Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕЧЕНІЖИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ КОЛОМИЙСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40157159 |
Вебсайт: | http://pnotg.if.ua |
Місцезнаходження: | 78274, Україна , Івано-Франківська обл., Печеніжин, вул. Незалежності, 15 |
Контактна особа: |
Оксана Свищук +380343364040 pechenizhynotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2019 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2019 15:28 |
Очікувана вартість: | 8 719 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 719,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Джерело фінансування закупівлі: кошти державного та місцевого бюджету | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі: кошти державного та місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2019 09:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 15:53 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf | |
24 червня 2019 15:53 |
ТД_Нове будівництво_із змінами.pdf | |
10 червня 2019 13:55 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Нове будівництво.pdf |
25 червня 2019 09:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 червня 2019 15:53 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf
|
|||
24 червня 2019 15:53 |
ТД_Нове будівництво_із змінами.pdf
|
|||
10 червня 2019 13:55 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Нове будівництво.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 10 липня 2019 20:44
Дата подання: 17 липня 2019 13:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-02-000009 ● 1e0f2dc853dc4a6691cbce28cdcaa8bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 12:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.07.2019 № 34_
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.07.2019 № 34
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-06-10-001271-b 10.06.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-07-09 12:21:51
Заперечення до висновку про проведення процедури закупівлі
Заперечення до висновку про проведення процедури закупівлі
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-09-03-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.09.2019 № 44
Івано-Франківськ
Про призначення перевірки закупівлі
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 03.09.2019 по 16.09.2019 перевірку закупівель UA-2016-10-10-000657-b, UA-2016-10-10-000625-b, UA-2016-10-10-000703-b, UA-2016-10-10-000681-b, UA-2019-06-10-001271-b, які здійснені Печеніжинською селищною радою об’єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Спасіва О.Я.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: пункт 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
2019-09-03 15:36:57
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
- UA-M-2019-07-26-000002 ● 41c59ed632eb43779cff230ebd9e9140
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2019 11:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.07.2019 № 37_
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.07.2019 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-10-001271-b 10.06.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-05 14:47:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по вул. І. Франка в смт. Печеніжин Коломийського району (Нове будівництво)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-10-001271-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання.
1. Чому замовником визначено переможцем торгів ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС», тоді як тендерна пропозиція учасника не відповідає тендерній документації, а саме:
- для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник-переможець не надав копії документів на оренду установки та агрегати бурові на базі автомобілів для роторного буріння свердловин відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»;
- для документального підтвердження наявності працівників, зазначених в пункті 2 довідки «Про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» не надав завірені учасником копії наказів про призначення/прийом на роботу, або копію цивільно-правової угоди з особою та копію диплому про професійну (професійно-технічну) освіту/фахову передвищу освіту/вищу освіту?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-08 18:11:33
відповідь на запит
відповідь на запит
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-08-19 11:33:35
заперечення до висновку
Просимо все ж таки ретельно проаналізувати тендерну пропозицію ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» та пояснення Замовника від 08.08.2019 р.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
RISK1-12
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС #39628401 |
Переможець |
7 547 177,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2019 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2019 15:01
|
Договір 342 .pdf | укладений |
25 липня 2019 14:59
|