Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72310000-1 Послуги з обробки даних (Послуги з обробки даних: послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»)
Очікувана вартість
8 167 824,00 UAH
UA-2019-12-06-001430-c cc90c8ee3e07489893d3daff90438a04
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аміров Дмитро Ібрагімович

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Аміров Дмитро Ібрагімович
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Концерн було створено згідно з рішенням Київської міської ради від 14.05.2015 № 467/1331 «Про створення Комунального концерну «Центр комунального сервісу».
Основними напрямками діяльності Концерну є відкриття сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг та проведення прийому споживачів, здійснення нарахувань та виготовлення рахунків на сплату житлово-комунальних послуг для споживачів, отримання інформації від споживачів про показники приладів обліку та внесення інформації в програмно-апаратні комплекси, забезпечення збору платежів від споживачів житлово-комунальних послуг на користь їх виконавців (виробників), забезпечення проведення претензійно-позовної роботи учасниками Концерну за єдиною правовою позицією, здійснення комплексних заходів по підвищенню платіжної дисципліни населення тощо.
При цьому абонентське обслуговування споживачів здійснюється Концерном відповідно до державної та регіональної політики обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна». Система «Єдине вікно» вважається найкращим у світі інструментом спрощення та зменшення кількості процедур. Вона дає можливість всім учасникам процесу надавати одночасно необхідну інформацію в стандартизованій формі в єдиний пропускний канал. Тобто всі фахівці, фізично перебуваючи в різних місцях, об’єднують свої потоки інформації в єдину базу. Результатом синхронізованої обробки Концерном документів та інформації щодо споживачів стає єдиний набір даних, необхідних для ведення роботи з реалізації послуг.
Відповідно до зазначеної вище державної політики запровадження обслуговування громадян відповідно до принципу «єдиного вікна» виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) видано розпорядженням від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (далі – «Розпорядження»).
Згідно з вказаним розпорядженням в м. Києві організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу».
Обслуговування споживачів з дотриманням такого принципу дозволяє значно підвищити кількість та якість обробки інформації щодо споживання послуг, фіксації та актуалізації міграційних процесів тощо, які безпосередньо та значною мірою впливають на результат нарахувань за послуги та платіжну дисципліну.
Результатом реалізації Розпорядження КМДА № 1244 є те, що на сьогодні Концерн має відділення по всьому місту Києву – 38 сервісних центрів, з яких 10 центральних районних сервісних центри.
Станом на сьогодні в рамках створення єдиної міської абонентської служби за принципом «єдиного вікна» на базі сервісних центрів комунального концерну «Центр комунального сервісу» для комплексного обслуговування абонентів у галузі надання житлово-комунальних послуг у місті Києві, споживачі можуть в одному місці отримувати якісну консультацію, уточнити тариф, провести звіряння розрахунків, врегулювати заборгованість, отримати довідки, укласти договори реструктуризації (розстрочення) заборгованості.
Сучасні сервісні центри працюють з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00; субота з 09:00 до 16:00; неділя – вихідний; без перерви на обід. Центри ведуть прийом споживачів за концепцію єдиного підходу до оформлення офісного простору, оснащені електронною чергою, комфортними умовами очікування, дитячим куточком та вільним WI-FI.
З метою покращення обслуговування мешканців міста Концерн має інструменти, за допомогою яких мешканці м. Києва мають змогу сплатити за житлово-комунальні послуги:
в режимі он-лайн - через сайт комунального концерну https://cks.com.ua/;
банківською карткою через POS-термінали;
готівкою - через платіжні термінали.
На даний час встановлено 60 POS-терміналів у відділеннях по всіх 10 районах міста. Також встановлено 13 платіжних терміналів для оплати житлово-комунальних послуг готівкою.
Концерн виконує роботи з актуалізації бази даних споживачів послуг Замовника в тому числі ведення обліку Споживачів. Для якісного надання послуг з актуалізації баз даних споживачів послуг Замовника в тому числі ведення обліку споживачів, підтримання стану бази даних в актуальній формі (внесення змін по кожному особовому рахунку, де змінилася кількість зареєстрованих та інших змін у складі та статусі проживаючих споживачів тощо), у Концерні наявні співробітники відповідної кваліфікації для проведення роботи по актуалізації інформації щодо змін кількості споживачів внаслідок міграції та природних процесів, зміни права власності та відчуження майна (відкриття/закриття особових рахунків) за відповідні послуг, а також проведення роботи з обліку пільгових категорій споживачів.
Концерн забезпечує виконання роботи з прийому від Споживачів Замовника первинних документів, що впливають на порядок та обсяг нарахування за послуги. Також Концерном вживаються заходи, спрямовані на зменшення заборгованості Споживачів за послуги, надані Замовником в тому числі укладення із Споживачами договорів реструктуризації (розстрочення) заборгованості, яка виникла за надані Замовником послуги.
Інформаційно-технологічне супроводження розрахунків складається з виконання робіт щодо ведення особових рахунків споживачів, визначення вартості споживання послуг Замовника, що включає нарахування плати споживачам за послуги Замовника, ведення обліку наданих послуг та проведення перерахунків за послуги Замовника, у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості, зміни технічних параметрів об’єкта та в інших випадках, передбачених діючим законодавством.
Для прийому споживачів з питань проведення перерахунків за надані послуги, прийому від споживачів первинних документів, що впливають на порядок та обсяг нарахування, надання споживачам роз’яснень з питань нарахувань та оплати за надані послуги (у разі наявності у споживачів заборгованості, також щодо шляхів її врегулювання) Концерн має спеціалістів відповідної кваліфікації, в тому числі з бухгалтерською освітою.
Для прийому споживачів з питань укладення договорів/угод Концерн має необхідну кількість кваліфікованих співробітників та може забезпечити прийом документів, необхідних для укладення договорів (реструктуризації та інших), за принципом єдиного вікна із подальшим супроводом процесу оформлення договорів. Для забезпечення процесу укладення договорів Концерн має можливість обробки та зберігання документів споживачів, забезпечення виготовлення (друку) бланків договорів, заяв та будь-яких необхідних документів.
Концерн може забезпечити розробку та за погодженням з Замовником, розміщення актуальної інформації Замовника у точках прийому Споживачів, в тому числі щодо необхідності погашення заборгованості та шляхів погашення в межах компетенції Виконавця.
У Концерні наявна розгалужена система сервісних центрів, що обладнані місцями для розміщення необхідної інформації. Персонал Концерну, який має відповідний досвід, здійснює постійний моніторинг інформації Замовників, яка надається споживачам на предмет її актуальності.
В структурі Концерну створено Центр навчанням ефективним комунікація «Платформа комфорту», завданнями якого є організація заходів, спрямованих на проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи для мешканців у форматі лекцій, семінарів, практикумів, круглих столів. Мета функціонування центру – підвищення правової обізнаності споживачів в частині діючого законодавства, зокрема в сфері житлово-комунальних послуг.
Також, для якісного проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед споживачів, у Концерну наявний інформаційний портал в мережі Інтернет за допомогою якого може бути забезпечено оперативне розміщення актуальних матеріалів інформаційного характеру, зокрема щодо послуг Замовника, проведення дистанційної роботи зі споживачами за допомогою форми зворотного зв’язку на сайті Концерну в мережі Інтернет.
Концерн може забезпечити дистанційне обслуговування споживачів за допомогою контакт-центру Виконавця (обробка телефонних, електронних звернень споживачів та надання усної та письмової інформації, роз’яснень споживачам щодо послуг Замовника).
Для розширення засобів комунікації із споживачами, в Концерні наявний функціонуючий (повністю обладнаний) відділ дистанційного обслуговування споживачів (call-center), який забезпечує прийом дзвінків від мешканців усіх районів міста Києва. Прийом дзвінків здійснюється за допомогою системи, що дозволяє автоматизувати роботу операторів по прийому дзвінків та звернень споживачів, забезпечує ідентифікацію абонента, запис дзвінка, формування звернення, доповнення інформації про споживача, в тому числі, щодо показників засобів обліку та послуг тощо. Вся інформація про споживача та історія спілкування з ним зберігаються в єдиній інформаційній базі. Також, інформаційна база містить «базу знань» (що постійно оновлюється), яка допомагає оператору надати якісну консультацію споживачу. Крім того, автоматизована система дозволяє реалізовувати можливість інтеграції з базами даних інших розробників, це дозволяє здійснювати оперативний обмін довідковою інформацією щодо нарахувань та оплат за особовими рахунками споживачів, аварійних ситуаціях чи планових відключеннях від послуги.
Концерн може забезпечити надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу. Друк інформації щодо звітності по розрахунках із споживачами. Забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей Виконавця, на яких розміщується комп'ютерна програма, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги.
Програмно–апаратний комплекс - комп’ютерна програма (-ми) Виконавця, за допомогою якої, здійснюються розрахунки за послуги Замовника, надані споживачам у житлових будинках, будинках приватного сектору, формування звітності, тощо.
Надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу включає:
підтримку алгоритмів розрахунків та своєчасне внесення змін до них у відповідності до нормативно-правових актів, згідно з технічним завданням, наданим Замовником та погодженим між Замовником та Виконавцем;
ведення довідників вулиць, будинків, організацій, тарифів, послуг тощо;
формування інформації щодо проведеного розрахунку плати за фактично спожиті послуги, з врахуванням заборгованості т для формування рахунків-повідомлень;
формування та друк інформації щодо звітності по розрахунках споживачів згідно форм, узгоджених з Замовником.
забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей, на яких розміщується програмно-апаратний комплекс.
У розпорядженні Концерну наявний програмно-апаратний комплекс, за допомогою якого можливо здійснювати вищезазначені дії.
Концерн забезпечує виконання роботи з формування, друку та доставки рахунків-повідомлень та/або довідково-інформаційного видання «Комунальний бюлетень міста Києва» по кожному особовому рахунку споживачів.
Концерн є засновником довідково-інформаційного видання «Комунальний бюлетень міста Києва», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації від 02.12.2015 р., серія КУ, № 765-402Р.
За допомогою довідково-інформаційного видання «Комунальний бюлетень міста Києва» Концерн може здійснювати, у разі відповідного замовлення послуг, інформаційно-роз’яснювальну роботу серед споживачів послуг Замовника. У довідково-інформаційному виданні «Комунальний бюлетень міста Києва» можуть бути розміщені оголошення-інформація, що стосуються послуг які надаються Замовником.
Окрім того, Концерн є користувачем інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва, створеного згідно з рішенням Київської міської ради від 21 вересня 2017 року N 40/3047 «Про затвердження Положення про інформаційну систему "Реєстр територіальної громади міста Києва"».
Таким чином Концерн має у своєму розпорядженні доступ до наповненого реєстру територіальної громади, який є єдиним джерелом відповідної інформації. Враховуючи вищезазначене, на сьогодні Концерн є єдиним комунальним підприємством, яке на підставі даних інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», має змогу формувати актуальну базу споживачів житлово-комунальних послуг по всьому місту Києву.
Протягом 2019 року Концерном розроблено методологію комплексної роботи з боржниками, а також процедури масштабного застосування до недобросовісних споживачів передбачених ст. 625 Цивільного кодексу України таких фінансових категорій як інфляційні нарахування та 3% річних. Особливість цього процесу полягає у технологічній можливості здійснювати щомісячне нарахування таких санкцій, ведення їх обліку окремо за кожним видом, формування рахунків-повідомлень із зазначенням сум санкцій, що підлягатимуть оплаті боржниками.
Також, у штаті Концерну, наявні підрозділи, виділена група співробітників, які здійснюють супроводження дебіторської заборгованості, досудову роботу з будь-якими особами, робота яких направлена на зменшення заборгованості споживачів за надані житлово-комунальні послуги.
Концерном також реалізовано систему формування за запитом Замовника пакету розрахунково– аналітичної інформації щодо боржника, в тому числі шляхом отримання достовірної інформації з відритих інформаційних джерел (державних реєстрів), яка в подальшому надасть можливість здійснювати ефективну роботу в процесі судового та примусового стягнення боргу.
В м. Києві немає інших підприємств, які мають можливість надавати послуги виконавцям житлово-комунальних послуг з комплексного обслуговування споживачів, зокрема, за принципом «єдиного вікна».
Ураховуючи зазначене, лише Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» може надати замовнику послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 15:09
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Обслуговування 96000 особових рахунка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96000 Одиниця
Послуги з обробки даних: послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, місто Київ, Київ, За місцем знаходження пунктів обслуговування Виконавця для споживачів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки Замовника з Виконавцем за надані послуги здійснюються щомісячно на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг, починаючи з 10 (десятого) числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги, шляхом утримання коштів у розмірі, визначеному підписаними обома Сторонами актами приймання-передачі наданих послуг, з розподільчого рахунку та їх подальшим перерахуванням на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

06 грудня 2019 14:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 14:01
ПОВІД про намір.pdf
06 грудня 2019 14:01
ПРОТОКОЛ переговорів з ЦКС .pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
#39946227
Переможець 8 167 824,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 15:09

Документи

06 грудня 2019 15:06
Електронний підпис
06 грудня 2019 15:04
ПОВІД про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 15:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
#39946227
8 167 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 15:06
Електронний підпис
06 грудня 2019 15:04
ПОВІД про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 14:29
ЗВІТ про викоання договору ЦКС.pdf укладений
26 січня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 14:49
Повід про внес змін до дог від 22.09.2020.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 14:48
Додаткова угода 1 від 22.09.2020.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:30
ПРОТОКОЛ переговорів з ЦКС .pdf укладений
28 грудня 2019 11:26
ЗВІТ про УКЛАДЕНИЙ ДОГОВІР.pdf укладений
28 грудня 2019 11:26
ДОГОВІР ЦКС на 2020 СКАН.pdf укладений
28 грудня 2019 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Рішення № 10/9089 Київської міської ради від 07.07.2020" Про заборону виконавчому органу Київської міської ради( КМДА) та його структурним підрозділам, комунальним, унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких бульше 50 відсотків акцій ( часток) належить територіальній громаді міста Києва, укладати договори або інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації" Сторони домовились виключити п. 5.2.3,5.4.5, 9.4. Договору
Номер договору про закупівлю: 7231/2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 451 286,82
UAH (в тому числі ПДВ 1 075 214,47 UAH)