Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт дороги по вул. Миру в с. Денихівка, Тетіївського району, Київської області
Очікувана вартість
1 616 206,00 UAH
UA-2019-10-02-002247-b 8b32a5b1b34e4b07a1b36c82889d83c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 13:00
Очікувана вартість: 1 616 206,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 616,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Миру в с. Денихівка, Тетіївського району, Київської області (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09832, Україна, Київська область, с. Денихівка, Тетіївського району, вул. Миру
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 16:53
Електронний підпис
02 жовтня 2019 16:51
ТД.PDF
02 жовтня 2019 16:51
Додатки до ТД.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-02-002247-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙСЕРВІС КРИМ.", Код ЄДРПОУ:34671363
Дата подання: 05 листопада 2019 15:02
Рішення Замовника
02 жовтня 2019 року Замовником, Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вул. Миру в с. Денихівка, Тетіївського району, Київської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі UA-2019-10-02-002247-b) та проведено аукціон 21 жовтня 2019 року.
31 жовтня 2019 року на веб-порталі електронної системи публічних закупівель України ProZorro Замовником було оприлюднено протокол №657 засідання тендерного комітету Замовника від 31 жовтня 2019 року, яким ухвалено рішення акцептувати тендерну пропозицію ТОВ "АМК РЕМ-БУД" (ЄДРПОУ 38256839).
Проте, тендерна пропозиція ТОВ "АМК РЕМ-БУД" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) згідно пункту 6 Розділу III та Додатку 2 тендерної документації.
Проте ТОВ "АМК РЕМ-БУД" опис предмета закупівлі згідно Додатку 2 тендерної документації не надало.
2. Згідно п. 6 розділу 3 Тендерної документації, у разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку з інформацією про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві.
Проте ТОВ "АМК РЕМ-БУД" зазначену довідку не надало.
3. Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації, усі документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Проте, ТОВ "АМК РЕМ-БУД" надало скани Статуту та протоколу загальних зборів №1 від 07 серпня 2012 року, які були зроблені з копій (не оригіналів) зазначених документів і на яких відсутні підписи уповноваженої посадової особи та печатка підприємства.
Враховуючи вищевикладене,
Просимо:
1. Відмінити рішення про 1 про акцепт пропозиції ТОВ "АМК РЕМ-БУД" на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вул. Миру в с. Денихівка, Тетіївського району, Київської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі UA-2019-10-02-002247-b);
2. Дискваліфікувати тендерну пропозицію ТОВ "АМК РЕМ-БУД" на підставі ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 09:38
Доброго дня. З приводу вашої вимоги щодо тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» зазначаємо наступне. Даного учасника було визначено переможцем торгів оскільки його тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Щодо надання учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) згідно пункту 6 Розділу ІІІ та Додатку 2 тендерної документації, то слід відмітити, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» наявні всі необхідні документи технічного характеру, що вимагалися пунктом 6 Розділу ІІІ та Додатку 2 тендерної документації в тому числі і довідка про те, що учасник гарантує відповідність робіт та умов технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Щодо ненадання довідки про заміну норм, то звертаємо вашу увагу на те, що тендерною документацією передбачалося надання відповідної інформації лише у разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції. А оскільки такі норми відсутні, то і довідку учасник не повинен надавати.
Щодо вимоги про те, що усі документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), то слід відмітити, що відсутність підпису та печатки на окремих документах (при їх наявності на решті документів пропозиції) не може бути повноцінною підставою для відхилення тендерної пропозиції, а відноситься до формальних помилок, тобто помилок, які не впливають на зміст пропозиції. Крім того, змістом тендерної документації подібні невідповідності віднесено до формальних.

Документи подані скаржником

05 листопада 2019 15:02
Денихівка вимога.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-19-000016 ● 332852e73e74405fafce7b51eaead995
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.11.2019 № 209
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 209

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-10-02-002247-b
02.10.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку (далі – Замовник) не погоджується з вашим твердженням, що не зазначення учасником вихідного номеру та дати на документі є формальною помилкою. Дійсно, згідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації під час подання тендерних пропозицій допускаються формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, надання у складі тендерної пропозиції замість оригіналу завіреної копії документу і навпаки, незначні порушення послідовності завантаження файлів, відсутність підпису або печатки (у разі використання) на одному із поданих учасником в складі тендерної пропозиції документів. Звертаємо вашу увагу, Замовником у тендерній документації було чітко встановлено перелік формальних помилок, які не призведуть до відхилення пропозиції. Однак, не зазначення вихідного номеру та дати на документі не є формальною помилкою, а є не виконанням учасником умов тендерної документації, що і призвело до відхилення його тендерної пропозиції. Крім того, згідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації учасник надає у складі пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками вказаними у даному пункті тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника. Учасником ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління» було надано відповідний лист у складі тендерної пропозиції. Разом з тим, згідно Наказу від 18.06.2015 № 1000/5 про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях однією з вимог є наявність на вихідному документі вихідного номеру, дати та адресата, якому надається документ. Слід зазначити, правомірність рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління», з наведених в протоколі підстав, підтверджується значною кількістю рішень постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель (далі – Колегія). За аналогічними підставами відхилення рішення Колегією прийняті на користь Замовників (сканована копія одного з рішень – додається). Зважаючи на викладене, у тендерного комітету відсутні підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління», оскільки його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та була правомірно відхилена Замовником.

2019-12-12 12:32:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2019-12-19 12:55:31

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" 1 212 114,00
UAH з ПДВ
1 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" 1 297 748,21
UAH з ПДВ
1 211 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Меридіан." 1 371 937,20
UAH з ПДВ
1 371 937,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 1 519 114,50
UAH з ПДВ
1 519 114,50
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙСЕРВІС КРИМ." 1 594 208,83
UAH з ПДВ
1 592 592,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 19:10
Електронний підпис
18 жовтня 2019 19:10
Електронний підпис
18 жовтня 2019 19:09
Протокол НР.7Z
18 жовтня 2019 19:09
Наказ Фролова Ю.М.7Z
18 жовтня 2019 19:09
Лист для клієнтів.7z
18 жовтня 2019 19:09
Довідки з банку.pdf
18 жовтня 2019 19:09
Гарантія 14389-19-14.7z
18 жовтня 2019 19:09
Витяг із Статуту.7z
18 жовтня 2019 19:09
Банківська ліцензія.7z
18 жовтня 2019 19:09
Технічні вимоги.pdf
18 жовтня 2019 19:09
Інші документи.pdf
18 жовтня 2019 19:09
10755.imd
18 жовтня 2019 19:09
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:56
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:52
дпі
31 жовтня 2019 15:52
мвс
31 жовтня 2019 15:52
мвс
19 жовтня 2019 13:40
Електронний підпис
19 жовтня 2019 13:34
файл 5 Інші документи.rar
19 жовтня 2019 13:34
файл 3 Технічні вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Меридіан."

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙСЕРВІС КРИМ."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"
#40593676
Відхилено 1 210 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 14:53
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
#34018864
Відхилено 1 211 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 14:54
Товариство з обмеженою відповідальністю "Меридіан."
#13709728
Відхилено 1 371 937,20
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 15:01
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 1 519 114,50
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 15:06

Документи

31 жовтня 2019 14:53
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:52
Протокол 654.PDF
28 жовтня 2019 17:21
Електронний підпис
28 жовтня 2019 17:20
Протокол 642.PDF

Документи

31 жовтня 2019 14:54
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:53
Протокол 655.PDF
31 жовтня 2019 14:53
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

31 жовтня 2019 15:01
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:54
Протокол 656.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
1 519 114,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 11:50
Договір 322-19.PDF укладений
15 листопада 2019 11:49
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 09:19
Додаткова угода № 1 від 02.11.2020_ 322-19.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 09:19
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 10:07
DOC001.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 322-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 322-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML