Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. Зодчих, 36-38 у Святошинському районі»
Очікувана вартість
2 814 368,00 UAH
UA-2019-03-29-000069-c e00f971f41e643f2b33b396cdf82ebe1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 14:56
Очікувана вартість: 2 814 368,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 072,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. Зодчих, 36-38 у Святошинському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03194, Україна, Київська область, м. Київ, сквер на вул. Зодчих, 36-38 у Святошинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік, в т.ч. ПДВ - 20%. строком на _____________ місяці за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) (далі – Постанова). Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 09:40
Технічні вимоги (ДОДАТОК 4).docx
29 березня 2019 09:40
Лист згода (ДОДАТОК 3).docx
29 березня 2019 09:40
Проект договору (ДОДАТОК 2).docx
29 березня 2019 09:40
Форма пропозиції (ДОДАТОК 1).docx
29 березня 2019 09:40
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ" 2 788 423,55
UAH з ПДВ
2 788 423,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони" 2 812 000,00
UAH з ПДВ
2 812 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 14:12
Електронний підпис
17 квітня 2019 14:11
Довідка_Несудимість.pdf
17 квітня 2019 14:11
Довідка.zip
17 квітня 2019 14:11
Довідка НАЗК.pdf
17 квітня 2019 14:11
Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 20:07
Електронний підпис
12 квітня 2019 20:06
19_Довідка_Несудимість.pdf
12 квітня 2019 20:06
16_Підтвердження ціни.pdf
12 квітня 2019 20:06
15_Кошторис.rar
12 квітня 2019 20:06
13_Наказ_Виконроб.pdf
12 квітня 2019 20:06
11_Досвід.rar
12 квітня 2019 20:06
10_Договір техніка.pdf
12 квітня 2019 20:06
9_МТБ_Субпідрядник.pdf
12 квітня 2019 20:06
8.imd
12 квітня 2019 20:06
8_Договір_Озеленення.pdf
12 квітня 2019 20:06
7_Лист_Плант Сервіс.pdf
12 квітня 2019 20:06
3_Лист-згода_Додаток 3.pdf

Публічні документи

14 квітня 2019 17:01
Статут.pdf
14 квітня 2019 17:01
Фото досвід 2.pdf
14 квітня 2019 17:01
Досвід 1.pdf
14 квітня 2019 17:01
Досвід 2.pdf
14 квітня 2019 17:01
Договір буд. машин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ"

ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ"
#42538376
Переможець 2 788 423,55
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 12:38

Документи

16 квітня 2019 12:38
Електронний підпис
16 квітня 2019 12:27
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ"
#42538376
2 788 423,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2019 12:38
Електронний підпис
16 квітня 2019 12:27
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 19:28
ДУ 2.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 19:26
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 19:24
Електронний підпис укладений
16 травня 2019 15:28
ДУ 1.pdf зміни до договору
16 травня 2019 15:26
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 14:11
договір укладений
06 травня 2019 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 № 813 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1 Договору та викласти їх у новій редакції. Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму договору та викласти п.п. 2.1, Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 2), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4) у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 77/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 77/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 77/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 970 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 161 783,33 UAH)