Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання підготовчих робіт по об’єкту: «Будівництво центру захисту тварин на вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва»
Очікувана вартість
10 546 323,60 UAH
UA-2019-05-14-000952-a e97f30f6441c4dd58487ff607b986218
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Геннадіївна Вертипорох

+380443666402
+380445483307
tender_kmlvm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво "Київська міська лікарня ветеринарної медицини"
Код ЄДРПОУ: 32828319
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Ярославська, буд. 13-А
Контактна особа: Вікторія Геннадіївна Вертипорох
+380443666402,+380445483307
tender_kmlvm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 13:00
Початок аукціону: 30 травня 2019 15:29
Очікувана вартість: 10 546 323,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 731,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52730 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання підготовчих робіт по об’єкту: «Будівництво центру захисту тварин на вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, вул. Електротехнічна, 5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 серпня 2019
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2019 12:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 12:02
ТД зі змінами від 13.05.19.pdf
14 травня 2019 12:02
2019.05.13 Тендерна Документація Підготовчі роботи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 18 травня 2019 18:06
Дата відповіді: 20 травня 2019 10:12
Добрий день! Відповідно до розділу ІІІ пункту 1 Тендерної документації Ви вимагаєте: «Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту (чинного на дату подання) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», від 20.11.2012 № 5492 VІ, зі змінами.» Чи стосується вимога надання копії паспорту у разі коли учасник закупівлі являється юридичною особою? Оскільки відповідно до таблиці 2 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» пункту 5 Ви вимагаєте: «Завірена копія паспорту (для фізичних осіб).» - саме для «Фізичних осіб».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Завірена копія паспорту надається учасником, як документ, підтверджуючий повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Вимоги що до кваліфікації працівників
Дата подання: 18 травня 2019 18:18
Дата відповіді: 21 травня 2019 10:38
Відповідно до додатку 1 таблиці 1 ТД «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям стаття 16 Закону» пункт 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання зазначених робіт, (обов’язкова наявність документів, які підтверджують кваліфікацію працівників) (за формою відповідно до Додатку № 5).» 1) Вимога «(обов’язкова наявність документів, які підтверджують кваліфікацію працівників)» стосується тільки інженерно - технічних працівників працівників підприємства? 2) Копії яких саме документі необхідно надати для підтвердження кваліфікації працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Вимога «обов’язкова наявність документів, які підтверджують кваліфікацію працівників» стосується всіх працівників, залучених до виконання робіт.
2. Учасник повинен надати копії дипломів про освіту, свідоцтв про навчання залучених спеціалістів , копії посвідчень, копії сертифікатів про підвищення кваліфікації та навчання спеціалістів для обслуговування техніки, яка буде залучена до виконання робіт, копії сертифікатів, які підтверджують навики володіння спеціальностями, та інші копії документів, які стосуються кваліфікації працівників, відповідно до чинного законодавства, тощо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-14-000952-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ", Код ЄДРПОУ:42769633
Дата подання: 13 червня 2019 08:50
Порушення в сфері публічних закупівель
Детальніше в додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2019 10:58
Відповідь на вимогу згідно з додатком

Документи подані скаржником

13 червня 2019 08:50
Вимога.docx

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-14-000952-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ", Код ЄДРПОУ:42769633
Дата подання: 14 червня 2019 20:09
Порушення в сфері публічних закупівель
Порушення в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 10:25
рішення від 19.06.2019 № 7968 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 10:25
рішення від 04.07.2019 № 8924.pdf
Дата публікації: 09 липня 2019 23:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 16 липня 2019 14:33

Документи подані скаржником

14 червня 2019 20:09
Платіжка.pdf
14 червня 2019 20:09
Скарга_Буд-Граніт.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-13-000063 ● 24405a0038b043f8bb50613ac5a4cee7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2019 12:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.06.2019 № 115
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-05-14-000952-а 14.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-20 14:24:11

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.06.2019 № 119
Київ

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-05-14-000952-a.a2 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-14-000952-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 14 червня2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 13 червня 2019 року № 115 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зазначаємо, що в оголошенні про закупівлю, що є складовою Тендерної Документації, замовником визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій - до 29.05.2019. У період обговорення закупівлі - звернень за роз’ясненнями та з вимогами, а також, у період оскарження, скарг до органу оскарження - з цього приводу не надходило.

2019-07-16 15:30:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 7 359 999,98
UAH з ПДВ
7 359 999,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Альянс Будівельників України» 8 990 999,00
UAH з ПДВ
8 938 267,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" 9 496 589,87
UAH з ПДВ
8 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 9 913 531,28
UAH з ПДВ
9 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛІМПІКС" 10 210 403,82
UAH з ПДВ
9 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАСТИК-ГРУП" 10 546 318,75
UAH з ПДВ
10 546 318,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 12:13
Електронний підпис
29 травня 2019 12:04
29 05 19 питомник_подача.rar

Публічні документи

29 травня 2019 12:20
Електронний підпис
29 травня 2019 12:20
Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2019 12:19
Статут.pdf
29 травня 2019 12:19
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 травня 2019 12:19
Технічні вимоги.pdf
29 травня 2019 12:19
Ліцензія.pdf
29 травня 2019 12:19
Захист довкілля.pdf
29 травня 2019 12:19
Кінцевий бенефеціар.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 10:01
Електронний підпис
29 травня 2019 09:58
Licenziya.zip
29 травня 2019 09:58
Dovirenist.zip
29 травня 2019 09:58
BG 3358-19G BP BUD GRANIT.zip
29 травня 2019 09:58
4_Паспорт.pdf
29 травня 2019 09:58
35.8_Лист-згода Малініна.pdf
29 травня 2019 09:58
35.7_Лист-згода Іванюк.pdf
29 травня 2019 09:58
35.6_Лист-згода Міщенко.pdf
29 травня 2019 09:58
35.5_Лист-згода Кушпіт.pdf
29 травня 2019 09:58
35.3_Лист-згода Федько.pdf
29 травня 2019 09:58
30.1_Довідка_ст.17.pdf
29 травня 2019 09:58
29_Ліцензія.pdf
29 травня 2019 09:58
26.2_Опис.pdf
29 травня 2019 09:58
26.1_Статут.pdf
29 травня 2019 09:58
25.imd
29 травня 2019 09:58
25_Витяг_ПДВ.pdf
29 травня 2019 09:58
24_Витяг_ЄДР.pdf
29 травня 2019 09:58
23_Відгук.pdf
29 травня 2019 09:58
22_Аналог.договір.pdf
29 травня 2019 09:58
20.2_МіщенкоЄ.В..pdf
29 травня 2019 09:58
20.1_Кушпіт Д.Б..PDF
29 травня 2019 09:58
19_Довідка_працівники.pdf
29 травня 2019 09:58
18_Технічні паспорти.pdf
29 травня 2019 09:58
17_Довідка_МТБ.pdf
29 травня 2019 09:58
15_Проект договору.pdf
29 травня 2019 09:58
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 12:47
Електронний підпис
29 травня 2019 12:45
31. Календарний графік.pdf
29 травня 2019 12:45
30. Згоди на обробку.pdf
29 травня 2019 12:45
29. Дозволи, декларація.pdf
29 травня 2019 12:45
27. Ліцензія.PDF
29 травня 2019 12:45
23. Копія Статуту.pdf
29 травня 2019 12:45
22. Паспорт директора.pdf
29 травня 2019 12:45
21. ІНН директора.pdf
29 травня 2019 12:45
20. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 травня 2019 12:45
19. Витяг ЄДРПОУ.PDF
29 травня 2019 12:45
17. Довідка про досвід.PDF
29 травня 2019 12:45
13. Довідка мтб.pdf
29 травня 2019 12:45
12. Проект договору.PDF
29 травня 2019 12:45
10. Інформаційна модель.imd
29 травня 2019 12:45
2. Довідка щодо ст.17.PDF
29 травня 2019 12:45
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 червня 2019 19:20
Електронний підпис
17 червня 2019 19:18
10769_Гарантія.rar
14 червня 2019 17:10
Електронний підпис
07 червня 2019 14:22
6.imd
07 червня 2019 14:22
Договірна ціна н.pdf
07 червня 2019 14:22
Пропозиція аукціон.pdf
07 червня 2019 14:22
Довідка ДФС.pdf
07 червня 2019 14:22
Довідка МВС.pdf
29 травня 2019 12:38
Електронний підпис
29 травня 2019 12:36
Кваліфікація2.rar
28 травня 2019 21:09
Проект Договору.pdf
28 травня 2019 21:09
Договірна ціна.pdf
28 травня 2019 21:09
пропозиція.pdf
28 травня 2019 21:09
Кваліфікація 1.rar
28 травня 2019 12:33
Кваліфікація.rar

Публічні документи

29 травня 2019 09:51
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ «Альянс Будівельників України»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ"

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛІМПІКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАСТИК-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 7 359 999,98
UAH з ПДВ
16 липня 2019 14:25
ТОВ «Альянс Будівельників України»
#37354345
Рішення скасоване 8 938 267,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 14:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ"
#42769633
Рішення скасоване 8 960 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 14:25
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Рішення скасоване 9 490 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 14:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛІМПІКС"
#39288133
Рішення скасоване 9 800 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 14:25
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 7 359 999,98
UAH з ПДВ
16 липня 2019 14:36
ТОВ «Альянс Будівельників України»
#37354345
Відхилено 8 938 267,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 14:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ"
#42769633
Переможець 8 960 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 14:44

Документи

05 червня 2019 14:53
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

37-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

38-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

16 липня 2019 14:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ"
#42769633
8 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2019 14:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 14:46
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 12:32
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 12:31
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 14:10
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 14:09
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 15:15
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 15:13
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2019 16:19
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 16:17
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 14:32
Договір БудГраніт.pdf укладений
29 липня 2019 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 29-07-2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 29-07-2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 29-07-2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовник
Номер договору про закупівлю: 29-07-2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 960 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 493 333,33 UAH)