Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4
Очікувана вартість
69 535 000,00 UAH
UA-2019-05-11-000820-c e904f0ba5858416f9b29ac5c8aaa805e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфімова Олена Сергіївна

+380617214248 airport.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження: 69013, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4
Контактна особа: Єфімова Олена Сергіївна
+380617214248
airport.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 14:00
Початок аукціону: 28 травня 2019 11:03
Очікувана вартість: 69 535 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69013, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Блакитна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 червня 2019  —  01 листопада 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Підписання акту виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 16:56
Електронний підпис
17 травня 2019 16:56
ЗТД .doc
17 травня 2019 16:56
Тендерна документація зі змінами .doc
11 травня 2019 15:44
Додаток №4.doc
17 травня 2019 16:56
Електронний підпис
11 травня 2019 15:47
Електронний підпис
11 травня 2019 15:46
Електронний підпис
17 травня 2019 16:56
ЗТД .doc
17 травня 2019 16:56
Тендерна документація зі змінами .doc
11 травня 2019 15:44
Тендерна документація .doc
11 травня 2019 15:44
Додаток №4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторисна документація
Дата подання: 15 травня 2019 13:21
Дата відповіді: 16 травня 2019 10:18
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши тендерну документацію, мусимо зауважити про таке. Опублікована відомість ресурсів не в повній мірі відображає характер, види і обсяги будівельно-монтажних робіт, її недостатньо для складання кошторису. Для коректного оцінювання комплексу робіт просимо доповнити тендерну документацію відомістю обсягів робіт.
Відповідь: Ваші зауваження прийняті до відома і відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 17 травня 2019 11:12
Дата відповіді: 17 травня 2019 16:31
Шановний замовнику, 1) згідно тендерної документації Учасник подає Довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залучені при виконанні зобов’язань за предметом даних торгів згідно таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. В графі 6 зазначається приналежність, а саме : власна, орендується, лізинг, послуги. А) Чи вноситься до даної довідки обладнання, що належить субпідрядній організації чи орендується субпідрядною організацією, яку учасник планує залучати як субпідрядника у обсязі НЕ МЕНШЕ ніж 20 % від вартості договору про закупівлю? Б) Чи вноситься до даної довідки обладнання, що належить субпідрядній організації чи орендується субпідрядною організацією, яку учасник планує залучати як субпідрядника у обсязі МЕНШЕ ніж 20 % від вартості договору про закупівлю? 2) Чи потрібно подавати разом з Довідкою про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази копії технічних паспортів обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. А) Якщо учасник планує залучати субпідрядника у обсязі НЕ МЕНШЕ ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, необхідно надати окрему довідку матеріально технічного забезпечення субпідрядника.
Б) Якщо учасник планує залучати субпідрядника у обсязі МЕНШЕ ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, необхідно надати лист роз'яснення щодо залучення субпідрядника в обсязі менше нієж 20% та окрему довідку матеріально технічного забезпечення субпідрядника.
2. Подавати разом з Довідкою про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази копії технічних паспортів обладнання не обов'язково.
Інші документи
Дата подання: 17 травня 2019 11:15
Дата відповіді: 17 травня 2019 16:34
Шановний замовнику, на виконання вимоги ч. 1 статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» учасник повинен надати інформацію згідно переліку в таблиці, що наведена в тендерній документації, в якій зазначено, що інформація подається в довільній формі однією довідкою. Потрібно подавати інформацію однією довідкою на всі пункти переліку одночасно чи однією окремою довідкою на кожен пункт переліку окремо? Серед інших документів, які необхідно надати Переможцю, є «Зразок підпису керівника». В якій формі подавати цей документ: нотаріально завіреній чи у вигляді довільної довідки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У вигляді довільної довідки.
Щодо роз’яснення тендерної документації
Дата подання: 17 травня 2019 12:48
Дата відповіді: 20 травня 2019 17:14
У відповідності до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 вказаного Закону. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Вказані норми також мітяться в п. 1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації на закупівлю робіт, затвердженої протоколом № 39 від 11.05.2019 року (надалі – ТД). І. Згідно п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, на виконання статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники повинні документально підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям надається учасниками згідно з додатком № 2 до ТД. В п. 2 додатку № 2 до ТД «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (надалі – Довідка). У вказаному пункті додатку № 2 зазначено наступне: «… До довідки включаються працівники учасника, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі, а також: - не менше п’яти кваліфікованих працівників учасника для виконання електромонтажних робіт, що мають відповідну групу з електробезпеки згідно з вимогами НПАОП 40.1-1.21- 98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», які мають чинні Посвідчення про перевірку знань з V (п’ятою) групою електробезпеки, що видані таким працівникам; - не менше двох кваліфікованих працівників учасника для виконання робіт на висоті; - не менше трьох працівників, які сертифіковані виробником світло-сигнального обладнання та можуть виконувати роботи з монтажу устаткування даного виробника; - не менше одного стропальника; В підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії наказів про призначення та скан-копії трудових книжок, або цивільно-правових угод, що підтверджують наявність працівників в учасника на кожну особу, зазначену в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.…». Слід зазначити, що вказані вище вимоги до кваліфікаційних критеріїв Учасника є незрозумілими, взаємовиключними та такими, що можуть містити дискримінаційні положення (умови). З огляду на зміст Довідки випливає, що Замовник вимагає наявність в Учасника саме працівників (трудові правовідносини), однак в якості підтвердження вказаної обставини можливе надання цивільно-правових угод, які виключають трудові правовідносини сторін. Також незрозумілим залишається питання про взаємовідносини Учасника та працівників, які сертифіковані виробником світло-сигнального обладнання та можуть виконувати роботи з монтажу устаткування даного виробника, а також стропальника, оскільки щодо них не зазначено, що вони повинні бути працівниками Учасника. Крім того, назва Довідки, яка вказана в п. 2 додатку № 2 до ТД, визначена як «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». В той же час, в описовій частині (розділ *До уваги учасників) назва Довідки визначена вже як «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт». Вищевказане допускає різночитання між назвою документу та інструкції з його складення, а відтак надає формальну підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника. ІІ. Згідно п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, на виконання статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники повинні документально підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям надається учасниками згідно з додатком № 2 до ТД. В п. 3 додатку № 2 до ТД «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» зазначено наступне: « … Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи Учасника або згідно таблиці № 3. Під аналогічним розуміється виконання Учасником, або Підрядником договору з поставки та/або монтажу світлосигнального обладнання, виконаного впродовж останніх трьох років (з 2016 по 2018рр.), та, додатково, договір виконання реконструкції трансформаторних підстанцій 6/0.4 кВ чи 10/0.4 кВ, виконаний Учасником, або Підрядником …». Зі змісту ТД вбачається, що суб’єктами процедури закупівлі є замовник, учасники торгів та субпідрядники, яких планують залучити учасники (п. 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД). Жодних підрядників в тексті ТД не згадується. Таким чином, вказана вище вимога до кваліфікаційних критеріїв Учасника є незрозумілою та такою, що дає можливість необмеженого трактування питання, хто саме виступає Підрядником а відтак надає формальну підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника. Виходячи з вищевикладеного, зважаючи на необхідність з’ясування точної відповідності ТД документації Учасника, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації на закупівлю робіт, затвердженої протоколом № 39 від 11.05.2019 року, просимо роз’яснити наступне: 1. Чи необхідне працевлаштування всіх або окремих вказаних в Довідці спеціалістів в Учасника за основним місцем роботи ? 2. Чи можливе працевлаштування всіх або окремих вказаних в Довідці спеціалістів в Учасника за сумісництвом, у відповідності до вимог трудового законодавства України ? Які в такому випадку необхідно подавати документи на підтвердження вказаного факту, оскільки трудова книжка зберігається на основному місці роботи ? 3. Чи можливе залучення Учасником всіх або окремих вказаних в Довідці спеціалістів за умови їх наявності у субпідрядної організації ? Які в такому випадку необхідно подавати документи на підтвердження вказаного факту ? 4. Чи можливе залучення Учасником всіх або окремих вказаних в Довідці спеціалістів за договорами цивільно-правового характеру, тобто без трудових правовідносин сторін ? 5. Якою повинна бути точна назва Довідки: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» чи «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт» ? 6. Хто саме розуміється замовником в якості «Підрядника», зазначеного в п. 3 додатку № 2 до ТД «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» ? 7. Чи буде визнано аналогічним договір з поставки та/або монтажу світлосигнального обладнання, виконаного впродовж останніх трьох років (з 2016 по 2018рр.), якщо його стороною (виконавцем) буде субпідрядна організація, визначена п. 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД ? 8. Чи буде визнано аналогічним договір виконання реконструкції трансформаторних підстанцій 6/0.4 кВ чи 10/0.4 кВ, якщо його стороною (виконавцем) буде субпідрядна організація, визначена п. 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює процедуру закупівлі за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Не вимагається обов'язкове працевлаштування всіх спеціалістів Учасника за основним місцем роботи. Окремі спеціалісти вказані в довідці також не обов'язково повинні бути працевлаштовані за основним місцем роботи.
2. Окремі спеціалісти вказані в довідці можуть бути в Учасника за суміцництвом згідно з вимогами трудового законодавства. Надавши копії відповідних наказів.
3. Можливо залучення Учасником окремих вказаних в довідці спеціалістів за умови їх наявності в субпідрядній організації. Надавши копії відповідних наказів та/ або цивільних-договорів.
4. Можливе залучення Учасником окремих вказаних в довідці спеціалістів за договорами цивільно-правового характеру. Надавши копії відповідних цивільних-договорів.
5. Учасник надає: "Довідка
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід"
6. Мається на увазі Підрядник Учасника.
7. Згідно Додатку № 2 п. 3,1 ТД "... Під аналогічним розуміється виконання Учасником, або Підрядником договору з поставки та/або монтажу світлосигнального обладнання, виконаного впродовж останніх трьох років (з 2016 по 2018рр.)"
8. Згідно Додатку № 2 п. 3,1 ТД "... Під аналогічним розуміється виконання Учасником, або Підрядником договору з поставки та/або монтажу світлосигнального обладнання, виконаного впродовж останніх трьох років (з 2016 по 2018рр.), та, додатково, договір виконання реконструкції трансформаторних підстанцій 6/0.4 кВ чи 10/0.4 кВ, виконаний Учасником, або Підрядником."
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000056 ● 957c70f5a4ea42e3b64a02dcd220879d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.01.2020 № 14

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-05-11-000820-c 11.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-05 12:35:26

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4, очікуваною вартістю 69 535 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2019-05-11-000820-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 24.06.2019 № 27, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006» .
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-11 15:49:32

Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4 UA-2019-05-11-000820-c

Договірні зобов'язання згідно договору № 27 від 24.06.2019 р. виконано.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-05 12:36:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4, очікуваною вартістю 69 535 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2019-05-11-000820-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 24.06.2019 № 27, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006» .
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-11 15:51:43

Про надання пояснень

Договірні зобов'язання згідно договору № 27 від 24.06.2019 р. виконано.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На час публікації закупівлі на майданчику електронних закупівель “Smarttender” була відсутня можливість вказувати джерела фінансування. Інформація про суму договору після внесення змін від 28.12.2019 була внесена, що видно на знімку екрана, що додається. Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритих реєстрах про, що зазначено в тендерній документації в додатку № 2. В подальшому Замовник додатково буде запитувати довідку в довільній формі. Порушення виправлено, Замовником опубліковано Звіт про виконання договору. Дякуємо за вказані рекомендації, які прийняті до уваги та в подальшому будуть використовуватися в роботі Замовника.

2020-02-20 15:23:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006 64 236 952,85
UAH з ПДВ
61 595 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІА КОНСАЛТ" 64 890 187,95
UAH з ПДВ
61 595 595,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СДЛ монтаж" 68 271 981,00
UAH з ПДВ
62 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" 68 933 030,83
UAH з ПДВ
62 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 15:43
3_Довідка МВСУ
30 травня 2019 18:59
Кошторис_PDF
30 травня 2019 18:01
Кошторис WORD
27 травня 2019 12:55
Сертифікати ССО.pdf
27 травня 2019 12:54
Додаток 2.Частина_4.pdf
27 травня 2019 12:54
Додаток 2.Частина_3.pdf
27 травня 2019 12:54
Додаток 2.Частина_2.pdf
27 травня 2019 12:54
Додаток 2.Частина_1.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 13:32
Електронний підпис
27 травня 2019 13:31
Електронний підпис
27 травня 2019 13:29
Договірна ціна.pdf
27 травня 2019 13:29
довідка з ЭДР.rtf
27 травня 2019 13:29
Св-во ПДВ.pdf
27 травня 2019 13:29
Проект договору.pdf
27 травня 2019 13:29
Запорож_68млн_ПДФ.rar
27 травня 2019 13:29
Зведений кошторис.pdf
27 травня 2019 13:29
контракт Кутаісі 6.pdf
27 травня 2019 13:29
контракт Кутаісі 5.pdf
27 травня 2019 13:29
контракт Кутаісі 2.pdf
27 травня 2019 13:29
контракт Кутаісі 4.pdf
27 травня 2019 13:29
контракт Кутаісі 1.pdf
27 травня 2019 13:29
контракт Кутаісі 3.pdf
27 травня 2019 13:29
contract Тбілісі 2019_4.pdf
27 травня 2019 13:29
contract Тбілісі 2019_1.pdf
27 травня 2019 13:29
contract Тбілісі 2019_5.pdf
27 травня 2019 13:29
contract Тбілісі 2019_2.pdf
27 травня 2019 13:29
contract Тбілісі 2019_ 3.pdf
27 травня 2019 13:29
contract Tbilisi 2016.pdf
27 травня 2019 13:29
Акт Сакаеронавігація.pdf
27 травня 2019 13:29
OCEM_Tallin.jpg
27 травня 2019 13:29
довереность Airfield Equipment.pdf
27 травня 2019 13:28
SDL Certification кадри.pdf
27 травня 2019 13:28
оренда БОБ КЕТ.pdf
27 травня 2019 13:28
Гарантия 10460.zip
27 травня 2019 13:28
Ліцензія 2019.zip
27 травня 2019 13:28
довідка про директора.pdf
27 травня 2019 13:28
довідка про корупцію.pdf
27 травня 2019 13:28
дозвіл 2018.jpg
27 травня 2019 13:28
свідоцтво асоціація.pdf
27 травня 2019 13:28
компанія року.pdf
27 травня 2019 13:28
протокол асоціація.pdf
27 травня 2019 13:28
паспорт Сіроштан Д.Л..pdf
27 травня 2019 13:28
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 13:33
Дипломи_ трудові_1.pdf
27 травня 2019 13:07
ЦПХ_4.pdf
27 травня 2019 13:07
ЦПХ_3.pdf
27 травня 2019 12:58
Кошториси_формат DOC.rar
27 травня 2019 12:51
Дод.5_Техн дані_ЗАМІНА !.pdf
27 травня 2019 12:11
ДЦ_ИВР-211_ЗАМІНА !.pdf
27 травня 2019 11:47
Посвідчення.rar
27 травня 2019 11:41
Дод. 1 Тендерна проп.pdf
27 травня 2019 11:41
Кошториси.rar
27 травня 2019 11:41
Кваліф.rar
27 травня 2019 11:41
Відповідність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006

ТОВ "АВІА КОНСАЛТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СДЛ монтаж"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006
#38279107
Переможець 61 595 590,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:57

Документи

04 червня 2019 16:57
Електронний підпис
04 червня 2019 16:57
протокол розгляду 47.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006
#38279107
61 595 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 16:57
Електронний підпис
04 червня 2019 16:57
протокол розгляду 47.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 16:26
Договір 27.pdf укладений
24 червня 2019 16:26
20190624130131.pdf укладений
24 червня 2019 16:26
20190624130750.pdf укладений
24 червня 2019 16:26
20190624130625.pdf укладений
24 червня 2019 16:26
20190624130710.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130538.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130352.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130212.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130831.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130731.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130607.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130309.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130649.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130326.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130433.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130517.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130451.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130812.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130852.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130911.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
20190624130249.pdf укладений
24 червня 2019 16:25
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 18:23
ду 6 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 18:23
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 15:17
дод уг 5 (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:16
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 16:09
дод уг 4 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2019 16:09
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 15:41
ду 3 (1).pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 15:41
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2019 10:33
дод уг 2 (1).pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 10:33
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2019 16:15
дод уг 1 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо гарантії повернення авансового платежу
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Договірної ціни, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування та розрахунків
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відшкодовування водопостачання
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт, плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 58 800 709,23
UAH (в тому числі ПДВ 9 800 118,20 UAH)