Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки підсистеми «Кабінет мешканця» на базі платформи «Система електронного документообігу «АйДок»
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-06-11-003239-b 274dd39d767a4f63b5449a74d578b7aa
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцева Ірина

+380677551640 infotehnologu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Зайцева Ірина
+380677551640
infotehnologu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
З метою впровадження електронного сервісу «Кабінет мешканця», на виконання рішення міської ради від 23.01.2019 № 51/40 «Про затвердження концепції розвитку електронної демократії міста Дніпра на 2019 - 2020 роки», на підставі погодження міського голови від 18.04.2019 (вх. № 8/2268) Департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі – департамент) необхідно здійснити закупівлю послуг з розробки підсистеми «Кабінет мешканця» на базі платформи «Система електронного документообігу «АйДок».
Відповідно до договору від 01.04.2019 №IC20190401-0-MDADPDEPIT/SL між департаментом інформаційних технологій Дніпровської міської ради та ТОВ «АЙКОР ТЕХНОЛОДЖІ» здійснена закупівля послуг щодо постачання програмного забезпечення у вигляді ліцензії на платформу «Система електронного документообігу «АйДок».
ТОВ «АЙКОР ТЕХНОЛОДЖІ» відповідно до договору від 31.07.2018 №20180731-1-icore/l з автором комп’ютерної програми «Система електронного документообігу «АйДок» Білявцевим В. В. на підставі свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір № 71828 має невиключне право на використання об’єкта права інтелектуальної власності – комп’ютерної програми «Система електронного документообігу «АйДок».
Бюджетною Програмою у сфері зв'язку, телекомунікації та електронних сервісів Дніпровської міської ради на 2016-2020 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 30.03.2016 № 28/5 (зі змінами), а саме п. 20.3. Розробка та впровадження веб-сервісу «Кабінет мешканця», у 2019 році передбачено фінансування департаменту на зазначені цілі.
Розробка електронного сервісу «Кабінет мешканця» потребує забезпечення інтеграції з комп’ютерною програмою «Портал державних послуг «АйГов» (далі – Портал). Власником майнових прав на Портал є Державне підприємство «Інвестиційно інноваційний центр» Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі ДП) відповідно до договору від 14.11.2018 №14/11-2018 про передачу (відчуження) виключних авторських майнових прав на твір. Згідно листа ДП права та технічні можливості для проведення інтеграції має лише ТОВ «АЙКОР ТЕХНОЛОДЖІ» на підставі Ліцензійного договору від 11.03.2019 № 2019-1 між ДП та ТОВ «АЙКОР ТЕХНОЛОДЖІ» про надання невиключного права на використання Порталу.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу. Таким чином є всі підстави для застосування переговорної процедури закупівлі послуг з розробки підсистеми «Кабінет мешканця» на базі платформи «Система електронного документообігу «АйДок» з ТОВ «АЙКОР ТЕХНОЛОДЖІ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 18:18
Оскарження наміру укласти договір: 22 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки підсистеми «Кабінет мешканця» на базі платформи «Система електронного документообігу «АйДок»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

11 червня 2019 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКОР ТЕХНОЛОДЖІ"
#42339711
Переможець 600 000,00
UAH
11 червня 2019 18:18

Документи

11 червня 2019 18:18
Електронний підпис
11 червня 2019 18:18
Протокол 60 11.06.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 18:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКОР ТЕХНОЛОДЖІ"
#42339711
600 000,00
UAH
Документи

Документи

11 червня 2019 18:18
Електронний підпис
11 червня 2019 18:18
Протокол 60 11.06.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:08
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:41
ай кор №3.pdf укладений
26 грудня 2019 15:39
ай кор №3.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:36
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 16:36
ДУ № 2 Кабінет мешканця.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 16:34
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 16:53
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 16:51
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 14:24
Договір.pdf укладений
11 липня 2019 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення до технічного завдання
Номер договору про закупівлю: ic190401dp/s
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ic190401dp/s
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: ic190401dp/s
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 450 000,00
UAH