Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Благовісна від вул. В’ячеслава Чорновола до вул. Добровольського в м. Черкаси (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
38 422 854,00 UAH
UA-2019-03-29-000779-a d57edb86513e4b5db32de6f75fe09346
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 квітня 2019 15:37
Очікувана вартість: 38 422 854,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192 114,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно вимог Замовника, що визначаються в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Благовісна від вул. В’ячеслава Чорновола до вул. Добровольського в м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Благовісна (від вул. В’ячеслава Чорновола до вул. Добровольського)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1. Кваліфікаційні критерії до учасників, досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 03 квітня 2019 14:18
Дата відповіді: 08 квітня 2019 13:13
У відповідності до підпункту 5.1.1.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» (ст.13 Тендерної документації) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: «копія документу про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів за визначеною законодавством формою, що виданий органом державного архітектурно-будівельного контролю, зокрема сертифікат(декларація) або довідка в довільній формі про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, яка обов’язково має містити інформацію по дату видачі сертифікату(декларації), найменування, місцезнаходження об'єкта будівництва, найменування, код ЄДРПОУ замовника будівництва, найменування органу державного архітектурно-будівельного контролю яким було видано сертифікат(декларацію), найменування та код ЄДРПОУ підрядної (генпідрядної) організації згідно договору, копія якого надана у складі пропозиції;». Згідно п. 17 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. №461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 327) Замовник (його уповноважена особа) заповнює і подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронну систему здійснення декларативних та дозвільних процедур у будівництві до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю один примірник декларації: - щодо об’єктів, будівництво яких здійснено на підставі будівельного паспорта, за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку; - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), за формою, наведеною у додатку 3 до цього Порядку; - щодо самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду, за формою, наведеною у додатку 5 до цього Порядку. Орган державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дня надходження декларації перевіряє повноту даних, зазначених у декларації, та забезпечує внесення інформації, зазначеної у декларації, до реєстру. Після проведення реєстрації один примірник декларації (сертифікату) видається замовнику (уповноваженій ним особі), який має зберігати його протягом всього періоду експлуатації об’єкта, який є його безпосереднім ВЛАСНИКОМ. Згідно наведеного вище порядку тільки замовник отримує примірник декларації про готовність до експлуатації об’єкту закінченого будівництва, цей документ не є двостороннім, як договір чи акт виконаних робіт, не надається підряднику. А отже генпідрядник, підрядник чи субпідрядник жодного відношення до номеру та дати даної декларації (сертифікату не має). А отже генпідрядник, підрядник чи субпідрядник жодного відношення до номеру та дати даної декларації (сертифікату не має). Вважаємо, дана вимога є дискримінаційною та незаконною, та такою , що зменшує коло потенційних учасників даної закупівлі. Просимо усунути дану дискримінаційну вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимоги Замовника передбаченої підпунктом 5.1.1.3 пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації - необхідна учаснику інформація для складання довідки розміщується в єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі - реєстр). Згідно наказу Мінрегіону України від 24.06.2011 № 92 «Про затвердження Порядку ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів» внесення даних до реєстру з присвоєнням реєстраційного номера здійснюється на підставі інформації, наданої органами державного архітектурно-будівельного контролю, протягом одного робочого дня з дня її отримання. Доступ користувачів до даних реєстру здійснюється безоплатно через офіційний веб-сайт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.
Щодо надання відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлю
Дата подання: 03 квітня 2019 14:19
Дата відповіді: 08 квітня 2019 13:13
У документації Замовником встановлено вимогу стосовно надання позитивного відгуку за договором, а саме таку : «Документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі». Така вимога не підкріплена ні одним чинним законодавчим актом та штучно обмежує конкуренцію, створюючи перешкоди для участі у процедурі закупівлі. Нашим підприємством були виконані роботи/надані послуги за аналогічними договорами в повному обсязі до оголошення процедури закупівлі, про що ми вже маємо відповідні відгуки від замовників – балансоутримувачів доріг. Станом на дату оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі, ніяких змін не відбулося. А отже, вимога про отримання нового відгуку є необґрунтованою. Окрім того, повторне, неодноразове отримання відгуків призводить до зайвих витрат часу та матеріальних ресурсів, як учасника, так і замовника. Процедура отримання відгуку від замовника може бути ускладнена через територіальне розташування та обмеженість у часі. Наше підприємство базується в іншій області, ніж замовник, тому отримання відгуків потребує часу на транспортування, поштовий зв’язок та ін.. Процедура також може уповільнюватися через відсутність посадових осіб на місцях (відрядження, відпустки та ін.). Часто відгуки тижнями чекають на підпис керівника установи. Оскільки подання тендерної пропозиції обмежено у рамках часу, то отримання повторних відгуків ставить під загрозу участь нашого підприємства в електронних торгах. Враховуючи вищезазначене, просимо виключити з тендерної документації вимогу: «Документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі». Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону) Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно тендерної документації.
Відповідно Замовник має право на власний розсуд визначати форму, зміст та дату видачі відгуку в тендерні документації, а витрати пов’язані із підготовкою тендерної пропозиції покриваються за рахунок Учасника та не компенсуються Замовником.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-20-000015 ● ff58a5f895d141198912fb3feb823822
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 липня 2020 16:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.07.2020 № 139

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 14.07.2020 № 003100-18/2288-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.07.2020 № 139

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-03-29-000779-a
29.03.2019 ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(код ЄДРПОУ 38715770)
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-24 15:13:48

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт код згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-29-000779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до пункту 3 статті 17 Закону №922 Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої цієї статті.
Згідно пункту 2 статті 22 Закону №922 тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 Закону №922.
Чому тендерна документація на предмет закупівлі «Капітальний ремонт вул.Благовісна від вул.В'ячеслава Чорновола до вул.Добровольського в м.Черкаси» не містить вимог пункту 3 статті 17 Закону №922 в частині надання замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3, і 8 частини першої статті 17 цього закону?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-29 15:47:24

Відповідь на запит

Згідно п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на момент затвердження тендерної документації (далі-Закон) Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тендерна документація не містить вимоги про спосіб документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови передбачених пунктами 2,3, і 8 частини 1 статті 17 Закону, тому що така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-11 11:30:50

номер провадження

На виконання вимоги ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що номер провадження (справи) з позовом департаменту є № 580/3316/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ

2020-08-14 10:41:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду за позовом департаменту від 20.08.2020, що отриманий Черкаським окружним адміністративним судом від 20.08.2020 року
Дата публікації: 21 серпня 2020

Документи:

21 серпня 2020 11:34
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 36 588 613,20
UAH з ПДВ
36 588 613,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" 37 990 743,60
UAH з ПДВ
37 798 629,33
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАТОЯН АРТАШЕС ГАРНІКОВИЧ" 38 322 514,80
UAH з ПДВ
37 942 512,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 37 999 999,99
UAH з ПДВ
37 999 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 38 220 820,00
UAH з ПДВ
38 220 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 18:03
Електронний підпис
26 квітня 2019 18:02
підтвердження ст 17.pdf
22 квітня 2019 23:33
Електронний підпис
22 квітня 2019 23:32
працівники.rar
22 квітня 2019 22:08
Електронний підпис
22 квітня 2019 22:07
техніка.rar
22 квітня 2019 22:07
розрахунки.rar
22 квітня 2019 22:07
аналогічний договір 2.rar
22 квітня 2019 22:07
аналогічний договір.rar
22 квітня 2019 22:07
аналогічний договір 3.rar
22 квітня 2019 22:07
аналогічний договір 1.rar
22 квітня 2019 22:07
уповноваження.rar
22 квітня 2019 22:07
Інші.rar
22 квітня 2019 22:07
працівники.rar

Публічні документи

22 квітня 2019 22:42
Електронний підпис
22 квітня 2019 22:40
ТП СІТІБУДПЛЮС ч.4.pdf
22 квітня 2019 22:40
ТП СІТІБУДПЛЮС ч.3.pdf
22 квітня 2019 22:40
ТП СІТІБУДПЛЮС ч.2.pdf
22 квітня 2019 22:40
ТП СІТІБУДПЛЮС ч.1.pdf
22 квітня 2019 22:40
кошторис.rar
22 квітня 2019 22:40
гарантія.zip

Публічні документи

22 квітня 2019 23:07
Електронний підпис
22 квітня 2019 23:02
46.imd
22 квітня 2019 23:02
щодо санкцій.pdf
22 квітня 2019 23:02
вул. Благовісна _1_.PDF
22 квітня 2019 23:02
Банківська гарантія.zip
22 квітня 2019 23:02
Ліцензія.PDF

Публічні документи

22 квітня 2019 21:32
Електронний підпис
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ОПР.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ИВР.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ДЦ2.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ДЦ1.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ДЦ.rtf
22 квітня 2019 21:31
12.imd
22 квітня 2019 21:31
Форми КБ ч3.pdf
22 квітня 2019 21:31
Форми КБ ч2.pdf
22 квітня 2019 21:31
Форми КБ ч1.pdf
22 квітня 2019 21:31
Транспортна схема.pdf
22 квітня 2019 21:31
Скан тех паспортів.PDF
22 квітня 2019 21:31
Проект договору.PDF
22 квітня 2019 21:31
Новий Статут.pdf
22 квітня 2019 21:30
Ліцензія банк.pdf
22 квітня 2019 21:30
Лист від ТФ Ескадор.pdf
22 квітня 2019 21:30
Лист від банку.pdf
22 квітня 2019 21:30
Лист від банку 2.pdf
22 квітня 2019 21:30
ЗП вимоги.pdf
22 квітня 2019 21:30
Договір РДС-ТФ Ескадор.PDF
22 квітня 2019 21:30
Довідка про санкції.PDF
22 квітня 2019 21:30
Довідка про АБЗ.PDF
22 квітня 2019 21:30
Гарантійний лист.pdf
22 квітня 2019 21:30
Відгук Преображенская.pdf
22 квітня 2019 21:30
Витяг з Статуту.pdf
22 квітня 2019 21:30
Виписка з банку.pdf
22 квітня 2019 21:30
Атестат Ребедайлівка.pdf
22 квітня 2019 21:30
016-001-16171-2019.zip
22 квітня 2019 21:30
016-001-14871-2019.zip

Публічні документи

22 квітня 2019 19:12
_ Працівники.rar
22 квітня 2019 19:12
_ МТБ.rar
22 квітня 2019 19:12
_ Досвід.rar
22 квітня 2019 19:12
_ Документи 2.rar
22 квітня 2019 19:12
_ Документи 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАТОЯН АРТАШЕС ГАРНІКОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
Переможець 36 588 613,20
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 12:01

Документи

26 квітня 2019 12:01
Електронний підпис
26 квітня 2019 11:59
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
36 588 613,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 12:01
Електронний підпис
26 квітня 2019 11:59
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 12:11
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 12:09
Дод 2-2 до ДУ№10 від 03.11.2021.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 12:05
Дод 2-3 до ДУ №10 від 03.11.2021.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 12:05
Дод 3-1, 3-2 до ДУ №10 від 03.11.2021.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 12:05
ДУ№10+дод №4 від 13.11.2021 до Дог №74.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 12:05
Дод 3-3 вдо ДУ№10 від 03.11.2021.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 12:05
Дод 2-1 до ДУ №10 від 03.11.2021.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 12:05
Дод 1 до Ду №10 від 03.11.2021.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 08:55
ДУ №9 від 30.07.2021.pdf зміни до договору
30 липня 2021 08:52
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 11:00
ДУ №8 від 19.05.2021.pdf зміни до договору
20 травня 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 08:46
ДУ №7 від 26.03.2021.pdf зміни до договору
29 березня 2021 08:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:44
ДУ №6 від 30 12 2020 до Дог №74 11 05 2019.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:43
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 18:02
ДУ №5 30.10.2020.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 18:01
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 11:35
ДУ №4 від 24 02 2020.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 11:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:24
ДУ №3 від 27 12 2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:21
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 12:16
ДУ 2 від 15 11 2019.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 12:15
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2019 11:37
Ду №1 до дог №74 від 11.05.2019.pdf зміни до договору
20 травня 2019 11:36
Електронний підпис укладений
13 травня 2019 10:29
ДОД _4 ДО ДОГ _74 ВIД 11.05.2019.pdf укладений
13 травня 2019 10:28
ДОД _1, _2-1, _2-2, _2-3 ДО ДОГ _74 ВIД 11.05.2019.pdf укладений
13 травня 2019 10:28
ДОД _1, _2-1, _2-2, _2-3 ДО ДОГ _74 ВIД 11.05.2019.pdf укладений
13 травня 2019 10:27
ДОГ _74 ВIД 11.05.2019.pdf укладений
13 травня 2019 10:26
ДОД _3-1, _3-2, _3-3 ДО ДОГ _74 ВIД 11.05.2019.pdf укладений
13 травня 2019 10:26
ДОД _4 ДО ДОГ _74 ВIД 11.05.2019.pdf укладений
13 травня 2019 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань у відповідність до фактичних надходжень спеціального фонду Замовника
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договору в частині фінансування виконання робіт поточного року
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за поточним кошторисом
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування видатків 2021 року згідно розміру бюджетного призначення за поточним кошторисом
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 33 543 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 590 600,00 UAH)