Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виготовлення промороликів та фото)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-09-02-000252-b d23834aaa7bd49129fe56fa976efbe45
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федченко Олександр Володимирович

380442342698 sasha@kreschatic.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради "Центр публічної комунікації та інформації"
Код ЄДРПОУ: 16469058
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г
Контактна особа: Федченко Олександр Володимирович
380442342698
sasha@kreschatic.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 18 вересня 2019 13:58
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92110000-5: Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виготовлення промороликів та фото
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 92110000-5 — Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата по договору здійснюється після підписання актів наданих послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 16:32
Протокол №45.pdf
09 вересня 2019 16:30
ТД_нова_редакція_2.pdf
06 вересня 2019 15:39
протокол44.pdf
06 вересня 2019 15:33
ТД_нова_редакція.pdf
02 вересня 2019 11:50
Тендерна документація проморолики.pdf
09 вересня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 16:32
Протокол №45.pdf
09 вересня 2019 16:30
ТД_нова_редакція_2.pdf
06 вересня 2019 15:39
протокол44.pdf
06 вересня 2019 15:33
ТД_нова_редакція.pdf
02 вересня 2019 11:50
Тендерна документація проморолики.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 04 вересня 2019 13:27
Дата відповіді: 09 вересня 2019 16:41
Добрий день. У нас є ряд питань, відповіді на які змогли б допомогти зрозуміти об'єми робіт. Щодо всіх відеороликів, анімаційних відео та фото: чи можна отримати референси по кожному з них ? Чи є дедлайни з їх надання? Зокрема для відеороликів важливо розуміти наступну інформацію : Які з відео мають представляти собою повністю нарізку з інтерв'ю ? Які з відео передбачають наявність інфографічних матеріалів та в якому обсязі і якої складності ? Просто титри на плашках, чи відмальовані елементи ? Якщо так, то в якому обсязі ? Які з відео передбачають повністю постановочні кадри : зі сторібордом, акторами, локацією, реквізитом ? Для анімації : Передбачається анімація 2D ? Які і скільки персонажів/елементів відмальовуємо? Також - в яких роликах необхідна анімація з персонажами, і в яких - інфографіка з інформацією на плашках? Який об'єм анімації передбачається у кожному з відеороликів ? Для фото : Яка з фотосесій передбачає окремо декоровану студію з акторами? Яка з фотосесій має відбуватись під час відеозйомок? Чи має одна з фотосесій проводитись у місті та/або його фоном на беках? Що включає в себе постпродакшн фонографій - лише ретушування зображень, чи вирізання під готовий фон, чи інший колаж зображень під необхідний фон? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На засіданні тендерного комітету розглянуто Ваші запитання стосовно технічного завдання. Тендерним комітетом прийнято рішення про внесення доповнень та уточнень до технічного завдання. Доповнення до технічного завдання викладено в новій редакції тендерної документації , яка оприлюднена на сайті Prozzoro.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-02-000252-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «19/90», Код ЄДРПОУ:41639700
Дата подання: 04 вересня 2019 15:32
Виключення дисримінаційних умов з тендерної документації
02.09.2019 року Комунальним підприємством Київської міської ради «Центр публічної комунікації та інформації» оголошено закупівлю послуг з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виготовлення промороликів та фото), ідентифікатор закупівлі – UA-2019-09-02-000252-b.
Ознайомившись з тендерною документацією щодо проведення процедури відкритих торгів закупівлі ДК 021:2015 CPV 92110000-5 «Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виготовленння промо роликів та фото)», вважаємо, що така тендерна документація містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі.
Так, серед кваліфікаційних критеріїв, висунутих до учасників процедури закупівлі, пунктом 1 додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу про надання учасником закупівлі копій виконаних аналогічних договорів з виконання подібних робіт для комунальних підприємств КМДА або Департаментів КМДА (не менше двох), які було укладено та успішно виконано із копіями підтверджуючих документів щодо виконання таких договорів.
Також пунктом с. пункту 3 додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що виконавець повинен мати досвід виконання аналогічних проектів для державних установ.
Вимога про надання учасником, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, договорів з виконання подібних робіт саме для комунальних підприємств КМДА або Департаментів КМДА є дискримінаційною оскільки потенційний учасник може мати значний досвід у наданні послуг, аналогічних технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам, що викладені у тендерній документації, проте такий досвід може грунтуватися на договорах, що були укладені потенційним учасником з іншими суб’єктами господарювання або установами, відмінними від комунальних підприємств КМДА або Департаментів КМДА.
Вимога про наявність досвіду виконання аналогічних проектів саме для державних установ також є дискримінаційною виходячи з вищенаведеного.
Відтак, наявність у тендерній документації вимог щодо виконання подібних робіт саме для комунальних підприємств КМДА або Департаментів КМДА, інших державних установ має наслідком дискримінацію учасників закупівлі.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників.
Згідно вимоги, встановленої ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Також положеннями ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Окрім того, абзацами 7, 8 ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» встановлено, що надання окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції, а також дії, внаслідок яких окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами визнаються антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, з метою припинення порушення прав та законних інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю «19/90», як потенційного учасника процедури закупівлі, а також з метою дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель в частині недискримінації учасників закупівлі ДК 021:2015 CPV 92110000-5 «Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виготовленння промо роликів та фото)», оголошеної Комунальним підприємством Київської міської ради «Центр публічної комунікації та інформації», вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом внесення наступних змін до тендерної документації:
1. виключення з пункту 1 додатку № 2 до тендерної документації слова «для комунальних підприємств КМДА або Департаментів КМДА»;
2. виключення з пункту с. пункту 3 додатку № 2 до тендерної документації слова «для державних установ».
У разі незадоволення замовником цієї вимоги, Товариство з обмеженою відповідальністю «19/90» буде вимушене звертатися до Антимонопольного комітету України зі скаргою в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2019 15:30
виключити з пункту 1 додатку № 2 до тендерної документації слова «для комунальних підприємств КМДА або Департаментів КМДА» та внести зміни в пункт 3 додатку №2 до тендерної документації, а саме, виключити з пункту с пункту 3 додатку № 2 до тендерної документації слова «для державних установ».
Задовольнити вимоги Учасника
Номер вимоги: UA-2019-09-02-000252-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «19/90», Код ЄДРПОУ:41639700
Дата подання: 06 вересня 2019 19:27
виключення дискримінаційних вимог
06.09.2019 року замовником завантажено нову редакцію тендерної документації щодо
проведення процедури відкритих торгів закупівлі ДК 021:2015 CPV 92110000-5 «Послуги з
виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виготовленння промо
роликів та фото)».
Пунктом d. пункту 3 додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що
виконавець повинен мати досвід виконання великого обсягу відеороликів (більше 25) для
державних установ у термін 2 місяці.
Проте така вимога про підтвердження наявності досвіду виконання робіт (проектів)
саме для державних установ є дискримінаційною вимогою по відношенню до потенційних
учасників процедури закупівлі оскільки потенційний учасник може мати значний досвід у
виконанні великого обсягу відеороликів (більше 25) у термін 2 місяці для замовників -
суб’єктів господарювання, підприємств, установ, організацій, відмінних від державних
установ.
Відтак, наявність у тендерній документації вимог щодо наявності досвіду виконання
великого обсягу робіт саме для державних установ має наслідком дискримінацію учасників
закупівлі.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються
за принципом недискримінації учасників.
Згідно вимоги, встановленої ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Також положеннями ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено,
що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та
призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції»
суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи
адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку
конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив
на конкуренцію.
Окрім того, абзацами 7, 8 ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист економічної
конкуренції» встановлено, що надання окремим суб’єктам господарювання або групам
суб’єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище
стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення,
обмеження чи спотворення конкуренції, а також дії, внаслідок яких окремим суб’єктам
господарювання або групам суб’єктів господарювання створюються несприятливі чи
дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами визнаються антиконкурентними
діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-
господарського управління та контролю.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична
особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції
звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо
тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення
порушення під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, з метою припинення порушення прав та законних
інтересів потенційних учасників процедури закупівлі, а також з метою дотримання вимог
законодавства у сфері публічних закупівель в частині недискримінації учасників закупівлі
ДК 021:2015 CPV 92110000-5 «Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні
послуги (Послуги з виготовленння промо роликів та фото)», оголошеної Комунальним
підприємством Київської міської ради «Центр публічної комунікації та інформації»,
вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель та внести зміни
до тендерної документації шляхом виключення з пункту d. пункту 3 додатку № 2 до
тендерної документації слів «для державних установ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 вересня 2019 16:28
Внести зміни в пункт d пункту 3 додатку №2 до тендерної документації, а саме, виключити з пункту d пункту 3 додатку № 2 до тендерної документації слова «для державних установ».
Задовольнити вимогу Учасника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пожидаєв Антон Володимирович 2 448 600,00
UAH з ПДВ
2 429 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ. Хіпакома 2 455 000,00
UAH з ПДВ
2 442 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 07:28
Електронний підпис
17 вересня 2019 07:27
Електронний підпис
17 вересня 2019 07:23
Довідка 1.jpg
17 вересня 2019 07:23
Довідка 2.jpg
17 вересня 2019 07:23
Працівники (1).jpg
17 вересня 2019 07:23
Довідка про несудимість.jpg
17 вересня 2019 07:23
Працівники (2).jpg
17 вересня 2019 07:23
scan801.jpg
17 вересня 2019 07:23
Витяг з реєстру.jpg
17 вересня 2019 07:23
scan803.jpg
17 вересня 2019 07:23
Виписка з банку.jpg
17 вересня 2019 07:23
Опис документів.jpg
17 вересня 2019 07:23
Виписка з реєстру.jpg
17 вересня 2019 07:23
scan804.jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 4 (сторінка 2).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 4 (сторінка 4).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 4 (сторінка 5).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 4 (сторінка 1).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 4 (сторінка 3).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 4 (сторінка 8).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 4 (сторінка 6).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 4 (сторінка 7).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 4 (сторінка 9).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 3 (сторінка 1).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 3 (сторінка 4).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 3 (сторінка 2).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 3 (сторінка 3).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 3 (сторінка 7).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 3 (сторінка 5).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 3 (сторінка 6).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 2 (сторінка 2).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 2 (сторінка 3).jpg
17 вересня 2019 07:23
Договір 2 (сторінка 1).jpg
17 вересня 2019 07:22
Договір 2 (сторінка 6).jpg
17 вересня 2019 07:22
Договір 2 (сторінка 5).jpg
17 вересня 2019 07:22
Договір 2 (сторінка 4).jpg
17 вересня 2019 07:22
Договір 1 (сторінка 8).jpg
17 вересня 2019 07:22
Договір 1 (сторінка 4).jpg
17 вересня 2019 07:22
Договір 1 (сторінка 2).jpg
17 вересня 2019 07:22
Договір 1 (сторінка 1).jpg
17 вересня 2019 07:22
Договір 1 (сторінка 3).jpg
17 вересня 2019 07:22
Договір 1 (сторінка 10).jpg
17 вересня 2019 07:22
Договір 1 (сторінка 5).jpg
17 вересня 2019 07:22
Договір 1 (сторінка 9).jpg
17 вересня 2019 07:22
Договір 1 (сторінка 6).jpg
17 вересня 2019 07:22
Договір 1 (сторінка 7).jpg

Публічні документи

17 вересня 2019 11:59
Довідка санкції.pdf
16 вересня 2019 10:57
003a.jpg
16 вересня 2019 10:57
001.jpg
16 вересня 2019 10:57
001b.jpg
16 вересня 2019 10:57
001a.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пожидаєв Антон Володимирович

ТОВ. Хіпакома

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пожидаєв Антон Володимирович
#3293201410
Відхилено 2 429 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 15:21
ТОВ. Хіпакома
#38705830
Відхилено 2 442 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 15:25

Документи

20 вересня 2019 15:18
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:12
протокол_47.pdf
18 вересня 2019 14:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 вересня 2019 15:24
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:23
протокол_47.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
20 вересня 2019 15:25
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі