Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ЗОШ І-ІІІ ступенів (капітальний ремонт приміщень, модернізація та заміна внутрішніх інженерних мереж та систем по вул. Партизанська, 3 в смт. Козин Обухівського району Київської області (ДК 021:2015: 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
24 940 000,00 UAH
UA-2019-05-10-001245-c 835d8e748ada4b7c8601d651f6f391ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Інна Миколаївна

380974975123 kozynrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Козинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04362697
Місцезнаходження: 08711, Україна , Київська обл., Козин, Партизанська, б.2
Контактна особа: Марченко Інна Миколаївна
380974975123
kozynrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 28 травня 2019 15:54
Очікувана вартість: 24 940 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 988,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 124700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно вимог технічної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ЗОШ І-ІІІ ступенів (капітальний ремонт приміщень, модернізація та заміна внутрішніх інженерних мереж та систем по вул. Партизанська, 3 в смт. Козин Обухівського району Київської області (ДК 021:2015: 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08711, Україна, Київська область, Козин, Партизанська. б.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  28 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
строк виконання робіт: 27%
Строк виконання робіт менше 90 календарних днів: 27%
Строк виконання робіт від 90 до 120 календарних днів: 0%
гарантійне обслуговування: 3%
Гарантійне обслуговування 5 років: 3%
Гарантійне обслуговування 3 роки: 0%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-10-001245-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 12 червня 2019 23:37
Вимога
03.06.2019 року Замовником було опубліковано протокол засідання тендерного комітету № 228 від 03.06.2019 року, згідно якого тендерну пропозицію ПП «ЯЛИК» було відхилено.
ПП «ЯЛИК» не погоджується з обґрунтуванням відхилення тендерної пропозиції, вважає дане рішення Замовника незаконним, необґрунтованим, дискримінаційним, доказова база Замовника, що зазначена в протоколі № 228 від 03.06.2019 року ґрунтується лише на власних припущеннях:
По підставам відхилення, що вказані в протоколі № 228 повідомляємо наступне:
Відповідно до п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, термін виконання робіт та завантаження файлів, зокрема, з:
2) інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно форми Додатку 2;
Відповідно до додатку 2 на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники торгів повинні надати:
3.1. Заповнена довідка у формі, викладеній у Додатку № 7 ТД, у якій має бути наведена інформація про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (не менше двох), а також досвіду будівництва та введення в експлуатацію об'єкта V категорії складності або класу наслідків (відповідальності) СС3. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: завірені уповноваженою особою копії договорів на виконання аналогічних робіт, копії актів виконаних робіт (форма Кб-2в), копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3).
Додатком № 7 було визначено поняття аналогічного договору для цієї процедури закупівлі: Аналогічним договором вважається договір на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції або капітального ремонту шкільних та/або дошкільних навчальних закладів. В даному визначенні Замовника відсутнє будь-яке посилання на те, що повинно бути надано договір, будь-якого об’єкта громадського призначення.

Дана вимога Замовника виконана учасником ПП «ЯЛИК» повністю та належним чином, а саме:
Надана довідка за формою додатку № 7 тендерної документації.
Надані копії договорів на виконання аналогічних договорів ( не менше двох).
копії актів виконаних робіт по наданим договорам.
копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт.
оригінали відгуків від контрагентів.
Наступна вимога Замовника, зазначена в даному пункті не стосувалась підтвердження виконання аналогічних договорів, а була спрямована на підтвердження будівництва об’єкту певної категорії складності:
Для підтвердження досвіду будівництва та введення в експлуатацію об'єкта V категорії складності або класу наслідків (відповідальності) СС3, Учасник має подати не менше одної копії договору генпідряду (з копіями актів виконаних робіт (форма Кб-2в) та копіями довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати - форма № КБ-3) на виконання будівельних робіт будь-якого об'єкта громадського призначення V категорії складності або класу наслідків (відповідальності) СС3. Оскільки ця вимога Замовника не стосувалась безпосередньо виконання аналогічного договору, то цілком логічно, що відгуки по цим договорам учасником ПП «ЯЛИК» не надавались.
За цією вимогою тендерної документації Учасником ПП «ЯЛИК» будо надано 2 договори з ПП «Будмакс» на будівництво та реконструкцію водонапірної станції № 8 в м. Сквира Київської області. Твердження Замовника про те, що водонапірна станція не відноситься до об’єкту громадського призначення є безглуздим та необґрунтованим, оскільки водонапірна станція № 8 забезпечує водою потребу міста Сквира в цілому, та всіх її жителів (громади міста). Тендерна документація Замовника не містила прямої вимоги, що об’єкт громадського призначення необхідно визначати за нормами державного класифікатору будівель та споруд ДК 018-2000, отже відхилення за цією підставою тендерної пропозиції ПП «ЯЛИК» є незаконним та неправомірним.
Аналіз документів процедур закупівель ( UA-2018-11-23-000599-a та UA-2018-08-22-001284-a) не має жодного відношення до процедури закупівлі, проведеної Замовником, та жодним чином не доводить, що учасник ПП «ЯЛИК» не укладав договори підряду з ПП «Будмакс», отже всі твердження замовника в цій частині є нічим іншим, як «твір на вільну думку» з метою найти хоч якісь невідповідності та з намаганням відхилити тендерну пропозицію «небажаного» учасника торгів.
Замовник не довів факт зазначення в тендерній пропозиції ПП «ЯЛИК» жодної недостовірної інформації, отже відхилення в цій частині є незаконним та необґрунтованим.
Відповідно до пункту 2 «Інша інформація» У складі тендерної пропозиції Учасники повинні подати:
2. Дозвільні документи на право здійснення діяльності у визначеній сфері:
2.1. Сканована копія ліцензії Учасника на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій та діюча на весь період виконання робіт, завірені підписом і печаткою Учасника.

На підтвердження даної вимоги Замовника учасником торгів ПП «ЯЛИК» у складі тендерної пропозиції було надано чинну ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків ( відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними ( СС3) наслідками. Також в складі тендерної пропозиції було надано відповідний лист – роз’яснення. Отже, всі твердження Замовника про невідповідність наданої ліцензії є нічим не обґрунтованими та непідтвердженими. За таких обставин, вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «ЯЛИК» за цією підставою була відхилена незаконно та неправомірно.
ІІ. Детально вивчивши документи тендерної пропозиції ТОВ «ЯГУАР» ПП «ЯЛИК» вважає, що тендерна пропозиція даного учасника повинна була бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.

Зазначене обґрунтовуємо наступним:

По - перше:

1. Відповідно до пункту 2 «Інші інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції Учасники повинні подати:

1.7. Довідка про усіх посадових осіб Учасника, які мають право підпису, що має містити: ПІБ особи, її посада, документ який підтверджує її повноваження та зразок підпису.

Надана учасником ТОВ «ЯГУАР» не відповідає даній вимозі Замовника, оскільки в ній не зазначено перелік документів, які підтверджують повноваження посадової особи. З огляду на це, тендерна пропозиція цього учасника торгів не відповідала умовам тендерної документації в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником

По - друге:

2. Відповідно до пункту 2 «Інші інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції Учасники повинні подати:

1.6. Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (видану кожною окремою банківською установою, в якій для Учасника відкрито відповідний рахунок згідно довідки в довільній формі, про відкриті рахунки, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції), що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання тендерної пропозиції).
Відповідно до цієї вимоги Замовника, учасники торгів, крім довідок, виданих банківським установами, повинні були надати довідку, складену в довільній формі, про всі відкриті рахунки Учасника в банківських установах. В складі тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Ягуар» дана довідка відсутня. Крім того, ненадання даної довідки не дозволяє ідентифікувати, чи всі довідки з банківських установ були надані цим учасником.
Крім того, аналіз наданих учасником аналогічних договорів свідчить про те, що учасник ТОВ «Ягуар» містить і інші відкриті рахунки, зокрема, № 26002001014082 в ПАТ «Перший Інвестиційний Банк», МФО 300506. При цьому довідка про відсутність заборгованості за кредитами з даної банківської установи в складі тендерної пропозиції відсутня.
З огляду на це, тендерна пропозиція цього учасника торгів не відповідала умовам тендерної документації в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником.


Враховуючи викладене вище, вважаємо що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів.
В той же час, зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ПП «ЯЛИК» та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.

Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону,

ПРОСИМО:

1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника скасувати прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ПП «ЯЛИК».
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЯГУАР» та відхилити його тендерну пропозицію.

Додатки:
1. Докази плати за подання Скарги (сканований оригінал платіжного доручення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 червня 2019 15:40
Тендерний комітет Козинської селищної ради в протоколі 228 навів підстави щодо відхилення тендерної пропозиції ПП "Ялик"

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-10-001245-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 14 червня 2019 23:50
Оскарження
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 22:49
Рішення від 20.06.2019 № 8100.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 22:49
Рішення від 09.07.2019 № 9089.pdf
Дата публікації: 12 липня 2019 23:23

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП ЯЛИК 23 833 474,36
UAH з ПДВ
23 833 474,36
UAH з ПДВ
1.4285714286 16 683 432.05 Документи
ТОВ "ЯГУАР" 24 902 062,72
UAH з ПДВ
24 902 062,72
UAH з ПДВ
1.4285714286 17 431 443.90 Документи
ТОВ "ДЖИФФ" 24 938 445,50
UAH з ПДВ
24 938 445,50
UAH з ПДВ
1 24 938 445.50 Документи

Публічні документи

27 травня 2019 09:50
Електронний підпис
27 травня 2019 09:48
1007-1_1.PDF
27 травня 2019 09:48
_2710-_1.PDF
27 травня 2019 09:48
Лист_гарантія_по ст17.pdf
27 травня 2019 09:48
_1203-_1.PDF
27 травня 2019 09:48
_1004-_1.PDF
27 травня 2019 09:48
_0204-_1.PDF
27 травня 2019 09:47
1405-1_1.PDF
27 травня 2019 09:47
FW_FW__1.ZIP
27 травня 2019 09:47
Тендерна_пропозиція.pdf
27 травня 2019 09:47
Реєстр документів.pdf
27 травня 2019 09:47
Гарантій_лист_щодо_ліц.pdf
27 травня 2019 09:47
Договора_примiщен_.rar
27 травня 2019 09:47
Договора_МТБ_ч2.rar
27 травня 2019 09:47
Довідка про КЕП.pdf
27 травня 2019 09:47
Договора_МТБ_ч1.rar
27 травня 2019 09:47
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
27 травня 2019 09:47
Аналогiчнi_договори_ч2.rar
27 травня 2019 09:47
Аналогiчнi_договори_ч1.rar
27 травня 2019 09:47
Гарантій_лист_щодо_цін.pdf
27 травня 2019 09:47
Iншi_документи.rar
27 травня 2019 09:47
2.0 Працівники ч2.rar
27 травня 2019 09:47
2.0 Працівники ч1.rar

Публічні документи

07 червня 2019 13:58
Договір з додатками.pdf
27 травня 2019 09:52
Відгук УБІ_ТП Ягуар_.pdf
27 травня 2019 09:52
Відгук МЖК-1_ТП Ягуар_.pdf
24 травня 2019 18:18
Довідки Банк.pdf

Публічні документи

26 травня 2019 19:53
дц .pdf
26 травня 2019 19:53
лк до дц.pdf
26 травня 2019 19:53
лк до дц ч.3.pdf
26 травня 2019 19:53
Статут.pdf
26 травня 2019 19:53
Витяг ЄДР.pdf
26 травня 2019 19:53
Виписка ЄДР.pdf
26 травня 2019 19:53
Опис.pdf
26 травня 2019 19:53
Витяг ПДВ.pdf
26 травня 2019 19:53
Дозвільні.pdf
26 травня 2019 19:53
Відомості ЄДРПОУ.pdf
26 травня 2019 19:53
Лист-гарантія.pdf
26 травня 2019 19:53
Лист-згода.pdf
26 травня 2019 19:53
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЯЛИК

ТОВ "ЯГУАР"

ТОВ "ДЖИФФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЯЛИК
#34019103
Відхилено 23 833 474,36
UAH з ПДВ
03 червня 2019 10:15
ТОВ "ЯГУАР"
#31571594
Переможець 24 902 062,72
UAH з ПДВ
04 червня 2019 14:29

Документи

03 червня 2019 10:08
Електронний підпис
03 червня 2019 10:06
Протокол 228 стр 2.jpg
03 червня 2019 10:06
Протокол 228 4 стр.jpg
03 червня 2019 10:06
Протокол 228 3 стр.jpg
03 червня 2019 10:06
Протокол 228 стр 5.jpg
03 червня 2019 10:06
Протокол 228 1 стр.jpg

Документи

04 червня 2019 14:28
Електронний підпис
04 червня 2019 14:26
Still000001.jpg
04 червня 2019 14:26
Still000000.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЯГУАР"
#31571594
24 902 062,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 14:28
Електронний підпис
04 червня 2019 14:26
Still000001.jpg
04 червня 2019 14:26
Still000000.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2022 10:47
ДУ 9 від 19 08 2022 до Д 16-19П від 15 07 2019.pdf зміни до договору
19 серпня 2022 10:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:17
ДУ 8 29.12.21 до Договору 16-19П від 15.07.19 ТОВ Ягуар капремонт ЗОШ (модернізація).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 11:57
ДУ 7 до Договір 16-19П від 15.07.2019 ТОВ Ягуар.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 13:17
ДУ 6 до Договору 16-19 від 15.07.19 Ягуар капремонт ЗОШ.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 13:14
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:13
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:13
ДУ 5 до 16-19П від 15.07.19 капремонт ЗОШ модернізація.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:12
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 11:49
ДУ 4 від 20.05.2020 до Дог 16-19П від 15.07.2019.pdf зміни до договору
20 травня 2020 11:37
Додаток 1 до ДУ 4 від 20.05.2020 до Дог 16-19П від 15.07.2019 2 стр.pdf зміни до договору
20 травня 2020 11:37
Додаток 1 до ДУ 4 від 20.05.2020 до Дог 16-19П від 15.07.2019 1 стр.pdf зміни до договору
20 травня 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 18:51
Дод.угода №3 до дог 16-19П 15.07.2019 Ягуар капремонт ЗОШ(приміщ. модерн).pdf зміни до договору
06 лютого 2020 18:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:17
додаткова угода 2-2 від 28.12.2019 16-19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:14
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 13:49
календарний план до Дод. угоди №2 від 18.10.2019.jpg зміни до договору
18 жовтня 2019 13:48
Додаткова угода №2 від 18.10.2019.jpg зміни до договору
18 жовтня 2019 13:48
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2019 09:22
Додаток 2 до додаткової угоди 1.jpg зміни до договору
16 липня 2019 09:07
Додаткова угода 1 до договора.jpg зміни до договору
16 липня 2019 09:07
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 12:49
Додаток 3 до Договору 16-19П.jpg укладений
15 липня 2019 12:48
Додаток 2 до Договору 16-19П 2 стр.jpg укладений
15 липня 2019 12:48
Додаток 2 до Договору 16-19П.jpg укладений
15 липня 2019 12:47
Додаток 1 до Договору 16-19П.jpg укладений
15 липня 2019 12:47
Договір 16-19П 9 стр.jpg укладений
15 липня 2019 12:47
Договір 16-19П 8 стр.jpg укладений
15 липня 2019 12:47
Договір 16-19П 7 стр.jpg укладений
15 липня 2019 12:46
Договір 16-19П 6 стр.jpg укладений
15 липня 2019 12:42
Договір 16-19П 5 стр.jpg укладений
15 липня 2019 12:41
Договір 16-19П 4 стр.jpg укладений
15 липня 2019 12:41
Договір 16-19П 3 стр.jpg укладений
15 липня 2019 12:41
Договір 16-19П 2 стр.jpg укладений
15 липня 2019 12:40
Договір 16-19П 1 стр.jpg укладений
15 липня 2019 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з оскарженням процедури закупівлі №UA-2019-05-10-001245-c до Антимонопольного комітету України щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі, що спричинило блокування процедури закупівлі і не уможливило укласти Договір в установлені Законом України «Про публічні закупівлі» терміни; у зв’язку з отриманням рішення №9089-р/пк-пз від 09.07.2019 року постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо правомочного визнання переможцем процедури ТОВ «Ягуар», Сторони дійшли взаємної згоди перенести строк виконання робіт на строк протягом якого процедура закупівлі була заблокована, а саме на 21 календарний день та викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт – 22 липня 2019 року. Закінчення робіт – 18 жовтня 2019 року (з правом дострокового закінчення)».
Номер договору про закупівлю: 16-19П
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з прийняттям рішення №6 Козинською селищною радою на засіданні сімдесят четвертої сесії Козинської селищної ради VII скликання від 25 вересня 2019 року «Про коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт ЗОШ І-ІІІ ступенів (капітальний ремонт приміщень, модернізація та заміна внутрішніх інженерних мереж та систем) по вул. Партизанська, 3 в смт. Козин Обухівського району Київської області», виконуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІІ, а саме розділ VII статті 36 частини 4, продовжити строк виконання робіт по Договору підряду №16-19П від 15.07.2019 р. терміном до 31 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 16-19П
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з продовженням виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт ЗОШ І-ІІІ ступенів (капітальний ремонт приміщень, модернізація та заміна внутрішніх інженерних мереж та систем) по вул. Партизанська, 3 в смт Козин Обухівського району Київської області» ДК 021:2015:45453000-7-капітальний ремонт і реставрація та на підставі рішення Козинської селищної ради від 19.12.2019 р. №37-79-VII «Про укладання додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року: на закупівлю послуг зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях, на закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць, на закупівлю послуг з теплопостачання, на закупівлю електроенергії, та додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно подовжити в зв’язку з продовженням робіт у 2020 році», Сторони домовились укласти дану Додаткову угоду (далі – Додаткова угода), внести зміни в п.п. 2.1 та п.п. 15.2 Договору №16-19П від 15.07.2019 року, виклавши його в новій редакції, а саме: «2.2. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт – 22 липня 2019 року, Закінчення робіт – 31 грудня 2020 року (з правом дострокового виконання) згідно Календарного плану виконання робіт (Додаток №2 до даного Договору)» «15.2. Договір набуває чинності з моменту його укладення і діє до 31 рудня 2020 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 16-19П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з продовженням виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт ЗОШ І-ІІІ ступенів (капітальний ремонт приміщень, модернізація та заміна внутрішніх інженерних мереж та систем) по вул. Партизанська, 3 в смт Козин Обухівського району Київської області» ДК 021:2015:45453000-7-капітальний ремонт і реставрація та на підставі рішення Козинської селищної ради від 19.12.2019 р. №37-79-VII «Про укладання додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року: на закупівлю послуг зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях, на закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць, на закупівлю послуг з теплопостачання, на закупівлю електроенергії, та додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно подовжити в зв’язку з продовженням робіт у 2020 році», Сторони домовились укласти дану Додаткову угоду (далі – Додаткова угода), внести зміни в п.п. 2.1 та п.п. 15.2 Договору №16-19П від 15.07.2019 року, виклавши його в новій редакції, а саме: «2.2. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт – 22 липня 2019 року, Закінчення робіт – 31 грудня 2020 року (з правом дострокового виконання) згідно Календарного плану виконання робіт (Додаток №2 до даного Договору)» «15.2. Договір набуває чинності з моменту його укладення і діє до 31 рудня 2020 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 16-19П
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з необхідністю уточнення (зміни) обсягів, складу та номенклатури окремих видів робіт, характер і методи виконання яких були уточнені в процесі будівництва і покращать якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16-19П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перенесення терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 16-19П
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 16-19П
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 16-19П
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження робіт на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 16-19П
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження робіт
Номер договору про закупівлю: 16-19П
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML