Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів за кодом ДК 021-2015 (CPV) 50750000-7 (Послуги з повного технічного обслуговування та ремонту ліфтів у Подільському районі м.Києва) (Services to full maintenance of elevators)
Services to full maintenance of elevators - 021-2015 (CPV) 50750000-7 - Lift-maintenance services
Очікувана вартість
12 771 669,07 UAH
UA-2019-10-15-000193-a c1f8b83db5d24ed79e3df4dc80d39d4c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Municipal enterprise "Management Company servicing housing Podolsk district. Kyiv"
National ID: 39609111
Contact point: Vasina Iryna Mykolayivna
+380444253216
tender@podil.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 12:02
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 12:02
Початок аукціону: 25 листопада 2019 15:01
Очікувана вартість: 12 771 669,07 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127 716,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH
Publication date: 15 жовтня 2019 11:58
Enquiries until: 05 листопада 2019 12:02
Complaints submission until: до 11 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 листопада 2019 12:02

Information

Estimated total value: 12 771 669 UAH including VAT
Minimal lowering step: 127 717 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Scope of the procurement
10-2. Джерело фінансування закупівлі - Власні кошти підприємства
10-2. Purchasing Financing Source - Company's own funds
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з технічного обслуговування ліфтів за кодом ДК 021-2015 (CPV) 50750000-7 (Послуги з повного технічного обслуговування та ремонту ліфтів у Подільському районі м.Києва) (Services to full maintenance of elevators)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський район м. Києва
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Services to full maintenance of elevators - 021-2015 (CPV) 50750000-7 - Lift-maintenance services
CPV: 50750000-7
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються у безготівковій формі через банківський рахунок Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» Київської міської державної адміністрації (надалі КП ГІОЦ КМДА), щомісяця після 25-го числа місяця наступного за розрахунковим, після розрахунку та розподілу і виділення з отриманих платежів на утримання будинків та прибудинкової території – коштів, які надійшли для технічного обслуговування та ремонту ліфтів. Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Якість надання послуг - гарантований мінімальний час реагування на аварійну ситуацію у разі несанкціонованої зупинки ліфту : загальний бал 20%: 20%
до 15 хвилин включно: 20%
більше 15 хвилин до години включно: 10%
більше години: 0%
Термін відновлення ліфту після викрадення або пошкодження ліфтового обладнання сторонніми особами в машинному приміщенні ліфта : загальний бал 10%: 10%
до чотирьох годин включно: 10%
більше чотирьох годин до доби включно: 5%
більше доби: 0%
15 жовтня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 11:58
ТД 2020.pdf
15 жовтня 2019 11:58
Проект договору Додаток 7.docx
15 жовтня 2019 11:58
Додатки до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка про грошове покриття
Дата подання: 15 жовтня 2019 13:53
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 14:47
Доброго дня. Довідка з банку про грошове покриття повинна бути електронна? Чи паперова?
Відповідь: Доброго дня. Згідно з Додатком № 10 до тендерної документації, пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції та підтвердження покриття банківської гарантії, відхиляються Замовником. Також зазначаємо, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження відповідних файлів відповідно до п. 1.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Будь ласка ознайомтесь з усіма вимогами тендерної документації. Приймайте участь!
Реквізити для оформлення банківської гарантії
Дата подання: 15 жовтня 2019 15:33
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 10:01
Щановний Замовнику, просимо вказати повні реквізити для оформлення електронної банківської гарантії: № рахунку, назва та МФО банку.
Відповідь: Доброго дня. Додаток № 10 до тендерної документації містить вичерпний перелік вимог до електронної банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції). Будь ласка ретельніше ознайомтеся з усіма вимогами зазначеними в тендерній документації.
Строк дії тендерної пропозиції
Дата подання: 15 жовтня 2019 16:24
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 10:02
у п.п 4.1. п. 4 Інстукції з підготовки тендерної пропозиції зазначено наступне " Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій". Яка саме дата - є датою розкриття тендерних пропозицій? Адже це міжнародні торги, і первинна дата розкриття пропозицій (преквалівікація) є 15.11.2019, а потім вже і допуск до акуціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно з ч .1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Приймайте участь.
Щодо реквізитів
Дата подання: 17 жовтня 2019 11:05
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 11:25
Шановний Замовнику, у Додатку 10 до ТД вказано лише таке: "Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Одержувач: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва», Код ЄДРПОУ: 39609111. Юридична та фактична адреса:04071, м. Київ, вул. Хорива, 36". Де назва Банку Бенефіціара ? Де номер рахунку, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, Банк сплатить на рахунок замовника суму забезпечення тендерної пропозиції? Пропишіть, будь ласка повні свої реквізити. Ні у Додатку 10, ні по тексту документів, нажаль ні назви Банка Замовника ні рахунку не має(
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України, умовам цієї тендерної документації та постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Будь ласка, уважно та ретельно ознайомтесь з вищезазначеними вимогами. Повторно наголошуємо, що банківські реквізити Замовника (бенефіціара) вказувати не потрібно.
Гарантія
Дата подання: 25 жовтня 2019 13:13
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 14:07
Шановний Замовнику, відповідно до п. 2 Додатку 10 до ТД (Вимоги до оформлення б/г) зазаначено, що назву банку бенефіціара, його назву та адресу, SWIFT код зазначається за потребою. В той же час, Ви вимагаєте, при оформленні гарантії, дотримуватися примірної форми гарантії, в якій вимагається наступне: "Ваша вимога повинна бути надана нам через______(НАЗВА БАНКУ БЕНЕФІЦІАРА та його місцезнаходження (ці дані в ДКТ та в додатках - відсутні)). Питання: при оформлення гарантії учасник повинен повністю дотримуватися форми примірної форми гарантії? Чи це рекомендована форма?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України, умовам цієї тендерної документації та постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Будь ласка, уважно та ретельно ознайомтесь з вищезазначеними вимогами. Повторно наголошуємо, що банківські реквізити Замовника (бенефіціара) вказувати не потрібно.
Лист-згода
Дата подання: 31 жовтня 2019 16:35
Дата відповіді: 04 листопада 2019 12:00
Шановний замовник, в тендерній документації п. 2.4 Додатку №1, у Вас міститься вимога, що у разі використання персональних даних інших суб’єктів ( у тендерній пропозиції Учасників), Учасники повинні, у складі теднерної пропозиції надати письмову згоду (за формою наведеною у Додатку № 6 даної тендерної Документації) на обробку наявних персо-нальних даних згідно до ЗУ «Про захист персональних даних» від кожної такої особи. Враховуючи те що у документах, які надають учасники (протоколи, листи, накази, договори, акти виконаних робіт, тощо) присутні персональні данні осіб, які знаходяться за кордоном, особи, з якими немає зв’язку, особи, які звільнилися, особи, які не бажають надавати згоду на обробку своїх персональних даних, тощо, як в такому випадку діяти учаснику? Просимо надати чітку відповідь, чи можливо замасковувати інформацію в наданих документах про персональні дані особи, яка відмовилась надати лист-згоду, або особи, отримати лист-згоду від якої не можливо з вищенаведених причин?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно пункту 2.4 Додатку № 1 до тендерної документації Учасники повинні надати лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі (за формою наведеною у Додатку № 6 даної тендерної Документації). У разі використання персональних даних інших суб’єктів ( у тендерній пропозиції Учасників), Учасники повинні, у складі тендерної пропозиції надати письмову згоду (за формою 15 наведеною у Додатку № 6 даної тендерної Документації) на обробку наявних персональних даних згідно до ЗУ «Про захист персональних даних» від кожної такої особи. Будь ласка читайте уважніше тендерну документацію. Приймайте участь!
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 листопада 2019
UA-2019-10-15-000193-ac1f8b83db5d24ed79e3df4dc80d39d4c
Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хорива, 36
Учасник Документи Рішення
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 листопада 2019 12:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 листопада 2019 12:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

13 листопада 2019 17:18
Електронний підпис
13 листопада 2019 17:18
Електронний підпис
13 листопада 2019 11:16
Електронний підпис
13 листопада 2019 11:16
Електронний підпис
13 листопада 2019 11:05
Калькуляція .PDF
13 листопада 2019 11:05
Тендерна пропозиція.PDF
13 листопада 2019 11:05
Довідка -підтвердження ТЗ.pdf
13 листопада 2019 11:05
Графік виконання робіт__ .pdf
13 листопада 2019 11:05
Копія сертифікату ІСО.PDF
13 листопада 2019 11:04
2.1. Довідка про робітників.PDF
13 листопада 2019 11:04
3.3. Лист-відгук.pdf
13 листопада 2019 11:04
G6792.19.7z
13 листопада 2019 11:04
Банківська гарантія.pdf
13 листопада 2019 11:04
1.1, Довідка про МТБ.PDF
13 листопада 2019 11:04
7. Довідка проо бенефіціара.PDF
13 листопада 2019 11:04
Лист про санкції.PDF
13 листопада 2019 11:04
Додаток 4 п. 8. Копія дозволу.PDF
13 листопада 2019 11:04
Довідка про субпідряд.PDF

Документи

15 листопада 2019 12:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 листопада 2019 13:46
Електронний підпис
14 листопада 2019 13:46
Електронний підпис
14 листопада 2019 13:38
№2 Калькуляція.pdf
14 листопада 2019 13:38
№1 Пропозиція.pdf
14 листопада 2019 13:38
1. Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" 12 759 090,36
UAH з ПДВ
12 759 090,36
UAH з ПДВ
1.4285714286 8 931 363.25 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 12 712 593,60
UAH з ПДВ
12 712 593,60
UAH з ПДВ
1.4285714286 8 898 815.52 Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 17:18
Електронний підпис
13 листопада 2019 17:18
Електронний підпис
13 листопада 2019 11:16
Електронний підпис
13 листопада 2019 11:16
Електронний підпис
13 листопада 2019 11:05
Калькуляція .PDF
13 листопада 2019 11:05
Тендерна пропозиція.PDF
13 листопада 2019 11:05
Довідка -підтвердження ТЗ.pdf
13 листопада 2019 11:05
Графік виконання робіт__ .pdf
13 листопада 2019 11:05
Копія сертифікату ІСО.PDF
13 листопада 2019 11:04
2.1. Довідка про робітників.PDF
13 листопада 2019 11:04
3.3. Лист-відгук.pdf
13 листопада 2019 11:04
G6792.19.7z
13 листопада 2019 11:04
Банківська гарантія.pdf
13 листопада 2019 11:04
1.1, Довідка про МТБ.PDF
13 листопада 2019 11:04
7. Довідка проо бенефіціара.PDF
13 листопада 2019 11:04
Лист про санкції.PDF
13 листопада 2019 11:04
Додаток 4 п. 8. Копія дозволу.PDF
13 листопада 2019 11:04
Довідка про субпідряд.PDF

Публічні документи

14 листопада 2019 13:46
Електронний підпис
14 листопада 2019 13:46
Електронний підпис
14 листопада 2019 13:38
№2 Калькуляція.pdf
14 листопада 2019 13:38
№1 Пропозиція.pdf
14 листопада 2019 13:38
1. Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
Переможець 12 712 593,60
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
12 712 593,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 10:20
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:05
SCAN0175.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 12:40
SCAN0085.PDF зміни до договору
11 червня 2020 12:39
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 12:37
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 15:29
SCAN0120.PDF зміни до договору
29 січня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 14:48
Договір укладений
10 грудня 2019 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п. 3.3 Договору в наступній редакції: При виконанні умов даного договору акти виконаних робіт та акти прийому-передачі виконаних робіт, які підтверджують обсяги та вартість виконаних робіт, є тотожними
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до п. 3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 193
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до п. 3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з пунктом 10.2. Розділу 10 «Інші умови» Договору. Сторони дійшли згоди продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 28 лютого 2021, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. Ціну договору збільшити на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 12 878 306,21
UAH (в тому числі ПДВ 2 146 384,37 UAH)
Причини розірвання договору: у зв’язку з укладенням нового договору про закупівлю в рамках процедури закупівлі на 2021 рік (UA-2020-12-04-000127-c)