Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул. Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва. ІІІ пусковий комплекс. (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
48 705 000,00 UAH
UA-2019-10-24-002662-b df1c3a0b79e94043b41027f6a8b29da5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 23:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:57
Очікувана вартість: 48 705 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 487 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція. Джерело фінансування - кошти спеціального фонду місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул. Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва.
ІІІ пусковий комплекс. (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та ч.1 ст.3 Бюджетного кодексу України Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі до 30% вартості річного обсягу Робіт, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику робіт на небюджетний рахунок в ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, М.КИЇВ, код банку 820172 на підставі рахунку, який надається Підрядником Замовнику, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником робіт виключно з такого рахунку на цілі, визначені Договором. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. У наступні роки розмір, строки та умови надання авансу будуть визначатися Сторонами додатково. Розрахунки за фактично виконані Підрядником роботи здійснюються шляхом їх оплати Замовником на підставі акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт, оформлених згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, за формами № КБ-2в та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Виконавця на умовах відстрочки платежу на термін до 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 16:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 16:32
ТД_Харківські ІІІ черга.docx
24 жовтня 2019 16:32
Додаток № 3 Харківські ІІІ черга.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000026 ● e128eb0b8d86437386d187246c39001f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019 16:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.11.2019 № 328

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.11.2019 № 328
Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2019-09-25-002262-b 25.09.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не допустив порушень під час складання тендерної документації тому і не може вжити заходів щодо їх усунення. Висновок моніторингу щодо закупівлі «Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул. Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва. ІІІ пусковий комплекс. (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)» (ID моніторингу: UA-M-2019-11-14-000026) є таким, що суперечить вимогам Закону.

2019-12-16 18:08:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Скасування рішення про здійснення моніторингу
Дата публікації: 26 грудня 2019

Документи:

26 грудня 2019 16:12
Електронний підпис
26 грудня 2019 16:11
221-5670.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 16:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ" 45 469 143,28
UAH з ПДВ
43 895 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ 45 801 215,27
UAH з ПДВ
43 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 46 563 961,79
UAH з ПДВ
46 076 911,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 48 564 556,55
UAH з ПДВ
46 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельні Технології" 47 967 768,64
UAH з ПДВ
47 967 768,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 18:26
Електронний підпис
08 листопада 2019 18:09
Протокол НР.7z
08 листопада 2019 18:09
Наказ Фролова Ю.М.7z
08 листопада 2019 18:09
Лист для клієнтів.7z
08 листопада 2019 18:09
Гарантія 15677-19.7z
08 листопада 2019 18:09
Банківська ліцензія.7z
08 листопада 2019 18:09
кваліфіковані працівники.rar
08 листопада 2019 18:09
Кваліфікаційна частина 2.pdf
08 листопада 2019 18:09
Кваліфікаційна частина 1.pdf
08 листопада 2019 18:09
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 14:49
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:47
Документи переможця
08 листопада 2019 21:02
Електронний підпис
08 листопада 2019 21:00
Кошторис.pdf
08 листопада 2019 21:00
Інф. відпов. ст.17.pdf
08 листопада 2019 21:00
Довідка працівники.pdf
08 листопада 2019 21:00
Довідка обладнання.pdf
08 листопада 2019 21:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 15:32
Електронний підпис
08 листопада 2019 15:30
Гарантия_7213.zip
08 листопада 2019 15:30
Licence.zip
08 листопада 2019 15:30
Dovirenist_Ryzhiy.zip
08 листопада 2019 15:30
Dov i Lic.pdf
08 листопада 2019 15:30
15. Кошторисна документація.rar
08 листопада 2019 15:30
13. Копія балансу.pdf
08 листопада 2019 15:30
11. Відомості про учасника.pdf
08 листопада 2019 15:30
9. Статут АДАМАНТ.pdf
08 листопада 2019 15:30
6. Ліцензія.pdf
08 листопада 2019 15:30
3.3.2. Скани актів ч.2.rar
08 листопада 2019 15:30
3.3.1. Скани актів ч.1.rar
08 листопада 2019 15:30
2.8. Договір ДБУ–208.pdf
08 листопада 2019 15:30
2.7. Договір Експрес-ВР.pdf
08 листопада 2019 15:30
2.6. Договір УКРКОНСАЛТИНГ.pdf
08 листопада 2019 15:30
2.5. Договір Буд-Обєкт.pdf
08 листопада 2019 15:30
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 19:11
Електронний підпис
08 листопада 2019 19:07
баланс.pdf
08 листопада 2019 19:07
дод договор.pdf
08 листопада 2019 19:07
харьк оч пропозиція III.pdf
08 листопада 2019 19:07
Тендерна пропозиціяІІІ.pdf
08 листопада 2019 19:07
Сметчик (1).pdf
08 листопада 2019 19:07
Кошторисна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"

ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"

ТОВ "Будівельні Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"
#39954243
Відхилено 43 895 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 10:48
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ
#40818552
Переможець 43 900 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 10:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ
#40818552
43 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 23:50
ДУ №2 від 30.11.2020 до дог №1249 Харківські очисні.pdf укладений
02 грудня 2020 23:49
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:27
ДУ №1 від 26.12.19 до дог 1249 БМР Харківські ІІІ черга.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:22
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 16:35
Дог 1249 від 03.12.19 Харківські.pdf укладений
03 грудня 2019 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування за об'єктом у 2019 році, зміна календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 1249
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» від 05.11.2020 №91/20 щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул.Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва». Коригування. договір розірвано за згодою Сторін з моменту підписання Додаткової угоди.