Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція вул. Ільїна (від вул. Чорновола до вул. Пацаєва) (І черга) (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
36 654 517,20 UAH
UA-2019-03-14-003842-a ● 120a6f43824648dea285ff8e7a8505e4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38715770 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36 |
Контактна особа: |
Пустовіт Олександр Володимирович 380472337742 ukbck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 13:28 |
Очікувана вартість: | 36 654 517,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 183 272,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно проектно-кошторисної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул. Ільїна (від вул. Чорновола до вул. Пацаєва) (І черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Надпільна (від вул. Чорновола до вул. Пацаєва)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 травня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2019 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2019 16:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_3.docx | |
22 квітня 2019 16:48 |
тендерна документації_зміни_3.docx | |
12 квітня 2019 15:39 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_2.docx | |
27 березня 2019 11:52 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
27 березня 2019 11:52 |
тендерна документації_зміни.docx | |
14 березня 2019 16:56 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмету закупівлі).rar | |
14 березня 2019 16:56 |
Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору Генпідряду. Порядок змін умов договору про закупівлю).docx |
22 квітня 2019 16:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 квітня 2019 16:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_3.docx
|
|||||||||
22 квітня 2019 16:48 |
тендерна документації_зміни_3.docx
|
|||||||||
12 квітня 2019 15:39 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_2.docx
|
|||||||||
27 березня 2019 11:52 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||||||||
27 березня 2019 11:52 |
тендерна документації_зміни.docx
|
|||||||||
14 березня 2019 16:56 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмету закупівлі).rar
|
|||||||||
14 березня 2019 16:56 |
Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору Генпідряду. Порядок змін умов договору про закупівлю).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії до учасників
Дата подання: 20 березня 2019 14:29
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:36
У відповідності до підпункту 5.1.1.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» (ст.13 Тендерної документації) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: «копія документу про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів за визначеною законодавством формою, що виданий органом державного архітектурно-будівельного контролю, зокрема сертифікат або декларація, згідно договору, копія якого надана у складі пропозиції;».
Згідно п. 17 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. №461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 327) Замовник (його уповноважена особа) заповнює і подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронну систему здійснення декларативних та дозвільних процедур у будівництві до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю один примірник декларації:
- щодо об’єктів, будівництво яких здійснено на підставі будівельного паспорта, за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку;
- щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), за формою, наведеною у додатку 3 до цього Порядку;
- щодо самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду, за формою, наведеною у додатку 5 до цього Порядку.
Орган державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дня надходження декларації перевіряє повноту даних, зазначених у декларації, та забезпечує внесення інформації, зазначеної у декларації, до реєстру.
Після проведення реєстрації один примірник декларації (сертифікату) видається замовнику (уповноваженій ним особі), який має зберігати його протягом всього періоду експлуатації об’єкта, який є його безпосереднім ВЛАСНИКОМ.
Згідно наведеного вище порядку тільки замовник отримує примірник декларації про готовність до експлуатації об’єкту закінченого будівництва, цей документ не є двостороннім, як договір чи акт виконаних робіт, не надається підряднику та є конфіденційним!
Також, якщо Учасник має досвід виконання аналогічних робіт за договорами субпідряду, то він взагалі не має жодного відношення до декларації (сертифікату) про готовність до експлуатації об’єкту закінченого будівництва, так як і його Генпідрядник, проте ми маємо Відгуки від Генпідрядників про якісне виконання всіх робіт, та маємо всі необхідні документи, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт.
Якщо організація має декілька аналогічних договорів із Замовниками, проте не закінчених через брак фінансування. Проте ми маємо Відгуки від таких Замовників (Генпідрядників) про якісне виконання всіх робіт, та маємо всі необхідні документи, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт.
Вважаємо, дана вимога про надання декларації або сертифікату, що виданий органом державного архітектурно-будівельного контролю, про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, є дискримінаційною та незаконною, та такою , що зменшує коло потенційних учасників даної закупівлі.
Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, веде єдиний реєстр документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі - реєстр). Внесення даних до реєстру з присвоєнням реєстраційного номера здійснюється на підставі інформації, наданої органами державного архітектурно-будівельного контролю, протягом одного робочого дня з дня її отримання. Доступ користувачів до даних реєстру здійснюється безоплатно через офіційний веб-сайт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.
Крім того, п. 8 ч. 2 наказу Мінрегіону України від 24.06.2011 № 92 «Про затвердження Порядку ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів» визначено, що реєстр ведеться з метою забезпечення відкритості, доступності інформації щодо документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.
А тому, твердження, що декларація про готовність до експлуатації закінченого будівництвом об’єкту є конфіденційною, не відповідає дійсності та є хибним.
Постановою КМУ від 13 квітня 2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» визначено, що для отримання сертифіката (декларації) замовник (його уповноважена особа) подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронну систему здійснення декларативних та дозвільних процедур у будівництві до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію об’єкта та видачу сертифіката за формою, наведеною у додатку 8 до цього Порядку, до якої додається акт готовності об’єкта до експлуатації за формою згідно з додатком 9 до цього Порядку. Форма акту готовності об’єкта до експлуатації визначена, також, зазначеною постановою та передбачає його підписання як генпідрядною так і субпідрядними організаціями із зазначенням видів виконаних робіт.
А тому, твердження, якщо Учасник має досвід виконання аналогічних робіт за договорами субпідряду, то він взагалі не має жодного відношення до декларації (сертифікату) про готовність до експлуатації закінченого будівництвом об’єкту, не відповідає дійсності.
Проте, з метою забезпечення конкуренції Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині.
Крім того, п. 8 ч. 2 наказу Мінрегіону України від 24.06.2011 № 92 «Про затвердження Порядку ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів» визначено, що реєстр ведеться з метою забезпечення відкритості, доступності інформації щодо документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.
А тому, твердження, що декларація про готовність до експлуатації закінченого будівництвом об’єкту є конфіденційною, не відповідає дійсності та є хибним.
Постановою КМУ від 13 квітня 2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» визначено, що для отримання сертифіката (декларації) замовник (його уповноважена особа) подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронну систему здійснення декларативних та дозвільних процедур у будівництві до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію об’єкта та видачу сертифіката за формою, наведеною у додатку 8 до цього Порядку, до якої додається акт готовності об’єкта до експлуатації за формою згідно з додатком 9 до цього Порядку. Форма акту готовності об’єкта до експлуатації визначена, також, зазначеною постановою та передбачає його підписання як генпідрядною так і субпідрядними організаціями із зазначенням видів виконаних робіт.
А тому, твердження, якщо Учасник має досвід виконання аналогічних робіт за договорами субпідряду, то він взагалі не має жодного відношення до декларації (сертифікату) про готовність до експлуатації закінченого будівництвом об’єкту, не відповідає дійсності.
Проте, з метою забезпечення конкуренції Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 20 березня 2019 14:36
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:37
У відповідності до підпункту 6.1.1.1. та 6.1.1.4. пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» (ст.17 Тендерної документації) Замовник вимагає від учасників розраховувати договірну ціну у відповідності до: «У договірній ціні пропозиції підрядник враховує економічно обґрунтований прибуток, який він планує отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, але не більше ніж відповідного показника згідно додатка Е ДСТУ-Н Б Д.1.1-3.» та «Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), але не більше ніж відповідні показники згідно додатка Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 – для загальновиробничих витрат; та додатка Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 – для адміністративних витрат.».
01 червня 2018 року ввійшли в дію ЗМІНИ №2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, в яких значно збільшено показники прибутку та адміністративних витрат для визначення вартості будівництва в інвесторській кошторисній документації.
Просимо перерахувати інвесторську кошторисну вартість будівництва згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Зміна №2, котрі вступили в дію від 01.06.2018 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Складання інвесторської кошторисної документації по Об’єкту виконувалось з урахуванням усіх чинних нормативних документів та Законів України станом на дату отримання експертного звіту (31.08.2018), в тому числі і з урахуванням Зміни 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2018.
Технічне завдання, обсяги робіт
Дата подання: 21 березня 2019 10:11
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:37
Просимо надати роз’яснення згідно технічного завдання та внести відповідні зміни до технічного завдання та тендерної документації.
Згідно з Технічним завданням на будівельні роботи №2-1-1, Розділ 3. Проїзна частина передбачені наступні види робіт:
П. 23 – Ямковий ремонт а/б покриття (181 м2)
П. 24 – Емульсія бітумна дорожна (0,1267 т.)
П. 25 – Суміші асфальтобетонні тип Б, марка 2 (21,529 т.)
П. 26 – Влаштування вирівнюючого шару а/б покриття (1697,734 т.)
П. 27 – Емульсія бітумна дорожна (10,8366 т.)
П. 28 – Суміші асфальтобетонні тип Б, марка 2 (1714,7073 т.)
П. 29-30 – Влаштування нижнього шару покриття товщ. 8см (18061м2)
П. 31 – Суміші асфальтобетонні тип А, марка 1 (3346,7033 т.)
Не враховано, емульсію та роботи з розливу, перед влаштуванням нижнього шару асфальтобетонного покриття.
За нашими розрахунками у розмірі
• 18061-1320(геосітка)=16741м2 (відповідно тонаж на дану площу)
П. 32 – Розлив в’яжучого 1,5 л/м2 (1,98 т.) 1,98/1,5*1000=1320м2
П. 33 – Емульсія бітумна дорожна (2,0394 т.)
П. 34 – Армування шарів а/б покриття (1320 м2)
П. 35 – Геосітка (1364,88 м2)
П. 36 – Влаштування верхнього шару покриття з ЩМА-20 (18061 м2)
П. 37 – Емульсія бітумна дорожна (7,2244 т)
• 7,2244/0,4*1000 = 18061 м2
П. 38 – Суміші ЩМА-20 (2259,4311 т)
За нашими підрахунками не вистачає розливу на 16741м2 перед влаштуванням нижнього шару асфальтобетонного покриття, а це приблизно 6,89 т [(16741*0,4/1000)*1,03] бітумної емульсії.
Просимо надати роз’яснення згідно технічного завдання та внести відповідні зміни до технічного завдання та тендерної документації.
Виходячи з вище наведеного просимо переглянути кошторисну вартість, оскільки така зміна призведе до суттєвого збільшення очікуваної вартісті по даному об’єкту (тендеру).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проектна документація по Об’єкту виготовлена сертифікованими спеціалістами у галузі проектування та пройшла комплексну експертизу у філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області, про що отримано експертний звіт від 31 серпня 2018 р. № 24-0708-18.
Кошторисна документація по Об’єкту складена у відповідності до проектних рішень згідно з якими розливу емульсії перед нижнім шаром асфальтобетонного покриття не передбачається. Зауважень щодо відсутності розливу емульсії перед нижнім шаром асфальтобетонного покриття на етапі проходження комплексної експертизи не надходило. Підстави щодо необхідності внесення змін до тендерної документації відсутні.
Кошторисна документація по Об’єкту складена у відповідності до проектних рішень згідно з якими розливу емульсії перед нижнім шаром асфальтобетонного покриття не передбачається. Зауважень щодо відсутності розливу емульсії перед нижнім шаром асфальтобетонного покриття на етапі проходження комплексної експертизи не надходило. Підстави щодо необхідності внесення змін до тендерної документації відсутні.
1. Кваліфікаційні критерії до учасників, досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 03 квітня 2019 14:14
Дата відповіді: 08 квітня 2019 13:12
У відповідності до підпункту 5.1.1.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» (ст.13 Тендерної документації) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: «копія документу про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів за визначеною законодавством формою, що виданий органом державного архітектурно-будівельного контролю, зокрема сертифікат(декларація) або довідка в довільній формі про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, яка обов’язково має містити інформацію по дату видачі сертифікату(декларації), найменування, місцезнаходження об'єкта будівництва, найменування, код ЄДРПОУ замовника будівництва, найменування органу державного архітектурно-будівельного контролю яким було видано сертифікат(декларацію), найменування та код ЄДРПОУ підрядної (генпідрядної) організації згідно договору, копія якого надана у складі пропозиції;».
Згідно п. 17 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. №461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 327) Замовник (його уповноважена особа) заповнює і подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронну систему здійснення декларативних та дозвільних процедур у будівництві до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю один примірник декларації:
- щодо об’єктів, будівництво яких здійснено на підставі будівельного паспорта, за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку;
- щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), за формою, наведеною у додатку 3 до цього Порядку;
- щодо самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду, за формою, наведеною у додатку 5 до цього Порядку.
Орган державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дня надходження декларації перевіряє повноту даних, зазначених у декларації, та забезпечує внесення інформації, зазначеної у декларації, до реєстру.
Після проведення реєстрації один примірник декларації (сертифікату) видається замовнику (уповноваженій ним особі), який має зберігати його протягом всього періоду експлуатації об’єкта, який є його безпосереднім ВЛАСНИКОМ.
Згідно наведеного вище порядку тільки замовник отримує примірник декларації про готовність до експлуатації об’єкту закінченого будівництва, цей документ не є двостороннім, як договір чи акт виконаних робіт, не надається підряднику. А отже генпідрядник, підрядник чи субпідрядник жодного відношення до номеру та дати даної декларації (сертифікату не має).
А отже генпідрядник, підрядник чи субпідрядник жодного відношення до номеру та дати даної декларації (сертифікату не має).
Вважаємо, дана вимога є дискримінаційною та незаконною, та такою , що зменшує коло потенційних учасників даної закупівлі.
Просимо усунути дану дискримінаційну вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На виконання вимоги Замовника передбаченої підпунктом 5.1.1.3 пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації - необхідна учаснику інформація для складання довідки розміщується в єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі - реєстр). Згідно наказу Мінрегіону України від 24.06.2011 № 92 «Про затвердження Порядку ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів» внесення даних до реєстру з присвоєнням реєстраційного номера здійснюється на підставі інформації, наданої органами державного архітектурно-будівельного контролю, протягом одного робочого дня з дня її отримання. Доступ користувачів до даних реєстру здійснюється безоплатно через офіційний веб-сайт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.
Щодо надання відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлю
Дата подання: 03 квітня 2019 14:18
Дата відповіді: 08 квітня 2019 13:12
У документації Замовником встановлено вимогу стосовно надання позитивного відгуку за договором, а саме таку : «Документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі». Така вимога не підкріплена ні одним чинним законодавчим актом та штучно обмежує конкуренцію, створюючи перешкоди для участі у процедурі закупівлі.
Нашим підприємством були виконані роботи/надані послуги за аналогічними договорами в повному обсязі до оголошення процедури закупівлі, про що ми вже маємо відповідні відгуки від замовників – балансоутримувачів доріг. Станом на дату оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі, ніяких змін не відбулося. А отже, вимога про отримання нового відгуку є необґрунтованою.
Окрім того, повторне, неодноразове отримання відгуків призводить до зайвих витрат часу та матеріальних ресурсів, як учасника, так і замовника.
Процедура отримання відгуку від замовника може бути ускладнена через територіальне розташування та обмеженість у часі. Наше підприємство базується в іншій області, ніж замовник, тому отримання відгуків потребує часу на транспортування, поштовий зв’язок та ін.. Процедура також може уповільнюватися через відсутність посадових осіб на місцях (відрядження, відпустки та ін.). Часто відгуки тижнями чекають на підпис керівника установи. Оскільки подання тендерної пропозиції обмежено у рамках часу, то отримання повторних відгуків ставить під загрозу участь нашого підприємства в електронних торгах.
Враховуючи вищезазначене, просимо виключити з тендерної документації вимогу: «Документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі».
Заздалегідь вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону) Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно тендерної документації.
Відповідно Замовник має право на власний розсуд визначати форму, зміст та дату видачі відгуку в тендерні документації, а витрати пов’язані із підготовкою тендерної пропозиції покриваються за рахунок Учасника та не компенсуються Замовником.
Відповідно Замовник має право на власний розсуд визначати форму, зміст та дату видачі відгуку в тендерні документації, а витрати пов’язані із підготовкою тендерної пропозиції покриваються за рахунок Учасника та не компенсуються Замовником.
5. Просимо надати роз’яснення згідно технічного завдання та внести відповідні зміни до технічного завдання та тендерної документації
Дата подання: 04 квітня 2019 17:32
Дата відповіді: 08 квітня 2019 13:11
Згідно з Технічним завданням на будівельні роботи №2-1-1, Розділ 3. Проїзна частина передбачені наступні види робіт:
П. 23 – Ямковий ремонт а/б покриття (181 м2)
П. 24 – Емульсія бітумна дорожна (0,1267 т.)
П. 25 – Суміші асфальтобетонні тип Б, марка 2 (21,529 т.)
П. 26 – Влаштування вирівнюючого шару а/б покриття (1697,734 т.)
П. 27 – Емульсія бітумна дорожна (10,8366 т.)
П. 28 – Суміші асфальтобетонні тип Б, марка 2 (1714,7073 т.)
П. 29-30 – Влаштування нижнього шару покриття товщ. 8см (18061м2)
П. 31 – Суміші асфальтобетонні тип А, марка 1 (3346,7033 т.)
Не враховано (емульсію та розлив) перед влаштуванням нижнього шару асфальтобетонного покриття.
За нашими розрахунками у розмірі
• 18061-1320(геосітка)=16741м2 (відповідно тонаж на дану площу)
П. 32 – Розлив в’яжучого 1,5 л/м2 (1,98 т.) 1,98/1,5*1000=1320м2
П. 33 – Емульсія бітумна дорожна (2,0394 т.)
П. 34 – Армування шарів а/б покриття (1320 м2)
П. 35 – Геосітка (1364,88 м2)
П. 36 – Влаштування верхнього шару покриття з ЩМА-20 (18061 м2)
П. 37 – Емульсія бітумна дорожна (7,2244 т)
• 7,2244/0,4*1000 = 18061 м2
П. 38 – Суміші ЩМА-20 (2259,4311 т)
За нашими підрахунками не вистачає розливу на 16741м2 перед влаштуванням нижнього шару асфальтобетонного покриття, а це приблизно 6,89 т бітумної емульсії.
Також повідомляємо Вам, шановний Замовнику, що відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», Розділ 8 «ДОРОЖНІЙ ОДЯГ» є пункт 8.2, котрий повідомляє, що дорожній одяг проектується та конструюється відповідно до вимог ДБН В.2.3-4.
У відповідності до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», Розділ 20.8 «Асфальтобетонні основи і покриття», пункт 20.8.7 встановлює такі вимоги до виконання робіт з влаштування асфальтобетонного покриття, а саме:
Основа, на яку укладається асфальтобетонна суміш, повинна бути чистою та сухою. Не пізніше ніж за 6год. До початку укладання асфальтобетонної суміші шар дорожнього одягу, що розташований нижче, необхідно обробити (підґрунтувати) будь-яким органічним в’яжучим: бітумною емульсією, в’язким бітумом марки БНД 90/130, БНД 130/200.
Норму витрат в’яжучого необхідно призначити (в перерахунку на чистий бітум) при підґрунтовці необроблених матеріалів – від 0,5 л/м2 до 0,8 л/м2 а оброблених органічними в’яжучими від 0,2 л/м2 до 0,3 л/м2.
Підґрунтовку нижнього шару дорожнього одягу можна не виконувати, якщо цей шар влаштовано з асфальтобетонної суміші або матеріалів, оброблених органічними в’яжучими не пізніше ніж за дві доби до укладання нового шару, він чистий і по ньому не пересувався технологічний та інший транспорт.
Проаналізувавши технічне завдання роботи по влаштуванню всіх трьох шарів асфальтобетонного покриття проводяться під систематичним рухом автомобільного транспорту.
Отже виходячи з вищезазначеного слід зробити висновок, що необхідно проводити роботи з розливу в’яжучих матеріалів.
В результаті відсутності проведення робіт з розливу в’яжучих матеріалів, порушується технологічний процес з влаштування асфальтобетонного покриття, як наслідок такої халатності Замовника до технологічного процесу якість влаштованого асфальтобетонного покриття Підрядрядною організацією під питанням.
Також постає питання щодо гарантійних термінів експлуатації такого об’єкту. Якщо Замовник нехтує вимогами ДЕРЖАВНИМИ БУДІВЕЛЬНИМИ НОРМАМИ УКРАЇНИ, то чи в праві вимагати від Підрядної організації строку експлуатації в 10 років?
Просимо надати роз’яснення згідно технічного завдання та внести відповідні зміни до технічного завдання та тендерної документації.
Виходячи з вище наведеного просимо переглянути кошторисну вартість, оскільки така зміна призведе до суттєвого збільшення очікуваної вартісті по даному об’єкту (тендеру).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проектна документація по об’єкту «Реконструкція вул. Ільїна (від вул. Чорновола до вул. Пацаєва)» (І черга) (далі – Об’єкт) виготовлена сертифікованими спеціалістами у галузі проектування та пройшла комплексну експертизу у філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області, про що отримано експертний звіт від 31 серпня 2018 р. № 24-0708-18.
Згідно ДБН В. 2.3.-4:2015 п. 20.8.7 «підгрунтовку нижнього шару дорожнього одягу можна не виконувати, якщо цей шар влаштовано з асфальтобетонної суміші або матеріалів, оброблених органічними в’яжучими не пізніше ніж за 2 доби до укладання нового шару, він чистий і по ньому не пересувався технологічний та інший транспорт», а також з метою економії бюджетних коштів.
Тому проектом не передбачено розлив бітумної емульсії між вирівнюючим та нижнім шаром з асфальтобетону.
Всі зміни, доповнення проектних рішень, які можуть виникнути при виконанні робіт по Об’єкту, при необхідності будуть розглянуті Замовником на предмет коригування проекту проектною організацією.
Згідно ДБН В. 2.3.-4:2015 п. 20.8.7 «підгрунтовку нижнього шару дорожнього одягу можна не виконувати, якщо цей шар влаштовано з асфальтобетонної суміші або матеріалів, оброблених органічними в’яжучими не пізніше ніж за 2 доби до укладання нового шару, він чистий і по ньому не пересувався технологічний та інший транспорт», а також з метою економії бюджетних коштів.
Тому проектом не передбачено розлив бітумної емульсії між вирівнюючим та нижнім шаром з асфальтобетону.
Всі зміни, доповнення проектних рішень, які можуть виникнути при виконанні робіт по Об’єкту, при необхідності будуть розглянуті Замовником на предмет коригування проекту проектною організацією.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-14-003842-a.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 21 травня 2019 17:51
Дата подання: 21 травня 2019 17:51
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника - протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою (визначення переможцем учасника ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД»)
Вважаємо, що Замовник порушив вимоги закону «Про публічні закупівлі», тендерної документації та неправомірно 16.05.2019р. прийняв рішення – протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 56 від 16.05.2019р. про визначення ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» переможцем закупівлі, чим в тому числі порушив права та законні інтереси ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ".
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 травня 2019 20:41
Рішення від 24.05.2019 № 6567 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 травня 2019 20:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.06.2019 № 7468.pdf
Дата публікації: 11 червня 2019 19:07
Рішення від 10.06.2019 № 7468.pdf
Дата публікації: 13 червня 2019 22:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2019 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Черкасиміськбуд |
33 830 366,88
UAH з ПДВ
|
32 549 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД |
34 399 406,40
UAH з ПДВ
|
32 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
34 770 844,50
UAH з ПДВ
|
34 770 844,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" |
36 198 361,40
UAH з ПДВ
|
36 198 361,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Черкасиміськбуд #32414954 |
Очікує рішення |
32 549 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 11:28
|
ТОВ Черкасиміськбуд #32414954 |
Рішення скасоване |
32 549 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 11:28
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 червня 2019 11:30 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Реконструкція вул. Ільїна (від вул. Чорновола до вул. Пацаєва) (І черга) ДК 021:2015 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь з архітектурного проектування, з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
24 червня 2019 11:30
|
Рішення про скасування та відміну.pdf |