Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. Крамського, 10 у Святошинському районі»
Очікувана вартість
8 276 106,00 UAH
UA-2019-04-03-000187-c 0a428fc6e79f458a9b3e1db43f7253a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 14:15
Очікувана вартість: 8 276 106,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 380,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. Крамського, 10 у Святошинському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, м. Київ, сквер на вул. Крамського, 10 у Святошинському районі»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік, в т.ч. ПДВ - 20%. строком на _____________ місяці за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) (далі – Постанова). Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 10:46
Технічні вимоги (ДОДАТОК 4).docx
03 квітня 2019 10:46
Лист згода (ДОДАТОК 3).docx
03 квітня 2019 10:46
Проект договору (ДОДАТОК 2).docx
03 квітня 2019 10:46
Форма пропозиції (ДОДАТОК 1).docx
03 квітня 2019 10:46
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" 8 026 764,20
UAH з ПДВ
8 026 764,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ" 8 248 079,69
UAH з ПДВ
8 248 079,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони" 8 260 152,00
UAH з ПДВ
8 260 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 10:54
Електронний підпис
19 квітня 2019 10:52
установчі документи.rar
19 квітня 2019 10:52
ст.16.rar
19 квітня 2019 10:52
ст. 17.pdf
19 квітня 2019 10:52
розрахунок пропозиції.rar
19 квітня 2019 10:52
Наказ на виконроба.pdf
19 квітня 2019 10:52
Лист-згода Додаток 3.pdf
19 квітня 2019 10:52
Календарний графік.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 17:06
Електронний підпис
26 квітня 2019 17:06
Довідка НАЗК.pdf
26 квітня 2019 17:06
Довідка МВС.pdf
26 квітня 2019 17:06
Тендерна пропозиція.pdf
19 квітня 2019 15:43
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:43
20_Довідка_Несудимість.pdf
19 квітня 2019 15:43
18_Довідка НАЗК.pdf
19 квітня 2019 15:43
16_Підтвердження ціни.pdf
19 квітня 2019 15:42
14_Кошторис.rar
19 квітня 2019 15:42
10.imd
19 квітня 2019 15:42
13_Наказ_Виконроб.pdf
19 квітня 2019 15:42
11_Договір техніка.pdf
19 квітня 2019 15:42
10_МТБ_Субпідрядник.pdf
19 квітня 2019 15:42
9_Договір_Озеленення.pdf
19 квітня 2019 15:42
8_Лист Плант Сервіс.pdf
19 квітня 2019 15:42
7_Досвід.rar
19 квітня 2019 15:42
5_Копії установчих.rar
19 квітня 2019 15:42
3_Лист-згода_Додаток 3.pdf

Публічні документи

19 квітня 2019 17:16
Фото досвід 2.pdf
19 квітня 2019 17:16
Статут.pdf
19 квітня 2019 17:16
Досвід 2.pdf
19 квітня 2019 17:16
Досвід 1.pdf
19 квітня 2019 17:16
Комерційні пропозиції.pdf
19 квітня 2019 17:16
Договір буд. машин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ"

ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
Відхилено 8 026 764,20
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 14:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ"
#42538376
Переможець 8 248 079,69
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 14:44

Документи

26 квітня 2019 14:27
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:27
протокол

Документи

26 квітня 2019 14:44
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:40
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ"
#42538376
8 248 079,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 14:44
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:40
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 19:00
ДУ 5.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 18:59
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 15:59
ДУ 4.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 15:56
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 17:12
ДУ 3.pdf зміни до договору
24 липня 2019 17:06
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 10:08
ДУ 2.pdf зміни до договору
04 червня 2019 10:05
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 14:15
ДУ 1.pdf зміни до договору
29 травня 2019 12:03
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 18:05
договір укладений
17 травня 2019 18:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з отриманням позитивного експертного звіту від 17.05.2019 № 0367-19/ПРОЕКСП виданого ТОВ "ПРОЕКСП" Сторони дійшли згоди викласти п.п. 2.8 Розділ 14 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 96/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 96/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 4 400 579,69 грн (чотири мільйони чотири тисячі п’ятсот сімдесят дев’ять грн 69 коп. ), з ПДВ, та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором згідно з Договірною ціною, яка є невід`ємною частиною цього Договору (Додаток 1) складає 3 847 500,00 грн (три мільйони вісімсот сорок сім тисяч п’ятсот грн 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 641 250,00 грн – фінансування яких передбачено у 2019 році згідно Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 № 813.». Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 2), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) до Договору викласти в новій редакції, що додаються до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 96/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 96/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з недоцільністю проведення певних видів робіт та заміною їх виконанням інших. а також у звязку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 2), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4) до Договору в новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 96/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 96/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 96/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 847 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 641 250,00 UAH)