Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Реставрація та реабілітація з технічним переоснащенням і реконструкцією прибудови театрально-видовищного закладу культури «Київський академічний театр оперети» на вул. Червоноармійській, 53/3, у Печерському районі м. Києва» (1 черга)
Очікувана вартість
108 328 359,12 UAH
UA-2019-06-14-003076-b 474dcff6e3184a8f923c41539309ee93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Листопадська Олена Євгенівна

380672387801 opereta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Театрально-видовищний заклад культури "Київський національний академічний театр оперети"
Код ЄДРПОУ: 02224593
Вебсайт: http://operetta.com.ua/
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, Велика Васильківська, 53/3
Контактна особа: Листопадська Олена Євгенівна
380672387801
opereta@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 липня 2019 12:03
Очікувана вартість: 108 328 359,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 166 567,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 541641.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


загальні відомості в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Реставрація та реабілітація з технічним
переоснащенням і реконструкцією прибудови
театрально-видовищного закладу культури
«Київський академічний театр оперети» на вул. Червоноармійській, 53/3,
у Печерському районі м. Києва» (1 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, Київ, вул. Велика Васильківська, 53/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45212300-9 — Будівництво мистецьких і культурних закладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
гарантійне обслуговування: 15%
10 р. =15: 15%
6-9 рр.=10: 10%
2-5 рр.=5: 5%
1 р. =0: 0%
строк виконання: 15%
354-350 днів: 15%
359-355 днів: 10%
364-360 днів: 5%
365 днів: 0%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-18-000007 ● 4d2351d9b9084e57845bfa6ab6dc6f7d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019 13:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.07.2019 № 216

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2019 № 216


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-14-003076-b 14.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-01 11:44:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Реставрація та реабілітація з технічним переоснащенням і реконструкцією прибудови театрально-видовищного закладу культури «Київський академічний театр оперети» на вул. Червоноармійській, 53/3, у Печерському районі
м. Києва» (1 черга) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-06-14-003076-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. З яких причин в електронній системі закупівель, у термін визначений статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не оприлюднено додатки № 1 «Договірна ціна виконання робіт, складена на підставі локальних кошторисів, відомості обсягів робіт та ресурсів»,
№ 2 «Календарний графік виконання робіт», № 3 «Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси» до договору від 16.07.2019 № 08/ВР/19 (далі – Договір), укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «Архітектурно-будівельна компанія «Будграніт», які відповідно до п.13.1 Договору є його невід’ємною частиною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-02 12:33:13

Пояснення

За результатами завершення процедури №UA-2019-06-14-003076-b при укладанні договору Театрально-видовищний заклад культури «Київський національний академічний театр оперети» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурно-будівельна компанія БУДГРАНІТ» узгодили та підписали додатки, що є невід’ємною частиною договору №08/ВР/19 від 16.07.2019.
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що розмістити додатки до договору, що налічують 223 сторінки, технічно неможливо, так як обсяг документів у відповідному форматі значно перевищує допустимий розмір (більше 49 мб), навіть при мінімальній якості. Оптимізувати обсяги додатків технічні можливості в Театрі відсутні.
Розмістити додатки частково – неможливо, так як при такому розміщенні буде втрачена чітка ясність формування цін на матеріальні ресурси та на виконання робіт по об’єкту.
Всі додатки, що станом на 01.08.2019 року не є опублікованими в електронній системі Закупівель, входять в нумеровану, зшиту суцільну брошуру Додатків до Договору від 16.07.2019 №08/ВР/19, що спричиняє незручності в процесі сканування.
Тендерна документація містить дані щодо Календарного графіку виконання робіт у файлі «Зміни №1 до тендерної документації по реконструкції.docx» що розміщений в електронній системі закупівель. Жодних змін до Додатку №2 до договору від 16.07.2019 №08/ВР/19 на момент підписання не вносилось.
У зв’язку з переліченим Замовник не забезпечив публікацію даних додатків як окремих елементів.
В подальшому будемо намагатися максимально дотримуватися визначених процедур та уникати виникнення подібних ситуацій.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Театрально-видовищним закладом культури «Київський національний академічний театр оперети» опрацьовано висновки про результати моніторингу закупівлі, де зазначено про виявлені порушення: 1. встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу 2. встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель Відповідь на порушення в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу Додатки: № 1 «Договірна ціна виконання робіт, складена на підставі локальних кошторисів, відомості обсягів робіт та ресурсів», № 2 «Календарний графік виконання робіт», № 3 «Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси», - до Договору, які відповідно до п.13.1 Договору є його невід’ємною частиною, опубліковано. Відповідь на порушення в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель Як зазначено у висновку, за результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, зокрема в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів не внесено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. На жаль, усунути зазначене порушення, на разі, немає можливості, оскільки процедура закупівлі уже завершена. Проте, разом з протоколом засідання тендерного комітету від 04.07.2019 № 36-ТК, яким ТОВ «Будграніт» визначено переможцем процедури закупівлі, опубліковано у форматі pdf повідомленні про намір укласти договір, де зазначено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Зазначене повідомлення опубліковано у зв’язку з неможливістю програми автоматично врахувати інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі), оскільки в оголошенні їх не було зазначено. Ці питання були винесені на розгляд засідання тендерного комітету ТВЗК «Київський національний академічний театр оперети», на якому членам тендерного комітету наголошено на неухильному дотриманні вимог законодавства з питань закупівель, а в разі недотримання законодавства повторно відповідальні особи будуть притягнуті до дисциплінарної відповідальності.

2019-08-13 17:35:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАНІТ" 108 249 928,15
UAH з ПДВ
108 249 928,15
UAH з ПДВ
1.4285714286 75 774 949.70 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО УА" 108 327 679,98
UAH з ПДВ
108 327 679,98
UAH з ПДВ
1.2142857143 89 211 030.57 Документи

Публічні документи

02 липня 2019 16:16
Реєстр.pdf
28 червня 2019 15:09
Ліцензія 2019.zip
28 червня 2019 15:09
Гарантия 11334.zip
28 червня 2019 15:09
24 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 червня 2019 15:09
16 Розрахунок з_п .pdf
28 червня 2019 15:09
15 Тендерна пропозиція.pdf
28 червня 2019 15:09
14 Проект договору.pdf
28 червня 2019 15:09
13 Погодження з ТЗ.pdf
28 червня 2019 15:09
12 Ліцензія.pdf
28 червня 2019 15:09
09 Статут.pdf
28 червня 2019 15:09
08 Витяг ПДВ.pdf
28 червня 2019 15:09
07 4 Наказ.pdf
28 червня 2019 15:09
07 3 Акт прийому частки.pdf
28 червня 2019 15:09
07 1 Протокол.pdf
28 червня 2019 15:09
06 Захист довкілля.pdf
28 червня 2019 15:09
04 Стаття 17 .pdf
28 червня 2019 15:09
02. 2 Акт .pdf
28 червня 2019 15:09
02. 1 Договір .pdf
28 червня 2019 15:09
02 3 Відгук.PDF
28 червня 2019 15:09
01 Наявінсть МТБ.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 15:58
17. БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.zip
27 червня 2019 15:58
10. СТАТУТ.pdf
27 червня 2019 15:58
11. ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
27 червня 2019 15:58
8. НАКАЗ №03-01-13к.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАНІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО УА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАНІТ"
#42556162
Переможець 108 249 928,15
UAH з ПДВ
04 липня 2019 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАНІТ"
#42556162
108 249 928,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 12:20
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 15:41
додаток 3.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:37
додаток 2.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:37
додаток 1 частина 17.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:37
додаток 1 частина 16.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:36
додаток 1 частина 15.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:36
додаток 1 частина 14.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:36
додаток 1 частина 13.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:36
додаток 1 частина 12.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:35
додаток 1 частина 11.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:35
додаток 1 частина 10.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:35
додаток 1 частина 9.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:35
додаток 1 частина 8.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:34
додаток 1 частина 7.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:34
додаток 1 частина 6.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:34
додаток 1 частина 5.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:34
додаток 1 частина 4.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:34
додаток 1 частина 3.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:33
додаток 1 частина 2.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:33
додаток 1 частина 1.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:33
додаткова угода № 05.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 10:57
додаток 3 протокол узгодження цін.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:54
додаток 2 календарний графік.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:54
додаток 1 частина 21.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:53
додаток 1 частина 20.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:53
додаток 1 частина 19.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:53
додаток 1 частина 18.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:53
додаток 1 частина 17.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:52
додаток 1 частина 16.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:52
додаток 1 частина 15.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:52
додаток 1 частина 14.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:51
додаток 1 частина 13.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:51
додаток 1 частина 12.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:51
додаток 1 частина 11.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:51
додаток 1 частина 10.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:51
додаток 1 частина 9.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:50
додаток 1 частина 8.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:50
додаток 1 частина 7.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:50
додаток 1 частина 6.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:50
додаток 1 частина 5.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:49
додаток 1 частина 4.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:49
додаток 1 частина 3.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:49
додаток 1 частина 2.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:49
додаток 1 частина 1.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:48
додаткова угода № 04.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 10:48
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 01:24
додаток 1 част. 23.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:21
додаток 1 част. 22.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:21
додаток 1 част. 21.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:21
додаток 1 част. 20.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:21
додаток 1 част. 19.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:21
додаток 1 част. 18.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:21
додаток 1 част. 17.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:21
додаток 1 част. 16.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:20
додаток 1 част. 15.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:20
додаток 1 част. 14.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:20
додаток 1 част. 13.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:20
додаток 1 част. 12.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:20
додаток 1 част. 11.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:20
додаток 1 част. 10.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:20
додаток 1 част. 9.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:20
додаток 1 част. 8.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:20
додаток 1 част. 7.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:19
додаток 1 част. 6.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:19
додаток 1 част. 5.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:19
додаток 1 част. 4.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:19
додаток 1 част. 3.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:19
додаток 1 част. 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:19
додаток 1 част. 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:19
додаткова угода № 3 Будграніт.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 01:19
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 14:40
додаток 3.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:30
додаток 2.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:29
додаток 1 ч. 24.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:29
додаток 1 ч. 23.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:29
додаток 1 ч. 22.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:28
додаток 1 ч. 21.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:28
додаток 1 ч. 20.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:28
додаток 1 ч. 19.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:27
додаток 1 ч. 18.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:27
додаток 1 ч. 17.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:27
додаток 1 ч. 16.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:27
додаток 1 ч. 15.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:27
додаток 1 ч. 14.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:26
додаток 1 ч. 13.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:26
додаток 1 ч. 12.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:26
додаток 1 ч. 11.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:26
додаток 1 ч. 9.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:25
додаток 1 ч. 10.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:25
додаток 1 ч. 8.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:25
додаток 1 ч. 7.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:25
додаток 1 ч. 6.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:25
додаток 1 ч. 5.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:24
додаток 1 ч. 4.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:24
додаток 1 ч. 3.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:24
додаткова угода № 02.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:24
додаток 1 ч. 2.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:23
додаток 1 ч. 1.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:23
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 16:11
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 16:08
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 16:49
розрахунки.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:47
локалки з 2-6-1 по 2-6-4.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:46
локалки з 2-1-1 по 2-3-2.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:46
локалки 2-12-1, 2-13-1, 2-14-1, 2-15-1 - 2-15-3, 6-1-1, 2-2-3.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:45
локалки 2-9-16 - 2-9-18, 2-10-1, 2-10-3, 2-10-4, 2-11-1 - 2-11-3.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:45
локалки 2-9-11, 2-9-13, 2-9-14, 2-9-15.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:44
локалки 2-9-8, 2-9-9.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:44
локалки 2-7-1 та 2-9-1 та 2-8-1 та 2-9-3.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:44
локалки 2-6-1 по 2-6-4.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:43
локалки 2-3-4 по 2-4-2.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:42
локалки 2-3-1, 2-4-3, 2-6-2, 2-9-2, 2-9-6,2-9-12, 2-9-10, 2-10-2.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:42
локалка 2-9-7.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:42
локалка 2-9-5.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:41
локалка 2-9-4.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:41
локалка 2-6-5 та 2-6-6.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:41
локалка 2-5-2.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:41
локалка 2-5-1.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:40
довідка про вартість 1.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:40
Додаток № 3 Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:40
Додаток № 2 Графік.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:40
Додаток № 1 Договірна ціна.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 15:18
договір.pdf укладений
17 липня 2019 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): опублікування додатків до договору
Номер договору про закупівлю: № 08/ВР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): недопущення фактів звищення обсягів робіт та зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: № 08/ВР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткове виділення коштів у 2019 році
Номер договору про закупівлю: № 08/ВР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з перерозподілом коштів замовником
Номер договору про закупівлю: № 08/ВР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 08/ВР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання вимог Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, (у редакції від 13.01.2020), відповідно до лімітної довідки на 2020 рік від 24.12.2019 № 5, виданої Департаментом культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для ТВЗК «Київський національний академічний театр оперети» за КПКВК 1017324, виникла необхідність у приведенні у відповідність ціни Договору, шляхом зменшення суми договору на 17 675 121,93 грн.
Номер договору про закупівлю: № 08/ВР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 90 574 806,22
UAH (в тому числі ПДВ 15 095 801,04 UAH)