Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
oils and lubricating materials
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena Viktorivna +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2019 08:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 130 081 212,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650 406,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3902436 UAH |
Publication date: | 19 грудня 2019 08:41 |
Enquiries until: | 16 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 22 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 березня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 130 081 212 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 650 406 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
М-14Г2ЦС
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2020 09:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2020 09:23 |
3465 ТД оливи та маст.матеріали_нова редакція_18.03.2020.docx | |
19 березня 2020 09:23 |
Зміни до тендеру_3465_18.03.2020.docx | |
19 грудня 2019 08:38 |
Додаток №11.pdf | |
19 грудня 2019 08:38 |
Додаток №9.doc |
19 березня 2020 09:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2020 09:23 |
3465 ТД оливи та маст.матеріали_нова редакція_18.03.2020.docx
|
|||
19 березня 2020 09:23 |
Зміни до тендеру_3465_18.03.2020.docx
|
|||
19 грудня 2019 08:38 |
Додаток №11.pdf
|
|||
19 грудня 2019 08:38 |
Додаток №9.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимоги тендерної документації є дискримінаційними так як Замовником за нібито умовами, що дають рівні права, приховано вимоги, що носять подвійне трактування, а також дають змогу під час кваліфікації варіювати такими вимогами в бік бажаних учасників, а саме.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Вимога пункту 2.1 Додатку 1: Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Вимога пункту 2.4 Додатку 1: Згідно Стандарту СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування» (Додаток № 11 до тендерної документації), введеного в дію наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 13.12.2017 № 765 оливи та мастильні матеріали повинні пройти процедуру допуску до застосування.
Для забезпечення безпеки руху поїздів застосування на тяговому рухомому складі, рухомому складі, машинах та механізмах АТ «Укрзалізниця» олив та мастильних матеріалів, які не пройшли встановлену процедуру допуску, не допускається.
Вимога пункту 3.1 Додатку 1: Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Вимога під табличкою технічних характеристик товару: Підтвердження процедури допуску на відповідність СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування»:
- в разі проходження процедури допуску на відповідність Стандарту СТП-Н 04-009:2017 у встановленому порядку, починаючи з грудня 2017 року, постачальник повинен надати копію (сканований документ) виписки з протоколу засідання секції НТР АТ «Укрзалізниця» щодо допуску вказаної продукції;
- в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору на постачання мастильних матеріалів з АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років та за умови, що виробник продукції, той самий, учасник надає копії договорів, документальне підтвердження виконання аналогічного договору та обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця».
- в разі проходження процедури допуску продукції до застосування на залізничному транспорті згідно з вимогами СТП-Н 04-009:2017, учасник у тендерній пропозиції може надати гарантійний лист, проте до моменту поставки мастильних матеріалів має надати підтвердження про допуск. У разі порушення зазначеної вимоги забезпечення виконання договору не повертається.
Зазначені вимоги є основними що пов`язані саме з виробництвом продукції та відповідно виготовлення саме виробником.
Тобто із зазначених вимог вбачається, що Технічні умови згідно яких виробляється мастильна продукція повинні бути узгоджені з АТ «Укрзалізниця», отже питання - навіщо після того, як Укрзалізниця погодила виробництво оливи, надавати ще протокол засідання секції НТР АТ «Укрзалізниця». Так, виходить, що після узгодження ТУ для виробництва оливи Укрзалізницею, виробник додатково для того, щоб його продукція могла прийняти участь у тендері, повинен звернутися знов до Укрзалізниці, і чекати рішення Секції, що може тривати більш ніж терміни для подання тендерних пропозицій учасниками – 30 днів.
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тендерною документацією передбачено, що учасником можуть бути як виробники продукції, так і постачальники, що підтвердять стосунки з виробниками, а саме:
Вимога пункту 3.1 Додатку 1: Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Та всупереч зазначеному, постачальник підтверджуючи вимогу про стосунки з виробником не зможе прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, так як Замовник протиправно зазначив іншою вимогою учасникам про те, що у відкритих торгах можуть взяти участь постачальники, що вже постачали на Укрзалізницю мастильні матеріали в період з 2015-2017 роки та мають договори з АТ «Укрзалізниця», а саме :
Вимога під табличкою технічних характеристик товару: Підтвердження процедури допуску на відповідність СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування»:
-в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору на постачання мастильних матеріалів з АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років та за умови, що виробник продукції, той самий, учасник надає копії договорів, документальне підтвердження виконання аналогічного договору та обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця».
У зв`язку із зазначеним, для недискримінації учасників та можливості всім на рівних умовах приймати участь у відкритих торгах, враховуючи те, що Замовнику відомо, продукція яких виробників постачалося протягом 2015-2017 років, Замовник зобов`язаний внести зміни в тендерну документацію, а саме: в разі пропонування учасником мастильних матеріалів виробника, продукція якого постачалась на користь АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років, учасник надає лист від виробника з переліком олив та мастильних матеріалів, що постачалися виробником або контрагентами виробника на користь АТ «Укрзалізниця».
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимога пункту 2.4 Додатку 1: Згідно Стандарту СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування» (Додаток № 11 до тендерної документації), введеного в дію наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 13.12.2017 № 765 оливи та мастильні матеріали повинні пройти процедуру допуску до застосування.
Для забезпечення безпеки руху поїздів застосування на тяговому рухомому складі, рухомому складі, машинах та механізмах АТ «Укрзалізниця» олив та мастильних матеріалів, які не пройшли встановлену процедуру допуску, не допускається.
Вимога під табличкою технічних характеристик товару: Підтвердження процедури допуску на відповідність СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування»:
- в разі проходження процедури допуску на відповідність Стандарту СТП-Н 04-009:2017 у встановленому порядку, починаючи з грудня 2017 року, постачальник повинен надати копію (сканований документ) виписки з протоколу засідання секції НТР АТ «Укрзалізниця» щодо допуску вказаної продукції;
- в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору на постачання мастильних матеріалів з АТ «Укрзалізниця» в період з 2015-2017 років та за умови, що виробник продукції, той самий, учасник надає копії договорів, документальне підтвердження виконання аналогічного договору та обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця».
- в разі проходження процедури допуску продукції до застосування на залізничному транспорті згідно з вимогами СТП-Н 04-009:2017, учасник у тендерній пропозиції може надати гарантійний лист, проте до моменту поставки мастильних матеріалів має надати підтвердження про допуск. У разі порушення зазначеної вимоги забезпечення виконання договору не повертається.
1. Чи вірно ми розуміємо, що другий абзац цієї вимоги відноситься до постачальника, а третій та четвертий тільки до учасників.
2. Просимо зазначити, чи потрібно в складі тендерної пропозиції надавати документи згідно вищезазначених вимог, якщо потрібно, то просимо зазначити які конкретно.
Просимо роз’яснити, як рекомендований вами формат ДД.ММ.РРРР співвідноситься з фразою «з обов’язковим зазначенням місяця та року», з врахуванням того, що ці дані (про дату виготовлення) будуть занесені в договір з переможцем, так як згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» договір не може відрізнятися від поданої учасником тендерної пропозиції. Крім того, необхідно врахувати, що продукція може виготовлятися і після підписання договору під час здійснення поставок, так як проектом договору передбачено постачання згідно наданих Замовником рознарядок з відповідними об`ємами.
Враховуючи те, що учасник не здійснює запаси продукції в об`ємах зазначених в процедурах закупівлі перед участю у відкритих торгах, так як не може напевно знати, що стане переможцем, просимо відповісти, у зв`язку з незрозумілим трактуванням вимоги, який варіант зазначення буде вірним під час проведення кваліфікації для участі у цій процедурі закупівлі:
1) Травень 2019 – грудень 2020 року:
2) після 01.05.2019 року;
3) травень 2019р.червень 2019 липень 2019 серпень 2019 вересень 2019 жовтень 2019 листопад 2019 грудень 2019 року січень 2020р. лютий 2020р березень 2020р. квітень 2020р травень 2020р.червень 2020 липень 2020 серпень 2020 вересень 2020 жовтень 2020 листопад 2020 грудень
У разі відсутності вірного прикладу зазначення, просимо вказати конкретний приклад та розтлумачити вимогу щодо дати виготовлення.
Вважаємо, що зазначена вимога грубо порушує принципи та сутність Закону Україну «Про публічні закупівлі», оскільки дозволяє в ручному режимі Замовнику обирати постачальників мастильних матеріалів, дискримінуючи при цьому учасників, що не пройшли процедуру допуску до застосування.
Звертаємо увагу, що згідно з вимогами Додатку 1 до Тендерної документації, мастильні засоби, що пропонуються до постачання, мають відповідати або ДСТУ (ГОСТ), або ТУ. При цьому, якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Крім того, Додаток А містить конкретний перелік технічних показників, яким мають відповідати мастильні засоби.
Враховуючи зазначене, якість та фізико-хімічні показники мастильних засобів, що пропонуються до постачання, відповідають або ДСТУ (ГОСТ) як національному стандарту в розумінні Закону України «Про стандартизацію», або ТУ, що вже узгоджені в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця».
Таким чином, вимога щодо проходження додаткової процедури допуску до застосування мастильних засобів самим же Замовником очевидно є необов’язковою, надуманою та такою, що призначена виключно для обмеження конкуренції та дискримінації потенційних учасників закупівлі.
Також необхідно відмітити, що стандарт СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування» за своєю природою є стандартом підприємства АТ «Укрзалізниця». Згідно з частиною другою статті 16 Закону України «Про стандартизацію» стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються виключно на добровільній основі.
Частиною четвертою статті 22 Закону України встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підсумовуючи наведене, вимагаємо виключити із Тендерної документації вимогу щодо обов’язкового проходження мастильними засобами процедури допуску до застосування згідно зі Стандартом СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування» (пункт 2.4 Додатку 1 до Тендерної документації) та надання учасниками відповідних документів.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 січня 2020 10:34
Дата подання: 14 січня 2020 18:13
Дата подання: 15 січня 2020 18:08
Дата подання: 29 квітня 2020 18:00
Дата подання: 29 квітня 2020 17:37
Дата подання: 29 квітня 2020 16:39
Дата подання: 27 квітня 2020 15:57
Дата подання: 28 квітня 2020 13:41
Дата подання: 28 квітня 2020 14:54
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-24-000097 ● 84f19689b5ca42de8788d0970638f99d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 18:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2020 № 101
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2019-12-19-000033-a 19.12.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-05 11:20:33
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.05.2020 № 106
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-03-04-001790-b.b2 та
UA-2019-12-19-000033-a.c10,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальними номерами оголошення про проведення процедур закупівель UA-2020-03-04-001790-b та UA-2019-12-19-000033-a (оприлюднених на вебпорталі Уповноваженого органу 19 грудня 2019 року та 04 квітня 2020 року), прийнятих наказом Держаудитслужби від 28 квітня 2020 року № 101 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-19-000033-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 02 червня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі оливи та мастильні матеріали (код ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2020-06-10 16:05:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (несвоєчасне оприлюднення роз’яснення на звернення щодо усунення порушень)
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАЗ ОІЛ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ ТОРУМ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ АВГУСТ ПРОМ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "МІРОІЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ АВГУСТ ПРОМ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ТОРУМ | Документи |
Відхилено
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАЗ ОІЛ" | Документи |
Відхилено
|
|
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2020 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" |
130 076 760,00
UAH з ПДВ
|
117 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН" |
117 021 594,00
UAH з ПДВ
|
117 021 594,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" #39798690 |
Переможець |
117 000 000,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 14:32
|
ЦЗВ-14-02620-01.pdf | укладений |
26 квітня 2021 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 13:48
|
ЦЗВ-14-02620-01 (1).pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 18:15
|
ЦЗВ-14-02620-01 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 18:15
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 18:16
|
ЦЗВ-14-02620-01.pdf | укладений |
19 червня 2020 18:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-02620-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-02620-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |