Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01130561 |
Місцезнаходження: | 69013, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4 |
Контактна особа: |
Єфімова Олена Сергіївна +380617214248 airport.zp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2019 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2019 11:03 |
Очікувана вартість: | 69 535 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Підписання акту виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 16:56 |
ЗТД .doc | |
17 травня 2019 16:56 |
Тендерна документація зі змінами .doc | |
11 травня 2019 15:44 |
Додаток №4.doc |
17 травня 2019 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 травня 2019 16:56 |
ЗТД .doc
|
||||||
17 травня 2019 16:56 |
Тендерна документація зі змінами .doc
|
||||||
11 травня 2019 15:44 |
Додаток №4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Б) Якщо учасник планує залучати субпідрядника у обсязі МЕНШЕ ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, необхідно надати лист роз'яснення щодо залучення субпідрядника в обсязі менше нієж 20% та окрему довідку матеріально технічного забезпечення субпідрядника.
2. Подавати разом з Довідкою про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази копії технічних паспортів обладнання не обов'язково.
1. Не вимагається обов'язкове працевлаштування всіх спеціалістів Учасника за основним місцем роботи. Окремі спеціалісти вказані в довідці також не обов'язково повинні бути працевлаштовані за основним місцем роботи.
2. Окремі спеціалісти вказані в довідці можуть бути в Учасника за суміцництвом згідно з вимогами трудового законодавства. Надавши копії відповідних наказів.
3. Можливо залучення Учасником окремих вказаних в довідці спеціалістів за умови їх наявності в субпідрядній організації. Надавши копії відповідних наказів та/ або цивільних-договорів.
4. Можливе залучення Учасником окремих вказаних в довідці спеціалістів за договорами цивільно-правового характеру. Надавши копії відповідних цивільних-договорів.
5. Учасник надає: "Довідка
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід"
6. Мається на увазі Підрядник Учасника.
7. Згідно Додатку № 2 п. 3,1 ТД "... Під аналогічним розуміється виконання Учасником, або Підрядником договору з поставки та/або монтажу світлосигнального обладнання, виконаного впродовж останніх трьох років (з 2016 по 2018рр.)"
8. Згідно Додатку № 2 п. 3,1 ТД "... Під аналогічним розуміється виконання Учасником, або Підрядником договору з поставки та/або монтажу світлосигнального обладнання, виконаного впродовж останніх трьох років (з 2016 по 2018рр.), та, додатково, договір виконання реконструкції трансформаторних підстанцій 6/0.4 кВ чи 10/0.4 кВ, виконаний Учасником, або Підрядником."
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-24-000056 ● 957c70f5a4ea42e3b64a02dcd220879d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2020 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.01.2020 № 14
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-05-11-000820-c 11.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-05 12:35:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4, очікуваною вартістю 69 535 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2019-05-11-000820-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 24.06.2019 № 27, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006» .
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-11 15:49:32
Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4 UA-2019-05-11-000820-c
Договірні зобов'язання згідно договору № 27 від 24.06.2019 р. виконано.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-05 12:36:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4, очікуваною вартістю 69 535 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2019-05-11-000820-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 24.06.2019 № 27, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006» .
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-11 15:51:43
Про надання пояснень
Договірні зобов'язання згідно договору № 27 від 24.06.2019 р. виконано.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На час публікації закупівлі на майданчику електронних закупівель “Smarttender” була відсутня можливість вказувати джерела фінансування. Інформація про суму договору після внесення змін від 28.12.2019 була внесена, що видно на знімку екрана, що додається. Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритих реєстрах про, що зазначено в тендерній документації в додатку № 2. В подальшому Замовник додатково буде запитувати довідку в довільній формі. Порушення виправлено, Замовником опубліковано Звіт про виконання договору. Дякуємо за вказані рекомендації, які прийняті до уваги та в подальшому будуть використовуватися в роботі Замовника.
2020-02-20 15:23:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2019 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006 |
64 236 952,85
UAH з ПДВ
|
61 595 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВІА КОНСАЛТ" |
64 890 187,95
UAH з ПДВ
|
61 595 595,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СДЛ монтаж" |
68 271 981,00
UAH з ПДВ
|
62 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" |
68 933 030,83
UAH з ПДВ
|
62 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006 #38279107 |
Переможець |
61 595 590,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:23
|
ду 6 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2019 15:17
|
дод уг 5 (1).pdf | зміни до договору |
02 грудня 2019 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2019 16:09
|
дод уг 4 (1).pdf | зміни до договору |
05 листопада 2019 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2019 15:41
|
ду 3 (1).pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2019 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2019 10:33
|
дод уг 2 (1).pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2019 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2019 16:15
|
дод уг 1 (1).pdf | зміни до договору |
15 липня 2019 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 16:26
|
Договір 27.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:26
|
20190624130131.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:26
|
20190624130750.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:26
|
20190624130625.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:26
|
20190624130710.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130538.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130352.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130212.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130831.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130731.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130607.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130309.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130649.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130326.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130433.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130517.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130451.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130812.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130852.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130911.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
20190624130249.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо гарантії повернення авансового платежу |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція Договірної ціни, зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку фінансування та розрахунків |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відшкодовування водопостачання |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіку виконання робіт, плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |