Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт водопроводу по вул. Д. Галицького в м. Болехів Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 161 215,00 UAH
UA-2019-06-14-000097-a ● a051734b476642d18be4ac18655eeff2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 42753445 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21 |
Контактна особа: |
Пасічник Надія Іванівна +380949225420 ukbif2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 09:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 09:56 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 11:21 |
Очікувана вартість: | 7 161 215,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 612,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт водопроводу по вул. Д. Галицького в м. Болехів Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77202, Україна, Івано-Франківська область, місто Болехів, вул. Д. Галицького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. | Пiсляоплата | 2020 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 10:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 09:52 |
Договір Болехів водопровід.doc | |
14 червня 2019 09:52 |
ТД Болехів водопроводу.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до проекту договору по Закупівлі:
Дата подання: 14 червня 2019 14:29
Дата відповіді: 19 червня 2019 11:04
Шановний Замовнику.
п. 4.2.4. Договору на закупівлю підрядних робіт за державні кошти за предметом Закупівлі містить наступні зобов’язання Замовника: «передати Підряднику завдання на проектування, інші вихідні дані, необхідні для розроблення проектної документації, надати йому допомогу в погодженні проектної документації у разі, коли розроблення та погодження проектної документації за умовами договору підряду покладено на Підрядника.»
п. 4.4.4. – зобов’язання Підрядника «погодити проектну документацію з уповноваженими державними органами або органами місцевого самоврядування, якщо забезпечення проектно-кошторисної документації покладено на Підрядника, отримати позитивний висновок експертизи проектно-кошторисної документації»
Водночас, за п. 6.2. розділу VІ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБІТ ПРОЕКТНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ «Забезпечення робіт проектною документацією покладається на Замовника із врахуванням положень Загальних умов, інших нормативних документів.»
Ці положення договору суперечать один одному і унеможливлюють чіткого розуміння зобов’язань в частині розроблення і погодження проектної документації. Просимо надати роз’яснення та змінити умови договору, оскільки забезпечення проектною документацією і отримання позитивного висновку експертизи – функція виключно Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ознайомившись із суттю запитання, надаємо роз’яснення на звернення:
Ваше загальне питання до проекту договору по закупівлі від 14.06.2019 розглянуто тендерним комітетом. Відповідно до цього повідомляємо наступне, що згідно з п. 47 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 забезпечення робіт (будівництва об'єкта) проектною документацією, її погодження з уповноваженими державними органами та органами місцевого самоврядування, а також проведення в установленому порядку експертизи цієї документації здійснюється замовником. Договором підряду такі зобов'язання повністю або частково можуть покладатися на підрядника.
П. 6.2. розділу VI. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБІТ ПРОЕКТНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ Договору на закупівлю підрядних робіт за державні кошти «Забезпечення робіт проектною документацією покладається на Замовника із врахуванням положень Загальних умов, інших нормативних документів».
П. 4.2.4. – зобов’язання Замовника «передати Підряднику завдання на проектування, інші вихідні дані, необхідні для розроблення проектної документації, надати йому допомогу в погодженні проектної документації у разі, коли розроблення та погодження проектної документації за умовами договору підряду покладено на Підрядника».
Виходячи з вищесказаного, відповідно до чинного законодавства та згідно з умовами Договору забезпечення робіт проектною документацією покладається на Замовника. На Підрядника дане зобов’язання покладається тільки у випадках коли це прямо передбачено умовами Договором.
Ваше загальне питання до проекту договору по закупівлі від 14.06.2019 розглянуто тендерним комітетом. Відповідно до цього повідомляємо наступне, що згідно з п. 47 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 забезпечення робіт (будівництва об'єкта) проектною документацією, її погодження з уповноваженими державними органами та органами місцевого самоврядування, а також проведення в установленому порядку експертизи цієї документації здійснюється замовником. Договором підряду такі зобов'язання повністю або частково можуть покладатися на підрядника.
П. 6.2. розділу VI. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБІТ ПРОЕКТНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ Договору на закупівлю підрядних робіт за державні кошти «Забезпечення робіт проектною документацією покладається на Замовника із врахуванням положень Загальних умов, інших нормативних документів».
П. 4.2.4. – зобов’язання Замовника «передати Підряднику завдання на проектування, інші вихідні дані, необхідні для розроблення проектної документації, надати йому допомогу в погодженні проектної документації у разі, коли розроблення та погодження проектної документації за умовами договору підряду покладено на Підрядника».
Виходячи з вищесказаного, відповідно до чинного законодавства та згідно з умовами Договору забезпечення робіт проектною документацією покладається на Замовника. На Підрядника дане зобов’язання покладається тільки у випадках коли це прямо передбачено умовами Договором.
Стосовно здійснення оплати і строків виконання робіт
Дата подання: 18 червня 2019 12:41
Дата відповіді: 21 червня 2019 11:24
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення стосовно здійснення оплати за виконання робіт за предметом закупівлі та строків виконання робіт.
Проектом договору (зокрема, пп. 4.3.4., 14.7., 14.8., 14.9. і 14.10.) передбачено надання і умови використання авансу на 2019 рік для придбання необхідних матеріалів у розмірі до 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт строком до трьох місяців.
Водночас, в оголошенні про проведення процедури закупівлі в розділі «Умови оплати» зазначено, що оплата здійснюватиметься після виконання робіт на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи (тип оплати: післяоплата, розмір оплати: 100 %, період (днів): 2020 (робочі)).
Незрозумілим є п. 12.2. проекту договору, а саме: «Зобов’язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженого Сторонами плану фінансування будівництва, що є невід’ємною частиною Договору. Відповідно до Рішення сесії Івано-Франківської обласної ради від 01.03.2019. № 1082-27/2019 фінансування складає 744 000 грн.»
Просимо надати відповідь:
1. Чи передбачається надання авансу для придбання необхідних матеріалів?
2. Чи 744,0 тис. грн. - це фінансування на 2019 рік?
3. Чому в оголошенні про закупівлю («період оплати») міститься лише 2020 рік?
Окрім того, просимо виключити з проекту договору п. 4.4.14. «в трьохмісячний строк після виплати авансу виконати роботи відповідно до проектної та кошторисної документації», адже він суперечить задекларованим в оголошенні про закупівлю, тендерній документації і проекті договору строкам виконання робіт до 30 грудня 2020 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ознайомившись із суттю запитання, надаємо роз’яснення на звернення:
Ваше загальне питання щодо проекту Договору закупівлі від 18.06.2019 р. було уважно розглянуто. Відповідно до цього повідомляємо наступне:
Згідно з ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII «договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом».
Враховуючи положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668 у договорі підряду сторони можуть передбачати надання замовником авансу з визначенням порядку його використання.
Згідно з п. 14.7. Договору на закупівлю підрядних робіт «замовник має право надати Підряднику на 2019 рік аванс для придбання необхідних матеріалів у розмірі до 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт строком до трьох місяців».
Отже, враховуючи положення законодавства та умови Договору надання авансу є правом Замовника, а не обов’язком.
В оголошенні про проведення процедури закупівлі в розділі «Умови оплати» зазначено, що оплата здійснюватиметься після виконання робіт на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи.
2. Відповідно до п. 12.2 Договору «Зобов’язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженого Сторонами плану фінансування будівництва, що є невід’ємною частиною Договору. Відповідно до Рішення сесії Івано-Франківської обласної ради від 01.03.2019 № 1082-27/2019 фінансування складає 744 000 грн.»
Тим самим, враховуючи вищенаведене, 744 000 грн це фінансування на 2019 рік, відповідно до Рішення Івано-Франківської ОДА.
3. У зв’язку з тим, що відповідно до Рішення сесії Івано-Франківської обласної ради від 01.03.2019 № 1082-27/2019 фінансування складає 744 000 грн, тому період оплати може розтерміновуватись до наступного рішення про подальше фінансування.
Ваше загальне питання щодо проекту Договору закупівлі від 18.06.2019 р. було уважно розглянуто. Відповідно до цього повідомляємо наступне:
Згідно з ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII «договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом».
Враховуючи положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668 у договорі підряду сторони можуть передбачати надання замовником авансу з визначенням порядку його використання.
Згідно з п. 14.7. Договору на закупівлю підрядних робіт «замовник має право надати Підряднику на 2019 рік аванс для придбання необхідних матеріалів у розмірі до 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт строком до трьох місяців».
Отже, враховуючи положення законодавства та умови Договору надання авансу є правом Замовника, а не обов’язком.
В оголошенні про проведення процедури закупівлі в розділі «Умови оплати» зазначено, що оплата здійснюватиметься після виконання робіт на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи.
2. Відповідно до п. 12.2 Договору «Зобов’язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженого Сторонами плану фінансування будівництва, що є невід’ємною частиною Договору. Відповідно до Рішення сесії Івано-Франківської обласної ради від 01.03.2019 № 1082-27/2019 фінансування складає 744 000 грн.»
Тим самим, враховуючи вищенаведене, 744 000 грн це фінансування на 2019 рік, відповідно до Рішення Івано-Франківської ОДА.
3. У зв’язку з тим, що відповідно до Рішення сесії Івано-Франківської обласної ради від 01.03.2019 № 1082-27/2019 фінансування складає 744 000 грн, тому період оплати може розтерміновуватись до наступного рішення про подальше фінансування.
Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 19 червня 2019 16:21
Дата відповіді: 24 червня 2019 11:50
Відповідно до умов тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
У зв’язку із відсутністю і в тендерній документації, і у проекті договору реквізитів Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області, просимо задля підготовки належним чином електронної банківської гарантії вказати необхідні для цього реквізити Замовника, а саме: розрахунковий рахунок із зазначенням фінансової установи, МФО і код ЄДРПОУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ознайомившись із суттю запитання, надаємо роз’яснення на звернення:
Ваше загальне питання щодо надання електронної банківської гарантії. Відповідно до цього повідомляємо наступне:
ЄДРПОУ: 42753445;
р/р 26002052540487
в АТ КБ «Приватбанк»
МФО: 336677
Ваше загальне питання щодо надання електронної банківської гарантії. Відповідно до цього повідомляємо наступне:
ЄДРПОУ: 42753445;
р/р 26002052540487
в АТ КБ «Приватбанк»
МФО: 336677
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-14-000097-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КАРПАТ-БУД", Код ЄДРПОУ:40480728
Дата подання: 19 липня 2019 10:31
Дата подання: 19 липня 2019 10:31
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 липня 2019 19:35
рішення від 23.07.2019 № 9869 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 19:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2019 № 10577.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2019 19:52
рішення від 02.08.2019 № 10577.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2019 21:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: - скасувати рішення тендерного комітету від 09.07.2019 щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КАРПАТ-БУД";
- скасувати рішення тендерного комітету від 09.07.2019 про визначення переможцем ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ».
Дата виконання рішення замовником: 13 серпня 2019 16:42
Номер скарги: UA-2019-06-14-000097-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:37409577
Дата подання: 21 серпня 2019 14:48
Дата подання: 21 серпня 2019 14:48
На дії замовника в порядку ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Детальний опис скарги міститься у файлах, що додаються
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 серпня 2019 01:41
Рішення від 23.08.2019 № 11721 (+лист Замовнику) .pdf
Дата публікації: 24 серпня 2019 01:41
Інформація про перенесення розгляду скарги від 21.08.2019 № UA-2019-06-14-000097-a.c2.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 00:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.09.2019 № 12784.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2019 16:29
Рішення від 11.09.2019 № 12784.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2019 00:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасувати рішення тендерного комітету від 13.08.2019 про визначення переможцем ТОВ «КАРПАТ-БУД»
Дата виконання рішення замовником: 18 вересня 2019 13:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2019 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
6 386 695,20
UAH з ПДВ
|
5 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" |
6 501 801,60
UAH з ПДВ
|
5 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" |
6 804 698,40
UAH з ПДВ
|
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" #40480728 |
Рішення скасоване |
5 999 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 16:42
|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" #37409577 |
Рішення скасоване |
5 999 999,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 16:42
|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" #40480728 |
Рішення скасоване |
5 999 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 13:41
|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" #40480728 |
Відхилено |
5 999 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 14:07
|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" #37409577 |
Переможець |
5 999 999,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 11:04
|
ДУ 189д.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 09:09
|
ДУ 153д.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 11:08
|
ДУ 147д.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 11:51
|
Договір | укладений |
01 жовтня 2019 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 16т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 147д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 16т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 153д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 16т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 189/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |