Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Долинська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01993457 |
Вебсайт: | http://dolyna-crl.if.ua |
Місцезнаходження: | 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Оксани Грицей, 15 |
Контактна особа: |
Кшиповська Любов Володимирівна 380999527839 buh-dcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2019 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2019 11:03 |
Очікувана вартість: | 1 307 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 537,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
2)Долинська дитяча міська лікарня, м.Долина, вул. Антоновича,23-300 м3
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2019 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2019 16:56 |
проект договору.docx | |
02 січня 2019 16:56 |
технічні вимоги.docx | |
02 січня 2019 16:56 |
Тендерна документація (ДРОВА).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-25-000010 ● f9fb328b4e4346fb82dcf5317a8c71bb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2019 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.01.2019 №5
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Б.ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.01.2019 № 5
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-01-02-000459-a 02.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 11 лютого 2019 року та відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Долинська центральна районна лікарня надає інформацію, що свідчить про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а також аргументовані заперечення до висновку. 1. Щодо вказаних зауважень при складанні тендерної документації: 1) Згідно ч.7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник зазначає, що вимагає від учасників торгів інформацію про субпідрядника (субпідрядників) лише у випадку закупівлі робіт. У другій колонці ч.7 розділу 3 документації, де замовник зазначає перелік документів які повинні бути подані учасником стоїть прочерк. Відповідно, дана інформація не вимагалася від учасників закупівлі товару, а саме паливної деревини, томупорушень законодавства щодо формування вимог документації немає. 2) Згідно п.1 розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, критерієм оцінки є лише ціна. Згідно Додатку 5 тендерної документації «ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» учасники при поданні відповідного документу вказують загальну вартість пропозиції в гривнях з урахуванням усіх загальнообов’язкових платежів та вказують суму з ПДВ чи без ПДВ. Так, замовником виконано вимогу пункту дев’ятого частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»про врахування податку на додану вартість (ПДВ). 2. Щодо вказаних зауважень до тендерної пропозиції ФОП "ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ" 1) Згідно п.3 ч.6 Розділу 3 тендерної документації учасники на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні подати копію сертифікату якості/відповідності на товар. Згідно п.2 приміток до документації «2. В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів». Так, на підтвердження відповідності вказаним вимогам учасником подано у складі пропозиції довідку про проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікацію № 316/18 від 18.01.2019 року, в якій зазначено, що товари, які мають постачатися за відповідним договором поставки за кодом класифікатора: ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина - не підлягають обов'язковій сертифікації УкрСЕПРО згідно наказу № 28 від 01.02.2005 Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики.Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 дійсно втратив чинність, як і зазначено у висновку, на підставі наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 року. Так, саме у зв’язку із втратою чинності відповідного наказу (як і зазначає учасник) скасована обов’язкова сертифікація продукції. Отже, учасником виконано вимогу документації у повному обсязі, оскільки надано ґрунтовне пояснення з посиланням на норми законодавства про причини неподання документа, що передбачений вимогами документації (Лист-пояснення додається). Стосовно твердження Висновку про те, що «з 01.01.2019 відпуск деревини лісогосподарськими підприємствами України, які пройшли сертифікацію FSC (ForestStewardshipCouncil – Лісова наглядова рада), здійснюється відповідно до європейських стандартів (EN) або міжнародних стандартів (ISO)» зазначаємо, що сертифікація FSCозначаєоцінку відповідності системи ведення лісового господарства встановленим міжнародним вимогам щодо управління лісами та лісокористування на засадах сталого розвитку. Проте, вимоги тендерної документації мітили вимогу подати копію сертифікату якості/відповідності на товар,а не на систему ведення лісового господарства з підтверджуючими документами відповідно до європейських стандартів (EN) або міжнародних стандартів (ISO)». Так, замовник розглядає відповідність тендерної пропозиції вимогам документації. Оскільки вищенаведеної вимоги не було встановлено в документації, замовник не вправі відхилити пропозицію учасника за її невиконання. 2) Згідно Розділу 2 додатку 1 документації, а також згідно п.2 ч.3 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі»документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен надати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір, а саме: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті».У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник розглядає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону. Зазначаємо, що вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено порядку подання відповідних документів, лише обов’язок. Так, на виконання вимог Закону, учасником-переможцем ФОП "ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ"було у паперовому вигляді надано Замовнику довідки, передбачені ст.32 Закону, які були зареєстровані у журналі вхідної кореспонденції 25.01.2019 року за вх. № 92/01-18/37. Тобто, 5-денний термін для відповідних довідок учасником був дотриманий, обов’язок виконаний. Також, після отримання Замовником оригіналів документів, на прохання Замовника, додатково учасником було довантажено відповідні довідки в електронну систему закупівель. Отже, вказані довідки подані учасником замовнику у строки, визначені Законом, відповідно принято рішення укласти з ФОП "ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ" договір поставки згідно якого постачання товару здійснюється в строки, кількості та якості визначені договором, зауважень щодо виконання договору немає.
2019-02-15 09:41:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-03-15-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.03.2019 №16
Івано-Франківськ
Про призначення
перевірки закупівлі
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 18.03.2019 по 29.03.2019 перевірку закупівлі UA-2019-01-02-000459-а здійсненої Долинською центральною районною лікарнею.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Грабовецьку В.М.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Підстава: пункт 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631.
Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ
2019-03-15 14:55:01
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ" #3096115038 |
Переможець |
1 302 298,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2019 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2019 09:42
|
ду про розірвання.pdf | укладений |
14 травня 2019 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2019 13:53
|
договір дрова.pdf | укладений |
04 лютого 2019 13:51
|