Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33690000-3 Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2019-03-01-001769-a ● a2fc3cdc022e405f92334594b9dd1436
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26137707 |
Місцезнаходження: | 51208, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Радянська, 238 |
Контактна особа: |
Нина Косяченко +380958150409 ncrlplan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2019 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 найменувань
Лабораторні реактиви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51208, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Гетьманська буд. 238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Abiraterone
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2019 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2019 15:39 |
Додаток 5 Проект Договору бюдж. (1).doc | |
05 березня 2019 15:39 |
Додаток 2 КДЛ МТВ бюдж. (1) (1).docx | |
01 березня 2019 14:29 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc |
05 березня 2019 15:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2019 15:39 |
Додаток 5 Проект Договору бюдж. (1).doc
|
|||
05 березня 2019 15:39 |
Додаток 2 КДЛ МТВ бюдж. (1) (1).docx
|
|||
01 березня 2019 14:29 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 05 березня 2019 16:19
Шановне ПАНСТВО, тендерний комітет!
Вітаю Вас з вдало оголошеною закупівлею за державні кошти
UA-2019-03-01-001537-a
UA-2019-03-01-001769-a.
Гарантійні листи по поз. Перекіс 6% чомусь не потрібні. По тексту Тендерів: "Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі з необхідними технічними характеристиками у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника тендеру із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цього тендеру та повну назву Замовника."
Перекис не впливає на якість обслуговування и здоров'я Хворого? Може перекис и закуповувати не будуть, а це тільки "прикриття" від можливих учасників? Якщо немає довіри до майбутніх постачальникам (надати гар лист) -чому лікарня не укладає договори з виробниками, навіщо потрібні треті особи?
Ви повинні розуміти, що цей "Виверт" з гарантійним листом не дає можливості всім можливим постачальникам перемогти з максимально низькими цінами. Змініть вимогу гарантійного листа на вимогу з постачання якісного товару і в термін, щоб ніхто не сумнівався в «прозорості закупівлі» і якості товару з неможливістю підвищити ціни на товар, незалежно від економічної ситуації. Ви побачите результат і, я думаю, він вас порадує і ціною, і якістю , а якщо ні, з різних причин, можна зробити висновок про некорисні трати часу і грошей на участь в подібному аукціоні.
Величезні клініки України не користуючись даним прийомом- проводять успішні аукціону з величезною економією бюджетних грошей.
Одночасно, прошу уточнити чому у закупівлі UA-2019-03-01-002121-a- гарантійний лист не вимагається? Другий постачальник- йому ЗАХИСТ не потрібен?
«Поставка здійснюється за рахунок Учасника спеціалізованим автотранспортом Учасника, який має всі необхідні дозвільні документи; завантажувально-розвантажувальні роботи виконуються з занесенням на склад за рахунок постачальника.» Про який автотранспорт необхідне підтвердження. Основні постачальники, заявленої продукції, знаходяться від вас на віддаленій відстані і все користуються послугами транспортних компаній Нова пошта, Делівері та зі складів провідних виробників ніхто не отримує товар- це ще одна вигадка майбутнього постачальника бути одному учаснику і єдиному переможцю в ДОПОРОГОВИХ закупівлях , на які, як вважають багато хто, не поширюється дія наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 N 35 (приймаючи до уваги очікувану вартість закупівлі порядок її проведення регламентовано Порядком здійснення допорогових закупівель).
«При формуванні ціни Постачальник повинен керуватися вимогами Постанови КМУ від 25.03.2009р. №333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (зі змінами), Постанови КМУ від 17.10.2008р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (зі змінами), враховуючи вимоги Постанови КМУ від 02.07.2014р. №240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів»
Яким законом керується тендерний комітет вашой лікарні при розгляді ціновій пропозиції стосовно ціноутворення, чи це все на розсуд Постачальника? Чи може постанова КМУ №955 все ще діє в Вашій лікарні- це дуже важливо.
Оголошений бюджет дає можливість «розгулятися» запланованому учаснику, і як лікарня буде контролювати і нести відповідальність за виконання вимог чинного Законодавства? Для ваших пацієнтів (які живуть в такій самій складній економічній ситуації, як і всі громадяни України) було б величезним подарунком - зниження вартості, наприклад, будь-якого роду обстежень, а не збільшення їх вартості за допомогою подібних закупівель.
(UA-2019-03-01-001769-a), Холестераза-кин СпЛ(по прайсу це виглядає так: Холінестераза-кін СпЛ 150 мл/100 визн, якщо ці набори планувала закупити лікарня. Звертаю увагу, що Добавки до поживної основи FD 006; FD 004; FD 073, не можуть в ціновій пропозиції проходить в одній поз- це добавки, які за своїм призначенням використовуються з різним середовищами мають різну ціну і тут Постанова №955 не може бути законно застосована. Чому в МТВ» наконечник ВОЛЕС тип Гилсон 100-1000мкл,синій 500шт» саме ВОЛЕС- багато фірм на території України мають дозвіл і можливість постачання саме цих наконечників не гіршої якості? «Наконечники белые 200 мкл Gilson 1000шт.»- вони повинні бути прозорі, чи до 200 мкл, стерильні чи ні, використання на якому дозаторі? Диски з оксациліном- яка кількість дисків- від цього залежить ціна. Можна продовжувати ще- це визначає, що МТВ недопрацьовані, або неточність в вимогах можна використати при складанні цінової пропозиції.»
Прошу зазначити чи потрібно в складі тендерної документації, яку подають до проведення торгів подавати декларації, сертифікати якості та інструкції.
За такі помилки як: назва виробника, кількість визначень, орфографічні помилки, мова, на якій складені документи потенційний постачальник може, і в багатьох випадках, дискваліфікується Замовником..
«Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент». В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару – він повинен надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації». Які мають бути надати документи в тендерної документації не уточнюється.
Приймаючи до уваги очікувану вартість закупівлі порядок її проведення регламентовано Порядком здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 N 35 (далі за текстом – Порядок).
Відповідно до п. 1.1. Порядку, він застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р № 922.
Згідно п.п. 6.1.-6.2. Порядку закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з того, що закупівля знаходиться в стадії «період уточнень» прошу тендерний комітет виправити неточності в МТВ, а також вилучили вимогу гарантійного листа виробника з метою проведення «ПРОЗОРОЇ закупівлі» і можливості економії ДЕРЖАВНИХ коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Чернявська Вікторія Борисівна" #2465108423 |
Переможець |
186 092,76
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 08:35
|
Дог 34 18.03 ФОП Чернявська.pdf | укладений |
26 березня 2019 08:34
|