Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю
Purchase and completing of mobile station for environmental control based on car
Очікувана вартість
16 199 000,00 UAH
UA-2019-07-18-003132-b f5afee00792e4a70a43029eacdb7079f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Атовка

+380986859801
+380675223994
kp.cem.dor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Центр екологічного моніторингу ДОР"
Код ЄДРПОУ: 40725107
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 2
Контактна особа: Юлія Атовка
+380986859801,+380675223994
kp.cem.dor@gmail.com
Додаткові контактні особи: Юлія Атовка
+380675223994
office@ecomonitoring.info
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Centr ekologichnogo monitoringu DOR
National ID: 40725107
Contact point: Yuliia Atovka
+380986859801,+380675223994
kp.cem.dor@gmail.com
Additional contacts: Юлія Атовка
+380675223994
office@ecomonitoring.info

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 12:00
Очікувана вартість: 16 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80995 UAH
Publication date: 18 липня 2019 18:32
Enquiries until: 08 серпня 2019 09:00
Complaints submission until: до 14 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 серпня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 16 199 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 80 995 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 106 А
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Purchase and completing of mobile station for environmental control based on car
CPV: 34110000-1
Період постачання: по 02 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 70
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПИТАННЯ щодо тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 34110000-1 «Легкові автомобілі» «Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю» оголошення UA-2019-07-18-003132-b
Дата подання: 06 серпня 2019 09:54
Дата відповіді: 06 серпня 2019 15:55
1 ПИТАННЯ: Яким чином Учаснику потрібно узгоджувати проектну документацію (технічне завдання) до проведення тендеру чи після проведення тендеру? Якщо у Додатку №1 до тендерної документації існує таблиця «ФОРМА ЦІНИ тендерної пропозиції» у відповідності до якої учасник у пункті №1 – «Проектна документація на комплектацію мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю» має надати ціну за проект, а у Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» пункт ПРОЕКТУВАННЯ МОБІЛЬНОЇ СТАНЦІЇ вказано, що комплектація мобільної станції включає у себе розробку та узгодження із Замовником проектної документації з обладнання транспортної бази всім необхідним устаткуванням, монтажні, пусконалагоджувальні роботи, навчання персоналу роботі з вимірювальним та допоміжним обладнанням та додатковим устаткуванням. 2 ПИТАННЯ: Яку транспортну базу має пропонувати Учасник торгів? Якщо у Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» розділ Вимоги, встановлені Замовником до технічних та функціональних характеристик (споживчих властивостей) товару, у пункті 1.1. технічні характеристики, друге речення, вказано: «Вибір транспортної бази відбувається на етапі розробки та узгодження, згідно проектної документації». 3 ПИТАННЯ: У якій комплектації, на яких стадіях та яким чином Учасник-Виконавець має здійснювати поставку Замовнику ТОВАР - Мобільна станція екологічного контролю на базі автомобілю (один комплект) у відповідності до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ (додаток №4)? Якщо у Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» розділ 2 Вимоги до переобладнання транспортної бази під мобільну станцію екологічного контролю у пункті 2.1 вказано, що: «Роботи з переобладнання транспортної бази у мобільну станцію екологічного контролю починаються після розробки та узгодження із Замовником проектної документації», а згідно наданого Замовником проекту договору про закупівлю товару має бути наданий ТОВАР (мобільна лабораторія) у повній комплектації згідно Специфікації. Це означає, що одночасно Замовник вимагає робити переобладнання та комплектування мобільної станції після розробки та узгодження проектної документації та поставку одного комплекту товару-мобільної станції? 4 ПИТАННЯ: Яке програмне забезпечення може бути сумісним із програмним апаратним комплексом «EcoSmart»? Чи сертифікований ПАК «EcoSmart» в Україні? Чи не заборонено використовувати в України програмне забезпечення «EcoSmart» розробником якого є товариство Російської Федерації? У Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» пункт 4.4. Контролер ПАК вказано, що: «Вимірювальне та допоміжне обладнання підключається, та налаштовується для роботи у програмному комплексі типу ПАК “EcoSmart”, якою користується Замовник або аналогічною, що є сумісною із існуючою системою».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Узгодження проектної документації, відбувається ПІСЛЯ проведення тендеру. Під узгодженням треба розуміти спільну з технічним персоналом Замовника роботу в частині вибору допоміжного обладнання, компонування та розміщення обладнання в робочій зоні, пошук оптимального конструктивного рішення розгортання/згортання зовнішніх приладів, зондів тощо.

2. Вибір транспортної бази здійснюється переможцем торгів з урахуванням масо-габаритних параметрів вимірювального та допоміжного устаткування, оптимальним компонуванням робочої зони та комплектацією, вказаною в п.1.2. Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ»

3.Переможець розробляє та узгоджує проект переобладнання транспортної бази у мобільну станцію екологічного контролю, проводить необхідні роботи з переобладнання та передає Товар, тобто: “Мобільна станція екологічного контролю на базі автомобілю (один комплект)” з урахуванням всіх вимог Замовника згідно договору про поставку (видатковій накладній та/або акту прийому передачі).

4. Програмно-апаратна платформа (комплекс) (ПАК) “ EcoSmart” не має відношення до розробок Російської Федерації. ПАК “EcoSmart”, який реалізовано в поточній версії системи моніторингу атмосферного повітря, не потребує сертифікації відповідно до діючого законодавства України. Замовник не заперечує використання іншого програмно апаратного комплексу, який є сумісним з існуючою системою та відповідає вимогам діючого законодавства України.
Інтеграція обладнання до системи EcoSmart Замовника можлива з використанням стандартного протоколу MODBUS TCP чи API JSON.

ПИТАННЯ щодо тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 34110000-1 «Легкові автомобілі» «Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю» оголошення UA-2019-07-18-003132-b
Дата подання: 06 серпня 2019 19:03
Дата відповіді: 08 серпня 2019 11:56
У відповідності до наявної інформації, що виствітлена товариством Російської Федерації АТ "Экрос-Инжиниринг" (Акционерное общество «Экология. Компетенции. Развитие. Обучение. Созидание. Инжиниринг» Контактная информация: info@ecrose.ru, +7 (812) 500-05-10, Санкт-Петербург, Средний проспект ВО, д. 85) на сайті за посиланням https://ecrose.ru/news/novoe-reshenie-kompanii-%C2%ABekros-inzhiniring%C2%BB-ecosmart.html Линейка высокотехнологичных промышленных решений компании «ЭКРОС-ИНЖИНИРИНГ» расширилась новым программным средством – системой «EcoSmart». Данное программное обеспечение позволяет автоматизировать процесс контроля, оценки и прогноза состояния окружающей среды предприятия, промышленных устройств, водных объектов с целью предотвращения аварийных выбросов для минимизации экологического ущерба. «EcoSmart» является компонентом программно-аппаратного комплекса автоматизированный системы сбора и обработки данных (АССОД), состоящего из связанных между собой стационарных постов и передвижных лабораторий экологического мониторинга. Программное обеспечение выполняет функцию управляющей программы и обеспечивает сбор информации со всего оборудования, ее хранение и отображение на дисплее компьютера, формирование аварийных сигналов, отчетов и передачу накопленной информации в другие информационные системы. Преимуществами нового ПО является визуализация данных в режиме реального времени, работа на любых платформах и операционных системах, адаптивный дизайн, позволяющий получить доступ к Web-интерфейсу системы с любого устройства – персонального компьютера, планшета или телефона. Приказом Минкомсвязи России от 18.06.2019 №335 программное обеспечение «EcoSmart» внесено в Единый реестр российских программ для электронных вычислительных машин и баз данных. Загрузити (скачати) програмне забезпечення можливо за посиланням на сайті https://eko-smart.ru/downloads.html , який також належть Російській компанії. У Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» пункт 4.4. Контролер ПАК вказано, що: «Вимірювальне та допоміжне обладнання підключається, та налаштовується для роботи у програмному комплексі типу ПАК “EcoSmart”, якою користується Замовник або аналогічною, що є сумісною із існуючою системою». Тому питання до Замовника, як користувача із певним досвідом: Яке є аналогічне програмне забезпечення до типу ПАК “EcoSmart” і яке може бути сумісним із вказаним Замовником програмним забезпеченням? Кому належать авторські права на ПАК “EcoSmart”, яку реалізовано ЗАМОВНИКОМ у поточній версії системи моніторингу атмосферного повітря? Чи не порушить права на інтелектуальну власність Учасник, якщо надасть пропозицію із вказаним Замовником ПАК “EcoSmart”?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Програмно-апаратна платформа (комплекс) (ПАК) “EcoSmart”, реалізована в поточній версії системи моніторингу атмосферного повітря, не має відношення до розробок товариства Російської Федерації АТ “Экрос-Инжиниринг”. Головною вимогою до контролера ПАК є сумісність з обладнанням, що має стандартні порти передачі даних (USB RS232 RS485 LAN) та здатне здійснювати обмін інформацією по стандартному протоколу MODBUS RTU (або еквівалент). Замовник не володіє інформацією про авторські права на “EcoSmart”. Всі пропозиції, які будуть подані на тендер, мають відповідати законодавчим вимогам України, в тому числі і в частині авторських прав.
ПИТАННЯ щодо тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 34110000-1 «Легкові автомобілі» «Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю» оголошення UA-2019-07-18-003132-b
Дата подання: 07 серпня 2019 10:37
Дата відповіді: 08 серпня 2019 12:02
Замовником у відповідності до: «Додатку 1 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», «ФОРМА ЦІНИ тендерної пропозиції учасника за предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 34110000-1 «Легкові автомобілі» «Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю»» пункт 1. Проектна документація на комплектацію мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю; Додатку № 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Мобільна станція повинна включати: 6. Проект. Проектування мобільної станції: 1. Комплектація мобільної станції включає у себе розробку та узгодження із Замовником проектної документації з обладнання транспортної бази всім необхідним устаткуванням»; ВИМГАЄТЬСЯ надати в складі тендерної пропозиції Проектну документацію на мобільну станцію, що не відповідає чинним в Україні нормам, правилам та стандартам. Термін та поняття «ПРОЕКТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ» використовується в Державних будівельних нормах України, а мобільна станція не відноситься до об’єктів будівництва, а відноситься до «ВИРОБІВ», розробка та постановка на виробництво яких регламентується зовсім іншими документами (ЄСКД, ЄСТД, ДСТУ, СОУ та ін.) в яких термін та поняття «проектна документація» не застосовується. Тому й не зрозуміло, які саме документи мають бути подані учасником за п.1 до додатку 1 Проекту договору «Специфікація товару», що є обов’язковим для подачі тендерної пропозиції? І з цього приводу витікає відповідно і інше питання, як визначити та сформувати суму, яка має стояти в п.1 Додаток 1 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», «ФОРМА ЦІНИ тендерної пропозиції учасника» - «Проектна документація на комплектацію мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку № 3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" від ПЕРЕМОЖЦЯ торгів вимагається надати проектну документацію з обладнання транспортної бази всім необхідним устаткуванням у складі мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю, тобто у складі товару, а не у складі тендерної пропозиції. Додаток № 4 до тендерної документації "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" подається замовником в окремому файлі для ознайомлення, узгодження істотних умов та підтвердження учасником своїх зобов'язань за Договором, а отже на етапі подання тендерної пропозиції не потребує від учасника заповнення Додатків. У Правилах створення та експлуатації автоматизованих систем екологічного контролю і моніторингу об'єктів підвищеної екологічної небезпеки, затверджених наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 27.03.2009 № 148 зазначається, що "на підставі технічного завдання і вихідних даних, що визначаються на стадії предпроектного обстеження, розробляється проектна документація". Суму, яка має стояти в п.1 Додатку 1 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», «ФОРМА ЦІНИ тендерної пропозиції учасника», можна сформувати, спираючись на власний досвід реалізації аналогічних проектів з урахуванням особливостей наданої у Додатку № 3 інформації.
ПИТАННЯ щодо тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 34110000-1 «Легкові автомобілі» «Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю» оголошення UA-2019-07-18-003132-b
Дата подання: 07 серпня 2019 11:43
Дата відповіді: 08 серпня 2019 12:05
Замовником у відповідності до Додатку № 3 до тендерної документації розділ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ пункт 4.3.13. Блок детектування гамма-випромінення, вимагається щоб вказаний блок був призначений для детектування та вимірювання потужності амбієнтного еквіваленту дози (ПАЕД) гамма-випромінення, а також мав можливість отримання амплітудного спектру. Замовник вимагає в одному блоці надати два різні прилади – дозиметр та спектрометр. Ураховуючи той факт, що дозиметр не може реєструвати «амплітудний спектр», а спектрометр не вимірює і не розраховує ПАЕД. Надайте відповідь, у складі мобільної станції потрібен дозиметр, що вимірює потужності амбієнтного еквіваленту дози (ПАЕД), чи спектрометр, що реєструє кванти випромінювання відповідної енергії, ідентифікує нуклід випромінювач та розраховує активність та питому активність зразка/проби? Це різні прилади. Дозиметр не може реєструвати «амплітудний спектр», а спектрометр не вимірює і не розраховує ПАЕД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Cцинтиляційні детектори CsI (Tl) з фотопомножувачем, які використовуються в системах радіаційного моніторингу, дозволяють отримувати як інформацію про ПАЕД так і про амплітудний спектр в залежності від режиму роботи приладу.
ПИТАННЯ щодо тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 34110000-1 «Легкові автомобілі» «Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю» оголошення UA-2019-07-18-003132-b
Дата подання: 07 серпня 2019 12:43
Дата відповіді: 08 серпня 2019 20:15
Замовником вказано, що у відповідності до Додатку № 4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» розділ II. Якість товарів 2.1 Виконавець повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає державним стандартам, технічним умовам, нормам чинного законодавства, нормативно-правовим актам та нормативним документам щодо показників якості такого виду товару та умовам, що викладені у даному Договорі. 2.2. У разі невідповідності наданого товару державним стандартам, технічним характеристикам (умовам) та умовам, що викладені в даному Договорі, Замовник має право відмовитись від прийняття і оплати такого товару, а якщо товар оплачено Замовником – вимагати повернення сплаченої суми від Виконавця. ОДНОЧАСНО Замовник у Пункті 5 РОЗДІЛУ 1 Тендерної документації «Недискримінація учасників» наголошує, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. ЗАМОВНИК в рамках тендерних документів не вказав інформацію, яким чином мають бути вирішені питання доведення відповідності товару та послуг вимогам чинних законодавчих та нормативних документів України у разі виготовлення мобільної станції за іншими, ніж українські норми, правила та стандарти, щоб не було дискримінації іноземних учасників. Тому питання: Мобільна станція екологічного контролю має відповідати яким стандартам, яким технічним умовам, яким документам чинним в державі Україна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мобільна станція екологічного контролю на базі автомобілю має відповідати вимогам чинного законодавства України, про що вказано в тендерній документації. Вимоги нормативно-технічної документації наведено в Додатку № 3 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ".
ПИТАННЯ щодо тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 34110000-1 «Легкові автомобілі» «Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю» оголошення UA-2019-07-18-003132-b
Дата подання: 07 серпня 2019 18:25
Дата відповіді: 08 серпня 2019 20:20
Замовником вказано, що у відповідності до Додатку № 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, РОЗДІЛ 5. Комплект технічної документації має містити Копію витягу з технічних умов в частині, що стосується технічних характеристик, комплектності та гарантійного терміну експлуатації, та копію першого аркуша технічних умов на запропоновану продукцію у разі постачання продукції виробництва України. Дана вимога означає, що продукція поставлена на виробництво в Україні й пройшла всі стадії розробки. Тоді, у чому сенс узгодження з Замовником якоїсь не визначеної «проектної документації» мобільної станції? Чи мають бути перевипущені ТУ (технічні умови) у разі внесення змін у «проектну документацію»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У розділі 5 Додатку № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» від переможця вимагається надати копії зазначених документів для запропонованого для оснащення обладнання. Проектна документація стосується вибору допоміжного обладнання, компонування та розміщення обладнання в робочій зоні, пошук оптимального конструктивного рішення розгортання/згортання зовнішніх приладів, зондів тощо.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-003132-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБЛАНА", Код ЄДРПОУ:40291804
Дата подання: 07 серпня 2019 20:03
Вимога на умови закупівлі ДК 021:2015 код 34110000-1 «Легкові автомобілі» «Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю» номер оголошення UA-2019-07-18-003132-b
ВИМОГА
Дочірнє підприємство литовського товариства «Локміс» (UAB “LOKMIS”) ТОВ «Облана» разом із головним товариством планує виконати роботи по яким оголошено тендер за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 34110000-1 «Легкові автомобілі» «Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю» затвердженої на засіданні тендерного комітету КП «Центр екологічного моніторингу» Дніпропетровської обласної ради» протоколом № 61 від 18 липня 2019 року (номер оголошення UA-2019-07-18-003132-b). Також головне товариство (UAB “LOKMIS”) планує взяти участь у вказаних торгах. В рамках зазначеної закупівлі нами було надано ряд питань щодо вимог Замовника, які явно не сумісні із діючим законодавством в Україні, порушують Закон України «Про публічні закупівлі» й на даний час не отримано відповіді. У тендерній документації Замовник поєднав 3 (три) закупівлі у одну: придбання автотранспорту, придбання технічної документації («проектування мобільної станції» в уявленні Замовника), придбання вимірювального та допоміжного обладнання. Перед проведенням вказаної закупівлі Замовник мав оголосити спочатку тендер на виготовлення (створення) конструкторської документації за власним технічним завданням, після чого мав провести закупівлю мобільної лабораторії. А інформація, яка висвітлена у тендерній документації Замовника явно свідчить, що надано преференції вже раніше «обумовленому» Учаснику, який і виграє торги. Дані факти свідчать про дискримінацію та обмежують конкуренцію. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ТА ЇХ ОБГРУНТУВАННЯ. Ми вважаємо, що тендерна документація до Закупівлі України № UA-2019-07-18-003132-b від 18.07.2019 системно спотворює основну мету Закону України «Про публічні закупівлі»: «Забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції». З нашої точки зору, Замовник, готуючи тендерну документацію, вчинив порушення норм Закону України «Про протидію корупції» та Закону України «Про публічні закупівлі». Цього могло не статися, якби Замовник при підготовці тендерної документації притримувався не власних побажань, а керувався б статтею 19 Конституції України : «Органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та Законами України». З огляду на системну кількість порушень, які містяться у тендерній документації, ураховуючи той факт, що Замовник порушив ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ми пропонуємо ВІДМІНИТИ ЗАКУПІВЛЮ та переопрацювати тендерну документацію, розділивши Закупівлю як мінімум на дві: Закупівлю Розроблення Конструкторської Документації за технічним завданням Замовника та Закупівлю мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю (Замовник, при проведенні закупівлі безпідставно включив в один предмет закупівлі два види товару та один вид послуг). Відповідно таким чином документація позбудеться заангажованості та дискримінаційної направленості, що штучно утворена. Директор ТОВ «ОБЛАНА» Р. Темний

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 15:01
На Вашу Вимогу на умови публічної закупівлі за кодом ДК 021:2015 34110000-1 «Легкові автомобілі» «Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю» (номер оголошення UA-2019-07-18-003132-b) повідомляємо наступне.
Комунальне підприємство «Центр екологічного моніторингу» Дніпропетровської обласної ради» виконує роботу по розбудові регіональної мережі моніторингу атмосферного повітря, що є частиною Дніпропетровської обласної програми (стратегії) екологічної безпеки та запобігання змінам клімату на 2016 – 2025 роки, прийнятої рішенням обласної ради № 680-34/VI від 21.10.2015 р. Фінансування заходів із розбудови мережі моніторингу відбувається за кошти фонду охорони навколишнього природного середовища обласного бюджету. Напрямки використання коштів цього фонду регламентуються постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 р. № 1147 «Про затвердження переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів». Відповідно до розпорядження голови Дніпропетровської облдержадміністрації від 28.12.2018 № Р-808/0/3-18 «Про розподіл коштів обласного бюджету, передбачених на здійснення природоохоронних заходів у 2019 році», кошти виділено на «придбання та комплектацію мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю». Крім того, відповідно до п. 18 ч. I ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до п. 5 розділу II Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов’язаної (пов’язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Проектна/технічна документація – це опис транспортної бази з наведеним розташуванням і точними розмірами потрібного обладнання та допоміжного устаткування. Наразі на ринку є певна кількість виробників/постачальників обладнання потрібного класу, яке є відмінним за багатьма показникам (вага, розмір, енергоспоживання, спосіб монтажу та інше). Наведені показники прямо впливають на розміщення, підключення обладнання та допоміжного устаткування в робочому відсіку транспортної бази з урахуванням норм безпеки, охорони праці, правил експлуатації транспортних засобів та самого обладнання. А це свідчить про те, що при відокремленні закупівлі документації від закупівлі мобільної станції документація може бути розроблена тільки під конкретну марку обладнання та/або транспортного засобу.
Тому розроблення проектної/технічної документації окремо від закупівлі мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю неможливо, оскільки порушує п. 7 ст. 2 та основну мету Закону України «Про публічні закупівлі»: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Щодо відсутності відповідей на запитання в електронній системі закупівель ProZorro, наголошуємо, що відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу. Вимога зареєстрована 07.08.2019 р. в 20:03, а останнє запитання – 07.08.2019 р. в 18:25. Тому наведена у Вимозі інформація про те, що до цього часу не було надано відповідей на поставлені запитання, не є коректною.
Щодо питань стосовно вимог тендерної документації, Замовник своєчасно надав відповіді на запитання в електронній системі закупівель ProZorro, та, попри те, повторно повідомляємо:
1. У Додатку № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» від ПЕРЕМОЖЦЯ торгів вимагається надати проектну документацію з обладнання транспортної бази всім необхідним устаткуванням у складі мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю, тобто у складі товару, а не у складі тендерної пропозиції. Додаток № 4 до тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» подається Замовником в окремому файлі для ознайомлення, узгодження істотних умов та підтвердження учасником своїх зобов’язань за Договором, а отже на етапі подання тендерної пропозиції не потребує від учасника заповнення Додатків. У Правилах створення та експлуатації автоматизованих систем екологічного контролю і моніторингу об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, затверджених наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 27.03.2009 № 148 зазначається, що на підставі технічного завдання і вихідних даних, що визначаються на стадії передпроектного обстеження, розробляється проектна документація. Вартість, яка має стояти в п.1 «ФОРМА ЦІНИ тендерної пропозиції учасника» Додатку 1 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», Учасник розраховує, спираючись на власний досвід реалізації аналогічних проектів з урахуванням особливостей наданої у Додатку № 3 інформації.
2. Cцинтиляційні детектори CsI (Tl) з фотопомножувачем, які використовуються в системах радіаційного моніторингу, дозволяють отримувати інформацію як про ПАЕД, так і про амплітудний спектр в залежності від режиму роботи приладу.
3. Мобільна станція екологічного контролю на базі автомобілю має відповідати вимогам чинного законодавства України, про що вказано в тендерній документації. Вимоги нормативно-технічної документації наведено в Додатку № 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ».
4. У розділі 5 Додатку № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» від переможця вимагається надати копії зазначених документів для запропонованого для оснащення обладнання. Проектна документація стосується вибору допоміжного обладнання, компонування та розміщення обладнання в робочій зоні, пошук оптимального конструктивного рішення розгортання/згортання зовнішніх приладів, зондів тощо.
5. Також Ви в своїх запитаннях посилаєтесь на продукт виробництва РФ «Программное обеспечение «ЭкоСмарт» (https://eko-smart.ru/about-project.html), але в тендерній документації мова йде про «Програмно-апаратний комплекс «EcoSmart». Головною вимогою до контролера ПАК є сумісність з обладнанням, що має стандартні порти передачі даних (USB RS232 RS485 LAN) та здатне здійснювати обмін інформацією по стандартному протоколу MODBUS RTU (або еквівалент). Замовник не володіє інформацією про авторські права на ПАК «EcoSmart». Всі тендерні пропозиції, які будуть подані, мають відповідати законодавчим вимогам України, в тому числі і в частині авторських прав.
Враховуючи вищевикладене, Замовник, керуючись принципами прозорості, максимальної економії та ефективності використання державних коштів, підтримки конкуренції та недискримінації учасників, сформулював вимоги до предмету закупівлі як до цілісного рішення, всі компоненти якого повинні бути узгоджені між собою та з існуючими робочими рішеннями, що знаходяться в експлуатації підприємства.
Наведені в тендерній документації технічні вимоги є однаковими для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності, організаційно-правових форм; не прив’язані до жодного з виробників; можуть бути забезпечені різними виробниками обладнання такого класу та не мають «системної кількості порушень», «заангажованості чи дискримінаційної направленості». Вимоги відповідають Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про протидію корупції» і ніяким чином не порушують Конституцію України.

Документи подані скаржником

07 серпня 2019 20:03
ЛИСТзамовникуКП.pdf

Документи

09 серпня 2019 15:01
Відповідь на вимогу.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000006 ● d842f0de8d3c48489963f9636ac4a30e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 13:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

28.08.2019 № 158

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.08.2019 № 158

витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

12
UA-2019-07-18-003132-b
18.07.2019 Комунальне підприємство «Центр екологічного моніторингу» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-29 15:20:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-18-003132-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції 2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету КП «Центр екологічного моніторингу» ДОР від 18.07.2019 №61 Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 80 995,00 гривень.
Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам наведених у цьому Розділі – відхиляються Замовником відповідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 1.2 договору про надання банківської гарантії №71.00.012422 від 15.08.2019, виданої банком АТ «АКБ «Конкорд» зазначено, що гарантія надається на номерному бланку Банка. Гарантія видана в рамках даного договору надається з номером бланку - №71.013892. Гарантія надана в рамках даного договору не на номерному бланку банка або з іншим номером бланку ніж зазначений в даному пункті цього договору є недійсною та за такою Гарантією відсутні будь-які зобов’язання Банку.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Каскад» надана банківська гарантія №71.00.012422, за якою відсутні будь-які зобов’язання Банку. Таким чином, учасником не надане забезпечення тендерної пропозиції.
Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Каскад» через її невідповідність вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-03 13:01:20

Пояснення

У межах проведення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 34110000-1 “Легкові автомобілі” “Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю” (ID: UA-2019-07-18-003132-b) надаємо наступні пояснення на поставлене запитання.
1. Банківська гарантія учасника ТОВ “Каскад” надана на фірмовому бланку №71.013892, який зазначено в Договорі про надання банківської гарантії №71.00.012422 від 15.08.2019 (п. 1.2 Договору). Номер фірмового бланку зазначений в лівому нижньому куту бланку та не повинен співпадати з номером самої банківської гарантії та Договору. Оскільки номер бланку, на якому фактично надано банківську гарантію, та номер бланку, що зазначений в п. 1.2. Договору про надання банківської гарантії №71.00.012422 від 15.08.2019, є ідентичними, відсутні будь-які підстави вважати, що ТОВ “Каскад” у складі тендерної пропозиції надало банківську гарантію, за якою відсутні зобов’язання банку (копія листа-роз’яснення від банку-гаранта додається).
2. Замовником під час перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ “Каскад” на відповідність кваліфікаційним критеріям тендерної документації було перевірено накладання електронного цифрового підпису Уповноваженої посадової особи банку-гаранта, що видав відповідну гарантію, на сайті Міністерства юстиції України та отримано підтвердження цілісності даних електронного документу.
3. Відповідно до пункту 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” розділу III “Інструкція з підготовки тендерної документації” тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції учасника повинно відповідати вимогам, наведеним у цьому розділі, зокрема банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах”. Серед вимог, зазначених у вказаному розділі тендерної документації, а також у постанові Правління НБУ немає вимог щодо надання гарантії на номерному бланку. Отже, надання банківської гарантії не на номерному бланку не може вважатися підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Інші вимоги до забезпечення тендерної пропозиції, зазначені у пункті 2 розділу III тендерної документації, також виконані учасником ТОВ “Каскад”. На основі цього пропозицію учасника було прийнято та допущено до участі в аукціоні.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-14 13:32:12

Щодо виявлених порушень

Щодо порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, повідомляємо, що на дату оголошення закупівлі (18 липня 2018 р.) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель не відображалося та не було доступним для заповнення поле “Джерело фінансування закупівлі”, а лист Мінекономрозвитку №304-04/22177-06 від 28.05.2019 “Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490” не встановлює норм права та носить рекомендаційний та інформативний характер. В той же час, учасники закупівлі були проінформовані про джерело фінансування предмету закупівлі, зазначене у пункті 4.3 розділу IV Додатку № 4 до тендерної документації “Проект договору”. Оскільки процедура закупівлі на дату публікації висновку моніторингу завершена, не існує технічної можливості вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі.
Щодо відсутності у тендерній документації вимоги надання учасниками торгів в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон).
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не зобов’язаний у тендерній документації встановлювати спосіб документального підтвердження, оскільки зазначена у пункті 9 частини першої статті 17 Закону інформація міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який веде Міністерство юстиції України. Відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” відомості, що містяться у Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних). Від переможця торгів не передбачено вимагати підтвердження відсутності такої підстави для відмови.
Таким чином, Законом встановлена імперативна норма щодо подання переможцем документів, визначених статтею 17 Закону. Вимоги щодо обов’язковості подання учасниками або переможцем торгів довідки в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, не передбачено.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 серпня 2019
UA-2019-07-18-003132-bf5afee00792e4a70a43029eacdb7079f
Найменування: КП "Центр екологічного моніторингу ДОР"
Код ЄДРПОУ: 40725107
Місцезнаходження: 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 2
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КАСКАД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 серпня 2019 12:33
Протокол №68.PDF
21 серпня 2019 12:34
Електронний підпис

Публічні документи

30 серпня 2019 16:07
Електронний підпис
30 серпня 2019 16:07
додаток 3 тех. опис.pdf
30 серпня 2019 16:07
Додаток 1.pdf
30 серпня 2019 16:07
Довідки.pdf
16 серпня 2019 17:35
Електронний підпис
16 серпня 2019 17:35
Електронний підпис
16 серпня 2019 17:34
Статут 2018.pdf
16 серпня 2019 17:34
інші довідки.pdf
16 серпня 2019 17:34
додаток 3 тех. опис.pdf
16 серпня 2019 17:34
додаток 2 кваліфікація.pdf
16 серпня 2019 17:34
додаток 1.pdf
16 серпня 2019 17:34
гарантия.rar
16 серпня 2019 17:34
витяг з ЄДР 16.08.pdf

Документи

21 серпня 2019 12:34
Протокол №68.PDF
21 серпня 2019 12:35
Електронний підпис

Публічні документи

17 серпня 2019 14:05
статут.pdf
17 серпня 2019 14:05
Паспорт Дерявко.rar
17 серпня 2019 14:05
гарантия.rar
17 серпня 2019 14:05
витяг з пдв.pdf
17 серпня 2019 14:05
виписка з эдр.pdf
17 серпня 2019 14:05
ТО додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія"

ТОВ "КАСКАД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія" 13 999 198,38
UAH з ПДВ
13 999 198,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАСКАД" 14 403 000,00
UAH з ПДВ
14 403 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 16:07
Електронний підпис
30 серпня 2019 16:07
додаток 3 тех. опис.pdf
30 серпня 2019 16:07
Додаток 1.pdf
30 серпня 2019 16:07
Довідки.pdf
16 серпня 2019 17:35
Електронний підпис
16 серпня 2019 17:35
Електронний підпис
16 серпня 2019 17:34
Статут 2018.pdf
16 серпня 2019 17:34
інші довідки.pdf
16 серпня 2019 17:34
додаток 3 тех. опис.pdf
16 серпня 2019 17:34
додаток 2 кваліфікація.pdf
16 серпня 2019 17:34
додаток 1.pdf
16 серпня 2019 17:34
гарантия.rar
16 серпня 2019 17:34
витяг з ЄДР 16.08.pdf

Публічні документи

17 серпня 2019 14:05
статут.pdf
17 серпня 2019 14:05
Паспорт Дерявко.rar
17 серпня 2019 14:05
гарантия.rar
17 серпня 2019 14:05
витяг з пдв.pdf
17 серпня 2019 14:05
виписка з эдр.pdf
17 серпня 2019 14:05
ТО додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія"

ТОВ "КАСКАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія"
#21860190
Переможець 13 999 198,38
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 14:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія"
#21860190
13 999 198,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 18:40
Договір 10_09_19.pdf укладений
11 вересня 2019 18:39
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 14:11
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 16:13
Додаткова угода 1 до Договору 10-09-19.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку постачання товару
Номер договору про закупівлю: 10/09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 999 198,38
UAH (в тому числі ПДВ 2 333 199,73 UAH)