Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з реконструкції з добудовою приміщень Крихівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. 22 Січня, 141А у с. Крихівці
Очікувана вартість
19 514 000,00 UAH
UA-2019-04-16-001698-c fbb667b9955548dcbe7fcf21b6526fe6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паньо Ігор Ярославович

380342530651 tkukb.if.mvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ.
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6
Контактна особа: Паньо Ігор Ярославович
380342530651
tkukb.if.mvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 21:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 15:49
Очікувана вартість: 19 514 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Загальна площа – 2170 кв.м.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з реконструкції з добудовою приміщень Крихівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. 22 Січня, 141А у с. Крихівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, 22 Січня, 141А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 16:47
Додаток 4.doc
16 квітня 2019 16:47
Додаток 3.xlsx
16 квітня 2019 16:47
ДОДАТОК 2.doc
16 квітня 2019 16:47
Додаток 1.doc
16 квітня 2019 16:47
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-10-000045 ● 5de04f4040794e31bdabb210e803a440
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2019 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.05.2019 № 24

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.05.2019 №24

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-04-16-001698-с 16.04.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником розглянуто , в межах компетенції, висновок про результати проведеного моніторингу Державною аудиторською службою України закупівлі ID: UA-2019-04-16-001698-c Роботи з реконструкції з добудовою приміщень Крихівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. 22 Січня, 141А у с. Крихівці (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція). Щодо зазначених у висновку зауважень, повідомляємо: Положенням абзацу 4 частини 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (далі - Закон) встановлено, що Мінекономрозвитку, як Уповноважений орган, щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. У листах Мінекономрозвитку від 17.01.2019р №3304-04/1983-06 та від 12.02.2019р. №3304-04/6186-06 міститься інформація про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Положенням ч.3 ст.17 Закону визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. З системного аналізу вищезазначених норм вбачається, що Учасниками закупівель інформація про відсутність підстав, визначених в частинах 1 і 2 ст.17 Закону, надається в довільній формі, проте, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Замовником не вимагається, тому, відповідно Учасники не зобов’язані подавати довідки в довільній формі, що містять інформацію про відсутність підстав, передбачених пп.2, 3, 8 ч.1 ст.17 Закону. Таким чином, Закон чітко встановлює обов’язок Замовника не вимагати підтвердження інформації наявної у відкритих єдиних державних реєстрах. Зрештою, відсутній сенс вимагати інформацію в довільній формі, яка наявна у таких реєстрах, адже, тендерний комітет в будь-якому разі перевірятиме необхідні дані у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах. Відсутність вимоги в тендерній документації надавати довідки у довільній формі, з інформацією, яка міститься в офіційних реєстрах, жодним чином не впливає на законність проведеної закупівлі та дотримання принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

2019-05-20 15:03:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГрандСтар" 19 494 737,07
UAH з ПДВ
19 464 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 19 499 800,00
UAH з ПДВ
19 469 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Позитив-ІФ 19 513 341,88
UAH з ПДВ
19 513 341,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 13:03
Електронний підпис
02 травня 2019 13:01
Черга 1 частина 1.7z
02 травня 2019 13:01
Протокол 6.PDF
02 травня 2019 13:01
Договірна ціна.PDF
02 травня 2019 13:01
черга 2 частина1.7z
02 травня 2019 13:01
антиконкурентні дії.PDF
02 травня 2019 13:01
Про банкрутство.PDF
02 травня 2019 13:01
Про захист довкілля.PDF
02 травня 2019 13:01
черга 1 частина 2.7z
02 травня 2019 13:00
Зразок підпису.PDF
02 травня 2019 13:00
Про субпідряд.PDF
02 травня 2019 13:00
кошториси ворд.7z
02 травня 2019 13:00
Код доступу.PDF
02 травня 2019 13:00
черга 2 частина 2.7z

Публічні документи

21 травня 2019 17:37
Довідки завірені.pdf
21 травня 2019 17:00
довідка МВС.pdf
21 травня 2019 17:00
довідка ДПІ.pdf
02 травня 2019 19:22
Електронний підпис
02 травня 2019 19:10
РЗВК_92Т_02 - 2_2_H30PZ53A.xls
02 травня 2019 19:09
РЗВК_92Т_02 - 2_1_H30PYE4J.xls
02 травня 2019 19:09
РЗВК_92Т_02 - 1_5_H30PY3Z9.xls
02 травня 2019 19:09
РЗВК_92Т_02 - 1_4_H30PXR06.xls
02 травня 2019 19:09
РЗВК_92Т_02 - 1_3_H30PX7TD.xls
02 травня 2019 19:09
РЗВК_92Т_02 - 1_2_H30PWO7L.xls
02 травня 2019 19:09
РЗВК_92Т_02 - 1_1_H30PVR1E.xls
02 травня 2019 19:09
Прибуток.xls
02 травня 2019 19:09
ОК_92Т_H30PSYLL.xls
02 травня 2019 19:09
ДЦЛК 11_92Т_06 - 6-1_6-1-1_H30Q1C6L.xls
02 травня 2019 19:09
ДЦЛК 11_92Т_02 - 2_6_H30Q10TB.xls
02 травня 2019 19:09
ДЦЛК 11_92Т_02 - 2_5_H30Q0LWJ.xls
02 травня 2019 19:09
ДЦЛК 11_92Т_02 - 2_4_H30Q07J6.xls
02 травня 2019 19:09
ДЦЛК 11_92Т_02 - 2_3_H30PZUT9.xls
02 травня 2019 19:09
ДЦЛК 11_92Т_02 - 2_2_H30PZFFP.xls
02 травня 2019 19:09
РЗВК_92Т_06 - 6-1_6-1-1_H30Q146E.xls
02 травня 2019 19:09
ДЦЛК 11_92Т_02 - 2_1_H30PYU2U.xls
02 травня 2019 19:09
РЗВК_92Т_02 - 2_6_H30Q0RJZ.xls
02 травня 2019 19:09
ДЦЛК 11_92Т_02 - 1_5_H30PY9P0.xls
02 травня 2019 19:09
РЗВК_92Т_02 - 2_5_H30Q0BXL.xls
02 травня 2019 19:09
ДЦЛК 11_92Т_02 - 1_4_H30PXZXU.xls
02 травня 2019 19:09
РЗВК_92Т_02 - 2_4_H30PZZY6.xls
02 травня 2019 19:09
ДЦЛК 11_92Т_02 - 1_3_H30PXK2J.xls
02 травня 2019 19:09
РЗВК_92Т_02 - 2_3_H30PZLTQ.xls
02 травня 2019 19:09
ДЦЛК 11_92Т_02 - 1_2_H30PWZOU.xls
02 травня 2019 19:09
ДЦЛК 11_92Т_02 - 1_1_H30PWAA9.xls
02 травня 2019 19:09
ДЦ_92Т_H30PT5GZ.xls
02 травня 2019 19:09
ВРП_92Т_06 - 6-1_6-1-1_H30Q179I.xls
02 травня 2019 19:09
ВРП_92Т_02 - 2_6_H30Q0XPR.xls
02 травня 2019 19:09
ВРП_92Т_02 - 2_5_H30Q0F9T.xls
02 травня 2019 19:09
ВРП_92Т_02 - 2_4_H30Q02SL.xls
02 травня 2019 19:09
Тендерна пропозиція.pdf
02 травня 2019 19:09
ВРП_92Т_02 - 2_3_H30PZOTD.xls
02 травня 2019 19:09
ВРП_92Т_02 - 2_2_H30PZ8DC.xls
02 травня 2019 19:09
Статут копія.pdf
02 травня 2019 19:09
ВРП_92Т_02 - 2_1_H30PYJJI.xls
02 травня 2019 19:09
ВРП_92Т_02 - 1_5_H30PY6FS.xls
02 травня 2019 19:09
ВРП_92Т_02 - 1_4_H30PXTVH.xls
02 травня 2019 19:09
ВРП_92Т_02 - 1_3_H30PXBNE.xls
02 травня 2019 19:09
Протокол ЗЗУ 2.pdf
02 травня 2019 19:09
ВРП_92Т_02 - 1_2_H30PWRZ0.xls
02 травня 2019 19:09
Проект договору.pdf
02 травня 2019 19:09
ВРП_92Т_02 - 1_1_H30PVXA8.xls
02 травня 2019 19:09
Наказ Директора.pdf
02 травня 2019 19:09
Лист гарантія ст. 17.pdf
02 травня 2019 19:09
Календарний графік.pdf
02 травня 2019 19:09
довідка.pdf
02 травня 2019 19:09
довідка субпідрядник.pdf
02 травня 2019 19:09
Довідка ст. 17.pdf
02 травня 2019 19:09
довідка службова.pdf
02 травня 2019 19:09
Довідка працівники.pdf
02 травня 2019 19:09
гарантійний лист.pdf
02 травня 2019 19:09
Витяг з ПДВ.pdf
02 травня 2019 19:09
Витяг з ЄДР.pdf
02 травня 2019 19:09
Виписка ЄДР.pdf
02 травня 2019 19:09
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 15:06
Проект договору.PDF
25 квітня 2019 15:06
Наказ на директора.PDF
25 квітня 2019 15:06
Ліцензія.PDF
25 квітня 2019 15:06
Лист-гарантія.PDF
25 квітня 2019 15:06
Кошторисні документи.7z
25 квітня 2019 15:06
Технічні вимоги.pdf
25 квітня 2019 15:06
Тендерна пропозиція.PDF
25 квітня 2019 15:06
Статут.PDF
25 квітня 2019 15:06
Довідка про гарантію.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГрандСтар"

ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"

ТОВ Позитив-ІФ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГрандСтар"
#32361285
Відхилено 19 464 700,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 12:12
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#30150987
Переможець 19 469 800,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 11:14

Документи

10 травня 2019 12:08
Електронний підпис

Документи

16 травня 2019 11:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#30150987
19 469 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2019 11:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 13:32
ДУ2 Розірвання.pdf укладений
10 червня 2021 13:29
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 16:46
Підписаний договір 12-19.pdf укладений
05 червня 2019 16:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвання договору у зв`язку із відсутністю коштів для фінансування будівництва даного об`єкта