Паливна деревина
Очікувана вартість
1 307 400,00 UAH
UA-2019-01-02-000459-a af18e1abbbea4702a8f8e6a8b0099eae
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Долинська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01993457
Вебсайт замовника: http://dolyna-crl.if.ua
Місцезнаходження замовника: 77500, Україна, Івано-Франківська обл., Долина, Оксани Грицей, 15
Контактна особа замовника: Кшиповська Любов Володимирівна
380999527839
buh-dcrl@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 11:03
Очікувана вартість: 1 307 400,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 537,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Місце поставки: визначено замовником, а саме 1)Долинська центральна районна лікарня - м. Долина, вул. О.Грицей,15- 517 м3
2)Долинська дитяча міська лікарня, м.Долина, вул. Антоновича,23-300 м3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
817 метри кубічні
Паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. О.Грицей 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 січня 2019 16:57
Електронний цифровий підпис
02 січня 2019 16:56
проект договору.docx
02 січня 2019 16:56
технічні вимоги.docx
02 січня 2019 16:56
Тендерна документація (ДРОВА).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-25-000010 ● f9fb328b4e4346fb82dcf5317a8c71bb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-01-25
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-01-25 16:27:55
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

25.01.2019 №5

Івано-Франківськ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о.начальника Б.ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.01.2019 № 5
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-01-02-000459-a 02.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 11 лютого 2019 року та відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Долинська центральна районна лікарня надає інформацію, що свідчить про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а також аргументовані заперечення до висновку. 1. Щодо вказаних зауважень при складанні тендерної документації: 1) Згідно ч.7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник зазначає, що вимагає від учасників торгів інформацію про субпідрядника (субпідрядників) лише у випадку закупівлі робіт. У другій колонці ч.7 розділу 3 документації, де замовник зазначає перелік документів які повинні бути подані учасником стоїть прочерк. Відповідно, дана інформація не вимагалася від учасників закупівлі товару, а саме паливної деревини, томупорушень законодавства щодо формування вимог документації немає. 2) Згідно п.1 розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, критерієм оцінки є лише ціна. Згідно Додатку 5 тендерної документації «ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» учасники при поданні відповідного документу вказують загальну вартість пропозиції в гривнях з урахуванням усіх загальнообов’язкових платежів та вказують суму з ПДВ чи без ПДВ. Так, замовником виконано вимогу пункту дев’ятого частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»про врахування податку на додану вартість (ПДВ). 2. Щодо вказаних зауважень до тендерної пропозиції ФОП "ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ" 1) Згідно п.3 ч.6 Розділу 3 тендерної документації учасники на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні подати копію сертифікату якості/відповідності на товар. Згідно п.2 приміток до документації «2. В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів». Так, на підтвердження відповідності вказаним вимогам учасником подано у складі пропозиції довідку про проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікацію № 316/18 від 18.01.2019 року, в якій зазначено, що товари, які мають постачатися за відповідним договором поставки за кодом класифікатора: ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина - не підлягають обов'язковій сертифікації УкрСЕПРО згідно наказу № 28 від 01.02.2005 Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики.Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 дійсно втратив чинність, як і зазначено у висновку, на підставі наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 року. Так, саме у зв’язку із втратою чинності відповідного наказу (як і зазначає учасник) скасована обов’язкова сертифікація продукції. Отже, учасником виконано вимогу документації у повному обсязі, оскільки надано ґрунтовне пояснення з посиланням на норми законодавства про причини неподання документа, що передбачений вимогами документації (Лист-пояснення додається). Стосовно твердження Висновку про те, що «з 01.01.2019 відпуск деревини лісогосподарськими підприємствами України, які пройшли сертифікацію FSC (ForestStewardshipCouncil – Лісова наглядова рада), здійснюється відповідно до європейських стандартів (EN) або міжнародних стандартів (ISO)» зазначаємо, що сертифікація FSCозначаєоцінку відповідності системи ведення лісового господарства встановленим міжнародним вимогам щодо управління лісами та лісокористування на засадах сталого розвитку. Проте, вимоги тендерної документації мітили вимогу подати копію сертифікату якості/відповідності на товар,а не на систему ведення лісового господарства з підтверджуючими документами відповідно до європейських стандартів (EN) або міжнародних стандартів (ISO)». Так, замовник розглядає відповідність тендерної пропозиції вимогам документації. Оскільки вищенаведеної вимоги не було встановлено в документації, замовник не вправі відхилити пропозицію учасника за її невиконання. 2) Згідно Розділу 2 додатку 1 документації, а також згідно п.2 ч.3 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі»документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен надати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір, а саме: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті».У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник розглядає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону. Зазначаємо, що вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено порядку подання відповідних документів, лише обов’язок. Так, на виконання вимог Закону, учасником-переможцем ФОП "ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ"було у паперовому вигляді надано Замовнику довідки, передбачені ст.32 Закону, які були зареєстровані у журналі вхідної кореспонденції 25.01.2019 року за вх. № 92/01-18/37. Тобто, 5-денний термін для відповідних довідок учасником був дотриманий, обов’язок виконаний. Також, після отримання Замовником оригіналів документів, на прохання Замовника, додатково учасником було довантажено відповідні довідки в електронну систему закупівель. Отже, вказані довідки подані учасником замовнику у строки, визначені Законом, відповідно принято рішення укласти з ФОП "ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ" договір поставки згідно якого постачання товару здійснюється в строки, кількості та якості визначені договором, зауважень щодо виконання договору немає.

2019-02-15 09:41:03

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Долинська центральна районна лікарня, 01993457, Україна, Долина, Оксани Грицей, 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: Паливна деревина, 1307400UAH, 03410000-7, ДК021, 817, метри кубічні
  3. Інформація про оприлюднення: af18e1abbbea4702a8f8e6a8b0099eae, 2019-01-02
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 25 січня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 лютого 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік із відповідними змінами, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протоколи тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ФОП «ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 04.02.2019 №69. За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 1.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає від учасників торгів інформацію про субпідрядника (субпідрядників), що є порушенням пункту сімнадцятого частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що дана вимога застосовується тільки у разі закупівлі робіт. Також, опис методики оцінки за критерієм «ціна», зазначений Замовником у пункті першому розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ), що є порушенням пункту дев’ятого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на вимогу пункту шостого розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції ФОП «ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ» не надано копію сертифікату якості/відповідності на товар. Натомість, учасником ФОП «ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ» надано довідку про проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікацію № 316/18 від 18.01.2019, в якій зазначено, що товари, які мають постачатися за відповідним договором поставки код класифікатора: ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина - не підлягають обов'язковій сертифікації УкрСЕПРО згідно наказу № 28 від 01.02.2005 Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики. Слід зазначити, що наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 втратив чинність на підставі наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018. Таким чином, з 01.01.2019 відпуск деревини лісогосподарськими підприємствами України, які пройшли сертифікацію FSC (Forest Stewardship Council – Лісова наглядова рада), здійснюється відповідно до європейських стандартів (EN) або міжнародних стандартів (ISO). Отже, моніторингом встановлено, що Замовником на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ», як таку що не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, моніторингом встановлено, що переможець торгів ФОП «ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ» на вимогу встановлену пунктом п’ятим розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону з порушенням термінів встановлених абзацом другим частини третьої статті 17 Закону. Таким чином, на порушення абзацу другого пункту другого частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП «ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ», у зв’язку з тим, що переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону., 08 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів дев’ятого та сімнадцятого в частині другій статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення пункту четвертого та абзацу другого пункту другого частини першої статті 30 Закону не відхилив пропозицію учасника ФОП «ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ». За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-03-15-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


15.03.2019 №16

Івано-Франківськ



Про призначення
перевірки закупівлі

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 18.03.2019 по 29.03.2019 перевірку закупівлі UA-2019-01-02-000459-а здійсненої Долинською центральною районною лікарнею.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Грабовецьку В.М.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Підстава: пункт 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631.


Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ

2019-03-15 14:55:01


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ" 1 302 298,00
UAH з ПДВ
1 302 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЛИШЕНКО НЕЛЯ ВІКТОРІВНА" 1 305 566,00
UAH з ПДВ
1 305 566,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2019 14:59
Налоговая.pdf
29 січня 2019 14:59
МВД.pdf
18 січня 2019 14:09
ЕЦП.pdf
18 січня 2019 14:06
Паспорт и ИНН.pdf
18 січня 2019 14:06
Document_USR_1004882382.rtf
18 січня 2019 14:06
ЦП.pdf
18 січня 2019 14:06
технічні вимоги.pdf
18 січня 2019 14:06
субпідрядник.pdf
18 січня 2019 14:06
Статья 17.pdf
18 січня 2019 14:06
серт.pdf
18 січня 2019 14:06
санкции.pdf
18 січня 2019 14:06
працівники.pdf
18 січня 2019 14:06
поставка.pdf
18 січня 2019 14:06
підпис.pdf
18 січня 2019 14:06
перс.данні.pdf
18 січня 2019 14:06
опис.pdf
18 січня 2019 14:06
мат.база.pdf
18 січня 2019 14:06
згода з договором.pdf
18 січня 2019 14:06
Договір.pdf
18 січня 2019 14:06
довкілля.pdf
18 січня 2019 14:06
беніфіціар.pdf
18 січня 2019 14:06
анал.договор.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 14:29
Паспорт и код.pdf
18 січня 2019 14:29
пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ"
#3096115038
Переможець 1 302 298,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 16:58

Документи

22 січня 2019 16:56
sign.p7s
21 січня 2019 11:24
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОСЬКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ"
#3096115038
1 302 298,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2019 16:56
sign.p7s
21 січня 2019 11:24
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 лютого 2019 13:53
договір дрова.pdf укладений
04 лютого 2019 13:51

Актуальні тендери

До пошуку