Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Костопільської райдержадміністрації Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 02145866 |
Місцезнаходження: | 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Толочик Оксана Павлівна +380365723154 osvitakost@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2019 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2019 12:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2019 12:08 |
Початок аукціону: | 30 липня 2019 15:06 |
Очікувана вартість: | 259 342,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,58% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2019 12:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2019 12:04 |
Тенд док дидактика.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію ціна шляхом застосування електронного аукціону. Ціна зазначається з ПДВ, якщо учасник не платник ПДВ, то зазначається без ПДВ
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-03-000016 ● 91c3da5a91f142efb8ac0a1fe3dc80e5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2019 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.09.2019 № 46
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.09.2019 № 46.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-10-001253-b 10.07.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-06 12:55:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Обладнання для оснащення кабінетів початкових класів», код ДК 021:2015: 39160000-1 — «Шкільні меблі» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2019-07-10-001253-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Поясніть, чому не відображені: у формі оголошення про проведення відкритих торгів пункт «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», у формі повідомлення про намір укласти договір пункт «8-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», у формі звіту про результати проведення процедури закупівлі пункт «7-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», які передбачені пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 ?
2. Згідного інформації оприлюдненої в електронній системі Prozorro, товар «Обладнання для оснащення кабінетів початкових класів» віднесений до коду ДК 021:2015: 39160000-1 — «Шкільні меблі». В Додатку № 4 до тендерної документації наведений наступний перелік товарів: компас шкільний, мікроскоп дитячий (в кейсі), колекція «Мінерали та гірські породи» (демонстраційна), набір таблиць до основних розділів граматичного матеріалу (роздатковий, українська мова), набір геометричних тіл та фігур, набір планшетів, навчальний набір «Грошові знаки», набір класних інструментів, комплект дитячих музичних інструментів, ляльковий театр. Поясніть, чому вищевказані товари Вами віднесені до коду ДК 021:2015: 39160000-1 — «Шкільні меблі»?
3. Згідно пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації міститься наступна вимога: «З метою дотримання вимог визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, учасник повинен надати гарантійного листа, щодо зобов’язання надання ним документів на протязі 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір».
Просимо надати інформацію щодо наявності в складі завантаженої тендерної пропозиції учасника-переможця відкритих торгів ТОВ «БІ-ПРО» вищезазначеного документу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-10 17:27:35
Пояснення
Надання пояснень
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2019 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Мельник Роман Ігорович |
189 167,50
UAH з ПДВ
|
154 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ |
259 000,00
UAH з ПДВ
|
154 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" |
254 790,00
UAH з ПДВ
|
250 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІ-ПРО" |
250 640,00
UAH з ПДВ
|
250 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА" |
253 642,00
UAH з ПДВ
|
253 642,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Мельник Роман Ігорович #3403009570 |
Відхилено |
154 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 12:33
|
ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ #3088620656 |
Відхилено |
154 300,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 12:26
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" #42366394 |
Відхилено |
250 540,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 11:54
|
ТОВ "БІ-ПРО" #40274333 |
Переможець |
250 640,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 11:34
|
Договір | укладений |
23 серпня 2019 11:10
|