Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дороги по вул. Патона (Петровського) в с. Кашперівка, Тетіївського району, Київської області
Очікувана вартість
1 827 468,00 UAH
UA-2019-10-03-002417-b ● 91d6da94051049d78c7980a7fe6cf83d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2019 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 13:42 |
Очікувана вартість: | 1 827 468,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 827,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Патона (Петровського) в с. Кашперівка, Тетіївського району, Київської області (Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету та співфінансування місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09812, Україна, Київська область, с. Кашперівка, Тетіївського району, вул. Патона (Петровського)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2019 17:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2019 17:32 |
Додатки.PDF | |
03 жовтня 2019 17:32 |
ТД.PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-03-002417-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙСЕРВІС КРИМ.", Код ЄДРПОУ:34671363
Дата подання: 05 листопада 2019 15:04
Рішення Замовника
03 жовтня 2019 року Замовником, Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вул. Патона (Петровського) в с. Кашперівка, Тетіївського району, Київської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі UA-2019-10-03-002417-b) та проведено аукціон 21 жовтня 2019 року.
31 жовтня 2019 року на веб-порталі електронної системи публічних закупівель України ProZorro Замовником було оприлюднено протокол №653 засідання тендерного комітету Замовника від 31 жовтня 2019 року, яким ухвалено рішення акцептувати тендерну пропозицію ТОВ "АМК РЕМ-БУД" (ЄДРПОУ 38256839).
Проте, тендерна пропозиція ТОВ "АМК РЕМ-БУД" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) згідно пункту 6 Розділу III та Додатку 2 тендерної документації.
Проте ТОВ "АМК РЕМ-БУД" опис предмета закупівлі згідно Додатку 2 тендерної документації не надало.
2. Згідно п. 6 розділу 3 Тендерної документації, у разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку з інформацією про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві.
Проте ТОВ "АМК РЕМ-БУД" зазначену довідку не надало.
3. Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації, усі документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Проте, ТОВ "АМК РЕМ-БУД" надало скани Статуту та протоколу загальних зборів №1 від 07 серпня 2012 року, які були зроблені з копій (не оригіналів) зазначених документів і на яких відсутні підписи уповноваженої посадової особи та печатка підприємства.
Враховуючи вищевикладене,
Просимо:
1. Відмінити рішення про 1 про акцепт пропозиції ТОВ "АМК РЕМ-БУД" на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вул. Патона (Петровського) в с. Кашперівка, Тетіївського району, Київської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі UA-2019-10-03-002417-b);
2. Дискваліфікувати тендерну пропозицію ТОВ "АМК РЕМ-БУД" на підставі ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
31 жовтня 2019 року на веб-порталі електронної системи публічних закупівель України ProZorro Замовником було оприлюднено протокол №653 засідання тендерного комітету Замовника від 31 жовтня 2019 року, яким ухвалено рішення акцептувати тендерну пропозицію ТОВ "АМК РЕМ-БУД" (ЄДРПОУ 38256839).
Проте, тендерна пропозиція ТОВ "АМК РЕМ-БУД" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) згідно пункту 6 Розділу III та Додатку 2 тендерної документації.
Проте ТОВ "АМК РЕМ-БУД" опис предмета закупівлі згідно Додатку 2 тендерної документації не надало.
2. Згідно п. 6 розділу 3 Тендерної документації, у разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку з інформацією про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві.
Проте ТОВ "АМК РЕМ-БУД" зазначену довідку не надало.
3. Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації, усі документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Проте, ТОВ "АМК РЕМ-БУД" надало скани Статуту та протоколу загальних зборів №1 від 07 серпня 2012 року, які були зроблені з копій (не оригіналів) зазначених документів і на яких відсутні підписи уповноваженої посадової особи та печатка підприємства.
Враховуючи вищевикладене,
Просимо:
1. Відмінити рішення про 1 про акцепт пропозиції ТОВ "АМК РЕМ-БУД" на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вул. Патона (Петровського) в с. Кашперівка, Тетіївського району, Київської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі UA-2019-10-03-002417-b);
2. Дискваліфікувати тендерну пропозицію ТОВ "АМК РЕМ-БУД" на підставі ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 09:37
Доброго дня. З приводу вашої вимоги щодо тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» зазначаємо наступне. Даного учасника було визначено переможцем торгів оскільки його тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Щодо надання учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) згідно пункту 6 Розділу ІІІ та Додатку 2 тендерної документації, то слід відмітити, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» наявні всі необхідні документи технічного характеру, що вимагалися пунктом 6 Розділу ІІІ та Додатку 2 тендерної документації в тому числі і довідка про те, що учасник гарантує відповідність робіт та умов технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Щодо ненадання довідки про заміну норм, то звертаємо вашу увагу на те, що тендерною документацією передбачалося надання відповідної інформації лише у разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції. А оскільки такі норми відсутні, то і довідку учасник не повинен надавати.
Щодо вимоги про те, що усі документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), то слід відмітити, що відсутність підпису та печатки на окремих документах (при їх наявності на решті документів пропозиції) не може бути повноцінною підставою для відхилення тендерної пропозиції, а відноситься до формальних помилок, тобто помилок, які не впливають на зміст пропозиції. Крім того, змістом тендерної документації подібні невідповідності віднесено до формальних.
Щодо ненадання довідки про заміну норм, то звертаємо вашу увагу на те, що тендерною документацією передбачалося надання відповідної інформації лише у разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції. А оскільки такі норми відсутні, то і довідку учасник не повинен надавати.
Щодо вимоги про те, що усі документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), то слід відмітити, що відсутність підпису та печатки на окремих документах (при їх наявності на решті документів пропозиції) не може бути повноцінною підставою для відхилення тендерної пропозиції, а відноситься до формальних помилок, тобто помилок, які не впливають на зміст пропозиції. Крім того, змістом тендерної документації подібні невідповідності віднесено до формальних.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" |
1 464 645,80
UAH з ПДВ
|
1 464 645,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Меридіан." |
1 549 684,80
UAH з ПДВ
|
1 549 684,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
1 727 206,30
UAH з ПДВ
|
1 727 206,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙСЕРВІС КРИМ." |
1 773 377,26
UAH з ПДВ
|
1 771 549,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" #34018864 |
Відхилено |
1 464 645,80
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 14:36
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Меридіан." #13709728 |
Відхилено |
1 549 684,80
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 14:37
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
1 727 206,30
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 14:47
|
Додаткова угода № 3 від 12.11.2020_ дог № 142-19.PDF | зміни до договору |
12 листопада 2020 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2020 11:23
|
Додаткова угода №2 від 22.09.2020_ 142-19.PDF | зміни до договору |
24 вересня 2020 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 11:42
|
Договір 142-19.PDF | укладений |
15 листопада 2019 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 142-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 142-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |