Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Соломія Пилип +380965882727 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2018 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2018 13:59 |
Очікувана вартість: | 6 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2018 12:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2018 12:36 |
тендерна документація.docx | |
22 листопада 2018 12:26 |
Рішення про внесення змін.docx | |
22 листопада 2018 12:25 |
ТЗ Нова редакція.docx | |
16 листопада 2018 16:41 |
проект договору.docx |
22 листопада 2018 12:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 листопада 2018 12:36 |
тендерна документація.docx
|
||||||
22 листопада 2018 12:26 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
22 листопада 2018 12:25 |
ТЗ Нова редакція.docx
|
||||||
16 листопада 2018 16:41 |
проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-19-000034 ● 2e8ac3b2098043b08e4fe4532771a36d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2019 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-16-003484-a 16.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-27 12:05:05
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Амбулаторія групової практики, с. Бабина, вул. Шевченка, 10, Самбірський район, Львівська область - нове будівнитцво» (ID: UA-2018-11-16-003484-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, в тому числі: копію ліцензії учасника торгів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку №3.
На виконання зазначеного учасником торгів ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі тендерної надано ліцензію, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (наказ від 25.09.2018 № 56-Л, реєстраційний запис 2013055266).
Водночас, у вищезазначеній ліцензії відсутній такий вид робіт, як: код 2.02.06 «Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури: зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж» (Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256), хоча Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації передбачено придбання, влаштування та пусконалагоджувальні роботи пожежної та охоронної сигналізації.
2. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, в тому числі: копію чинних дозволів на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 3.
Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Держпраці (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та п. 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107).
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» відсутні дозволи, видані йому Державною службою України з питань праці або його територіальним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки.
3. Відповідно до п. 2 Додатку 2 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати документи: копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики, до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
Згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 26.11.2008 № 557, розряди мають бути присвоєні таким категоріям робітників зазначених у штатному розписі учасника торгів: електрозварник, муляр, штукатур.
На виконання вказаних вимог, ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» через електронну систему закупівель Prozorro завантажено копію штатного розпису (вводиться в дію з 23.10.2018) без зазначення розрядів: електрозварника, муляра, штукатура.
Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
4. Відповідно до п. 3.1 Додатку 2 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Тендерної документації, передбачено надання учасником торгів інформаційної довідки про виконання аналогічного (их) договору (ів) згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку.
Також, відповідно до п. 3.3 Додатку 2 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Тендерної документації, передбачено надання учасником оригіналу листа-відгука (ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше одного) оригінал листа-відгука (ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1 (не менше одного).
На виконання п. 3.1 ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів, в якій зазначена інформація щодо виконання ТзОВ «СІД» 7 договорів.
Водночас, на виконання п. 3.3 ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» надано скановані копії 2 листів-відгуків, завірені мокрою печаткою ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» та підписом директора ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» Тиколіз Т.М. з надписом «Копія вірна», що не відповідає вимогам п. 3.3 Додатку 2 Тендерної документації (учасник подає оригінали листів-відгуків).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації, відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-02 21:22:01
Щодо пояснень до процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-11-16-003484-a
1. Згідно з вимогами Додатку 3 «Технічне завдання» до ТД, замовником зазначено вимогу щодо влаштування системи пожежної сигналізації на об’єкті будівництва.
Згідно з розділом ІІІ тендерної документації, в складі тендерної пропозиції необхідно надати ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з виконанням робіт, якщо отримання ліцензії на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинну протягом 2018 року.
Звертаємо увагу на той факт, що відповідно до примітки переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.»
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», переглянуто критерії складності об'єктів будівництва, а саме даним законом встановлено нову модель типологізації об'єктів будівництва: I і II категорії складності скасовані, замість них об'єкти вважаються незначними (CC1); III і IV категорії стають об'єктами із середніми наслідками (CC2); об'єкти V категорії складності відносяться до об'єктів зі значними наслідками (CC3).
Виходячи з вищеописаного, враховуючи той факт, що учасником ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі ТП надано ліцензію на право здійснення господарської діяльності з переліком видів робіт із провадженням господарської діяльності із будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС2, СС3) відповідно до чинного законодавства їм не потрібно надавати окрему ліцензію на влаштування системи пожежної сигналізації на такі об’єкти будівництва, оскільки це вже враховано в самій ліцензії на право здійснення господарської діяльності (ліцензія із середніми і значними наслідками (СС2, СС3);
2. Відповідно до п. 10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна документація повинна складатися, в тому числі з: дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (далі - Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки «!» , якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинного протягом 2018 року. Оскільки Учасник надає у складі тендерної пропозиції чинну Декларацію на виконання робіт з підвищеної небезпеки «!», яка зареєстрована в журналі обліку суб’єктів господарювання територіального органу Держпраці № 52/18 від 23 березня 2018 року, то таким чином підтверджує усі вимоги тендерної документації. Тож хоч і технічним завданням у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та п. 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107), однак Замовником не було встановлено «!» вимоги щодо надання такого дозволу учасником у складі тендерної пропозиції на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Відтак, Учасником підтверджено вимоги тендерної документації у повному обсязі, а в діях Замовника відсутні будь-які порушення в цій частині вказаних зауважень.
3. Звертаємо Вашу увагу, що у законодавстві України штатний розпис згадується в
cт. 64 Господарського кодексу України, згідно якої підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис.
Відповідно до інформації, що приведена у листі Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 року № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис - це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді.
Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства.
Також слід зауважити, що питання, пов’язанi з облiком штатних працiвникiв, регулюються наказом Держкомстату вiд 28.09.2005 № 286, зареєстрованим у Мiнiстерствi юстицiї України 30.11.2005 за № 1442/11722 «Про затвердження Інструкцiї зi статистики кiлькостi працiвникiв», дiя якого поширюється на всiх юридичних осiб, їх фiлiї, представництва та iншi вiдокремленi пiдроздiли, а також на фiзичних осiб - пiдприємцiв, що використовують найману працю, з положень якого не вбачається необхідності у всiх юридичних осiб обов’язку щодо внесення розряду працівника.
Розроблення штатного розпису має здійснюватися на основі внутрішніх організаційно-нормативних документів (чинна структура і чисельність, положення з оплати праці) та з урахуванням вимог нормативно-правових актів, зокрема Класифікатора професій ДК 003-2010 (назви посад і професій мають відповідати назвам у Класифікаторі).
Тільки для бюджетних установ розроблено типова форма штатного розпису затверджена наказом Міністерства фінансів України № 57 вiд 28.01.2002 р.
Відповідно до п. 2, Примітки Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації та положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції.
Таким чином не подання документу з інформацією про присвоєння розрядів працівникам, не є порушенням умов тендерної документації так як не передбачено законодавством України;
4. Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляємо, що згідно з вимогами тендерної документації Замовником встановлено один з кваліфікаційних критеріїв ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, що підтверджується наданням (п.3.3.тнедерної документації) оригіналом листа-відгука (ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконується або виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. У складі тендерної пропозиції Учасник надає лист відгук з вих. № 1 від 27.11.2018 року, що підтверджує співпрацю, щодо аналогічних договорів підряду на які він наданий з ТОВ «С.ІД». Відтак, Учасник в повному обсязі підтверджує зазначені Замовником вимоги.
До того ж п.1.1.3 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачені вимоги, що сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”), або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Саме таким чином і завірений лист-відгук, що надається Учасником у складі пропозиції. Замовником прийнято рішення віднести надання такого листа-відгука до формальних помилок, перелік яких містяться у п.1.2 формальні (несуттєві) помилки, а саме: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Адже Замовник отримав інформацію, яку вимагав, а Учасник відповідно підтвердив її у повному обсязі, а тому це не може слугувати підставою для відхилення, адже усі вимоги, що передбачені тендерною документацією підтверджені та виконані в повному обсязі. Відтак, жодні порушення у діях Замовника відсутні.
До того ж подання документів для участі у тендерній закупівлі передбачено ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст. 12, яка зазначає, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Нормами вищевказаних законів не передбачена дефініція «скан-копія документа», а відтак відносити подані документи до оригіналу чи копії у Замовника немає повноважень. Тож це не може слугувати підставою для відхилення, адже усі вимоги, що передбачені тендерною документацією підтверджені та виконані в повному обсязі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ" |
6 386 939,00
UAH з ПДВ
|
6 386 939,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМ Комфорт" |
6 397 450,71
UAH з ПДВ
|
6 397 450,71
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ" #37162478 |
Переможець |
6 386 939,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2018 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 17:12
|
розірвання.pdf | укладений |
30 грудня 2019 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2019 17:18
|
дод.уг.3.pdf | зміни до договору |
22 липня 2019 17:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2019 12:12
|
дод.уг.2.pdf | зміни до договору |
08 липня 2019 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2019 16:54
|
дод.уг. 1 до дог. 35.pdf | зміни до договору |
20 березня 2019 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 17:03
|
договір.pdf | укладений |
27 грудня 2018 17:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 грудня 2018 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
3 480 174,00
UAH (в тому числі ПДВ 580 029,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За згодою сторін. Проведене коригування проектно-кошторисної документації |