Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2019 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 616 206,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 616,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2019 16:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2019 16:51 |
ТД.PDF | |
02 жовтня 2019 16:51 |
Додатки до ТД.PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
31 жовтня 2019 року на веб-порталі електронної системи публічних закупівель України ProZorro Замовником було оприлюднено протокол №657 засідання тендерного комітету Замовника від 31 жовтня 2019 року, яким ухвалено рішення акцептувати тендерну пропозицію ТОВ "АМК РЕМ-БУД" (ЄДРПОУ 38256839).
Проте, тендерна пропозиція ТОВ "АМК РЕМ-БУД" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) згідно пункту 6 Розділу III та Додатку 2 тендерної документації.
Проте ТОВ "АМК РЕМ-БУД" опис предмета закупівлі згідно Додатку 2 тендерної документації не надало.
2. Згідно п. 6 розділу 3 Тендерної документації, у разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку з інформацією про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві.
Проте ТОВ "АМК РЕМ-БУД" зазначену довідку не надало.
3. Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації, усі документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Проте, ТОВ "АМК РЕМ-БУД" надало скани Статуту та протоколу загальних зборів №1 від 07 серпня 2012 року, які були зроблені з копій (не оригіналів) зазначених документів і на яких відсутні підписи уповноваженої посадової особи та печатка підприємства.
Враховуючи вищевикладене,
Просимо:
1. Відмінити рішення про 1 про акцепт пропозиції ТОВ "АМК РЕМ-БУД" на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вул. Миру в с. Денихівка, Тетіївського району, Київської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі UA-2019-10-02-002247-b);
2. Дискваліфікувати тендерну пропозицію ТОВ "АМК РЕМ-БУД" на підставі ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Щодо ненадання довідки про заміну норм, то звертаємо вашу увагу на те, що тендерною документацією передбачалося надання відповідної інформації лише у разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції. А оскільки такі норми відсутні, то і довідку учасник не повинен надавати.
Щодо вимоги про те, що усі документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), то слід відмітити, що відсутність підпису та печатки на окремих документах (при їх наявності на решті документів пропозиції) не може бути повноцінною підставою для відхилення тендерної пропозиції, а відноситься до формальних помилок, тобто помилок, які не впливають на зміст пропозиції. Крім того, змістом тендерної документації подібні невідповідності віднесено до формальних.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-19-000016 ● 332852e73e74405fafce7b51eaead995
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2019 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2019 № 209
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 209
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-10-02-002247-b
02.10.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку (далі – Замовник) не погоджується з вашим твердженням, що не зазначення учасником вихідного номеру та дати на документі є формальною помилкою. Дійсно, згідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації під час подання тендерних пропозицій допускаються формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, надання у складі тендерної пропозиції замість оригіналу завіреної копії документу і навпаки, незначні порушення послідовності завантаження файлів, відсутність підпису або печатки (у разі використання) на одному із поданих учасником в складі тендерної пропозиції документів. Звертаємо вашу увагу, Замовником у тендерній документації було чітко встановлено перелік формальних помилок, які не призведуть до відхилення пропозиції. Однак, не зазначення вихідного номеру та дати на документі не є формальною помилкою, а є не виконанням учасником умов тендерної документації, що і призвело до відхилення його тендерної пропозиції. Крім того, згідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації учасник надає у складі пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками вказаними у даному пункті тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника. Учасником ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління» було надано відповідний лист у складі тендерної пропозиції. Разом з тим, згідно Наказу від 18.06.2015 № 1000/5 про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях однією з вимог є наявність на вихідному документі вихідного номеру, дати та адресата, якому надається документ. Слід зазначити, правомірність рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління», з наведених в протоколі підстав, підтверджується значною кількістю рішень постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель (далі – Колегія). За аналогічними підставами відхилення рішення Колегією прийняті на користь Замовників (сканована копія одного з рішень – додається). Зважаючи на викладене, у тендерного комітету відсутні підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління», оскільки його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та була правомірно відхилена Замовником.
2019-12-12 12:32:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2019-12-19 12:55:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" |
1 212 114,00
UAH з ПДВ
|
1 210 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" |
1 297 748,21
UAH з ПДВ
|
1 211 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Меридіан." |
1 371 937,20
UAH з ПДВ
|
1 371 937,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
1 519 114,50
UAH з ПДВ
|
1 519 114,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙСЕРВІС КРИМ." |
1 594 208,83
UAH з ПДВ
|
1 592 592,61
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" #40593676 |
Відхилено |
1 210 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 14:53
|
|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" #34018864 |
Відхилено |
1 211 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 14:54
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Меридіан." #13709728 |
Відхилено |
1 371 937,20
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 15:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
1 519 114,50
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 09:19
|
Додаткова угода № 1 від 02.11.2020_ 322-19.PDF | зміни до договору |
03 листопада 2020 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 10:07
|
DOC001.PDF | зміни до договору |
19 листопада 2019 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 11:50
|
Договір 322-19.PDF | укладений |
15 листопада 2019 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 322-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 322-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |