Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі
Очікувана вартість
2 390 000,00 UAH
UA-2019-04-18-002693-a c0193614499d4eaea4d20d9e9885753b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа замовника: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 22:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 15:45
Очікувана вартість: 2 390 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


міські кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, дошкільні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000040 ● e4462b8f5f324fdb9a3d2cbe664d6b8d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-09 17:04:57
Рішення про початок моніторингу:

08.10.2019 № 176

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2019 № 176
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

19 UA-2019-04-18-002693-а 18.04.2019
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (40506248)
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-22 17:09:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м.Дніпрі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-002693-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1. Чому в порушення п.12 ч.2 ст.22 Закону в тендерній документації не міститься інформація про мову(мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції?
2. Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
3. Чому в порушення п.7 ч.2 ст.22 Закону проект договору до тендерної документації не містить перелік випадків змін істотних умов договору, визначених ч.4 ст.36 Закону?
4. Чому в порушення ст.17 Закону в тендерній документації міститься вимога до учасників щодо надання ними в складі пропозиції довідки на службову (посадову) особу учасника / фізичну особу, яка є учасником видану уповноваженим на це органом з датою не пізніше 30 днів до дати подання пропозиції про притягнення службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
5. Чому умови тендерної документації містять протиріччя, а саме:
У пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено строк надання послуг – до 01.08.2019 р. Проте в проекті договору (п.5.2 Додатку 4 до тендерної документації) зазначено «термін надання послуг з наступного дня після підписання Договору до __¬¬_______________», тобто має невизначений термін. У пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено місце надання послуг – «м. Дніпро, загальноосвітні навчальні заклади, згідно Дислокації Додатку 6 до тендерної документації». Проте в проекті договору (п.5.3 Додатку 4 до тендерної документації) місце надання послуг вказано «м. Дніпро». Крім того, у пункті 4.1 розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації зазначено «договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.20__», тобто строк дії договору також має невизначений термін?
6. Чому не відхилено тендерну пропозицію ФОП«КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ», яка не відповідала умовам тендерної документації, а саме: у складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав:
- складові аналогічного договору від 20.09.2018 №97 щодо структури, періодичності, строків надання та основних умов надання послуги, що є невід’ємною частиною цього договору.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні гарантійні листи:
- про включення до кінцевої вартості тендерної пропозиції усіх витрат учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору;
- за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за бажанням) з інформацією про, те що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник власними силами та засобами виконуватиме роботи без попередньої оплати, з відстрочкою платежу, на строк до 120 календарних днів з моменту надання замовником листа-повідомлення про відсутність (затримку) фінансування та повідомленням про необхідність початку виконання робіт (надання послуг)?
7. Чому умови договору підряду від 24.05.2019 №28ПТР/19 (п.2.3, п.11.6) відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі ФОП«КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-25 16:58:15

Про надання пояснень:

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м.Дніпрі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-002693-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), департамент гуманітарної політики надає пояснення із таких питань.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 29 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 40506248, Україна, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі , 2390000UAH, 45000000-7, ДК021, 11, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: c0193614499d4eaea4d20d9e9885753b, 2019-04-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 09 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності тендерної пропозиції переможця торгів вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Уповноваженою особою департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) 18.04.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ», повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.05.2019 №28ПТР/19, звернення громадської організації «Платформа Громадський Контроль», відповідь Замовника від 25.10.2019, оприлюднену через електронну систему закупівель. Моніторингом закупівлі встановлено, що на порушення пункту 13, пункту 12, пункту 7 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації: не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, не зазначена інформація про мову(мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, в проекті договору про закупівлю, що є Додатком 4 до тендерної документації, не зазначено порядок змін його умов (випадки зміни істотних умов договору). Крім того, в порушення частини третьої статті 17 Закону в тендерній документації міститься вимога до учасників щодо надання ними в складі пропозиції довідки на службову (посадову) особу учасника / фізичну особу, яка є учасником видану уповноваженим на це органом з датою не пізніше 30 днів до дати подання пропозиції про притягнення службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Проте дана вимога стосується тільки переможця закупівлі. Моніторингом закупівлі встановлено, шо умови тендерної документації Замовника містять протиріччя, а саме: у пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено строк надання послуг – до 01.08.2019 р. Проте в проекті договору (п.5.2 Додатку 4 до тендерної документації) зазначено «термін надання послуг з наступного дня після підписання Договору до __¬¬_______________», тобто має невизначений термін. У пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено місце надання послуг – «м. Дніпро, загальноосвітні навчальні заклади, згідно Дислокації Додатку 6 до тендерної документації». Проте в проекті договору (п.5.3 Додатку 4 до тендерної документації) місце надання послуг вказано «м. Дніпро». Крім того, у пункті 4.1 розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації зазначено «договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.20__», тобто строк дії договору також має невизначений термін. Інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа «Громадський Контроль» від 05.07.2019 № 892d6/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі, підтвердилась в частині не відповідності тендерної пропозиції переможця торгів ФОП «КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ» вимогам тендерної документації, а саме: в порушення умов п.5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасник у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону ( підтвердження виконання аналогічного договору) не надав складові копії аналогічного договору від 20.09.2018 №97 щодо структури, періодичності, строків надання та основних умов надання послуги, що є невід’ємною частиною цього договору. Отже, переможцем торгів надано лише частину аналогічного договору, а не копію договору в повному обсязі. Таким чином, учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність досвіду виконання аналогічного договору. Крім того, в порушення умов п.2 розділу V тендерної документації Замовника учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист про включення до кінцевої вартості тендерної пропозиції усіх витрат учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 24.05.2019 №28ПТР/19 на суму 2 389 488,73 гривень. Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Аналізом договору встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції вказаного учасника-переможця. Так, умови п.2.3, п.11.6 договору від 24.05.2019 №28ПТР/19 відрізняються від умов проекту договору про надання послуг з поточного ремонту та відповідно тендерної пропозиції ФОП «КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ», та є порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону., 28 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності: вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 7, пункту 12, пункту 13 частини другої статті 22, частини третьої статті 17 Закону; тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ" 2 389 488,73
UAH з ПДВ
2 389 488,73
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПІСКУН МАРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" 2 390 000,00
UAH з ПДВ
2 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 14:43
sign.p7s
13 травня 2019 14:41
Налоговая.pdf
13 травня 2019 14:41
51. Довідка МВД.pdf
13 травня 2019 14:40
50. Довідка корупція.zip
13 травня 2019 14:40
3.1 Тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2019 17:23
sign.p7s
03 травня 2019 16:57
Кошторис 27.rar
03 травня 2019 16:57
15 Договор оренди.pdf
03 травня 2019 15:33
58. Про стан заборговон.pdf
03 травня 2019 15:33
55. Виписка ЄДРПОУ.pdf
03 травня 2019 15:33
54. Додаток 3.pdf
03 травня 2019 15:33
53. Додаток 6.pdf
03 травня 2019 15:33
51. Довідка МВД.pdf
03 травня 2019 15:33
50. Довідка корупція.zip
03 травня 2019 15:33
41. Лист з кодом.pdf
03 травня 2019 15:33
38. умови 188ст.pdf
03 травня 2019 15:33
35. Довідка про умови.pdf
03 травня 2019 15:33
33. Довідка про згоду.pdf
03 травня 2019 15:33
30. Гарантійний лист.pdf
03 травня 2019 15:33
26. Ліцензія.pdf
03 травня 2019 15:33
23. класиф данные.jpg
03 травня 2019 15:33
22. Довідка про статут.pdf
03 травня 2019 15:33
19. Аналогичный договор.pdf
03 травня 2019 15:33
14. Довідка щодо МТБ.pdf
03 травня 2019 15:33
13.1. АМКУ.pdf
03 травня 2019 15:33
12. Гарантійний лист 90.pdf
03 травня 2019 15:33
8. Інформаційний лист.pdf
03 травня 2019 15:33
7. Проект.pdf
03 травня 2019 15:33
4. Довідка про підпис.pdf
03 травня 2019 15:33
3. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 20:24
паспорт Пискун.pdf
02 травня 2019 20:24
доки.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ"
#2629215438
Переможець 2 389 488,73
UAH з ПДВ
13 травня 2019 13:48

Документи

13 травня 2019 13:48
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ"
#2629215438
2 389 488,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2019 13:48
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 травня 2019 16:24
договір №28ПТР_19 від 24.05.2019 Додатки.pdf укладений
24 травня 2019 16:23
договір №28ПТР_19 від 24.05.2019.pdf укладений
24 травня 2019 16:22
sign.p7s зміни до договору
19 листопада 2019 10:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 389 488,73
UAH

Актуальні тендери

До пошуку