ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Реставрація та реабілітація з технічним переоснащенням і реконструкцією прибудови театрально-видовищного закладу культури «Київський академічний театр оперети» на вул. Червоноармійській, 53/3, у Печерському районі м. Києва» (1 черга)
Очікувана вартість
108 328 359,12 UAH
UA-2019-06-14-003076-b 474dcff6e3184a8f923c41539309ee93
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Театрально-видовищний заклад культури "Київський національний академічний театр оперети"
Код ЄДРПОУ: 02224593
Вебсайт замовника: http://operetta.com.ua/
Місцезнаходження замовника: 03150, Україна, Київська обл., Київ, Велика Васильківська, 53/3
Контактна особа замовника: Листопадська Олена Євгенівна
380672387801
opereta@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 липня 2019 12:03
Очікувана вартість: 108 328 359,12 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 541 641,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 166 567,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


загальні відомості в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Реставрація та реабілітація з технічним
переоснащенням і реконструкцією прибудови
театрально-видовищного закладу культури
«Київський академічний театр оперети» на вул. Червоноармійській, 53/3,
у Печерському районі м. Києва» (1 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, Київ, вул. Велика Васильківська, 53/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45212300-9 — Будівництво мистецьких і культурних закладів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
гарантійне обслуговування: 15%
10 р. =15: 15%
6-9 рр.=10: 10%
2-5 рр.=5: 5%
1 р. =0: 0%
строк виконання: 15%
354-350 днів: 15%
359-355 днів: 10%
364-360 днів: 5%
365 днів: 0%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-18-000007 ● 4d2351d9b9084e57845bfa6ab6dc6f7d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-18 13:00:01
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.07.2019 № 216

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2019 № 216


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-14-003076-b 14.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-01 11:44:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Реставрація та реабілітація з технічним переоснащенням і реконструкцією прибудови театрально-видовищного закладу культури «Київський академічний театр оперети» на вул. Червоноармійській, 53/3, у Печерському районі
м. Києва» (1 черга) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-06-14-003076-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. З яких причин в електронній системі закупівель, у термін визначений статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не оприлюднено додатки № 1 «Договірна ціна виконання робіт, складена на підставі локальних кошторисів, відомості обсягів робіт та ресурсів»,
№ 2 «Календарний графік виконання робіт», № 3 «Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси» до договору від 16.07.2019 № 08/ВР/19 (далі – Договір), укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «Архітектурно-будівельна компанія «Будграніт», які відповідно до п.13.1 Договору є його невід’ємною частиною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-02 12:33:13

Пояснення

За результатами завершення процедури №UA-2019-06-14-003076-b при укладанні договору Театрально-видовищний заклад культури «Київський національний академічний театр оперети» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурно-будівельна компанія БУДГРАНІТ» узгодили та підписали додатки, що є невід’ємною частиною договору №08/ВР/19 від 16.07.2019.
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що розмістити додатки до договору, що налічують 223 сторінки, технічно неможливо, так як обсяг документів у відповідному форматі значно перевищує допустимий розмір (більше 49 мб), навіть при мінімальній якості. Оптимізувати обсяги додатків технічні можливості в Театрі відсутні.
Розмістити додатки частково – неможливо, так як при такому розміщенні буде втрачена чітка ясність формування цін на матеріальні ресурси та на виконання робіт по об’єкту.
Всі додатки, що станом на 01.08.2019 року не є опублікованими в електронній системі Закупівель, входять в нумеровану, зшиту суцільну брошуру Додатків до Договору від 16.07.2019 №08/ВР/19, що спричиняє незручності в процесі сканування.
Тендерна документація містить дані щодо Календарного графіку виконання робіт у файлі «Зміни №1 до тендерної документації по реконструкції.docx» що розміщений в електронній системі закупівель. Жодних змін до Додатку №2 до договору від 16.07.2019 №08/ВР/19 на момент підписання не вносилось.
У зв’язку з переліченим Замовник не забезпечив публікацію даних додатків як окремих елементів.
В подальшому будемо намагатися максимально дотримуватися визначених процедур та уникати виникнення подібних ситуацій.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Театрально-видовищним закладом культури «Київський національний академічний театр оперети» опрацьовано висновки про результати моніторингу закупівлі, де зазначено про виявлені порушення: 1. встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу 2. встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель Відповідь на порушення в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу Додатки: № 1 «Договірна ціна виконання робіт, складена на підставі локальних кошторисів, відомості обсягів робіт та ресурсів», № 2 «Календарний графік виконання робіт», № 3 «Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси», - до Договору, які відповідно до п.13.1 Договору є його невід’ємною частиною, опубліковано. Відповідь на порушення в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель Як зазначено у висновку, за результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, зокрема в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів не внесено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. На жаль, усунути зазначене порушення, на разі, немає можливості, оскільки процедура закупівлі уже завершена. Проте, разом з протоколом засідання тендерного комітету від 04.07.2019 № 36-ТК, яким ТОВ «Будграніт» визначено переможцем процедури закупівлі, опубліковано у форматі pdf повідомленні про намір укласти договір, де зазначено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Зазначене повідомлення опубліковано у зв’язку з неможливістю програми автоматично врахувати інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі), оскільки в оголошенні їх не було зазначено. Ці питання були винесені на розгляд засідання тендерного комітету ТВЗК «Київський національний академічний театр оперети», на якому членам тендерного комітету наголошено на неухильному дотриманні вимог законодавства з питань закупівель, а в разі недотримання законодавства повторно відповідальні особи будуть притягнуті до дисциплінарної відповідальності.

2019-08-13 17:35:48

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Театрально-видовищний заклад культури "Київський національний академічний театр оперети", 02224593, Україна, Київ, Велика Васильківська, 53/3
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Реставрація та реабілітація з технічним переоснащенням і реконструкцією прибудови театрально-видовищного закладу культури «Київський академічний театр оперети» на вул. Червоноармійській, 53/3, у Печерському районі м. Києва» (1 черга), 108328359.12UAH, 45212300-9, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 474dcff6e3184a8f923c41539309ee93, 2019-06-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 18 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель театрально-видовищного закладу культури «Київський національний академічний театр оперети» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.05.2019 № 33-ТК, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 04.07.2019 № 36-ТК, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Архітектурно-будівельна компанія «Будграніт» (далі – ТОВ «Будграніт»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.07.2019 № 08/ВР/19 (далі – Договір), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби надані 02.08.2019 через електронну систему закупівель (далі – пояснення). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 04.07.2019 № 36-ТК ТОВ «Будграніт» визначено переможцем процедури закупівлі та 16.07.2019 укладено з ним Договір на суму 108 249 928,15 гривні. При цьому Замовник в електронній системі закупівель, у визначений законодавством строк не оприлюднив додатки № 1 «Договірна ціна виконання робіт, складена на підставі локальних кошторисів, відомості обсягів робіт та ресурсів», № 2 «Календарний графік виконання робіт», № 3 «Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси» до Договору, які відповідно до п.13.1 Договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. Водночас, враховуючи неоприлюднення Замовником додатків до Договору, підтвердити або спростувати відповідність умов Договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «Будграніт» під час проведення моніторингу неможливо. Замовник на запит Держаудитслужби надав пояснення через електронну систему закупівель в якому зазначив, що додатки до Договору опублікувати в електронній системі закупівель технічно неможливо через їх значний обсяг., 05 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. Питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця під час проведення моніторингу не досліджувалося. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАНІТ" 108 249 928,15
UAH з ПДВ
108 249 928,15
UAH з ПДВ
1.4285714286 75 774 949.70 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО УА" 108 327 679,98
UAH з ПДВ
108 327 679,98
UAH з ПДВ
1.2142857143 89 211 030.57 Документи

Публічні документи

02 липня 2019 16:16
Реєстр.pdf
28 червня 2019 15:09
Ліцензія 2019.zip
28 червня 2019 15:09
Гарантия 11334.zip
28 червня 2019 15:09
24 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 червня 2019 15:09
16 Розрахунок з_п .pdf
28 червня 2019 15:09
15 Тендерна пропозиція.pdf
28 червня 2019 15:09
14 Проект договору.pdf
28 червня 2019 15:09
13 Погодження з ТЗ.pdf
28 червня 2019 15:09
12 Ліцензія.pdf
28 червня 2019 15:09
09 Статут.pdf
28 червня 2019 15:09
08 Витяг ПДВ.pdf
28 червня 2019 15:09
07 4 Наказ.pdf
28 червня 2019 15:09
07 3 Акт прийому частки.pdf
28 червня 2019 15:09
07 1 Протокол.pdf
28 червня 2019 15:09
06 Захист довкілля.pdf
28 червня 2019 15:09
04 Стаття 17 .pdf
28 червня 2019 15:09
02. 2 Акт .pdf
28 червня 2019 15:09
02. 1 Договір .pdf
28 червня 2019 15:09
02 3 Відгук.PDF
28 червня 2019 15:09
01 Наявінсть МТБ.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 15:58
17. БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.zip
27 червня 2019 15:58
10. СТАТУТ.pdf
27 червня 2019 15:58
11. ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
27 червня 2019 15:58
8. НАКАЗ №03-01-13к.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАНІТ"
#42556162
Переможець 108 249 928,15
UAH з ПДВ
04 липня 2019 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАНІТ"
#42556162
108 249 928,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 липня 2019 15:18
договір.pdf укладений
17 липня 2019 15:17
sign.p7s зміни до договору
13 серпня 2019 16:49
розрахунки.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:47
локалки з 2-6-1 по 2-6-4.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:46
локалки з 2-1-1 по 2-3-2.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:46
локалки 2-12-1, 2-13-1, 2-14-1, 2-15-1 - 2-15-3, 6-1-1, 2-2-3.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:45
локалки 2-9-16 - 2-9-18, 2-10-1, 2-10-3, 2-10-4, 2-11-1 - 2-11-3.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:45
локалки 2-9-11, 2-9-13, 2-9-14, 2-9-15.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:44
локалки 2-9-8, 2-9-9.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:44
локалки 2-7-1 та 2-9-1 та 2-8-1 та 2-9-3.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:44
локалки 2-6-1 по 2-6-4.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:43
локалки 2-3-4 по 2-4-2.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:42
локалки 2-3-1, 2-4-3, 2-6-2, 2-9-2, 2-9-6,2-9-12, 2-9-10, 2-10-2.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:42
локалка 2-9-7.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:42
локалка 2-9-5.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:41
локалка 2-9-4.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:41
локалка 2-6-5 та 2-6-6.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:41
локалка 2-5-2.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:41
локалка 2-5-1.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:40
довідка про вартість 1.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:40
Додаток № 3 Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:40
Додаток № 2 Графік.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:40
Додаток № 1 Договірна ціна.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): опублікування додатків до договору
Номер договору про закупівлю: № 08/ВР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку