автомобіль SCODA KODIAQ
Очікувана вартість
1 025 000,00 UAH
UA-2019-07-19-002050-b edea5ef02087429b9e9e513a66c1a365
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДП Пологівське ЛМГ
Код ЄДРПОУ: 00991999
Вебсайт замовника: http://pology-forest.ucoz.ua
Місцезнаходження замовника: 70606, Україна, Запорізька обл., місто Пологи, вул. Східна, 11
Контактна особа замовника: Морєва Інна Вікторівна
+380616523720
dplmgeconomist2@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 12:31
Очікувана вартість: 1 025 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


джерело фінансування закупівлі - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
автомобіль SCODA KODIAQ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Чумаченко, 15-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування закупівлі - власні кошти Аванс 14 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 липня 2019 15:36
Електронний цифровий підпис
19 липня 2019 14:36
Тендерна документація на придбання автомобіля.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000045 ● 99ff2045fa534c2ea00d410aa6b16d8d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-19 17:25:51
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

19.08.2019 № 126

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-07-19-002050-b, ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, яка проводиться Державним підприємством "Пологівське лісомисливське господарство".

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені шляхом відміни торгів

2019-08-22 15:19:44

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДП Пологівське ЛМГ, 00991999, Україна, місто Пологи, вул. Східна, 11
  2. Інформація про предмет закупівлі: автомобіль SCODA KODIAQ, 1025000UAH, 34110000-1, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: edea5ef02087429b9e9e513a66c1a365, 2019-07-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 19 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Державного підприємства "Пологівське лісомисливське господарство" (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 18.07.2019 № 17, протокол засідання тендерного комітету від 08.08.2019 №18, повідомлення про намір укласти договір, тендерна пропозиція учасника - переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтеравто-Плюс" (далі ТОВ "Інтеравто-Плюс"). В ході моніторингу встановлено, що за результатами аукціону, який відбувся 06 серпня 2019 року, автоматичною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, проведено оцінку тендерних пропозицій учасників торгів, за результатами якої визначено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. Після оцінки пропозицій Замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ "Інтеравто-Плюс" на її відповідність вимогам тендерної документації та прийнято рішення (протокол від 08.08.2019 №18) про визначення її переможцем торгів. Проте, дослідженням тендерної пропозиції ТОВ "Інтеравто-Плюс" встановлено її невідповідність вимогам ТД Замовника торгів та законодавства у сфері публічних закупівель. Так, по-перше, частиною 5 розділу ІІІ ТД Замовника торгів передбачено надання в складі тендерних пропозицій учасників переліку СТО на яких можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування на території Запорізької області (вказати адресу, графік роботи, телефони). Слід зазначити, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій, відповідно до оголошення про закупівлю, 05 серпня 2019 року о 10-00 годині, проте, на вказану дату учасником ТОВ "Інтеравто-Плюс" в складі тендерної пропозиції вказаної інформації про перелік СТО на яких можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування на території Запорізької області (вказати адресу, графік роботи, телефони), що не відповідає вимогам частини 5 розділу ІІІ ТД. Але учасником торгів ТОВ "Інтеравто-Плюс" вказану вище довідку про перелік СТО завантажено в електронну систему закупівель 19.08.2019, тобто після закінчення терміну подання тендерних пропозицій визначеного електронною системою закупівель. Крім того, у наданій учасником довідки про наявність СТО не зазначено інформацію про графік роботи та телефони, що не відповідає вимогам частини 5 розділу ІІІ ТД. По-друге, Додатком 2 до ТД передбачено надання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору (відповідно до предмету закупівлі), що підтверджує досвід Учасника у постачанні аналогічних товарів за останні два роки. Проте, учасником торгів ТОВ "Інтеравто-Плюс", станом на кінцевий термін подання тендерних пропозицій, копії аналогічного договору в складі тендерної надано не було, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до ТД. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "Інтеравто-Плюс" не відповідає умовам частини 5 розділу ІІІ ТД, Додатку 2 до ТД та підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, - порушень не установлено., 21 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "Інтеравто-Плюс" встановлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника торгів в результаті чого вона підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як така, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника торгів.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Торги відмінено

2019-08-23 09:17:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАВТО-ПЛЮС" 1 024 000,00
UAH з ПДВ
1 024 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПРОМТЕХСЕРВІС" 1 025 000,00
UAH з ПДВ
1 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Автоцентр-Дніпропетровськ 1 025 000,00
UAH з ПДВ
1 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 17:10
довідка СТО.PDF
17 серпня 2019 13:53
Довидка про коррупцию .pdf
03 серпня 2019 15:46
sign.p7s
03 серпня 2019 15:46
свідоцтво Едрпоу.pdf
03 серпня 2019 15:45
протокол 2004.pdf
03 серпня 2019 15:45
приказ Роговой.pdf
03 серпня 2019 15:45
платник податку.pdf
03 серпня 2019 15:45
Мат.тех. забесп..pdf
03 серпня 2019 15:45
Додаток 5.pdf
03 серпня 2019 15:45
Додаток 4.pdf
03 серпня 2019 15:45
Додаток 3.pdf
03 серпня 2019 15:45
Додаток 2.pdf
03 серпня 2019 15:45
Додаток 1 .pdf
03 серпня 2019 15:45
довідка ст.17.pdf

Публічні документи

03 серпня 2019 14:05
06.08.2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАВТО-ПЛЮС"
#33211175
Очікує рішення 1 024 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 15:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАВТО-ПЛЮС"
#33211175
Рішення скасоване 1 024 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 15:21

Інформація про відміну

Дата скасування
22 серпня 2019 15:37
Причина скасування
торги відмінено згідно статті 31 абзацу 2 "Закону про публічні закупівлі" , а саме "Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи
22 серпня 2019 15:37 протокол засідання ТК
22 серпня 2019 15:37 протокол засідання ТК

Актуальні тендери

До пошуку