Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками)
Очікувана вартість
103 416 218,00 UAH
UA-2019-05-10-000181-b 5ed6673788714d5294fb4eb5c1daab5d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 13:47
Очікувана вартість: 103 416 218,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 341,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 517000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38000, Україна, Полтавська область, О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500, Шишацького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 Шишацького району Полтавської області (окремими ділянками)(джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам); (розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані Підрядником роботи) Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Гарантійне обслуговування:: 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
Строки виконання:: 15%
74-70: 15%
79-75: 10%
89-80: 5%
90: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання дозволу на викиди забруднюючих речовин, ЕЦП, зміни та доповнення до Проекту договору, використання авансових коштів
Дата подання: 15 травня 2019 15:09
Дата відповіді: 17 травня 2019 13:34
1. В яких випадках на Учасника покладається обов’язок надання дозвільного документу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами і що саме вважається стаціонарним джерелом викидів забруднюючих речовин? (п. 1.4. Додатку 3 до Тендерної документації). 2. Чи можна підписати Тендерну пропозицію ЕЦП, виданим Акредитованим центром сертифікації ключів з 10.12.2018 р. – строк чинності сертифікату до 09.12.2020 р.? (п. 1 ч. ІІІ Тендерної документації). 3. Згідно п. 3.8 Проекту договору підряду (Додаток 2 до Тендерної документації) при наявності матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель та споруд або отриманих шляхом добування попутно виконанню робіт, оформляється акт визначення обсягів та вартості вищевказаних матеріалів за підписами комісії відповідно до МВ 03450778-736:2014 «Методичні вказівки з визначення вартості матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель та споруд або отриманих шляхом добування попутно будівництву». При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт вартість матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель і споруд та придатних для подальшого використання, залишаються на обліку у Підрядника, а Замовнику повертається їх вартість зворотними сумами. Згідно чинного законодавства вірно було б вказати: «Право власності за матеріальними ресурсами, отриманими від розбирання конструкцій, знесення будівель і споруд залишається за Замовником, а Підрядник в «Акті приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та довідці (форма КБ-3) включає їх як матеріал Замовника (без ціни придбання)». Надайте, будь-ласка відповідь стосовно даного питання? 4. В Проекті договору підряду (Додаток 2 до Тендерної документації) встановити порядок зміни ціни Договору та доповнити Проект договору пунктом згідно п. 4 Розділу VІ Тендерної документації – п. 7) – «Ціна Договору змінюється у разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, що можуть впливати на зростання цін ресурсів на ринку та збільшать вартість будівництва». 5. В п. 4.4 Проекту Договору підряду (Додаток 2 до Тендерної документації), зазначено, що Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для надання послуг (виконання робіт) матеріальних ресурсів та протягом одного місяця з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг послуг (робіт, поставок) та надати Замовнику підтверджуючі документи на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов’язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Проте, згідно п. 3) Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» встановлено, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі на строк не більше трьох місяців: робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла. Надайте будь – ласка відповідь стосовно даного питання? 6. Чи може Підрядник використовувати авансові кошти, сплачені Замовником для виплати заробітної плати працівникам? Які підтверджуючі документи в цьому випадку необхідно надати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» джерелом викиду є об’єкт (підприємство, цех, агрегат, установка, транспортний засіб тощо), з якого надходить в атмосферне повітря забруднююча речовина або суміш таких речовин.
Згідно з п. 14.1.230 ПК України стаціонарне джерело забруднення це - підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об'єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об'єкти.
Згідно зі ст. 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» підприємства, установи, організації та громадяни - суб’єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов’язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов’язані, зокрема, здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо.
Згідно ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб’єкту господарювання, об’єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.
2. Відповідно до вимог тендерногї документації у якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився.
3. Відповідно до п. 6.7.3 Методичних вказівок з визначення вартості матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель та споруд або отриманих шляхом добування попутно будівництву за взаємною згодою між замовником та підрядником, матеріальні ресурси, отримані під час виконання дорожніх робіт, можуть бути реалізовані (продані) підряднику, оприбутковані в його бухгалтерському обліку та, в подальшому, можуть бути використані на власний розсуд підрядника. Такі умови використання матеріальних ресурсів мають бути відображені у договорі підряду.
Проект договору зазначений в Додатку 2 до тендерної документації, у якому Замовником відображені такі умови використання матеріальних ресурсів.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 627 ЦК України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
4. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
5. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
6. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу у сумі, що не перевищує 30% від суми бюджетних зобов'язань Договору на поточний рік (від сум виділених розпорядниками коштів) на підставі наданих рахунків – фактур та наданих підтверджуючих платіжних документів (документи, що підтверджують факт оплати Підрядником матеріалів, конструкцій, виробів тощо). Таким чином, Підрядник не може використовувати авансові кошти, сплачені Замовником для виплати заробітної плати працівникам.
Фактичні обсяги об'єкта закупівлі
Дата подання: 17 травня 2019 09:00
Дата відповіді: 20 травня 2019 14:12
Надайте, будь-ласка вичерпну інформацію щодо фактичних обсягів фінансування даного об’єкта закупівлі в 2019 р. (з урахуванням субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, обласного бюджету та інвесторського фінансування), оскільки в 2018 р. по деяких об’єктах тендерних закупівель недофінансування складало близько 95 % і лише на стадії підписання договорів підряду на будівництво була відома інформація про фінансування (недофінансування).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до листів Полтавської обласної державної адміністрації, Державного агентства автомобільних доріг України та Комітету Верховної Ради України з питань бюджету затверджено та погоджено Перелік об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році, яким передбачено фінансування об’єкту О1715218 Великі Сорочинці-Ковалівка-Воскобійники-Михайлики на ділянці км5+000-км24+500 (окремими ділянками) в сумі 7000,0 тис. грн.
Відповідно до розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації від 10.05.19 № 337 виділено додаткове фінансування на вищезазначений об’єкт в сумі 1000,0 тис грн. з фонду розвитку територій області.
Відповідно до рішення сорок третьої сесії першого скликання Шишацької селищної ради від 05.03.2019 буде виділено додаткове фінансування в сумі 1000,0 тис. грн.
Відповідно до рішення тридцять четвертої сесії сьомого скликання Шишацької районної ради від 22.02.2019 буде виділено додаткове фінансування в сумі 1000,0 тис. грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" 88 986 000,00
UAH з ПДВ
78 000 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 54 600 000 Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 88 937 760,00
UAH з ПДВ
77 562 163,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 54 293 514.10 Документи
ТОВ ПБС 82 732 974,40
UAH з ПДВ
77 557 142,85
UAH з ПДВ
1.4285714286 54 289 999.99 Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 100 313 731,00
UAH з ПДВ
88 985 857,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 62 290 099.90 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 102 999 999,00
UAH з ПДВ
102 999 999,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 72 099 999.30 Документи

Публічні документи

27 травня 2019 17:03
Електронний підпис
27 травня 2019 16:54
Garantiya_517 000.zip
27 травня 2019 16:54
Документи ч. 2 (арк. 82-157).pdf
27 травня 2019 16:54
Документи ч. 1 (арк.1-81).pdf

Публічні документи

28 травня 2019 17:35
Зміст пропозиції.pdf
28 травня 2019 17:35
Квал. док. Частина 7.pdf
28 травня 2019 17:35
Квал. док. Частина 6.pdf
28 травня 2019 17:35
Квал. док. Частина 5.pdf
28 травня 2019 17:35
Квал. док. Частина 4.pdf
28 травня 2019 17:35
Квал. док. Частина 3.pdf
28 травня 2019 17:35
Квал. док. Частина 2.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 17:21
Електронний підпис
28 травня 2019 17:20
61 Гарантія.pdf
28 травня 2019 17:20
46 Ліцензія копія.pdf
28 травня 2019 17:20
39 Копія Статуту 2018.pdf
28 травня 2019 17:19
18 Лист-згода учасника.pdf
28 травня 2019 17:19
15 Проект Договору.pdf
28 травня 2019 17:19
12 Довідка про техніку.pdf
28 травня 2019 17:19
9.ЕБГ_ПБС_UA-2019-05-10-000181-b.zip
28 травня 2019 17:19
08 Технічне завдання.pdf
28 травня 2019 17:19
07 Довідка по ст. 17.pdf
28 травня 2019 17:19
02 Довідка про досвід.pdf
28 травня 2019 17:19
01 Реєстр.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 17:03
Електронний підпис
28 травня 2019 17:01
ч6.pdf
28 травня 2019 17:00
ч5.PDF
28 травня 2019 17:00
ч4.PDF
28 травня 2019 17:00
ч3.PDF
28 травня 2019 17:00
ч2.pdf
28 травня 2019 17:00
ч1.PDF
28 травня 2019 17:00
Контрольний лист.pdf
28 травня 2019 17:00
гарантия и лицензия.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ТОВ ПБС

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ПБС
#32872788
Відхилено 77 557 142,85
UAH з ПДВ
04 червня 2019 13:39
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
Відхилено 77 562 163,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 17:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"
#34011607
Відхилено 78 000 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 15:58
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
Переможець 88 985 857,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 13:13

Документи

04 червня 2019 13:39
Електронний підпис
04 червня 2019 13:38
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

10 червня 2019 17:31
Електронний підпис
10 червня 2019 17:30
Протокол

Документи

18 червня 2019 15:58
Електронний підпис
18 червня 2019 15:57
Протокол

Документи

21 червня 2019 13:12
Електронний підпис
21 червня 2019 13:10
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
88 985 857,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 13:12
Електронний підпис
21 червня 2019 13:10
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 липня 2019 10:22
Коментар щодо відміни: Відповідно до ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з публічних закупівель.
Документи:
04 липня 2019 10:22
Протокол