Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
наркотичні препарати код 33600000-6 фармацевтична продукція
Очікувана вартість
1 607 200,00 UAH
UA-2019-01-28-000257-a ● ed3a38d426824a569d99450bbf074a1d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8 |
Код ЄДРПОУ: | 05497146 |
Місцезнаходження: | 04201, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03 044-502-37-03 kmkl8@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2019 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2019 15:06 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2019 15:06 |
Очікувана вартість: | 1 607 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 036,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 48216 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 лот
наркотичні препарати код 33600000-6 фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04201, Україна, Київ, Київ, вул. Кондратюка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Apomorphine
АТХ: N04BC07
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2019 14:03 |
Тендерна документація на закупівлю наркотиків.doc | |
28 січня 2019 10:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерне забезпечення, кількість товару
Дата подання: 29 січня 2019 11:49
Дата відповіді: 29 січня 2019 12:20
Доброго дня!
Просимо уточнити суму тендерного забезпечення, оскільки в оголошенні на дану процедуру закупівлі вказана сума 8036,00 грн., а в п.2 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вказаний розмір забезпечення - 3% від очікуваної вартості закупівлі (це 48216,00 грн.)?
Крім того, у 7 колонці оголошення вказана "кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг" - 8 лот, а в п. 4.2 "Загальні положення" - "Подання пропозицій за лотами не передбачено". Просимо уточнити дану інформацію та внести відповідні зміни в тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, 0,5% від суми закупівлі це тендерне забезпечення, 3% від суми укладеного договору - це тендерне забезпечення виконання договору. Запитання за тел. 502-37-03.
Тендерне забезпечення
Дата подання: 30 січня 2019 16:16
Дата відповіді: 30 січня 2019 16:19
Доброго дня!
Дякуємо за відповідь.
Згідно пункту 2 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації вказано: "...забезпечення тендерної пропозиції 3% від очікуваної вартості закупівлі..." (це 48216,00 грн.).
Просимо все-таки уточнити відсоток тендерного забезпечення.
Відповідь: Добрий день, зверніть увагу, виправлена сума тендерного забезпечення в оголошенні на 48216 грн. При формуванні оголошення відсутнє слово найменування, тому кількість 8 найменувань, вказано, як 8 лотів, але процедура закупівлі згідно тендерної документації не передбачає поділу на лоти. Тому подавати пропозиції необхідно однією пропозицією.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2019 17:26
Дата відповіді: 01 лютого 2019 09:08
Замовником до предмету закупівлі включені лікарські засоби, які виробляється лише одним виробником, і при цьому немає альтернативи. Так, до загального переліку лікарських засобів включено Бупренорфіну гідрохлорид, 0,03% - 1,0 амп. № 5, який виробляється тільки Товариством з обмеженою відповідальністю «Харківське фармацевтичне підприємство «Здоров’я народу». Тобто, замовником предмет закупівлі сформована таким чином, що обмежує конкуренцію і створює дискримінаційні умови до учасників торгів. У зв’язку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити Бупренорфіну гідрохлорид, 0,03% - 1,0 амп. № 5 з предмету закупівлі, або ж визначити його окремою частиною предмету закупівлі (лотом).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ринку Постачальників дуже багато дистриб"ютерів та інших постачальників, тому конкуренцію ми не обмежуємо.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2019 17:30
Дата відповіді: 01 лютого 2019 12:56
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. Не рекомендується встановлювати такий строк поставки лікарських засобів, який завідомо обмежує конкуренцію, створює дискримінаційні вимоги та ускладнює поставку лікарського засобу (наприклад, 5 днів). Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Проте, Замовником у тендерній документації встановлені вимоги щодо постачання препаратів протягом 24 годин з моменту отримання письмової заявки або за телефоном, з можливістю поставки товару не менше двох разів на тиждень, дрібними частинами. Зазначена вимога є дискримінаційною та спрямованою на створення антиконкурентних умов для учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Зважаючи на неприпустимість порушення принципів публічних закупівель, та з урахуванням висловленої позиції Антимонопольного комітету, Мінекономрозвитку та МОЗ України просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк поставки 10 календарних днів з моменту надходження відповідної заявки. Питання ж нагальної потреби можуть бути вирішені Замовником шляхом належного планування потреби та залишків без створення дискримінаційних умов.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до постанови КМ України №282 від 06.04.2016р., наказу МОЗ України №494 від 07.08.2015р., наказу МВС України №52 від 29.01.2018р. «Про затвердження вимог до об»єктів та приміщень призначених для здійснення діяльності з обігу нормативних засобів психотропних речовин та прекурсорів та зберігання, вилучених з незаконного обігу таких засобів та речовин» лікарня має приміщення, які передбачають нормативне зберігання таких препаратів не більше 1 тижня. Тому більший термін поставки, для нашого лікувального закладу є небажаним, та може мати негативні наслідки для безперебійного процесу лікування пацієнтів.
Крім того, заявлені в тендерній документації лікарські засоби, можуть бути поставлені багатьма постачальниками України, які мають ліцензію на здійснення даного виду діяльності.
Крім того, заявлені в тендерній документації лікарські засоби, можуть бути поставлені багатьма постачальниками України, які мають ліцензію на здійснення даного виду діяльності.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2019 17:31
Дата відповіді: 01 лютого 2019 13:06
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації, строк придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 80% від загального строку. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 80% від передбаченого інструкцією або не менше 12 місяців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 2. Заявлені в нашій тендерній документації лікарські засоби, на ринку медичної продукції України, є в достатній кількості, та виробляються в Україні (тобто не потребують проходження митниц)і, а тому не потребують значних часових затрат для здійснення доставки постачальником. Крім того, необхідніст вносити зміни до тендерної документації відсутня, так як встановлений термін придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 80% від передбаченого інструкцією по суті і є не менше 12 місяців.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Фармація" #05415852 |
Очікує рішення |
1 590 877,13
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 15:27
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 лютого 2019 10:58 |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
15 лютого 2019 10:58
|
протокол 45.pdf |