурою закупівлі.
2. Рішення щодо відміни процедури закупівлі тендерним комітетом не приймалось.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-19-000033-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 15 червня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі олив та мастильних матеріалів (ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-12-19-000033-b) (далі — Процедура закупівлі). Згідно з висновком, ДАСУ установлено порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушення не встановлено. Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Відповідно до частини п’ятої Розділу X Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель (№ 114-IX від 19.09.2019 року) процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Процедура закупівлі була розпочата 19.12.2019 року. Редакція Закону України «Про публічні закупівлі», що діяла на той момент, не містила частини шостої статті 33. А сама стаття 33 стосувалася умов застосування конкурентного діалогу. Отже, незрозумілим є, в чому саме полягало встановлене ДАСУ порушення. Одночасно повідомляємо, що Замовник найближчим часом розгляне питання відміни процедури закупівлі в порядку та на підставі норм законодавства України про публічні закупівлі.

2021-06-23 16:41:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону, а саме щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

RISK-1-16

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 квітня 2020
UA-2019-12-19-000033-bf07a1f735a6c49cea7b8f1ccdbab5644
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАЗ ОІЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ТОРУМ Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ АВГУСТ ПРОМ Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МІРОІЛ"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ АВГУСТ ПРОМ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ТОРУМ Документи
Відхилено
Документи

Документи

26 березня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 березня 2020 08:09
Електронний підпис
23 березня 2020 08:09
Допуск Алко перевод.PDF
23 березня 2020 08:08
Електронний підпис
23 березня 2020 08:04
Електронний підпис
17 січня 2020 17:11
Електронний підпис
17 січня 2020 17:10
UA-2019-12-19-000033-b.zip
17 січня 2020 17:10
Електронний підпис
16 січня 2020 12:01
Електронний підпис
16 січня 2020 12:00
додаток_А_4969472.pdf
16 січня 2020 12:00
Електронний підпис
16 січня 2020 11:47
Електронний підпис
16 січня 2020 11:46
Електронний підпис
15 січня 2020 19:41
Електронний підпис
15 січня 2020 19:41
УСТАВ (2).zip
15 січня 2020 19:41
Додаток №9.pdf
15 січня 2020 19:41
Відповідність ст. 17.rar
15 січня 2020 19:41
Кваліфікація.zip

Документи

26 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 березня 2020 17:18
33-в.rar
25 березня 2020 17:18
16_Лист умови договору_33b.pdf
25 березня 2020 17:18
15_Довідка про досвід.pdf
25 березня 2020 17:18
14_ Стаття 17.pdf
25 березня 2020 17:18
13_Виписка ПДВ.pdf
25 березня 2020 17:18
12_Лист_згода.pdf
25 березня 2020 17:18
11_Торум - протокол_33b.pdf
25 березня 2020 17:18
11_Протокол завір.pdf
25 березня 2020 17:18
11_Наказ завір.pdf
25 березня 2020 17:18
9_Порівняльна таблиця_33.pdf
25 березня 2020 17:18
8_Дані на товар.pdf
25 березня 2020 17:18
7_Сертифікат ISO 9001_КСМ.pdf
25 березня 2020 17:18
6_Представництво_КСМ.pdf
25 березня 2020 17:18
4_Лист виробника.pdf
25 березня 2020 17:18
3_Паспорт_Ол моторна_М14В2.PDF
25 березня 2020 17:18
3_Паспорт_Ол індустр_І-40А.PDF
25 березня 2020 17:18
3_Паспорт_Ол індустр_І-30А.PDF
25 березня 2020 17:18
3_Паспорт_Ол індустр_І-20А.PDF
25 березня 2020 17:18
3_Паспорт Ол гідрав_ГТ-50.PDF
25 березня 2020 17:18
2_ТУ ПРОТЕК ГТ-50.pdf
25 березня 2020 17:18
2_ГОСТ 20799-88.pdf
25 березня 2020 17:18
2_ГОСТ 12337-84_2.pdf
25 березня 2020 17:18
2_ГОСТ 12337-84_1.pdf
25 березня 2020 17:18
2_ГОСТ 8581-78.pdf
25 березня 2020 17:18
1_Декларація.pdf

Документи

26 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 березня 2020 17:30
договір_акти.rar
25 березня 2020 17:30
Гарантія UA-2019-12-19-000033-b.7z
25 березня 2020 17:30
33_b.rar

Документи

26 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 березня 2020 17:48
Про захист довкілля.pdf
25 березня 2020 17:48
Порівняльна таблиця.pdf
25 березня 2020 17:48
Лист-згода.pdf
25 березня 2020 17:48
Довідка до ст. 17.pdf
25 березня 2020 17:48
Дані на товар.pdf
25 березня 2020 17:47
ISO 9001-2015.pdf
25 березня 2020 17:47
ТУ ПРОТЕК ГТ-50.pdf
25 березня 2020 17:47
Представництво.pdf
25 березня 2020 17:47
Погодження ТУ.pdf
25 березня 2020 17:47
Олива моторна М-10Г2к, зр.PDF
25 березня 2020 17:47
Олива моторна М14В2, зр.PDF
25 березня 2020 17:47
Олива моторна М-14Г2ЦС, зр.PDF
25 березня 2020 17:47
Наказ.pdf
25 березня 2020 17:47
Лист виробника.pdf
25 березня 2020 17:47
ГОСТ 8581-78 М-10Г2к.pdf
25 березня 2020 17:47
ГОСТ 20799-88 І-40А, І-30А, І-20А.pdf
25 березня 2020 17:47
ГОСТ 12337-84 М-14В2, М-14Г2цс.pdf
25 березня 2020 17:47
Витяг ПДВ.pdf

Документи

26 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 червня 2020 08:57
Електронний підпис
05 червня 2020 08:55
реєстр коруп Директор.zip
05 червня 2020 08:55
реєстр коруп Учасник.zip
05 червня 2020 08:55
Довідка МВС.pdf
05 червня 2020 08:54
Наказ антикорупційна.PDF
25 березня 2020 20:05
Електронний підпис
25 березня 2020 20:05
Електронний підпис
25 березня 2020 19:53
Завірені НД учасником.PDF
25 березня 2020 19:53
66) порівняльна таблиця.PDF
25 березня 2020 19:53
65) дані на товар.PDF
25 березня 2020 19:53
60) Лист про СТП.PDF
25 березня 2020 19:53
58) Протокол 24.09.pdf
25 березня 2020 19:53
57) Допуск от ЖД по маслам.PDF
25 березня 2020 19:53
48) Узгодженість ГТ50.PDF
25 березня 2020 19:53
43) Результати ГХТЛ.pdf
25 березня 2020 19:53
28) Сертификат на И-20.PDF
25 березня 2020 19:53
26) Декл KZ.7100934.24.01.02078.PDF
25 березня 2020 19:53
25) Декл KZ.7100934.24.01.02077.PDF
25 березня 2020 19:53
24) Декл KZ.7100934.24.01.02001.PDF
25 березня 2020 19:53
23) Декл KZ.7100934.24.01.00205.PDF
25 березня 2020 19:53
16 22) Декларації.PDF
25 березня 2020 19:53
68) цінова пропозиція.PDF
25 березня 2020 19:53
Страхова гарантія 033b.pdf.p7s
25 березня 2020 19:53
Страхова гарантія 033b.pdf
25 березня 2020 19:53
Платіж Ф15220U.PDF
25 березня 2020 19:53
ліцензія фін риз.pdf_1.p7s
25 березня 2020 19:53
ліцензія фін риз.pdf.p7s
25 березня 2020 19:53
ліцензія фін риз.pdf
25 березня 2020 19:53
Дог Ф15220U.pdf.p7s
25 березня 2020 19:53
Дог Ф15220U.pdf
25 березня 2020 19:53
svid1.pdf.p7s
25 березня 2020 19:53
svid1.pdf
25 березня 2020 19:53
Довідка ЮР.zip
25 березня 2020 19:53
Довідка Фіз.zip
25 березня 2020 19:53
67) Додатковий лист.PDF
25 березня 2020 19:53
64) Довідка від виробника.pdf
25 березня 2020 19:53
63) Договір Хілл.PDF
25 березня 2020 19:53
62) продовження договору.PDF
25 березня 2020 19:53
61) Лист дистриб’ютора.pdf
25 березня 2020 19:53
14) захист довкілля.PDF
25 березня 2020 19:53
13) ТОВ НВП ХКЮ.pdf
25 березня 2020 19:53
12) UA-2019-07-17-000592-c-report.pdf
25 березня 2020 19:53
11) аналогічний договір.PDF
25 березня 2020 19:53
10) Довідка ст 17.PDF
25 березня 2020 19:53
9) проект договору.PDF
25 березня 2020 19:53
8) Лист згода об дн.PDF
25 березня 2020 19:53
7) Витяг платника ПДВ.PDF
25 березня 2020 19:53
6) Статут ХІЛЛ.PDF
25 березня 2020 19:53
5) Витяг з ЄДРПОУ.rtf
25 березня 2020 19:53
1) відомості про юр особу.PDF

Документи

26 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 березня 2020 09:02
Електронний підпис
26 березня 2020 09:01
Електронний підпис
26 березня 2020 09:01
ПЯ М 14 Г2ЦС.pdf
26 березня 2020 09:01
ПЯ М 14 в 2.pdf
26 березня 2020 09:01
ПЯ м 10 г2К.pdf
26 березня 2020 09:01
ПЯ И 40 А.pdf
26 березня 2020 09:01
ПЯ И 30 А.pdf
26 березня 2020 09:01
ПЯ и 20 а.pdf
26 березня 2020 09:01
ПЯ ГТ 50.pdf
26 березня 2020 09:01
ДВ М14Г2ЦС_001.pdf
26 березня 2020 09:01
ДВ м14В2_001.pdf
26 березня 2020 09:01
ДВ М 10г2к.pdf
26 березня 2020 09:01
ДВ И 40 а.pdf
26 березня 2020 09:01
ДВ И 30 А.pdf
26 березня 2020 09:01
ДВ и 20а 001.pdf
26 березня 2020 09:01
ДВ ГТ 50.PDF
26 березня 2020 09:01
ГОСТ20799-88.pdf
26 березня 2020 09:01
ГОСТ 12337-84.pdf
26 березня 2020 09:01
ГОСТ 8581-78.pdf
26 березня 2020 09:01
ЦП.PDF
26 березня 2020 09:01
ТУ ГТ 50 зміни .PDF
26 березня 2020 09:01
ТУ ГТ 50 .PDF
26 березня 2020 09:01
техумови.pdf
26 березня 2020 09:01
Статут Корнет.pdf
26 березня 2020 09:01
сертиф як виробн.pdf
26 березня 2020 09:01
Рішення про призначення.pdf
26 березня 2020 09:01
ріш уч в.pdf
26 березня 2020 09:01
порівн табл.PDF
26 березня 2020 09:01
Опис_Корнет.pdf
26 березня 2020 09:01
лист-згода перс дані.pdf
26 березня 2020 09:01
лист про допуск .PDF
26 березня 2020 09:01
лист постач евро ойл.pdf
26 березня 2020 09:01
лист згода умов дог 033b.pdf
26 березня 2020 09:01
Довіреність_Малов Д._2020.pdf
26 березня 2020 09:01
дов ст 17.pdf
26 березня 2020 09:01
дов ст 17 2.pdf
26 березня 2020 09:01
дов захист довк.pdf
26 березня 2020 09:01
дов захист довк 2.pdf
26 березня 2020 09:01
дов аналог дог.pdf
26 березня 2020 09:01
дані на товар .PDF
26 березня 2020 09:01
відом ЮО.pdf
26 березня 2020 09:01
Витяг ПДВ.PDF
26 березня 2020 09:01
GUARANTEE_KIEG284979930_3 902 436,00 UAH.pdf
26 березня 2020 09:01
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
26 березня 2020 09:01
banking_licence_ПУМБ.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МІРОІЛ" #39248284

№ рішення у справі

54/57-р/к

Дата рішення у справі

28.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

26 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 березня 2020 09:54
Лист від виробника.pdf
26 березня 2020 09:32
Електронний підпис
26 березня 2020 09:19
ТУ ГТ-50А.pdf
26 березня 2020 09:19
Сертифікат дилера.pdf
26 березня 2020 09:19
Протокол НР.7z
26 березня 2020 09:19
Протокол 1-20.pdf
26 березня 2020 09:19
Протокол 1-19.pdf
26 березня 2020 09:19
Проєкт договору.pdf
26 березня 2020 09:19
Порівняльна таблиця.pdf
26 березня 2020 09:19
Наказ Фролова Ю.М.7z
26 березня 2020 09:19
Наказ 41 к.pdf
26 березня 2020 09:19
Лист з НДКТІЗТ.pdf
26 березня 2020 09:19
Лист для клієнтів.7z
26 березня 2020 09:19
ДСТУ ISO.pdf
26 березня 2020 09:18
Довідка ст 17.pdf
26 березня 2020 09:18
Довідка ст 17 Додаток 5.pdf
26 березня 2020 09:18
Гарантія 303-20.7z
26 березня 2020 09:18
Гар лист довкілля.pdf
26 березня 2020 09:18
Гар лист довкілля 2.pdf
26 березня 2020 09:18
Відомості про учасника.pdf
26 березня 2020 09:18
Витяг ПДВ.pdf
26 березня 2020 09:18
Витяг із Статуту.7z
26 березня 2020 09:18
Банківська ліцензія.7z
26 березня 2020 09:18
Паспорт якості М-14Г2ЦС.pdf
26 березня 2020 09:18
Паспорт якості М-14В2 .pdf
26 березня 2020 09:17
Паспорт якості І-40А.pdf
26 березня 2020 09:17
Паспорт якості І-30А.pdf
26 березня 2020 09:17
Паспорт якості І-20А.pdf
26 березня 2020 09:17
Паспорт якості ГТ-50А.pdf
26 березня 2020 09:17
Данні на товар.pdf
26 березня 2020 09:17
ГОСТ 5581-78.pdf
26 березня 2020 09:17
ГОСТ 20799-88.pdf
26 березня 2020 09:17
ГОСТ 12337-84.pdf

Документи

Публічні документи

25 березня 2020 17:30
договір_акти.rar
25 березня 2020 17:30
Гарантія UA-2019-12-19-000033-b.7z
25 березня 2020 17:30
33_b.rar

Документи

Публічні документи

25 березня 2020 17:18
33-в.rar
25 березня 2020 17:18
16_Лист умови договору_33b.pdf
25 березня 2020 17:18
15_Довідка про досвід.pdf
25 березня 2020 17:18
14_ Стаття 17.pdf
25 березня 2020 17:18
13_Виписка ПДВ.pdf
25 березня 2020 17:18
12_Лист_згода.pdf
25 березня 2020 17:18
11_Торум - протокол_33b.pdf
25 березня 2020 17:18
11_Протокол завір.pdf
25 березня 2020 17:18
11_Наказ завір.pdf
25 березня 2020 17:18
9_Порівняльна таблиця_33.pdf
25 березня 2020 17:18
8_Дані на товар.pdf
25 березня 2020 17:18
7_Сертифікат ISO 9001_КСМ.pdf
25 березня 2020 17:18
6_Представництво_КСМ.pdf
25 березня 2020 17:18
4_Лист виробника.pdf
25 березня 2020 17:18
3_Паспорт_Ол моторна_М14В2.PDF
25 березня 2020 17:18
3_Паспорт_Ол індустр_І-40А.PDF
25 березня 2020 17:18
3_Паспорт_Ол індустр_І-30А.PDF
25 березня 2020 17:18
3_Паспорт_Ол індустр_І-20А.PDF
25 березня 2020 17:18
3_Паспорт Ол гідрав_ГТ-50.PDF
25 березня 2020 17:18
2_ТУ ПРОТЕК ГТ-50.pdf
25 березня 2020 17:18
2_ГОСТ 20799-88.pdf
25 березня 2020 17:18
2_ГОСТ 12337-84_2.pdf
25 березня 2020 17:18
2_ГОСТ 12337-84_1.pdf
25 березня 2020 17:18
2_ГОСТ 8581-78.pdf
25 березня 2020 17:18
1_Декларація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАЗ ОІЛ"

ТОВ ТОРУМ

ТОВ АВГУСТ ПРОМ

ТОВ "КСМ-ТРЕЙД"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН"

ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ"

ТОВ "МІРОІЛ"

ТОВ АВГУСТ ПРОМ

ТОВ ТОРУМ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН" 117 021 594,00
UAH з ПДВ
117 021 594,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" 130 076 760,00
UAH з ПДВ
130 076 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 08:57
Електронний підпис
05 червня 2020 08:55
реєстр коруп Директор.zip
05 червня 2020 08:55
реєстр коруп Учасник.zip
05 червня 2020 08:55
Довідка МВС.pdf
05 червня 2020 08:54
Наказ антикорупційна.PDF
25 березня 2020 20:05
Електронний підпис
25 березня 2020 20:05
Електронний підпис
25 березня 2020 19:53
Завірені НД учасником.PDF
25 березня 2020 19:53
66) порівняльна таблиця.PDF
25 березня 2020 19:53
65) дані на товар.PDF
25 березня 2020 19:53
60) Лист про СТП.PDF
25 березня 2020 19:53
58) Протокол 24.09.pdf
25 березня 2020 19:53
57) Допуск от ЖД по маслам.PDF
25 березня 2020 19:53
48) Узгодженість ГТ50.PDF
25 березня 2020 19:53
43) Результати ГХТЛ.pdf
25 березня 2020 19:53
28) Сертификат на И-20.PDF
25 березня 2020 19:53
26) Декл KZ.7100934.24.01.02078.PDF
25 березня 2020 19:53
25) Декл KZ.7100934.24.01.02077.PDF
25 березня 2020 19:53
24) Декл KZ.7100934.24.01.02001.PDF
25 березня 2020 19:53
23) Декл KZ.7100934.24.01.00205.PDF
25 березня 2020 19:53
16 22) Декларації.PDF
25 березня 2020 19:53
68) цінова пропозиція.PDF
25 березня 2020 19:53
Страхова гарантія 033b.pdf.p7s
25 березня 2020 19:53
Страхова гарантія 033b.pdf
25 березня 2020 19:53
Платіж Ф15220U.PDF
25 березня 2020 19:53
ліцензія фін риз.pdf_1.p7s
25 березня 2020 19:53
ліцензія фін риз.pdf.p7s
25 березня 2020 19:53
ліцензія фін риз.pdf
25 березня 2020 19:53
Дог Ф15220U.pdf.p7s
25 березня 2020 19:53
Дог Ф15220U.pdf
25 березня 2020 19:53
svid1.pdf.p7s
25 березня 2020 19:53
svid1.pdf
25 березня 2020 19:53
Довідка ЮР.zip
25 березня 2020 19:53
Довідка Фіз.zip
25 березня 2020 19:53
67) Додатковий лист.PDF
25 березня 2020 19:53
64) Довідка від виробника.pdf
25 березня 2020 19:53
63) Договір Хілл.PDF
25 березня 2020 19:53
62) продовження договору.PDF
25 березня 2020 19:53
61) Лист дистриб’ютора.pdf
25 березня 2020 19:53
14) захист довкілля.PDF
25 березня 2020 19:53
13) ТОВ НВП ХКЮ.pdf
25 березня 2020 19:53
12) UA-2019-07-17-000592-c-report.pdf
25 березня 2020 19:53
11) аналогічний договір.PDF
25 березня 2020 19:53
10) Довідка ст 17.PDF
25 березня 2020 19:53
9) проект договору.PDF
25 березня 2020 19:53
8) Лист згода об дн.PDF
25 березня 2020 19:53
7) Витяг платника ПДВ.PDF
25 березня 2020 19:53
6) Статут ХІЛЛ.PDF
25 березня 2020 19:53
5) Витяг з ЄДРПОУ.rtf
25 березня 2020 19:53
1) відомості про юр особу.PDF

Публічні документи

26 березня 2020 09:02
Електронний підпис
26 березня 2020 09:01
Електронний підпис
26 березня 2020 09:01
ПЯ М 14 Г2ЦС.pdf
26 березня 2020 09:01
ПЯ М 14 в 2.pdf
26 березня 2020 09:01
ПЯ м 10 г2К.pdf
26 березня 2020 09:01
ПЯ И 40 А.pdf
26 березня 2020 09:01
ПЯ И 30 А.pdf
26 березня 2020 09:01
ПЯ и 20 а.pdf
26 березня 2020 09:01
ПЯ ГТ 50.pdf
26 березня 2020 09:01
ДВ М14Г2ЦС_001.pdf
26 березня 2020 09:01
ДВ м14В2_001.pdf
26 березня 2020 09:01
ДВ М 10г2к.pdf
26 березня 2020 09:01
ДВ И 40 а.pdf
26 березня 2020 09:01
ДВ И 30 А.pdf
26 березня 2020 09:01
ДВ и 20а 001.pdf
26 березня 2020 09:01
ДВ ГТ 50.PDF
26 березня 2020 09:01
ГОСТ20799-88.pdf
26 березня 2020 09:01
ГОСТ 12337-84.pdf
26 березня 2020 09:01
ГОСТ 8581-78.pdf
26 березня 2020 09:01
ЦП.PDF
26 березня 2020 09:01
ТУ ГТ 50 зміни .PDF
26 березня 2020 09:01
ТУ ГТ 50 .PDF
26 березня 2020 09:01
техумови.pdf
26 березня 2020 09:01
Статут Корнет.pdf
26 березня 2020 09:01
сертиф як виробн.pdf
26 березня 2020 09:01
Рішення про призначення.pdf
26 березня 2020 09:01
ріш уч в.pdf
26 березня 2020 09:01
порівн табл.PDF
26 березня 2020 09:01
Опис_Корнет.pdf
26 березня 2020 09:01
лист-згода перс дані.pdf
26 березня 2020 09:01
лист про допуск .PDF
26 березня 2020 09:01
лист постач евро ойл.pdf
26 березня 2020 09:01
лист згода умов дог 033b.pdf
26 березня 2020 09:01
Довіреність_Малов Д._2020.pdf
26 березня 2020 09:01
дов ст 17.pdf
26 березня 2020 09:01
дов ст 17 2.pdf
26 березня 2020 09:01
дов захист довк.pdf
26 березня 2020 09:01
дов захист довк 2.pdf
26 березня 2020 09:01
дов аналог дог.pdf
26 березня 2020 09:01
дані на товар .PDF
26 березня 2020 09:01
відом ЮО.pdf
26 березня 2020 09:01
Витяг ПДВ.PDF
26 березня 2020 09:01
GUARANTEE_KIEG284979930_3 902 436,00 UAH.pdf
26 березня 2020 09:01
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
26 березня 2020 09:01
banking_licence_ПУМБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН"

ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН"
#42832830
Переможець 117 021 594,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН"
#42832830
117 021 594,00
UAH з ПДВ
Документи