Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво пішохідних та велосипедних доріжок по в.Підгірна в м.Ірпінь Київської області
Очікувана вартість
291 800,00 UAH
UA-2019-07-02-000346-b ca7f7a7d1aa94822a4be8f79881793c3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Гайдученко

+380459760351 uirijkgirpin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05408846
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а
Контактна особа: Оксана Гайдученко
+380459760351
uirijkgirpin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво пішохідних та велосипедних доріжок по в.Підгірна в м.Ірпінь Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Підгірна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45212100-7 — Будівництво об’єктів дозвілля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

02 липня 2019 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-12-000008 ● 23817bd39a7640b4a838b001659a803d
  • Статус: завершено ● Дата: 11 вересня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.08.2019 № 149
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.08.2019 № 149

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-07-02-000346-b 02.07.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-14 10:53:01

Запит про надання пояснень

Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону № 992-VIІI за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі - ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Водночас об'єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163.
У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об'єкт будівництва.
Враховуючи викладене, прошу пояснити наявність підстав для укладання договору від 01.07.2019 № 410 на виконання робіт з будівництва пішохідних та велосипедних доріжок по вул. Підгірна в м. Ірпінь Київської області (код ДК 021:2015: 45212100-7 – Будівництво об’єктів дозвілля) без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону № 992-VIІI, зважаючи, що Виконавчим комітетом Ірпінської міської ради було укладено договір від 20.06.2019 № 384 за показником четвертої цифри зазначеного коду ДК 021:2015 на суму 1 396 222,03 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-19 15:46:46

Пояснення на запит щодо наявність підстав для укладання договору від 01.07.2019 № 410 на виконання робіт з будівництва пішохідних та велосипедних доріжок по вул. Підгірна в м. Ірпінь Київської області (код ДК 021:2015: 45212100-7 – Будівництво об’єктів дозвілля)

Пояснення на запит
щодо наявність підстав для укладання договору від 01.07.2019 № 410 на виконання робіт з будівництва пішохідних та велосипедних доріжок по вул. Підгірна в м. Ірпінь Київської області (код ДК 021:2015: 45212100-7 – Будівництво об’єктів дозвілля) без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону № 992-VIІI


На ваш запит про надання пояснень від 14.08.2019 виконавчий комітет Ірпінської міської ради пояснює наступне.
Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) визначено, що роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно з розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону № 992-VIІI за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі - ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня
2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону до робіт також належать супровідні роботам послуги. Тому при визначенні предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об'єкт будівництва.

Договори № 384, 279 та № 125 укладено на виконання робіт на інших об’єктах:
№ 384 від 20.06.2019 року укладено на виконання робіт на іншому об’єкті та за робочим проектом «Будівництво пішохідних та велодоріжок вхідної групи набережної біля вул. Підгірна в м. Ірпінь Київської області (в т.ч. проектування)»;
№ 279 від 30.05.2019 укладено на виконання робіт на іншому об’єкті «Будівництво дренажної системи на набережній по вул.Підгірна в м.Ірпінь Київської області» та за іншим кодом ДК 021:2015:45261320-3 Влаштовування водостоків;
№ 125 від 28.03.2019 укладено на виконання робіт на іншому об’єкті, а саме проведення виконання робіт з "Будівництво земляного полотна з частковим виторфуванням під алею по набережній від в.Підгірна в м.Ірпінь Київської області" та за іншим кодом ДК 021:2015:45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва.
Одночасно повідомляємо, що необхідність виконання зазначених вище видів робіт виникла не одночасно, кошти на їх виконання виділялись окремими рішеннями сесії Ірпінської міської ради.



Заступник голови тендерного комітет,
заступник міського голови
виконавчого комітету Ірпінської міської ради М.П.Попруга



















Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 вересня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Б.І.І.А.К."
#36088414
Переможець 180 147,73
UAH з ПДВ
02 липня 2019 10:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
410.pdf укладений
02 липня 2019 10:11