Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги передачі даних з кодованими сигналами регіонального телемовлення на передавачі в регіонах мережею оператора у цифровому форматі
Очікувана вартість
354 478,14 UAH
UA-2019-12-16-004084-b f02c263026a7416a879e072ad358cf19
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Фокт

+380444810807 vfokt@ntu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: http://www.1tv.com.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа: Вікторія Фокт
+380444810807
vfokt@ntu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно з частиною 2 статті 15 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» ПАТ «НСТУ» є телерадіоорганізацією, що здійснює мовлення на загальнонаціональних телевізійних каналах, загальнонаціональних каналах мовлення багатоканальної ефірної телемережі, на регіональних каналах мовлення багатоканальної ефірної телемережі та радіоканалах.
Стале та безперебійне мовлення загальнонаціональних і регіональних телевізійних каналів є критично важливим, оскільки згідно ч.5 ст.4 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення», оперативне інформування населення про надзвичайні ситуації, що становлять загрозу життю чи здоров’ю людей, є одним з основних завдань ПАТ «НСТУ».
Відповідно до статті 1 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» ліцензія на мовлення – документ державного зразка, який видається Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення та засвідчує право ліцензіата відповідно до умов ліцензії здійснювати мовлення, використовувати канали мовлення, мережі мовлення, канали багатоканальних телемереж.
Згідно з додатками до діючих ліцензій на мовлення Національної ради України з питань ТБ і РМ оператором телекомунікацій є Концерн радіомовлення, радіозв’язку та телебачення. Частина передавачів розташована на об’єктах Концерну радіомовлення, радіозв’язку та телебачення і на об’єктах присутності комутаційного обладнання ПАТ «НСТУ». Тобто організацію трансляції телевізійних програм в цифровому форматі, а саме подачу телевізійного сигналу (передача даних з кодованими сигналами регіонального телемовлення на передавачі в регіонах мережею оператора у цифровому форматі) може надавати виключно Концерн радіомовлення, радіозв’язку та телебачення.
Підстава для застосування процедури закупівлі – пункт 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи» та на підставі ліцензій на мовлення, виданих Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 22 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Оператор - Концерн радіомовлення, радіозв’язку та телебачення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги передачі даних з кодованими сигналами регіонального телемовлення на передавачі в регіонах мережею оператора у цифровому форматі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000063 ● 6a65f60c40f44e8ea771c0c7f13cef81
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020 19:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2020 № 32

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-12-16-004084-b 16.12.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-12 15:14:55

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг передачі даних з кодованими сигналами регіонального телемовлення на передавачі в регіонах мережею оператора у цифровому форматі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-16-004084-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. На підставі яких підтверджуючих документів щодо необхідності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону (з обов’язковим посиланням на реквізити та зміст відповідних документів) вами прийнято рішення про відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку з послуг передачі даних з кодованими сигналами регіонального телемовлення на передавачі в регіонах мережею оператора у цифровому форматі, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником Концерном радіомовлення, радіозв’язку та телебаченням?
2. Чи в повному обсязі виконані сторонами зобов’язання за укладеним договором?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-17 17:36:17

Відповідь

1. Обгрунтування

На виконання вимог п.7 ст.27 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» щодо зобов’язань ліцензіата дотримуватися виконання умов ліцензії, ст. 5 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» щодо порядку мовлення, ПАТ «НСТУ» як телерадіомовна організація проводить закупівлю послуг з трансляції своїх телерадіопрограм та послуг з доставки своїх програм до станції мультиплексування багатоканальної телемережі, що знаходиться за адресою відповідної передавальної станції.
Згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» ПАТ «НСТУ» є телерадіоорганізацією, що здійснює мовлення на загальнонаціональних телевізійних каналах, загальнонаціональних каналах мовлення багатоканальної ефірної телемережі, на регіональних каналах мовлення багатоканальної ефірної телемережі та радіоканалах відповідно до Закону України "Про Суспільне телебачення і радіомовлення України" та умов ліцензій на мовлення, виданих Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», ліцензія на мовлення – документ державного зразка, який видається Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення та засвідчує право ліцензіата відповідно до умов ліцензії здійснювати мовлення, використовувати канали мовлення, мережі мовлення, канали багатоканальних телемереж. Цей же Закон визначає сутність поняття «канал мовлення» як сукупність технічних засобів мовлення (кабельного, оптичного, радіозв'язку), призначених для розповсюдження теле- та/чи радіопрограм на територію, що визначається параметрами цих засобів, які забезпечують трансляцію в реальному часі однієї телерадіопрограми.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення» ПАТ «НСТУ» здійснює мовлення не менше ніж на двох загальнонаціональних каналах мовлення багатоканальної ефірної телемережі (суспільно-політичному та культурно-освітньому), на регіональних каналах мовлення багатоканальної ефірної телемережі та не менше ніж на трьох загальнонаціональних ефірних радіоканалах (суспільно-політичному, культурно-освітньому, молодіжному).
Передавачі, які використовуються для трансляції програм ПАТ «НСТУ» в цифровому форматі (багатоканальне телебачення) у стандарті DVB-T/T2, розташовані на об’єктах Концерну радіомовлення, радіозв’язку та телебачення. Саме до них потрібно доставити сигнали телепрограм від об’єктів присутності комутаційного обладнання ПАТ «НСТУ».
КРРТ впродовж багатьох років застосовував комплексний підхід в процесі надання послуг, зокрема, встановлював власне обладнання необхідне для надання послуги ПАТ «НСТУ» та забезпечував його безперервний сервіс і контроль якості надання послуг. Це стосується, зокрема, і організації каналів передачі даних з кодованими сигналами регіонального телемовлення на передавачі в регіонах у цифровому форматі, які, як вже зазначалося, розміщені на об’єктах того ж таки КРРТ. Зважаючи на це, замовлення послуг передачі даних з кодованими сигналами регіонального телемовлення на передавачі в регіонах у цифровому форматі в іншого оператора телекомпослуг ТЕХНІЧНО НЕМОЖЛИВЕ БЕЗ ПРИПИНЕННЯ МОВЛЕННЯ НА НЕВИЗНАЧЕНИЙ ЧАС.
Адже для того, щоби інший оператор телекомсервісу теоретично міг надавати аналогічну послугу, йому потрібно збудувати свої власні канали доставки сигналу від об’єктів розміщення комутаційного обладнання ПАТ «НСТУ» до передавачів в регіонах, які знаходяться на об’єктах КРРТ. Для цього потрібно буде розробити проект нових каналів доставки, придбати обладнання, прокласти кабелі, отримати згоду від КРРТ на розробку проекту та отримання технічних умов для доступу на інфраструктурні об’єкти КРРТ, інсталювати обладнання тощо.
Тобто це означає, що ПАТ «НСТУ» не зможе забезпечити безперервність мовлення, як того вимагає Закон України «Про телебачення і радіомовлення» (в частині дотримання вимог ліцензій) та Закон України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення» (в частині виконання основних завдань ПАТ «НСТУ»).
Зважаючи на викладене, наголошуємо, що за переліченими в договорі каналами доставки сигналів телепрограм здійснювати передачу даних з кодованими сигналами регіонального телемовлення у цифровому форматі на передавачі в регіонах може виключно Концерн радіомовлення, радіозв’язку та телебачення. Це і є підставою для застосування переговорної процедури.
Адже стале та безперебійне мовлення регіональних телевізійних каналів і радіомовних каналів є критично важливим, оскільки згідно ч.5 ст.4 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення», оперативне інформування населення про надзвичайні ситуації, що становлять загрозу життю чи здоров’ю людей, є одним з основних завдань ПАТ «НСТУ».
Тому підставою для для застосування переговорної процедури закупівлі є саме п.2 ч.2 ст.35 розділу VІ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, зокрема, відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
 Закон України «Про телебачення та радіомовлення» від 21.12.1993 р. № 3759-XII.
 Закон України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення» від 17.04.2014 р. № 1227- VІІ
 Ліцензії на мовлення та дозволи на тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення , видані Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення.
2. Стан виконання договору в частині надання послуг – виконаний, а в частині розрахунків :
оплата в сумі - 0 грн з ПДВ;
кредиторська заборгованість – 344 589,12 грн з ПДВ


Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо: 1. У відповідь на зауваження Держаудитслужби щодо встановленого порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі за договором від 23.12.2019 № 571-5/4 (далі – Договір) ПАТ «НСТУ» повторно наголошує: На виконання вимог п.7 ст.27 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» щодо зобов’язань ліцензіата дотримуватися виконання умов ліцензії, ст. 5 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» щодо порядку мовлення, ПАТ «НСТУ» як телерадіомовна організація проводить закупівлю послуг з трансляції своїх телерадіопрограм та послуг з доставки своїх програм до станції мультиплексування багатоканальної телемережі, що знаходиться за адресою відповідної передавальної станції. Згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» ПАТ «НСТУ» є телерадіоорганізацією, що здійснює мовлення на загальнонаціональних телевізійних каналах, загальнонаціональних каналах мовлення багатоканальної ефірної телемережі, на регіональних каналах мовлення багатоканальної ефірної телемережі та радіоканалах відповідно до Закону України "Про Суспільне телебачення і радіомовлення України" та умов ліцензій на мовлення, виданих Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», ліцензія на мовлення – документ державного зразка, який видається Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення та засвідчує право ліцензіата відповідно до умов ліцензії здійснювати мовлення, використовувати канали мовлення, мережі мовлення, канали багатоканальних телемереж. Цей же Закон визначає сутність поняття «канал мовлення» як сукупність технічних засобів мовлення (кабельного, оптичного, радіозв'язку), призначених для розповсюдження теле- та/чи радіопрограм на територію, що визначається параметрами цих засобів, які забезпечують трансляцію в реальному часі однієї телерадіопрограми. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення» ПАТ «НСТУ» здійснює мовлення не менше ніж на двох загальнонаціональних каналах мовлення багатоканальної ефірної телемережі (суспільно-політичному та культурно-освітньому), на регіональних каналах мовлення багатоканальної ефірної телемережі та не менше ніж на трьох загальнонаціональних ефірних радіоканалах (суспільно-політичному, культурно-освітньому, молодіжному). Відповідно до п.7 ст.27 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» телерадіоорганізації-ліцензіати зобов’язані виконувати умови ліцензій на мовлення або тимчасових дозволів. Відтак, для виконання умов ліцензій на мовлення необхідно забезпечувати подачу сигналів телепрограм до передавачів багатоканальної телемережі, які знаходяться в регіонах. Передавачі, які використовуються для трансляції програм ПАТ «НСТУ» в цифровому форматі (багатоканальне телебачення) у стандарті DVB-T/T2, розташовано на об’єктах Концерну радіомовлення, радіозв’язку та телебачення (який є користувачами радіочастотного ресурсу). Саме тому доставляти сигнали телепрограм від об’єктів присутності комутаційного обладнання ПАТ «НСТУ» до передавачів здійснює Концерн радіомовлення, радіозв’язку та телебачення які є суб’єктами господарювання, що здійснюють трансляцію телерадіопрограм із застосуванням власних або орендованих радіоелектронних засобів (РЕЗ) мовлення, відповідно до Закону України «Про радіочастотний ресурс» № 1876-ІV від 24.06.2004 р. (підпункт 2 пункту 4 ст.5), та є користувачами радіочастотного ресурсу. Користування РЕЗ можливе лише за умов наявності ліцензії на користування радіочастотним ресурсом або ліцензії на мовлення. Крім того, КРРТ як оператор, який надає послуги з трансляції телепрограм та до передавачів якого і потрібно здійснювати доставку сигналів телепропрограм, надаючи послуги передачі даних з кодованими сигналами регіонального телемовлення на передавачі в регіонах мережею оператора у цифровому форматі, впродовж багатьох років застосовував комплексний підхід в процесі надання послуг, зокрема, встановлював власне обладнання необхідне для надання послуги ПАТ «НСТУ» та забезпечував його безперервний сервіс і контроль якості надання послуг. Це стосується, зокрема, і організації каналів передачі даних з кодованими сигналами регіонального телемовлення на передавачі в регіонах у цифровому форматі, які, як вже зазначалося, розміщені на об’єктах того ж таки КРРТ. Зважаючи на це, замовлення послуг передачі даних з кодованими сигналами регіонального телемовлення на передавачі в регіонах у цифровому форматі в іншого оператора телекомпослуг ТЕХНІЧНО НЕМОЖЛИВЕ БЕЗ ПРИПИНЕННЯ МОВЛЕННЯ НА НЕВИЗНАЧЕНИЙ ЧАС. Адже для цього будь-якому іншому оператору телекомунікацій потрібно буде збудувати свої власні канали доставки сигналу від об’єктів розміщення комутаційного обладнання ПАТ «НСТУ» до передавачів в регіонах, які знаходяться на об’єктах КРРТ. Також потрібно буде розробити проект нових каналів доставки, придбати обладнання, прокласти кабелі, отримати згоду від КРРТ на розробку проекту та отримання технічних умов для доступу на інфраструктурні об’єкти КРРТ, інсталювати обладнання тощо. Тобто це означає, що ПАТ «НСТУ» не зможе забезпечити безперервність мовлення, як того вимагає Закон України «Про телебачення і радіомовлення» (в частині дотримання вимог ліцензій) та Закон України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення» (в частині виконання основних завдань ПАТ «НСТУ»). Зважаючи на викладене, наголошуємо, що за переліченими в договорі каналами доставки сигналів телепрограм здійснювати передачу даних з кодованими сигналами регіонального телемовлення у цифровому форматі на передавачі в регіонах може виключно Концерн радіомовлення, радіозв’язку та телебачення. Адже стале та безперебійне мовлення регіональних телевізійних каналів і радіомовних каналів є критично важливим, оскільки згідно ч.5 ст.4 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення», оперативне інформування населення про надзвичайні ситуації, що становлять загрозу життю чи здоров’ю людей, є одним з основних завдань ПАТ «НСТУ». Саме з цих причин закупівля послуг з передачі даних з кодованими сигналами регіонального телемовлення на передавачі в регіонах мережею оператора у цифровому форматі проводилась за переговорною процедурою. Підставою для застосування переговорної процедури закупівлі є саме п.2 ч.2 ст.35 розділу VІ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, зокрема, відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Також звертаємо увагу, що проведеними попередніми заходами фінансового контролю не було встановлено жодного порушення щодо неправомірного застосування переговорної процедури закупівлі щодо послуг з трансляції телерадіопрограм ПАТ "НСТУ". Крім цього, повідомляємо, що в разі неврахування обґрунтованих коментарів, ПАТ "НСТУ" буде змушене звернутися до судових органів щодо неправомірних висновків та перешкоджанню діяльності суспільного мовника ПАТ "НСТУ".

2020-03-05 11:11:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
#01190043
Переможець 354 478,14
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:03

Документи

16 грудня 2019 17:03
sign.p7s
16 грудня 2019 17:00
Протокол доставка.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 17:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
#01190043
354 478,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 17:03
sign.p7s
16 грудня 2019 17:00
Протокол доставка.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 грудня 2019 16:36
571-5.4.pdf укладений
23 грудня 2019 16:36
sign.p7s зміни до договору
18 січня 2021 16:08
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2019 16:49
571-5.4 д.у.1.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну вартість Послуг за цим договором на 9 889,02 грн. з ПДВ Загальна ціна Договору становить 344589,12 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 571-5/4
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору 571-5/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 344 589,12
UAH (в тому числі ПДВ 57 431,52 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку