Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ” |
Код ЄДРПОУ: | 32121458 |
Вебсайт: | http://teploseti.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69091, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Україна, м. Запоріжжя, бульвар Гвардійський, 137 |
Контактна особа: |
Нечепоренко Тамара Іванівна +380612123962 concern.nti@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2019 15:06 |
Очікувана вартість: | 103 183 558,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,94% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 507000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів, згідно постанови КМУ від 27.12.2001р. №1764 та постанови КМУ №117 від 23.04.2014 р., протягом 20 банківських днів з моменту підписання Договору на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Попередня оплата (аванс) надається на строк не більше 3 місяців і використо-вується Генпідрядником виключно на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. | Аванс | 20 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата Робіт (їх частини) здійснюється згідно з Планом фінансування будівництва (Додаток № 3 до Договору) за умови виконання Робіт згідно з Договором, Додатками до Договору, вимог законодавства та за умови наявності відповідних бюджетних коштів на оплату Робіт протягом 10-ти календарних днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником такого фінансування на свій рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 65 |
Iнша подія | При здійсненні платежів Замовник має право утримувати кожен раз по 5% від вартості виконаних Робіт за звітний період в якості забезпечення належного виконання Договору Генпідрядником (гарантійне утримання). За умови належного виконання та прийняття Робіт Замовник виплачує Генпідряднику гарантійне утримання 100% від суми гарантійного утримання - протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати видачі сертифіката про готовність Об'єкта до експлуатації, в тому числі щодо пускових комплексів або його частин (окремі адреси пускового комплексу). | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи вищезазначене, з метою недопущення дискримінації потенційних учасників, вимагаємо розмістити у складі тендерної документації на сайті https://www.prozorro.gov.ua файл інформаційної моделі (imd ) у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договорених цін.
У разі не надання файлу інформаційної моделі (imd ) у програмному комплексі АВК, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою стосовно дискримінаційних умов, викладених в тендерній документації.
«Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
У разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові.
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Проектна та технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.»
Зазначена вимога є дискримінаційною і має вибірковий характер так як Учасники можуть подавати свої пропозиції на російській мові, яка є іноземною. В свою чергу учасники які хочуть прийняти участь але мають документи на інших іноземних мовах повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, таких документів.
Просимо усунути вказане дискримінаційне положення.
Зміст цієї вимоги прямо містить дискримінаційні положення по відношенню до учасників-резидентів, оскільки для них встановлено необхідність створення та подання документів тендерної пропозиції шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової (посадової) особи або уповноваженого представника учасника процедури закупівлі, та нівелює необхідність її виконання учасниками-нерезидентами.
Просимо усунути вказане дискримінаційне положення.
Крім того, просимо дати роз’яснення щодо необхідності накладанні кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на всю пропозицію в цілому, чи на кожен документ окремо?
Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги" (далі-Закон про ЕДП).
Закон про ЕДП створив умови і для визнання зарубіжних електронних довірчих послуг. Однак, наразі, практичного механізму, технічної сумісності засобі ЕДП нерезидентів та систем ЕДП України не існує. Стаття 38 Закону про ЕДП установлює, що іноземні довірчі послуги в Україні визнають, зокрема, якщо їх надавач відповідає українським вимогам або внесений до Довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 №60 (чинна з 08.02.2019) затверджено Порядок взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів іноземних ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовують під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав. Відповідно до пункту 6 цього Порядку Міністерство юстиції України для виконання функцій центрального засвідчувального органу забезпечує визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовують під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав, у результаті укладення відповідного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів. Таким чином, щоб КЕП нерезидентів були визнані в Україні, має бути укладено відповідний міжнародний договір між Україною та відповідною зарубіжною країною. Станом на поточну дату таких договорів ще немає.
Відповідно до пунктів 1910,1912 Плану заходів з виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, затвердженого Постановою Уряду від 25.10.2017 №1106, визначено строк до 30 листопада 2019 року для забезпечення відповідності європейським та міжнародним стандартам вимог щодо роботи з електронними довірчими послугами та забезпечення технологічної сумісності електронних підписів, у тому числі транскордонної.
Беручи до уваги вищенаведене, зважаючи на принцип недискримінації, замовником для можливості участі у торгах нерезидентів зазначено виняток щодо застосування КЕП/ЕЦП при участі в процедурі закупівлі.
Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Документ з тендерною пропозицією подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з необхідними документами, що вимагаються замовником у тендерній документації з накладанням електронного підпису (КЕП/ЕЦП) на всю пропозицію в цілому.
Просимо усунути вищевказану невідповідність Тендерної документації.
«У разі заміни обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо на «еквівалент» під час подання тендерної пропозиції, такий учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик тих позицій обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, які він планує замінити, для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності «еквівалента» технічним рішенням проектної документації.».
Просимо зазначити конкретні характеристика товару, які Замовник вважає за необхідні, для можливості запропонування кращого «еквівалента» ніж обладнання, устаткування, матеріали, інвентар визначенні рішенням проектної документації.
Тобто, запропонований учасником «еквівалент» обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо повинен повністю відповідати технічним, функціональним, якісним характеристикам і виконувати проектні рішення, що були закладені в проекті. Застосування учасником «еквівалента» не повинна змінювати проектні рішення, затверджені в установленому порядку в проектній документації.
автомобіль бортовий – не менше 1; кран на автомобільному ходу – не менше 1; установки для зварювання - не менше 2 шт.; установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмом частотою не менше 50 Гц – не менше 1 шт.; установка для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання не нижче 0,1 МПа (1 кгс/см2), високий не більше – 10 МПа (100 кгс/см2) – не менше 1 шт.; компресори – не менше 1 шт.; апарати для стикового зварювання поліетиленових труб – не менше 1 шт.».
Так проаналізувавши Тендерну документацію, а саме обсяги робіт з найменуванням необхідної кількості матеріалів і обладнання наведені в Таблиці 1 до Додатку 2 тендерної документації, техніка, обладнання, устаткування, яке є обов’язковим в наявності (за вимогою Замовника), не вказане в в Таблиці 1 до Додатку 2 тендерної документації, тобто воно не є необхідних для виконання робіт.
Виходячи з наведеного, Замовник повинен усунути вказані не відповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині.
Крім того в п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 Тендерної документації зазначено, що «Вищезазначений перелік техніки, обладнання та устаткування може бути змінений учасником у разі використання іншої техніки, обладнання та устаткування при виконанні робіт за предметом закупівлі. У цьому випадку учасником надається довідка в довільній формі із поясненням щодо кожного виду залученої техніки, обладнання та устаткування, що буде використовуватися при виконанні робіт, як аналог наведеним Замовником в тендерній документації (має бути вказана яка техніка, обладнання чи устаткування учасника є аналогом до кожної запропонованої Замовником у тендерній документації одиниці техніки, обладнання чи устаткування, а також які види робіт планується виконати нею)».
«Виконавець Робіт при укладанні договору підряду зобов’язаний:
- погодити із Замовником всі ціни на устаткування та матеріали;
- погодити із Замовником графік виконання робіт;
- скласти, оформити та погодити із Замовником проект виконання робіт;
- надати Замовнику завірену копію документа, підтверджуючого право власності, або копію договору оренди приміщень для розташування обладнання, механізмів, тощо (склади, майстерні), майданчика для паркування будівельної техніки, із зазначенням місця розташування та адреси в районі будівництва – м. Запоріжжя.».
Згідно з частиною четвертою сатті 36 Закону «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Документація не містить уточнення стосовно того, яким чином буде проводитись погодження Замовником, та чи передбачає це можливу зміну ціни тощо.
Враховуючи наведене, Документація містить не відповідність, яка може бути неоднозначно трактована потенційними учасниками Процедури закупівлі та перешкодити їм розрахувати ціну своєї тендерної пропозиції.
Виходячи з наведеного, Замовник повинен усунути вказані невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині.
Крім того, просимо дати роз’яснення яким чином наявність копії документа, підтверджуючого право власності, або копію договору оренди приміщень для розташування обладнання, механізмів, тощо (склади, майстерні), майданчика для паркування будівельної техніки, із зазначенням місця розташування та адреси в районі будівництва – м. Запоріжжя, впливає на якість та терміни виконання робіт.
Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку його змін.
Пунктом 2 частини 4 статті 36 Закону передбачена можливість внесення змін ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Виходячи з положень пункту 2 частини 4 статті 36 Закону та листа Мінекономрозвитку України від 27.10.2016 №3302-06/34317-07 ця норма поширюється на договори про закупівлю, у разі якщо предметом закупівлі є товар. У разі якщо предмет договору включає в себе декілька позицій товару, то цю норму можна застосовувати щодо окремої позиції товару. У випадку проведення закупівлі робіт або послуг, якщо їх складовою є товар, внесення зміни до договору про закупівлю не передбачено.
В розділі 17 Проекту договору на закупівлю робіт Реконструкція системи теплозабезпечення із встановленням індивідуальних теплових пунктів (ІТП) у будівлях житлової та бюджетної сфери м. Запоріжжя (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) відповідно до вимог статті 22 Закону міститься порядок внесення змін до договору про закупівлю відповідно до статті 36 Закону.
Ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі робіт буде визначена за результатами аукціону, після чого останнім буде надана Замовнику договірна ціна, де будуть зазначені ціни на устаткування та матеріали. Договірна ціна є твердою на весь час виконання робіт, що передбачено проектом договору.
Пунктом 7.2 Технічних вимог (Додаток 2 до тендерної документації) передбачається подання учасником-переможцем торгів «оригіналів або копій документів, затверджених відповідно до вимог цієї тендерної документації, підтверджуючих вартість матеріальних ресурсів та устаткування (рахунки, комерційні пропозиції, прайси, тощо)», які зазначені в Договірній ціні. Замовник перевіряє відповідність вартості матеріальних ресурсів та устаткування в наданих документах та Договірній ціні та погоджує ціни на устаткування та матеріали, підписавши Додаток 4 до Договору на виконання підрядних робіт.
Розробка проекту виконання робіт Виконавцем передбачена проектною документацією (п. 7.5 Загальної пояснювальної записки).
Щодо впливу на якість та терміни виконання робіт наявності у Виконавця копії документа, підтверджуючого право власності, або копії договору оренди приміщень для розташування обладнання, механізмів, тощо (склади, майстерні), майданчика для паркування будівельної техніки, із зазначенням місця розташування та адреси в районі будівництва – м. Запоріжжя: вказані документи свідчать про наявність у Виконавця зазначених приміщень або майданчиків та спроможність Підрядника організувати щоденне виконання робіт згідно з розробленим графіком. Дані організаційні заходи й повинні відображатись в проекті виконання робіт.
«Замовник здійснює фінансування Підрядника на потреби виконання робіт за Договором за рахунок коштів, перерахованих Головним розпорядником коштів, наданих для фінансування предмету Договору, в межах яких буде проводитись оплата виконаних робіт Підрядника, оплата витрат на утримання служби Замовника у розмірі ___% від витрат, що відповідають підсумку глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку, що орієнтовно становить ___________ грн. (сума літерами), у тому числі ПДВ _________ грн. та оплата витрат на здійснення авторського нагляду, яка становить _________ грн. (сума літерами), у тому числі ПДВ _________ грн..
Бюджетні зобов’язання виникають в межах Договірної ціни (ціни Договору) за наявності відповідних бюджетних асигнувань.
В разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за цим Договором здійснюється відповідно до умов Договору після отримання Замовником бюджетного фінансування Робіт на свій реєстраційний рахунок.
Замовник реєструє в органах державної казначейської служби бюджетні зобов’язання за наявності та по мірі виділення бюджетних асигнувань, в межах фактично виділених і доведених асигнувань для оплати неоплаченої частини.
Оплата за Договором здійснюється згідно з чинним в Україні законодавством, зокрема, затвердженим Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реконструкції системи теплозабезпечення із встановленням індивідуальних теплових пунктів (ІТП) у будівлях житлової та бюджетної сфери м. Запоріжжя».
Враховуючи зазначене просимо дати роз’яснення щодо:
- процедури отримання Замовником бюджетного фінансування Робіт на свій реєстраційний рахунок;
- визначення Головного розпорядника коштів;
- дати можливість ознайомитися з Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реконструкції системи теплозабезпечення із встановленням індивідуальних теплових пунктів (ІТП) у будівлях житлової та бюджетної сфери м. Запоріжжя.
Фінансування здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та постанови КМУ №117 від 23.04.2014 р. «Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами).
Головний розпорядник бюджетних коштів, відповідно до Бюджетного кодексу України, а також «Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів, спрямованих на зменшення обсягів викидів (збільшення абсорбції) парникових газів», затвердженого постановою КМУ від 23.03.2011 №348 (зі змінами) - Міністерство екології та природних ресурсів. Постановою КМУ від 02.09.2019 №829 Міністерство екології та природних ресурсів перейменоване на Міністерство енергетики та захисту довкілля України.
Просимо передбачити компенсацію витрат Генпідрядника на здійснення страхування комплексу Робіт, а також іншого страхування.
Виходячи з наведеного, Замовник повинен усунути вказані невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині.
- забезпечити страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкту будівництва, якщо це встановлено договором підряду.
З урахуванням положень ст.880, 881 Цивільного кодексу України та вищезазначеної постанови, в проекті договору ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження об'єкта віднесені на Генпідрядника, а також визначено як обов’язок Генпідрядника забезпечити за свій рахунок на період дії договору страхування комплексу Робіт, а також іншого страхування, передбаченого розділом 18 Договору.
Замовник у розділі 18 Страхування проекту договору прописав суми страхових випадків, які Генпідрядник повинен взяти до уваги у власних витратах при підготовці договірної ціни, оскільки на підставі вищезазначеного такі витрати є ризиком самого Генпідрядника.
1. в окремих позиціях порівняльної таблиці, яка надана учасником для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності «еквівалента» технічним рішенням проектної документації, зазначені завод-виробник обладнання та марки обладнання, які не відповідають заводу-виробнику обладнання та маркам обладнання, зазначеним у технічній документації на теплофікаційні модульні блоки, наданій учасником у складі тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам п. 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та п.п. 1.2. розділу I. Додатку 2 до тендерної документації.
2. у технічній документації на теплофікаційні модульні блоки гарячого водопостачання зазначені технічні характеристики насосів циркуляційних за окремими адресами без урахування змін до тендерної документації, затверджених рішенням тендерного комітету від 23.09.2019 №263, що не відповідає вимогам п. 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника та п.п. 1.1., 1.2. розділу I. Додатку 2 до тендерної документації.
З огляду на вищезазначене, ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО-ІНВЕСТ», вважаємо, що вищезазначена інформація є недостатньо аргументованою. Відповідно до п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації а саме:
По першому пункту, просимо конкретизувати яким чином, по яким саме позиціям та за якими технічними показниками (характеристиками) запропоноване нами обладнання як еквівалент «теплофікаційних модульних боків» (завод виробник, марка обладнання) не відповідає вимогам п. 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та п.п. 1.2. розділу I. Додатку 2 до тендерної документації.
По другому пункту, просимо конкретизувати за якими саме адресами та за якими технічними характеристиками (показниками) циркуляційні насоси, зазначені нами в порівняльній таблиці, не відповідають (з урахуванням змін до тендерної документації, затверджених рішенням тендерного комітету від 23.09.2019 №263) вимогам п. 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника та п.п. 1.1., 1.2. розділу I. Додатку 2 до тендерної документації.
2. У тендерній документації замовника у технічній документації на теплофікаційний модульний блок системи гарячого водопостачання за адресами Дніпровське шосе, 24, 28, 64, вул. Трегубова, 36, як частина проектної документації (Додаток 8 ПД 2.1 Тепломеханічна частина, Додаток 8 ПД 2.2 Тепломеханічна частина, Додаток 8 ПД 2.5 Тепломеханічна частина), в специфікаціях обладнання модульних блоків в колонці «Найменування й технічні характеристики обладнання і матеріалів. Завод-виробник» зазначені технічні характеристики насосів циркуляційних: DN25, P=0,335кВт, U=230B, I=1,62A. Учасник в наданій технічній документації на теплофікаційний модульний блок системи гарячого водопостачання за вказаними адресами (в специфікаціях обладнання модульних блоків в колонці «Найменування й технічні характеристики обладнання і матеріалів. Завод-виробник») зазначив до запропонованого «еквівалента» технічні характеристики насосів циркуляційних: DN25, P=0,31кВт, U=400B, I=0,77A.
При цьому тендерною документацією, а саме пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) зазначено в Додатку 2 тендерної документації, який в свою чергу має посилання на Додаток 8 Проектна документація та Таблицю 1.
При відхиленні тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ" замовник керувався саме вимогами тендерної документації та її додатками в цілому.
Згідно протоколу № 264 від 11.10. 2019 р. Вами було прийнято рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. Підстави для відхилення вважаємо неправомірними, такими, що порушують наші законні права та інтереси з огляду на наступне:
Згідно пп.1 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Вами вимагалось надання довідки за формою за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно проекту. Додатково для підтвердження інформації, вказаної у довідці про наявність техніки, обладнання, устаткування тощо, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічних вимог, учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції копії або оригінали документів, які підтверджують право власності або право користування технікою, обладнанням, устаткуванням, тощо, а саме: інвентарні картки обліку основних засобів або витяг з оборотно-сальдової відомості, або інші документи, що підтверджують наявність техніки, обладнання, устаткування, (технічні паспорти чи інші реєстраційні документи із зазначенням власника, або договір/договори оренди (надання послуг).
Нами, Товариством з обмеженою відповідальністю «Енерго-Інвест» у складі тендерної пропозиції були надані документи «+Документ щодо наявності обладнання і мат.тех. бази. Zip», який містить в собі усю необхідну інформацію, передбачену Замовником у Тендерній документації. Щодо відсутності інформації по позиціях 57 та 58, а саме: не заповнені поля довідки «кількість», «технічний стан», «власні, або орендовані, або за договором надання послуг» та не надані копії або оригінали документів, які підтверджують право власності або право користування цим обладнанням повідомляємо, що Тендерна документація не містить вимоги щодо зазначення вищезгаданої інформації по КОЖНОМУ виду обладнання, яке зазначене у довідці. Також додатково повідомляємо, що Замовником у Тендерній документації не вказано чіткої кількості та виду обладнання, яке має бути залучене до виконання робіт, що є додатковим підтвердженням вищенаведеного. Відтак відхилення нашої тендерної пропозиції на даній підставі є неправомірним та таким, що порушує наші права як потенційного переможця, а також норми чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пп.2.1 Розділу 1 Додатку 1 Вами вимагалось надання довідки за формою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт за предметом закупівлі). У складі тендерної пропозиції нами був наданий документ «+Довідка про наявність працівників (виробничий персонал.pdf». Щодо відсутності відомостей щодо позицій 7, 10, 11, 15, 16, 18 (відсутність заповненого поля «розряд», а також позиції 12 («найменування документа, який підтверджує трудові відносини») даного документу повідомляємо, що тендерна документація не містить вимоги щодо зазначення вищезгаданої інформації по КОЖНОМУ працівникові, який зазначений у довідці. А отже наша пропозиція на даній підставі була відхилена неправомірно.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження інформації, вказаної у цій довідці, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: копії або оригінали документів, що підтверджують освітній кваліфікаційний рівень інженерно-технічних працівників, документів, що підтверджують кваліфікаційний рівень виробничого персоналу (копії дипломів або кваліфікаційних посвідчень, свідоцтв, тощо).
Однією з підстав для відхилення нашої пропозиції є надання документу (щодо позиції №14), що підтверджує кваліфікаційний рівень, а саме свідоцтво про присвоєння виробничої кваліфікації, на російській мові без завіреного перекладу на українську мову, що ніби-то не відповідає вимогам п. 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації замовника.
Згідно зазначеного, необхідно та достатньою умовою для виконання вимог Замовника є надання ОДНОГО з вищенаведеного переліку документів: або дипломів або кваліфікаційних посвідчень або свідоцтв або будь-якого іншого документу, що підтверджує кваліфікаційний рівень виробничого персоналу (на власний розсуд Учасників). Щодо позиції №14 повідомляємо, що нами у складі тендерної пропозиції було надано Диплом Б №998077 ( Жуковський В.Б.), викладений українською мовою, що є абсолютно достатнім для виконання вищенаведеної вимоги. Наявність свідоцтва, складеного російською мовою, не могло бути підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції, оскільки його надання було опціональним (необов’язковим).
Наступною підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції стало: в окремих позиціях порівняльної таблиці, яка надана учасником для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності «еквівалента» технічним рішенням проектної документації, зазначені завод-виробник обладнання та марки обладнання, які не відповідають заводу-виробнику обладнання та маркам обладнання, зазначеним у технічній документації на теплофікаційні модульні блоки, наданій учасником у складі тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам п. 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та п.п. 1.2. розділу I. Додатку 2 до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що порівняльна таблиця, передбачена вимогами Тендерної документації, містить наступні поля: Найменування товару відповідно до тендерної документації замовника , опис та характеристика товару за вимогами замовника, найменування товару відповідно до тендерної пропозиції учасника, опис та характеристика товару, який надається учасником та НЕ містить інформації про обов’язкове зазначення відомостей щодо заводу-виробника та марки товару. Відтак відхилення тендерної пропозиції на підставі ненадання/невідповідності відомостей, які НЕ вимагались у складі тендерної пропозиції, є неправомірним та таким, що порушує чинне законодавство України.
Наступною підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції є : у технічній документації на теплофікаційні модульні блоки гарячого водопостачання зазначені технічні характеристики насосів циркуляційних за окремими адресами без урахування змін до тендерної документації, затверджених рішенням тендерного комітету від 23.09.2019 №263, що не відповідає вимогам п. 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника та п.п. 1.1., 1.2. розділу I. Додатку 2 до тендерної документації.
Повідомляємо, що у наданій нами Технічній документації на модульні блоки системи гарячого водопостачання за адресами Дніпровське шосе, 24, 28, 64, вул. Трегубова, 36 в специфікаціях обладнання у колонці «Найменування й технічні характеристики обладнання і матеріалів. Завод-виробник» зазначені технічні характеристики насосів циркуляційних (DN25, P=0,31кВт, U=400B, I=0,77A).
Проте в цьому ж документі у тому ж рядку та стовпчику «Тип, марка обладнання, позначення док.» вказана модель насосу Grundfos UPS-32-100 N180, яка у повній мірі відповідає технічним характеристикам насосів, вказаних в тендерній документації (з урахуванням змін, затверджених рішенням тендерного комітету від 23.09.2019 №263) - напір, витрата, напруга електричного живлення 230 вольт – що підтверджується технічними листами виробника насосів та знаходиться у відкритому доступі. Також дана модель насосів зазначена і у Порівняльній таблиці, де нами запропоновані еквіваленти до обладнання, що вимагається тендерною документацією.
За своїми технічними параметрами та характеристиками насос Grundfos UPS-32-100 N180, що запропоновано у якості еквівалента, повністю відповідає вимогам тендерної документації, відтак відхилення нашої тендерної пропозиції є безпідставним.
Отож, підсумовуючи вищенаведене вважаємо, що наша тендерна пропозиція була відхилена безпідставно, а Замовником порушено чинне законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, а саме: відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій учасників та ряд інших. Вважаємо необхідним, задля захисту наших законних прав та інтересів, звернутись до установ організацій, що відповідають за здійснення моніторингу публічних закупівель з метою притягнення до відповідальності осіб, винних у вчиненні правопорушення.
Вимагаємо завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 листопада 2019 11:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-20-000101 ● e661ab84430e4460b34dcac200b67405
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2020 № 66
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2019-09-11-000920-a 11.09.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунені
2020-04-17 17:21:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" |
78 968 000,00
UAH з ПДВ
|
76 968 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕПЛЕ МІСТО" |
85 669 784,26
UAH з ПДВ
|
78 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДіПі Інжинірінг |
88 900 000,00
UAH з ПДВ
|
78 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Завод энергетического оборудования ДАН" |
98 583 558,00
UAH з ПДВ
|
78 888 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАЛЬСЕРВІС" |
97 350 000,00
UAH з ПДВ
|
88 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" |
101 100 000,00
UAH з ПДВ
|
97 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМПОСТАЧ-ЛЮКС" |
103 183 555,00
UAH з ПДВ
|
103 183 555,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" #33439880 |
Відхилено |
76 968 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 15:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕПЛЕ МІСТО" #41314895 |
Відхилено |
78 790 000,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 14:14
|
ТОВ ДіПі Інжинірінг #36887033 |
Переможець |
78 800 000,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 17:15
|
Угода про розірвання договору від 17.04.2020.pdf | укладений |
17 квітня 2020 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 11:19
|
договір 1328-2019-Б від 21.12.2019.pdf | укладений |
21 грудня 2019 11:18
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 грудня 2019 — 30 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. Керуючись умовами договору Сторони дійшли згоди про розірвання Договору на виконання підрядних робіт за № 1328/2019/Б від 21.12.2019 року (за текстом – Договір), укладеного між Концерном «Міські теплові мережі» та ТОВ «ДіПі ІНЖИНІРІНГ» з 17.04.2020 року; 2. З дня розірвання Договору права та обов’язки Сторін за цим Договором є припиненими та Сторони не мають один до одного будь-яких претензій; 3. Дана угода набуває чинності з моменту підписання та скріплення її печатками Сторін і є невід‘ємною частиною Договору; 4. Ця Угода складена українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |