Дрова паливні
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2019-01-15-002020-c dec1f04da1ed4f97afdccc53c326b0c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Заліщицький ОКДС
Код ЄДРПОУ: 03397050
Місцезнаходження замовника: 48600, Україна, Тернопільська обл., м. Заліщики, вул. Грушевського, 12
Контактна особа замовника: Галина Луців
+380355421460
zalokds@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 13:23
Очікувана вартість: 580 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
518 метр кубічний
Дрова паливні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48600, Україна, Тернопільська область, Заліщицький район, місто Заліщики, вул. Грушевського, будинок 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 січня 2019 15:51
Електронний цифровий підпис
15 січня 2019 15:48
Тендерна документація (2).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-10-000042 ● b7c4272877ab4d2a9a243fdc5962f9c7
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-10 15:07:29
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.05.2019 №27
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Г.ШКЛЯР

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 10.05.2019 №27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2019-01-15-002020-с від 15.01.2019 - інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 22 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Заліщицький ОКДС, 03397050, Україна, м. Заліщики, вул. Грушевського, 12
  2. Інформація про предмет закупівлі: Дрова паливні, 580000UAH, 03410000-7, ДК021, 518, метр кубічний
  3. Інформація про оприлюднення: dec1f04da1ed4f97afdccc53c326b0c9, 2019-01-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 10 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі-Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Заліщицького обласного комунального дитячого санаторію (далі-Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.01.2019 №2; тендерну пропозицію приватного підприємства «ВТД Явір», повідомлення про намір укласти договір від 04.02.2019, договір про закупівлю від 15.02.2019 №30., 22 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Моніторингом питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Проведеним моніторингом порушень не встановлено.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВТД"Явір" 577 570,00
UAH з ПДВ
577 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ФГ "ДІОМІ" 579 642,00
UAH з ПДВ
579 642,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 16:23
Довідка ДФС
07 лютого 2019 16:23
Довідка МВС
21 січня 2019 17:38
sign.p7s
21 січня 2019 17:36
ВВП 17.rar
21 січня 2019 17:36
Інші документи.rar
21 січня 2019 17:36
Проект договору.rar
21 січня 2019 17:36
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

24 січня 2019 12:08
ДРОВА САНАТОРІЙ 19.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВТД"Явір"
#38682494
Переможець 577 570,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 09:47

Документи

04 лютого 2019 09:47
sign.p7s
04 лютого 2019 09:46
IMG_20190204_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2019 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВТД"Явір"
#38682494
577 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2019 09:47
sign.p7s
04 лютого 2019 09:46
IMG_20190204_0001.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 лютого 2019 13:27
IMG_0001.pdf укладений
15 лютого 2019 13:27

Актуальні тендери

До пошуку