Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки (молоко свіже, молоко згущене, сметана 15 % жирності)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2018-12-17-000255-a a6e91d759f004fd988a38d56c7f7ca6e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Стрельчук Людмила Іванівна

+380373421296 02147300@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147300
Вебсайт: http://glibosvit.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 60400, Україна , Чернівецька обл., Глибока, вулиця Шевченка, 1
Контактна особа: Стрельчук Людмила Іванівна
+380373421296
02147300@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2018 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2019 10:00
Початок аукціону: 04 січня 2019 14:22
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13450 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13600 л
молоко свіже
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60400, Україна, Чернівецька область, смт.Глибока, вул.Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
2600 кг
молоко згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60400, Україна, Чернівецька область, смт.Глибока, вул.Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
3100 кг
сметана 15 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60400, Україна, Чернівецька область, смт.Глибока, вул.Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000026 ● 7e0585b029f642a39975d12fed73fe60
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
03.06.2019 № 29

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 03 червня 2019 року №29

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2018-12-17-000255-a від 17.12.2018 - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

у звязку з неможливістю усунути порушення договір №12 від 22.01.2019 року розірвано додатковою угодою №155 від 18.06.2019 року

2019-06-18 10:10:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-06-18 11:06:23

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛУПУЛЯК ІРИНА ІВАНІВНА" 449 250,00
UAH з ПДВ
449 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОРШЕВСЬКИЙ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" 449 846,00
UAH з ПДВ
449 846,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2019 10:51
Електронний підпис
02 січня 2019 10:50
сертифікати.rar
31 грудня 2018 11:45
паспорт_+_код.FR12.pdf
31 грудня 2018 11:45
Лист-Відгук.PDF
31 грудня 2018 11:45
інші документи.PDF
31 грудня 2018 11:45
довідки гарантії.PDF
31 грудня 2018 11:45
витяг.pdf
31 грудня 2018 11:45
виписка.pdf
31 грудня 2018 11:45
Анкета_учасника_торгiв.pdf
31 грудня 2018 11:45
1.Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

02 січня 2019 12:38
Реквізити.PDF
02 січня 2019 12:38
паспорт орш..pdf
02 січня 2019 12:38
Документи.PDF
02 січня 2019 12:38
Гарантія якості.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛУПУЛЯК ІРИНА ІВАНІВНА"

ФОП "ОРШЕВСЬКИЙ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛУПУЛЯК ІРИНА ІВАНІВНА"
#2967520588
Переможець 449 250,00
UAH з ПДВ
09 січня 2019 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2019 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛУПУЛЯК ІРИНА ІВАНІВНА"
#2967520588
449 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 10:02
Повідомпення.pdf укладений
18 червня 2019 09:57
Додаткова угода 155 від 18.06.2019 року.pdf укладений
18 червня 2019 09:57
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 16:21
Додаткова угода 121 від 10.05.2019.pdf зміни до договору
10 травня 2019 16:13
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 14:06
Договір 12.pdf укладений
22 січня 2019 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коливання цін на ринку
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 253 589,85
UAH
Причини розірвання договору: усунення порушення у сфері публічних закупівель при закупівлі молока свіжого, молока згущеного , сметани 15% жирності