Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лінійний прискорювач медичний з інтегрованим багатопелюстковим коліматором та системою візуалізації в мегавольтажному пучку
Linear medical accelerator with integrated multi-lobe collimator and mega-voltage beam imaging system
Очікувана вартість
70 000 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000071-c 12cedf64c60d4b7b8f3332348fb167dd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазніченко Ольга Анатоліївна

+380444833767 tender_kood@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КЗ Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 05492261
Місцезнаходження: 04107, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Багговутівська,1
Контактна особа: Мазніченко Ольга Анатоліївна
+380444833767
tender_kood@ukr.net
Додаткові контактні особи: Мазніченко Ольга Анатоліївна
+380667045739
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: PI Municipal Establishment of Kyiv Oblast Council "Kyiv Oblast Oncology Center"
National ID: 05492261
Contact point: Maznichenko Olga Anatoliivna
+380444833767
tender_kood@ukr.net
Additional contacts: Maznichenko Olga Anatoliivna
+380667045739

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 15:42
Очікувана вартість: 70 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 30 серпня 2019 09:37
Enquiries until: 21 вересня 2019 10:00
Complaints submission until: до 27 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 жовтня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 70 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 350 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Лінійний прискорювач медичний з інтегрованим багатопелюстковим коліматором та системою візуалізації в мегавольтажному пучку (Джерело фінансування - місцевий бюджет, субвенція та інші кошти незаборонені законодавством України.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Багговутівська,1
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 35159 — Система лінійного прискорювача

Linear medical accelerator with integrated multi-lobe collimator and mega-voltage beam imaging system
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 09:38
ТД_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по вимогам до предмета закупівлі
Дата подання: 18 вересня 2019 11:36
Дата відповіді: 23 вересня 2019 10:47
Відповідно до оголошеної закупівлі «Лінійний прискорювач медичний з інтегрованим багатопелюстковим коліматором та системою візуалізації в мегавольтажному пучку» , тендер UA-2019-08-30-000071-c від 30.08.2019 року, Замовником якої виступає Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний онкологічний диспансер" та на підставі частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - ЗУ), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини 2 статті 23 ЗУ, Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до ТД. Статтею 3 ЗУ, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників. Згідно положень частини 3 статті 5 ЗУ, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Положеннями частини 3 статті 11 ЗУ, визначено, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників. При цьому, при ознайомленні з текстом медико-технічних вимог до предмету закупівлі виявлено наявність обмежень для участі в тендері інших постачальників, та дискримінаційні вимоги до учасників. Слід відмітити, що Замовник, в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», встановив завідомо дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, які надають перевагу окремим суб’єктам господарської діяльності, а інших потенційних учасників – позбавляють можливості прийняття участі у вказаній процедурі закупівлі. На долю двох основних компаній виробників лінійних прискорювачів (Varian Medical Systems та ELEKTA) припадає до 95% ринку прискорювачів, що поділяють його приблизно порівну. На сьогоднішній день, існує можливість запропонувати пропозицію, більш універсального обладнання, здатного проводити та використовувати більш якісне використання методик лікування, виробництва компанії ELEKTA, що встановлені в Україні в кількості 5 (п’ять) одиниць, та успішно використовуються на протязі більш 5 років, що відповідає майже всім критеріям наведеним у тендерній документації ( медико-технічних вимог до предмету закупівлі), за винятком деяких пунктів, що не є вагомими при проведенні лікування, а саме: 1) «Максимальна потужність дози в ізоцентрі (МО - моніторна одиниця, відповідає 1 сГр в стандартних умовах)» прописана в технічній документації в параметрах не менше 800 МО/хв., адже для проведення лікування достатньо не менш 500 МО/хв. ( пункт 3.1.6). Вимога: Просимо змінити параметр п.3.1.6 «не менш 500 МО/хв.» 2) «Енергія фотонного пучка без використання вирівнюючого фільтру» не використовується іншими виробниками лінійних прискорювачів та використовується лише компанією Varian (пункт 3.1.5). Вимога: видалити пункт 3.1.5. 3) «Поздовжнє переміщення терапевтичного стола» вказано не менше 135 см, інші виробники пропонують на рівні не менше 100 см, що цілком достатньо для проведення лікування ( пункт 3.1.12.4). Вимога: Просимо змінити параметр 3.1.12.4 «не менше 100 см» 4) «Наявність вбудованого блоку поглинання фотонного пучка, який обертається синхронно з лінійним прискорювачем» - не є принципово обов’язковим параметром в подібній комплектації, адже це стане проблемою для великих цілей (мішені) опромінення, що призведе до потреби проводити IMRT, та відповідно до втрати часу на обслуговування пацієнта ( пункт 3.1.8). Вимога: Просимо видалити пункт 3.1.8 5) «Система отримання томографічних 3D зображень з допомогою МВ пучка інтегрована з прискорювачом для локалізації мішені, верифікації плану опромінення і позиціонування пацієнта (IGRT)», що викладена у пункті 3.1.15 медико-технічних вимог, обмежує в конкуренції, оскільки МВ пучок використовується лише однією компанією виробником даного обладнання. Виробник ELEKTA пропонує в даному випадку кращу візуалізацію за рахунок рентгенівській системі сканування конусним пучком. Вимога : Просимо видалити пункт 3.1.15 6) Крім того у Тендерній документації вказано пункт «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» Вказана вимога обмежує коло потенційних учасників, позбавляючи можливості прийняття участі в тендері тих суб’єктів господарської діяльності, що мають відповідні дозвільні документи для проведення даної діяльності, але при наявності обмежень, прописаних у тендерній документації, не спромозі приймати участь, та пропонувати поставку медичного обладнання (навіть при наявності певного досвіду та наявних спеціалістів в області променевої терапії) на більш якісних та фінансово вигідних умовах при наданні більш ефективного та прогресивного медичного обладнання в пропозиції. Вимога: Просимо видалити пункт 3. Враховуючи вищенаведене, просимо провести коригування технічного завдання по тендеру UA-2019-08-30-000071-c від 30.08.2019 року для забезпечення рівних умов для участі в тендері постачальників обладнання різних виробників, без втрати якості лікування пацієнтів, з метою отримання більш прогресивної пропозиції обладнання в межах заявленої суми до тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувач! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашим зверненням щодо усунення дискримінаційних вимог документації, повідомляє наступне:
1) «Максимальна потужність дози в ізоцентрі (МО - моніторна одиниця, відповідає 1 сГр в стандартних умовах)» прописана в технічній документації в параметрах не менше 800 МО/хв., адже для проведення лікування достатньо не менш 500 МО/хв. ( пункт 3.1.6). Вимога: Просимо змінити параметр п.3.1.6 «не менш 500 МО/хв.»
Нові сучасні підходи в променевій терапії потребують використання найсучасніших апаратів для підведення високих доз опромінення від 8 Гр до 25 Гр за один сеанс процедури. Оскільки якість самої процедури напряму залежить від дози опромінення та тривалості самої процедури, тому, чим вища доза опромінення, тим якісніше буде лікування і менше побічних ефектів та можливих рецидивів отримає пацієнт в майбутньому. Також з відкритих джерел відомо, що компанія ELEKTA має можливість запропонувати лінійний прискорювач, який задовольняє дану вимогу, зокрема систему Versa HD, Infinity або Axesse.
Вважаєм за потрібне залишити вимогу без змін.
2) «Енергія фотонного пучка без використання вирівнюючого фільтру» не використовується іншими виробниками лінійних прискорювачів та використовується лише компанією Varian (пункт 3.1.5). Вимога: видалити пункт 3.1.5.
З відкритих джерел достеменно відомо, що дану вимогу можуть задовольнити щонайменше три виробника медичного обладнання, зокрема – компанії Accuray (системи TomoTherapy та Radixact), Elekta (системи Versa HD, Infinity, Axesse) та Varian (системи TrueBeam, VitalBeam, Halcyon, Ethos).
Вважаєм за потрібне залишити вимогу без змін.
3) «Поздовжнє переміщення терапевтичного стола» вказано не менше 135 см, інші виробники пропонують на рівні не менше 100 см, що цілком достатньо для проведення лікування ( пункт 3.1.12.4). Вимога: Просимо змінити параметр 3.1.12.4 «не менше 100 см»
Дана вимога є клінічно необхідною та в першу чергу необхідна для можливості проведення лікування пацієнтів за краніоспінальною методикою, коли потрібно одночасно провести опромінення головного та спинного мозку за один сеанс дистанційної променевої терапії. В даному випадку діапазон поздовжнього переміщення стола 100 см буде не достатньо для реалізації лікування за даною методикою.
Вважаєм за потрібне залишити вимогу без змін.
4) «Наявність вбудованого блоку поглинання фотонного пучка, який обертається синхронно з лінійним прискорювачем» - не є принципово обов’язковим параметром в подібній комплектації, адже це стане проблемою для великих цілей (мішені) опромінення, що призведе до потреби проводити IMRT, та відповідно до втрати часу на обслуговування пацієнта ( пункт 3.1.8). Вимога: Просимо видалити пункт 3.1.8
Наявність вбудованого блоку поглинання фотонного пучка дозолить розмістити систему в уже існуючому приміщенні, без необхідності переоснащення та додаткових значних капіталовкладень установи, що в свою чергу відтермінує отримання життєво необхідної допомоги значній кількості онкологічних пацієнтів.
З відкритих джерел достеменно відомо, що наявність у систем параметра « вбудованого блоку поглинання фотонного пучка…» підтверджується як мінімум двома виробниками медичного обладнання, такими як Accuray (системи TomoTherapy та Radixact) та Varian (системи Halcyon та Ethos).
Вважаєм за потрібне залишити вимогу без змін.
5) «Система отримання томографічних 3D зображень з допомогою МВ пучка інтегрована з прискорювачом для локалізації мішені, верифікації плану опромінення і позиціонування пацієнта (IGRT)», що викладена у пункті 3.1.15 медико-технічних вимог, обмежує в конкуренції, оскільки МВ пучок використовується лише однією компанією виробником даного обладнання. Виробник ELEKTA пропонує в даному випадку кращу візуалізацію за рахунок рентгенівській системі сканування конусним пучком. Вимога: Просимо видалити пункт 3.1.15
З відкритих джерел достеменно відомо, що наявність у систем параметра «Система отримання томографічних 3D зображень з допомогою МВ пучка інтегрована з прискорювачом … » підтверджується як мінімум трьома виробниками медичного обладнання такими як Accuray (системи TomoTherapy та Radixact), Varian (системи Halcyon та Ethos) та Siemens (системи ONCOR).
Вважаєм за потрібне залишити дану вимогу без змін.
6) Крім того у Тендерній документації вказано пункт «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» Вказана вимога обмежує коло потенційних учасників, позбавляючи можливості прийняття участі в тендері тих суб’єктів господарської діяльності, що мають відповідні дозвільні документи для проведення даної діяльності, але при наявності обмежень, прописаних у тендерній документації, не спромозі приймати участь, та пропонувати поставку медичного обладнання (навіть при наявності певного досвіду та наявних спеціалістів в області променевої терапії) на більш якісних та фінансово вигідних умовах при наданні більш ефективного та прогресивного медичного обладнання в пропозиції. Вимога: Просимо видалити пункт 3.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно п. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Закон надає право Замовнику на власний розсуд визначати необхідні критерії. Враховуючи це, Замовником визначено поняття аналогічного договору - «*Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір поставки медичного обладнання». Замовник вважає, що надання договору поставки медичного обладнання є підтвердженням спроможності потенційного учасника виконати у майбутньому всі умови договору за даною закупівлею. Якщо потенційний учасник уже має «певний досвід та наявних спеціалістів в області променевої терапії», то даний факт повинен мати підтвердження – Договір.

Враховуючи це, вважаємо, що даний кваліфікаційний критерій не обмежує коло потенційних учасників та не призводить до дискримінації, а тільки підтверджує необхідний досвід у потенційних учасників у поставці саме медичного обладнання. Вважаєм за потрібне залишити дану вимогу без змін.

Дякуємо за звернення!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-30-000071-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІТРІКС КОМФОРТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:37388112
Дата подання: 20 вересня 2019 17:42
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Згідно розділу II тендерної документації (далі – ТД) «Порядок унесення змін та надання роз’яснень», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Згідно ч.2 ст. 23 Закону України, замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Статтею 3 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку з тим, що наша компанія тільки розпочинає здійснювати свою діяльність в сфері продажу лінійних прискорювачів та дозвільні документи для здійснення такої діяльності знаходяться в процесі оформлення, просимо Вас, з метою розширення кола потенційних учасників, внести зміни в п. 8.7. МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі Додатку 3 Тендерної документації та викласти даний пункт в наступній редакції:
8.7. Ліцензія на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання.
Запропоноване обладнання повинно бути включено до Ліцензії.
Надати копію чинної Ліцензії або в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист про надання такої Ліцензії під час постачання обладнання. Наявність
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2019 09:36
Шановний Запитувач! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашою вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, повідомляє наступне:
Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності.
Статтею 7 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" затверджено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, зокрема, ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: діяльність у сфері використання ядерної енергії, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії".
Закон України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» визначає правові та організаційні засади дозвільної діяльності у сфері використання ядерної енергії, а також загальні положення регулювання суспільних відносин, що виникають під час її провадження, як виняток із загальних положень, установлених Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності".
Дозвільна діяльність у сфері використання ядерної енергії спрямована на захист інтересів національної безпеки, запобігання перевищенню допустимих норм опромінення людей і забруднення довкілля, а також дотримання вимог режиму нерозповсюдження ядерної зброї.
Статею 4 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» встановлено, що метою дозвільної діяльності у сфері використання ядерної енергії є: забезпечення використання тільки тих ядерних установок, джерел іонізуючого випромінювання, об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, уранових об'єктів, рівень ядерної та радіаційної безпеки яких визнано таким, що відповідає міжнародно визнаним вимогам на основі всебічної оцінки усіх факторів, які впливають на безпеку, включаючи забезпечення фізичного захисту; забезпечення провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії тільки тими фізичними та юридичними особами, які можуть гарантувати виконання вимог законодавства, норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, фізичного захисту ядерних матеріалів, ядерних установок, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання.
Статтею 7 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» встановлено, що у сфері використання ядерної енергії обов'язковому ліцензуванню підлягають, зокрема, такі види діяльності: використання джерел іонізуючого випромінювання.
Отже, у випадку здійснення операції у сфері використання ядерної енергії на території України суб'єкт господарської діяльності зобов'язаний мати відповідну ліцензію видану Державною інспекцією ядерного регулювання України, як органом ліцензування.
Вимога стосовно надання чинної ліцензії встановлена з метою усунення ризику укладення договору з учасником, якому в подальшому може бути відмовлено у видачі ліцензії органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, що в свою чергу призведе до неможливості останнім виконати договір закупівлі. А це приведе до зриву самої процедури закупівлі та поставки життєво необхідного обладнання.
Таким чином, наявність чинної ліцензії на момент проведення процедури закупівлі надає Замовнику гарантії на своєчасне постачання товару та виконання всіх умов тендерної документації та істотних/основних умов Договору. У зв’язку з цим, тендерним комітетом прийнято рішення про залишення Вашої вимоги без задоволення.
Номер вимоги: UA-2019-08-30-000071-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІТРІКС КОМФОРТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:37388112
Дата подання: 21 вересня 2019 09:08
Вимога до тендерної документації
Згідно розділу II тендерної документації (далі – ТД) «Порядок унесення змін та надання роз’яснень», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Згідно ч.2 ст. 23 Закону України, замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Статтею 3 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
п. 3 Загальних вимог МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ до предмета закупівлі Додатку 3 Тендерної документації вимагає наявність:
"3. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен адресуватись Замовникові та включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі (відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі)."
В зв'язку з тим, що даний пункт є дискримінаційним та обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі, просимо Вас видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2019 09:38
Шановний Запитувач! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашою вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, повідомляє наступне:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі ґрунтуються на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
В силу положень ст. 5 цього ж Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Слід відзначити, що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним в рамках досліджуваних правовідносин, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону.
В той же час, на нашу думку, належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є - забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі.
Оскільки вимоги тендерної документації щодо надання листів від виробника поширюються на всіх учасників таких торгів, доводи Заявника щодо дискримінаційного її характеру не є обґрунтованими.
Крім того, повідомляємо, що вимога стосовно надання учасником оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, встановлена з метою отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками поставки, яких потребує заклад, а також з метою недопущення в торгах участі недобросовісних учасників, зниження ризику їх відмови від поставки, у разі, відсутності або неспроможності забезпечити постачання товару.
Встановлена вимога щодо надання гарантійного листа передбачає можливість Вам, як потенційно можливому учаснику надати даний лист не лише від виробника товару, а й від його представництва, філії виробника, або представника, або дилера, або дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушення, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх. У зв’язку з цим, тендерним комітетом прийнято рішення про залишення Вашої вимоги без задоволення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-30-000071-c.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Софт Інтенд", Код ЄДРПОУ:39317153
Дата подання: 26 вересня 2019 20:09
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Подання документу невідповідного формату
Дата: 26 вересня 2019 20:58
рішення від 01.10.2019 № 14003.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2019 20:14
Номер скарги: UA-2019-08-30-000071-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Софт Інтенд", Код ЄДРПОУ:39317153
Дата подання: 26 вересня 2019 21:05
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 жовтня 2019 20:01
Рішення від 01.10.2019 № 13940 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2019 20:01
рішення від 17.10.2019 № 14925.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2019 20:07

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 20:09
Скарга
26 вересня 2019 20:28
Скарга

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 21:05
Скарга

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-23-000044 ● 78ce2b241ba6422d9541ac1b3370a544
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2020 09:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.01.2020 № 12
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.01.2020 № 12

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-08-30-000071-c
30.08.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

-

2020-07-07 10:00:45

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 жовтня 2019
UA-2019-08-30-000071-c12cedf64c60d4b7b8f3332348fb167dd
Найменування: КЗ Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 05492261
Місцезнаходження: 04107, Україна, м. Київ обл., Київ, вул.Багговутівська,1
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УМТ+ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 17:10
Документи переможця
30 вересня 2019 17:51
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:51
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:49
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
30 вересня 2019 17:49
КОМЕРЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf

Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 20:29
Технічна частина
30 вересня 2019 20:29
Комерційна частина

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ УМТ+

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 69 900 000,00
UAH з ПДВ
59 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УМТ+ 69 980 033,00
UAH з ПДВ
66 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 17:10
Документи переможця
30 вересня 2019 17:51
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:51
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:49
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
30 вересня 2019 17:49
КОМЕРЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 20:29
Технічна частина
30 вересня 2019 20:29
Комерційна частина

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ УМТ+

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
Переможець 59 500 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 11:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
59 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 11:55
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 10:13
Додаткова угода _5.PDF зміни до договору
29 листопада 2019 10:05
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 15:17
Додаткова угода _4.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 15:15
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 11:25
Додаткова угода _3.PDF зміни до договору
18 листопада 2019 11:24
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 09:22
Додаткова угода _2.PDF зміни до договору
15 листопада 2019 09:19
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 09:16
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 18:04
Додаткова угода _1.PDF зміни до договору
11 листопада 2019 18:00
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 17:15
Договір _105.PDF зміни до договору
11 листопада 2019 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились доповнити Договір
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розрахункового рахунку Замовника
Номер договору про закупівлю: 105
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): непідгрузився документ
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): здійснення Замовником попередньої оплати в розмірі 50% від ціни Договору
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.5 ч.4 Статті 36 Закону Сторони домовились зменшити ціну Договору
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна порядку здійснення оплати та строку поставки
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 56 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 696 261,68 UAH)