Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт водопроводу по вул. Д. Галицького в м. Болехів Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 161 215,00 UAH
UA-2019-06-14-000097-a a051734b476642d18be4ac18655eeff2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Надія Іванівна

+380949225420 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Пасічник Надія Іванівна
+380949225420
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 09:56
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 09:56
Початок аукціону: 02 липня 2019 11:21
Очікувана вартість: 7 161 215,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 612,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт водопроводу по вул. Д. Галицького в м. Болехів Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77202, Україна, Івано-Франківська область, місто Болехів, вул. Д. Галицького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. Пiсляоплата 2020 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 09:52
Договір Болехів водопровід.doc
14 червня 2019 09:52
ТД Болехів водопроводу.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до проекту договору по Закупівлі:
Дата подання: 14 червня 2019 14:29
Дата відповіді: 19 червня 2019 11:04
Шановний Замовнику. п. 4.2.4. Договору на закупівлю підрядних робіт за державні кошти за предметом Закупівлі містить наступні зобов’язання Замовника: «передати Підряднику завдання на проектування, інші вихідні дані, необхідні для розроблення проектної документації, надати йому допомогу в погодженні проектної документації у разі, коли розроблення та погодження проектної документації за умовами договору підряду покладено на Підрядника.» п. 4.4.4. – зобов’язання Підрядника «погодити проектну документацію з уповноваженими державними органами або органами місцевого самоврядування, якщо забезпечення проектно-кошторисної документації покладено на Підрядника, отримати позитивний висновок експертизи проектно-кошторисної документації» Водночас, за п. 6.2. розділу VІ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБІТ ПРОЕКТНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ «Забезпечення робіт проектною документацією покладається на Замовника із врахуванням положень Загальних умов, інших нормативних документів.» Ці положення договору суперечать один одному і унеможливлюють чіткого розуміння зобов’язань в частині розроблення і погодження проектної документації. Просимо надати роз’яснення та змінити умови договору, оскільки забезпечення проектною документацією і отримання позитивного висновку експертизи – функція виключно Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ознайомившись із суттю запитання, надаємо роз’яснення на звернення:

Ваше загальне питання до проекту договору по закупівлі від 14.06.2019 розглянуто тендерним комітетом. Відповідно до цього повідомляємо наступне, що згідно з п. 47 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 забезпечення робіт (будівництва об'єкта) проектною документацією, її погодження з уповноваженими державними органами та органами місцевого самоврядування, а також проведення в установленому порядку експертизи цієї документації здійснюється замовником. Договором підряду такі зобов'язання повністю або частково можуть покладатися на підрядника.
П. 6.2. розділу VI. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБІТ ПРОЕКТНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ Договору на закупівлю підрядних робіт за державні кошти «Забезпечення робіт проектною документацією покладається на Замовника із врахуванням положень Загальних умов, інших нормативних документів».
П. 4.2.4. – зобов’язання Замовника «передати Підряднику завдання на проектування, інші вихідні дані, необхідні для розроблення проектної документації, надати йому допомогу в погодженні проектної документації у разі, коли розроблення та погодження проектної документації за умовами договору підряду покладено на Підрядника».
Виходячи з вищесказаного, відповідно до чинного законодавства та згідно з умовами Договору забезпечення робіт проектною документацією покладається на Замовника. На Підрядника дане зобов’язання покладається тільки у випадках коли це прямо передбачено умовами Договором.
Стосовно здійснення оплати і строків виконання робіт
Дата подання: 18 червня 2019 12:41
Дата відповіді: 21 червня 2019 11:24
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення стосовно здійснення оплати за виконання робіт за предметом закупівлі та строків виконання робіт. Проектом договору (зокрема, пп. 4.3.4., 14.7., 14.8., 14.9. і 14.10.) передбачено надання і умови використання авансу на 2019 рік для придбання необхідних матеріалів у розмірі до 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт строком до трьох місяців. Водночас, в оголошенні про проведення процедури закупівлі в розділі «Умови оплати» зазначено, що оплата здійснюватиметься після виконання робіт на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи (тип оплати: післяоплата, розмір оплати: 100 %, період (днів): 2020 (робочі)). Незрозумілим є п. 12.2. проекту договору, а саме: «Зобов’язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженого Сторонами плану фінансування будівництва, що є невід’ємною частиною Договору. Відповідно до Рішення сесії Івано-Франківської обласної ради від 01.03.2019. № 1082-27/2019 фінансування складає 744 000 грн.» Просимо надати відповідь: 1. Чи передбачається надання авансу для придбання необхідних матеріалів? 2. Чи 744,0 тис. грн. - це фінансування на 2019 рік? 3. Чому в оголошенні про закупівлю («період оплати») міститься лише 2020 рік? Окрім того, просимо виключити з проекту договору п. 4.4.14. «в трьохмісячний строк після виплати авансу виконати роботи відповідно до проектної та кошторисної документації», адже він суперечить задекларованим в оголошенні про закупівлю, тендерній документації і проекті договору строкам виконання робіт до 30 грудня 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ознайомившись із суттю запитання, надаємо роз’яснення на звернення:

Ваше загальне питання щодо проекту Договору закупівлі від 18.06.2019 р. було уважно розглянуто. Відповідно до цього повідомляємо наступне:
Згідно з ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII «договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом».
Враховуючи положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668 у договорі підряду сторони можуть передбачати надання замовником авансу з визначенням порядку його використання.
Згідно з п. 14.7. Договору на закупівлю підрядних робіт «замовник має право надати Підряднику на 2019 рік аванс для придбання необхідних матеріалів у розмірі до 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт строком до трьох місяців».
Отже, враховуючи положення законодавства та умови Договору надання авансу є правом Замовника, а не обов’язком.
В оголошенні про проведення процедури закупівлі в розділі «Умови оплати» зазначено, що оплата здійснюватиметься після виконання робіт на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи.



2. Відповідно до п. 12.2 Договору «Зобов’язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженого Сторонами плану фінансування будівництва, що є невід’ємною частиною Договору. Відповідно до Рішення сесії Івано-Франківської обласної ради від 01.03.2019 № 1082-27/2019 фінансування складає 744 000 грн.»
Тим самим, враховуючи вищенаведене, 744 000 грн це фінансування на 2019 рік, відповідно до Рішення Івано-Франківської ОДА.

3. У зв’язку з тим, що відповідно до Рішення сесії Івано-Франківської обласної ради від 01.03.2019 № 1082-27/2019 фінансування складає 744 000 грн, тому період оплати може розтерміновуватись до наступного рішення про подальше фінансування.
Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 19 червня 2019 16:21
Дата відповіді: 24 червня 2019 11:50
Відповідно до умов тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. У зв’язку із відсутністю і в тендерній документації, і у проекті договору реквізитів Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області, просимо задля підготовки належним чином електронної банківської гарантії вказати необхідні для цього реквізити Замовника, а саме: розрахунковий рахунок із зазначенням фінансової установи, МФО і код ЄДРПОУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ознайомившись із суттю запитання, надаємо роз’яснення на звернення:

Ваше загальне питання щодо надання електронної банківської гарантії. Відповідно до цього повідомляємо наступне:

ЄДРПОУ: 42753445;
р/р 26002052540487
в АТ КБ «Приватбанк»
МФО: 336677
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-14-000097-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КАРПАТ-БУД", Код ЄДРПОУ:40480728
Дата подання: 19 липня 2019 10:31
скарга
скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 липня 2019 19:35
рішення від 23.07.2019 № 9869 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 19:35
рішення від 02.08.2019 № 10577.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2019 21:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: - скасувати рішення тендерного комітету від 09.07.2019 щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КАРПАТ-БУД"; - скасувати рішення тендерного комітету від 09.07.2019 про визначення переможцем ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ».
Дата виконання рішення замовником: 13 серпня 2019 16:42
Номер скарги: UA-2019-06-14-000097-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:37409577
Дата подання: 21 серпня 2019 14:48
На дії замовника в порядку ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Детальний опис скарги міститься у файлах, що додаються
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 серпня 2019 01:41
Рішення від 23.08.2019 № 11721 (+лист Замовнику) .pdf
Дата публікації: 24 серпня 2019 01:41
Рішення від 11.09.2019 № 12784.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2019 00:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасувати рішення тендерного комітету від 13.08.2019 про визначення переможцем ТОВ «КАРПАТ-БУД»
Дата виконання рішення замовником: 18 вересня 2019 13:41

Документи подані скаржником

19 липня 2019 10:31
Скарга.pdf
19 липня 2019 10:31
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

30 липня 2019 10:50
Лист відповідь
30 липня 2019 10:50
09 Субпідряд
30 липня 2019 10:50
ТД Витяг
30 липня 2019 10:50
Лист відповідь ворд
13 серпня 2019 16:42
Протокол

Документи подані скаржником

21 серпня 2019 14:47
Матер_техн_база.pdf
21 серпня 2019 14:47
Оренда_Автокран.pdf
21 серпня 2019 14:47
Оренда_компрес.pdf
21 серпня 2019 14:48
Оренда_Техніка.pdf
21 серпня 2019 14:48
Дов_досвід.pdf
21 серпня 2019 14:48
Копії_аналог_дог.pdf
21 серпня 2019 14:48
Лист_відгук.pdf

Документи подані замовником

29 серпня 2019 09:03
Лист відповідь скан
29 серпня 2019 09:03
Лист відповідь ворд
29 серпня 2019 09:03
Лист відгук
29 серпня 2019 09:03
Витяг з ТД част 1
29 серпня 2019 09:03
Витяг з ТД част 2
29 серпня 2019 09:03
Оренда техніка
29 серпня 2019 09:03
Копії аналог дог
29 серпня 2019 09:03
Договір досвід
29 серпня 2019 09:03
Оренда компрес
29 серпня 2019 09:03
Оренда автокран
29 серпня 2019 09:03
Матеріал техн база

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАРПАТ-БУД" 6 386 695,20
UAH з ПДВ
5 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" 6 501 801,60
UAH з ПДВ
5 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" 6 804 698,40
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 15:01
Довідка_МВС.pdf
02 липня 2019 11:57
Електронний підпис
30 червня 2019 20:37
Техпаспорт_Neuson.pdf
30 червня 2019 20:37
Тендерна_пропозиція.pdf
30 червня 2019 20:37
статут_КАРПАТ_БУД.pdf
30 червня 2019 20:37
Розрах_кошт_зарпл.pdf
30 червня 2019 20:37
Розр_заг_вир_витр.pdf
30 червня 2019 20:37
Розр_влас_та_оренд_маш.pdf
30 червня 2019 20:37
Протокол_директор.pdf
30 червня 2019 20:37
Проткол_тендер.pdf
30 червня 2019 20:37
Проект_договору.pdf
30 червня 2019 20:37
Пояснюв_записка.pdf
30 червня 2019 20:37
Оренда_Техніка.pdf
30 червня 2019 20:37
Оренда_компрес.pdf
30 червня 2019 20:37
Оренда_Автокран.pdf
30 червня 2019 20:37
Наказ_директор.pdf
30 червня 2019 20:37
Матер_техн_база.pdf
30 червня 2019 20:37
Локальн_коштор.pdf
30 червня 2019 20:37
Ліцензія_з_додатком.pdf
30 червня 2019 20:37
Лист_відгук.pdf
30 червня 2019 20:37
Копії_аналог_дог.pdf
30 червня 2019 20:37
Календ_графік.pdf
30 червня 2019 20:37
Інф_ст_17.pdf
30 червня 2019 20:37
Інф_про_субпідр.pdf
30 червня 2019 20:37
Згода_з_умовами.pdf
30 червня 2019 20:37
Дог_ціна.pdf
30 червня 2019 20:37
Довідка_санкції.pdf
30 червня 2019 20:37
Дов_працівн.pdf
30 червня 2019 20:37
Дов_перс_дані.pdf
30 червня 2019 20:37
Дов_згод_перс_дані.pdf
30 червня 2019 20:37
Дов_зах_довк.pdf
30 червня 2019 20:37
Дов_досвід.pdf
30 червня 2019 20:37
Гарант_термін.pdf
30 червня 2019 20:37
Бал_довідка.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 19:00
Електронний підпис
18 вересня 2019 18:58
Довідка ДПС.pdf
18 вересня 2019 18:58
Довідка МВС.rar
18 вересня 2019 18:58
Стаття 17.pdf
18 вересня 2019 18:58
Пропозиція.pdf
18 вересня 2019 18:58
Реєстр.pdf
11 липня 2019 17:30
Електронний підпис
11 липня 2019 17:29
Довідка ДФС.rar
11 липня 2019 17:29
Довідка МВС.rar
11 липня 2019 17:29
Стаття 17.pdf
11 липня 2019 17:29
Оновлена ТП.pdf
11 липня 2019 17:29
Реєстр.pdf
27 червня 2019 19:11
Електронний підпис
27 червня 2019 19:10
07 Забезпечення ТП.rar
27 червня 2019 19:10
01 Реєстр.pdf
27 червня 2019 19:10
12 Інші документи.pdf
27 червня 2019 19:10
11 Згода з умовами ТД.pdf
27 червня 2019 19:10
10 Згода ОПД.pdf
27 червня 2019 19:10
09 Субпідряд.pdf
27 червня 2019 19:10
08 Договір.pdf
27 червня 2019 19:10
06 Повноваження.pdf
27 червня 2019 19:10
05 Теххарактеристики.pdf
27 червня 2019 19:10
05 Розрахунок ДЦ 2.rar
27 червня 2019 19:10
05 Розрахунок ДЦ 1.rar
27 червня 2019 19:10
04 Стаття 17.pdf
27 червня 2019 19:10
02 Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 червня 2019 15:40
Електронний підпис
28 червня 2019 15:35
Паспорт-Бабець Р.Ф. copy.pdf
28 червня 2019 15:35
Витяг ПДВ (ПІгруп) original.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАРПАТ-БУД"

ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
#40480728
Рішення скасоване 5 999 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:42
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
Рішення скасоване 5 999 999,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:42
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
#40480728
Рішення скасоване 5 999 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 13:41
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
#40480728
Відхилено 5 999 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 14:07
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
Переможець 5 999 999,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 14:18

Документи

09 липня 2019 08:59
Електронний підпис
09 липня 2019 08:58
Протокол
09 липня 2019 08:58
Протокол розгляду

Документи

18 вересня 2019 14:06
Електронний підпис
18 вересня 2019 14:03
Протокол розгляду
18 вересня 2019 14:03
Протокол
18 вересня 2019 13:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
5 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 11:04
ДУ 189д.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 11:00
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 09:09
ДУ 153д.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 09:03
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 11:08
ДУ 147д.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 11:51
Договір укладений
01 жовтня 2019 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 16т
Договір:
Номер додаткової угоди: 147д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16т
Договір:
Номер додаткової угоди: 153д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16т
Договір:
Номер додаткової угоди: 189/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML