Капітальний ремонт вул. Благовісна від вул. В’ячеслава Чорновола до вул. Добровольського в м. Черкаси (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
38 422 854,00 UAH
UA-2019-03-29-000779-a d57edb86513e4b5db32de6f75fe09346
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа замовника: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 квітня 2019 15:37
Очікувана вартість: 38 422 854,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192 114,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно вимог Замовника, що визначаються в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Благовісна від вул. В’ячеслава Чорновола до вул. Добровольського в м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Благовісна (від вул. В’ячеслава Чорновола до вул. Добровольського)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1. Кваліфікаційні критерії до учасників, досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 03 квітня 2019 14:18
Дата відповіді: 08 квітня 2019 13:13
У відповідності до підпункту 5.1.1.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» (ст.13 Тендерної документації) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: «копія документу про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів за визначеною законодавством формою, що виданий органом державного архітектурно-будівельного контролю, зокрема сертифікат(декларація) або довідка в довільній формі про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, яка обов’язково має містити інформацію по дату видачі сертифікату(декларації), найменування, місцезнаходження об'єкта будівництва, найменування, код ЄДРПОУ замовника будівництва, найменування органу державного архітектурно-будівельного контролю яким було видано сертифікат(декларацію), найменування та код ЄДРПОУ підрядної (генпідрядної) організації згідно договору, копія якого надана у складі пропозиції;». Згідно п. 17 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. №461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 327) Замовник (його уповноважена особа) заповнює і подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронну систему здійснення декларативних та дозвільних процедур у будівництві до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю один примірник декларації: - щодо об’єктів, будівництво яких здійснено на підставі будівельного паспорта, за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку; - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), за формою, наведеною у додатку 3 до цього Порядку; - щодо самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду, за формою, наведеною у додатку 5 до цього Порядку. Орган державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дня надходження декларації перевіряє повноту даних, зазначених у декларації, та забезпечує внесення інформації, зазначеної у декларації, до реєстру. Після проведення реєстрації один примірник декларації (сертифікату) видається замовнику (уповноваженій ним особі), який має зберігати його протягом всього періоду експлуатації об’єкта, який є його безпосереднім ВЛАСНИКОМ. Згідно наведеного вище порядку тільки замовник отримує примірник декларації про готовність до експлуатації об’єкту закінченого будівництва, цей документ не є двостороннім, як договір чи акт виконаних робіт, не надається підряднику. А отже генпідрядник, підрядник чи субпідрядник жодного відношення до номеру та дати даної декларації (сертифікату не має). А отже генпідрядник, підрядник чи субпідрядник жодного відношення до номеру та дати даної декларації (сертифікату не має). Вважаємо, дана вимога є дискримінаційною та незаконною, та такою , що зменшує коло потенційних учасників даної закупівлі. Просимо усунути дану дискримінаційну вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимоги Замовника передбаченої підпунктом 5.1.1.3 пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації - необхідна учаснику інформація для складання довідки розміщується в єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі - реєстр). Згідно наказу Мінрегіону України від 24.06.2011 № 92 «Про затвердження Порядку ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів» внесення даних до реєстру з присвоєнням реєстраційного номера здійснюється на підставі інформації, наданої органами державного архітектурно-будівельного контролю, протягом одного робочого дня з дня її отримання. Доступ користувачів до даних реєстру здійснюється безоплатно через офіційний веб-сайт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.
Щодо надання відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлю
Дата подання: 03 квітня 2019 14:19
Дата відповіді: 08 квітня 2019 13:13
У документації Замовником встановлено вимогу стосовно надання позитивного відгуку за договором, а саме таку : «Документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі». Така вимога не підкріплена ні одним чинним законодавчим актом та штучно обмежує конкуренцію, створюючи перешкоди для участі у процедурі закупівлі. Нашим підприємством були виконані роботи/надані послуги за аналогічними договорами в повному обсязі до оголошення процедури закупівлі, про що ми вже маємо відповідні відгуки від замовників – балансоутримувачів доріг. Станом на дату оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі, ніяких змін не відбулося. А отже, вимога про отримання нового відгуку є необґрунтованою. Окрім того, повторне, неодноразове отримання відгуків призводить до зайвих витрат часу та матеріальних ресурсів, як учасника, так і замовника. Процедура отримання відгуку від замовника може бути ускладнена через територіальне розташування та обмеженість у часі. Наше підприємство базується в іншій області, ніж замовник, тому отримання відгуків потребує часу на транспортування, поштовий зв’язок та ін.. Процедура також може уповільнюватися через відсутність посадових осіб на місцях (відрядження, відпустки та ін.). Часто відгуки тижнями чекають на підпис керівника установи. Оскільки подання тендерної пропозиції обмежено у рамках часу, то отримання повторних відгуків ставить під загрозу участь нашого підприємства в електронних торгах. Враховуючи вищезазначене, просимо виключити з тендерної документації вимогу: «Документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі». Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону) Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно тендерної документації.
Відповідно Замовник має право на власний розсуд визначати форму, зміст та дату видачі відгуку в тендерні документації, а витрати пов’язані із підготовкою тендерної пропозиції покриваються за рахунок Учасника та не компенсуються Замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 36 588 613,20
UAH з ПДВ
36 588 613,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" 37 990 743,60
UAH з ПДВ
37 798 629,33
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАТОЯН АРТАШЕС ГАРНІКОВИЧ" 38 322 514,80
UAH з ПДВ
37 942 512,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 37 999 999,99
UAH з ПДВ
37 999 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 38 220 820,00
UAH з ПДВ
38 220 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2019 23:33
sign.p7s
22 квітня 2019 23:32
працівники.rar
22 квітня 2019 22:08
sign.p7s
22 квітня 2019 22:07
техніка.rar
22 квітня 2019 22:07
розрахунки.rar
22 квітня 2019 22:07
аналогічний договір 2.rar
22 квітня 2019 22:07
аналогічний договір.rar
22 квітня 2019 22:07
аналогічний договір 3.rar
22 квітня 2019 22:07
аналогічний договір 1.rar
22 квітня 2019 22:07
уповноваження.rar
22 квітня 2019 22:07
Інші.rar
22 квітня 2019 22:07
працівники.rar

Публічні документи

22 квітня 2019 22:42
sign.p7s
22 квітня 2019 22:40
ТП СІТІБУДПЛЮС ч.4.pdf
22 квітня 2019 22:40
ТП СІТІБУДПЛЮС ч.3.pdf
22 квітня 2019 22:40
ТП СІТІБУДПЛЮС ч.2.pdf
22 квітня 2019 22:40
ТП СІТІБУДПЛЮС ч.1.pdf
22 квітня 2019 22:40
кошторис.rar
22 квітня 2019 22:40
гарантія.zip

Публічні документи

22 квітня 2019 23:07
sign.p7s
22 квітня 2019 23:02
46.imd
22 квітня 2019 23:02
щодо санкцій.pdf
22 квітня 2019 23:02
вул. Благовісна _1_.PDF
22 квітня 2019 23:02
Банківська гарантія.zip
22 квітня 2019 23:02
Ліцензія.PDF

Публічні документи

22 квітня 2019 21:32
sign.p7s
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ОПР.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ИВР.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ДЦ2.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ДЦ1.rtf
22 квітня 2019 21:31
r_12_ДЦ_ДЦ.rtf
22 квітня 2019 21:31
12.imd
22 квітня 2019 21:31
Форми КБ ч3.pdf
22 квітня 2019 21:31
Форми КБ ч2.pdf
22 квітня 2019 21:31
Форми КБ ч1.pdf
22 квітня 2019 21:31
Транспортна схема.pdf
22 квітня 2019 21:31
Скан тех паспортів.PDF
22 квітня 2019 21:31
Проект договору.PDF
22 квітня 2019 21:31
Новий Статут.pdf
22 квітня 2019 21:30
Ліцензія банк.pdf
22 квітня 2019 21:30
Лист від ТФ Ескадор.pdf
22 квітня 2019 21:30
Лист від банку.pdf
22 квітня 2019 21:30
Лист від банку 2.pdf
22 квітня 2019 21:30
ЗП вимоги.pdf
22 квітня 2019 21:30
Договір РДС-ТФ Ескадор.PDF
22 квітня 2019 21:30
Довідка про санкції.PDF
22 квітня 2019 21:30
Довідка про АБЗ.PDF
22 квітня 2019 21:30
Гарантійний лист.pdf
22 квітня 2019 21:30
Відгук Преображенская.pdf
22 квітня 2019 21:30
Витяг з Статуту.pdf
22 квітня 2019 21:30
Виписка з банку.pdf
22 квітня 2019 21:30
Атестат Ребедайлівка.pdf
22 квітня 2019 21:30
016-001-16171-2019.zip
22 квітня 2019 21:30
016-001-14871-2019.zip

Публічні документи

22 квітня 2019 19:12
_ Працівники.rar
22 квітня 2019 19:12
_ МТБ.rar
22 квітня 2019 19:12
_ Досвід.rar
22 квітня 2019 19:12
_ Документи 2.rar
22 квітня 2019 19:12
_ Документи 1.rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
Очікує рішення 36 588 613,20
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 16:16

Документи

Актуальні тендери

До пошуку