Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням обєктів фізичної культури і спорту (I черга)
Очікувана вартість
20 284 657,20 UAH
UA-2018-10-25-002769-c 01d178a3b39e47b780d22a8a7e89e5b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2018 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2018 11:59
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 11:59
Початок аукціону: 12 грудня 2018 11:23
Очікувана вартість: 20 284 657,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням обєктів фізичної культури і спорту (I черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна річки Тетерів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2018  —  24 вересня 2019
ДК 021:2015: 45112720-8 — Благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Строк виконання робіт : 10%
менше 275 днів: 10%
від 275 до 365 днів:: 5%
більше 365 днів: 0%
Умови оплати (відстрочка оплати): 10%
більше 180 днів : 10%
від 90 днів до 180 днів :: 5%
менше 90 днів:: 0%
04 грудня 2018 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 11:29
Зміни до ТД.pdf
04 грудня 2018 11:29
Технічне завдання Капітальний ремонт Набережної. Додаток 6 (зі змінами).docx
27 листопада 2018 16:48
Технічне завдання Капітальний ремонт Набережної. Додаток 6 (зі змінами).docx
27 листопада 2018 16:48
Зміни.pdf
21 листопада 2018 09:30
ТН (Нова редакція).pdf
21 листопада 2018 09:30
ПЕРЕЛІК змін.docx
14 листопада 2018 12:05
ТД (Нова редакція).pdf
14 листопада 2018 12:05
ПЕРЕЛІК змін.docx
25 жовтня 2018 17:58
ТД.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_1.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_2.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_3.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_4.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_5.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток 6 Технічне завдання.docx
04 грудня 2018 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2018 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 11:29
Зміни до ТД.pdf
04 грудня 2018 11:29
Технічне завдання Капітальний ремонт Набережної. Додаток 6 (зі змінами).docx
27 листопада 2018 16:48
Технічне завдання Капітальний ремонт Набережної. Додаток 6 (зі змінами).docx
27 листопада 2018 16:48
Зміни.pdf
21 листопада 2018 09:30
ТН (Нова редакція).pdf
21 листопада 2018 09:30
ПЕРЕЛІК змін.docx
14 листопада 2018 12:05
ТД (Нова редакція).pdf
14 листопада 2018 12:05
ПЕРЕЛІК змін.docx
25 жовтня 2018 17:58
ТД.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_1.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_2.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_3.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_4.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_5.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток 6 Технічне завдання.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-01-000603 ● 2b81c171e4da4302a6555e1f99b7b55b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 березня 2019 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
28.02.2019
№ 11

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.02.2019 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
13. UA-2018-10-25-002769-c від 25.10.2018 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Лист УКБ ЖМР від 01.04.2019 № 157 Про розгляд висновку про результати моніторінгу закупівлі

2019-04-01 10:36:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-09-10-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


09.09.2020 № 62

Житомир


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 10 вересня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-10-25-002769-c та UA-2019-11-28-000441-b здійснених Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради
2. Проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу, доручити ДОВГАЛЮКУ Вячеславу Віталійовичу, начальнику відділу контролю у сфері закупівель та РИБАКУ Сергію Володимировичу, заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.




Начальник Людмила КОСТЮК

2020-09-10 12:53:32


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" 19 892 713,70
UAH з ПДВ
16 433 108,03
UAH з ПДВ
1.125 14 607 207.14 Документи
ТОВ УК "Комфорт-Буд" 18 495 252,00
UAH з ПДВ
18 220 251,99
UAH з ПДВ
1.25 14 576 201.59 Документи

Публічні документи

18 грудня 2018 16:39
Dovidka_18347595830910349763.pdf.p7s
18 грудня 2018 16:39
Dovidka_18347595830910349763.pdf
18 грудня 2018 16:39
34_0002.pdf
14 грудня 2018 18:10
128.imd
11 грудня 2018 11:02
Електронний підпис
11 грудня 2018 11:02
Електронний підпис
11 грудня 2018 10:59
128.imd
11 грудня 2018 10:58
Licence.zip
11 грудня 2018 10:58
IMG_0002.pdf
11 грудня 2018 10:58
Dovirenist_Rizhiy.zip
11 грудня 2018 10:58
Гарантия_7801.zip
11 грудня 2018 10:58
4664_181128122630_001.pdf

Публічні документи

10 грудня 2018 22:46
Електронний підпис
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.15.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.14.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.13.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.8.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.7.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.12.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.11.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.6.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.5.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.4.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.10.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.9.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.3.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.2.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.1.rar
10 грудня 2018 22:44
документи ч.7.rar
10 грудня 2018 22:44
документи ч.6.rar
10 грудня 2018 22:44
документи ч.5.rar
10 грудня 2018 22:44
документи ч.4.rar
10 грудня 2018 22:44
документи ч.3.rar
10 грудня 2018 22:44
документи ч.2.rar
10 грудня 2018 22:44
документи ч.1.rar
10 грудня 2018 22:44
договір оренди складу.pdf
10 грудня 2018 22:44
штатний розпис.pdf
10 грудня 2018 22:44
пропозиція.pdf
10 грудня 2018 22:44
матер.-техн. база.pdf
10 грудня 2018 22:44
лист-відгук.pdf
10 грудня 2018 22:44
копії фін.звітності.pdf
10 грудня 2018 22:44
інформ. довідки ст.17ЗУ.pdf
10 грудня 2018 22:44
банківські довідки.pdf
10 грудня 2018 22:44
6.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"

ТОВ УК "Комфорт-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Відхилено 18 220 251,99
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 14:50
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"
#20419787
Переможець 16 433 108,03
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 17:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

13 грудня 2018 14:50
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" #20419787

№ рішення у справі

60/21-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

13 грудня 2018 17:37
Електронний підпис
13 грудня 2018 17:36
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"
#20419787
16 433 108,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 17:37
Електронний підпис
13 грудня 2018 17:36
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 12:26
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 16:32
Додаткова угода № 12.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 09:58
Додаткова угода № 11.pdf зміни до договору
01 липня 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 12:47
Додаткова угода № 10.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 12:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:59
Додаткова угода № 9.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:59
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 15:42
дод. угода №8.pdf зміни до договору
19 червня 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 16:42
Дод.угода №7.pdf зміни до договору
31 січня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:52
Дод. угода № 6.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:51
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:55
Дод. угода № 5.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:45
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 11:49
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 11:48
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2019 15:53
дод угода 3.pdf зміни до договору
04 липня 2019 15:52
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2019 17:34
Дод.угода № 2.pdf зміни до договору
11 березня 2019 17:33
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 15:03
Дод.угода № 1.pdf зміни до договору
01 березня 2019 15:02
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 15:08
Договір № 107.pdf укладений
28 грудня 2018 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п. 3.1. та додатку № 3, п. 4.2.3 Договору
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п.4.2.3 Договору за домовленістю Сторін
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п.4.1.1, п. 4.2.3. та додатків №1, №2, №3 до договору
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі змінами умов фінансування прийняття в новій редакції п. 3.1, 4.1.1 та додаток № 3 до договору
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 5.1.1 та додатку № 2 до договору у зв'язку із продовженням строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п.3.1., п. 4.1.1., п. 4.2.3. та додатків №2 та №3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 3.1., п.5.1.1., п.10.1., додатків № 2 та № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 3.1. та додатка № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 3.1., п. 5.1.1., додатків № 2 та № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 5.1.1. та додатка № 2 договору
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 433 108,03
UAH (в тому числі ПДВ 2 738 851,33 UAH)