Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Людмила Олександрівна Зіменко +380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 15:45 |
Очікувана вартість: | 2 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2019 18:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2019 18:08 |
Додаток 4.4 - Дефектний акт 334.xls | |
18 квітня 2019 18:08 |
Додаток 4.6 - Дефектний акт 309.xls | |
18 квітня 2019 18:08 |
Додаток 4.7 - Дефектний акт 209.xls | |
18 квітня 2019 18:08 |
Додаток 4.10 - Дефектний акт 47.xls | |
18 квітня 2019 18:08 |
Додаток 4.1-Дефектний акт 391.xls | |
18 квітня 2019 18:08 |
Додаток 4.11 - Дефектний акт 400.xls | |
18 квітня 2019 18:08 |
Додаток 4.2 - Дефектний акт 342.xls | |
18 квітня 2019 18:08 |
Додаток 4.5 - Дефектний акт 316.xls | |
18 квітня 2019 18:08 |
Додаток 4 - Проект Договору.docx | |
18 квітня 2019 18:08 |
Тендерна документація.docx | |
18 квітня 2019 18:08 |
Додаток 4.9 - Дефектний акт 181.xls | |
18 квітня 2019 18:08 |
Додаток 4.3 - Дефектний акт 338.xls | |
18 квітня 2019 18:08 |
Додаток 4.8 - Дефектний акт 73.xls | |
18 квітня 2019 18:08 |
Додаток 6 - Дислокація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-09-000040 ● e4462b8f5f324fdb9a3d2cbe664d6b8d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2019 17:04 |
08.10.2019 № 176
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2019 № 176
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
19 UA-2019-04-18-002693-а 18.04.2019
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (40506248)
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-22 17:09:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м.Дніпрі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-002693-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому в порушення п.12 ч.2 ст.22 Закону в тендерній документації не міститься інформація про мову(мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції?
2. Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
3. Чому в порушення п.7 ч.2 ст.22 Закону проект договору до тендерної документації не містить перелік випадків змін істотних умов договору, визначених ч.4 ст.36 Закону?
4. Чому в порушення ст.17 Закону в тендерній документації міститься вимога до учасників щодо надання ними в складі пропозиції довідки на службову (посадову) особу учасника / фізичну особу, яка є учасником видану уповноваженим на це органом з датою не пізніше 30 днів до дати подання пропозиції про притягнення службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
5. Чому умови тендерної документації містять протиріччя, а саме:
У пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено строк надання послуг – до 01.08.2019 р. Проте в проекті договору (п.5.2 Додатку 4 до тендерної документації) зазначено «термін надання послуг з наступного дня після підписання Договору до __¬¬_______________», тобто має невизначений термін. У пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено місце надання послуг – «м. Дніпро, загальноосвітні навчальні заклади, згідно Дислокації Додатку 6 до тендерної документації». Проте в проекті договору (п.5.3 Додатку 4 до тендерної документації) місце надання послуг вказано «м. Дніпро». Крім того, у пункті 4.1 розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації зазначено «договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.20__», тобто строк дії договору також має невизначений термін?
6. Чому не відхилено тендерну пропозицію ФОП«КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ», яка не відповідала умовам тендерної документації, а саме: у складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав:
- складові аналогічного договору від 20.09.2018 №97 щодо структури, періодичності, строків надання та основних умов надання послуги, що є невід’ємною частиною цього договору.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні гарантійні листи:
- про включення до кінцевої вартості тендерної пропозиції усіх витрат учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору;
- за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за бажанням) з інформацією про, те що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник власними силами та засобами виконуватиме роботи без попередньої оплати, з відстрочкою платежу, на строк до 120 календарних днів з моменту надання замовником листа-повідомлення про відсутність (затримку) фінансування та повідомленням про необхідність початку виконання робіт (надання послуг)?
7. Чому умови договору підряду від 24.05.2019 №28ПТР/19 (п.2.3, п.11.6) відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі ФОП«КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-25 16:58:15
Про надання пояснень:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м.Дніпрі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-002693-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), департамент гуманітарної політики надає пояснення із таких питань.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ" #2629215438 |
Переможець |
2 389 488,73
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 13:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 16:24
|
договір №28ПТР_19 від 24.05.2019 Додатки.pdf | укладений |
24 травня 2019 16:23
|
договір №28ПТР_19 від 24.05.2019.pdf | укладений |
24 травня 2019 16:22
|