Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням обєктів фізичної культури і спорту (I черга)
Очікувана вартість
20 284 657,20 UAH
UA-2018-10-25-002769-c 01d178a3b39e47b780d22a8a7e89e5b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження замовника: 10014, Україна, Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа замовника: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2018 11:59
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 11:59
Початок аукціону: 12 грудня 2018 11:23
Очікувана вартість: 20 284 657,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням обєктів фізичної культури і спорту (I черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна річки Тетерів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2018  —  24 вересня 2019
ДК 021:2015: 45112720-8 — Благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Строк виконання робіт : 10%
менше 275 днів: 10%
від 275 до 365 днів:: 5%
більше 365 днів: 0%
Умови оплати (відстрочка оплати): 10%
більше 180 днів : 10%
від 90 днів до 180 днів :: 5%
менше 90 днів:: 0%

Тендерна документація

04 грудня 2018 11:31
Електронний цифровий підпис
04 грудня 2018 11:29
Зміни до ТД.pdf
04 грудня 2018 11:29
Технічне завдання Капітальний ремонт Набережної. Додаток 6 (зі змінами).docx
27 листопада 2018 16:48
Технічне завдання Капітальний ремонт Набережної. Додаток 6 (зі змінами).docx
27 листопада 2018 16:48
Зміни.pdf
21 листопада 2018 09:30
ТН (Нова редакція).pdf
21 листопада 2018 09:30
ПЕРЕЛІК змін.docx
14 листопада 2018 12:05
ТД (Нова редакція).pdf
14 листопада 2018 12:05
ПЕРЕЛІК змін.docx
25 жовтня 2018 17:58
ТД.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_1.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_2.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_3.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_4.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_5.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток 6 Технічне завдання.docx
04 грудня 2018 11:31
Електронний цифровий підпис
27 листопада 2018 16:49
Електронний цифровий підпис
21 листопада 2018 09:31
Електронний цифровий підпис
14 листопада 2018 12:06
Електронний цифровий підпис
25 жовтня 2018 18:00
Електронний цифровий підпис
04 грудня 2018 11:29
Зміни до ТД.pdf
04 грудня 2018 11:29
Технічне завдання Капітальний ремонт Набережної. Додаток 6 (зі змінами).docx
27 листопада 2018 16:48
Технічне завдання Капітальний ремонт Набережної. Додаток 6 (зі змінами).docx
27 листопада 2018 16:48
Зміни.pdf
21 листопада 2018 09:30
ТН (Нова редакція).pdf
21 листопада 2018 09:30
ПЕРЕЛІК змін.docx
14 листопада 2018 12:05
ТД (Нова редакція).pdf
14 листопада 2018 12:05
ПЕРЕЛІК змін.docx
25 жовтня 2018 17:58
ТД.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_1.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_2.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_3.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_4.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток_5.docx
25 жовтня 2018 17:58
Додаток 6 Технічне завдання.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-01-000603 ● 2b81c171e4da4302a6555e1f99b7b55b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-01 15:13:33
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
28.02.2019
№ 11

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.02.2019 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
13. UA-2018-10-25-002769-c від 25.10.2018 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Лист УКБ ЖМР від 01.04.2019 № 157 Про розгляд висновку про результати моніторінгу закупівлі

2019-04-01 10:36:49

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 25 березня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 11 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради, 36072499, Україна, м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням обєктів фізичної культури і спорту (I черга), 20284657.2UAH, 45112720-8, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 01d178a3b39e47b780d22a8a7e89e5b0, 2018-10-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 та 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд», тендерну пропозицію переможця процедури закупівель ДП «Фаворит ОПТ» акціонерне товариство закритого типу «Фаворит» (далі - ДП «Фаворит ОПТ»), протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 28.12.2018 № 107. За результатами аналізу питання дотримання Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради (далі - Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівель встановлено, що Замовником код предмета закупівель робіт (пункт 6 оголошення про проведення відкритих торгів) зазначено за показником сьомої цифри (ДК 021:2015: 45112720-8) основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі - ДК 021:2015), а не показниками другої – п'ятої цифри ДК 021:2015, що не відповідає вимогам розділу ІІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок МЕРТУ № 454). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено, що Замовником розпочато проведення процедури закупівель 25 жовтня 2018 року, при цьому річний план закупівель з інформацією щодо проведення відкритих торгів по закупівлі робіт по предмету «Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням об’єктів фізичної культури і спорту (I черга)», очікуваною вартістю 20 284 657,20 грн., Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб - портал) не оприлюднено, чим не дотримано вимоги статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922). Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено умову, що розмір прибутку у складі договірної ціни розраховується учасниками з урахування вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (зі зміною № 2). Разом з тим, пунктом 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, зокрема визначено, що при складані ціни тендерної пропозиції учасником, розмір прибутку, приймається з урахуванням усереднених показників наведених у Додатку Е, в залежності від класу наслідків (відповідальності). Таким чином, для визначення прибутку у складі ціни тендерної пропозиції з дотриманням вимог пункту 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, тендерна документація повинна містити інформацію про клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель. Однак, за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що тендерна документація Замовника не містить інформації щодо класу наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель, що не відповідає нормам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922. Крім того, аналізом встановлено, що тендерна документація не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ДП «Фаворит ОПТ» не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Так, відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки у формі таблиці, про наявність в учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, при цьому також встановлено умову, що у разі оренди машин та механізмів у складі пропозиції додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) з актами приймання передачі із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год орендованої техніки) на строк не менший дії виконання зобов’язань відповідно до поданої тендерної пропозиції та копії технічних паспортів на запропоновані механізми. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції переможця ДП «Фаворит ОПТ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору про закупівлю від 10.12.2018 року № 10/1 (далі – довідка №10/1), пункти 28-52 якої, зокрема, містять інформацію про наявність орендованих машин та механізмів, які орендуються у ТОВ «БУДТРАНС-С». Проте, в порушення вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, у складі пропозиції переможця ДП «Фаворит ОПТ» відсутні копія (ї) договору (ів) оренди машин та механізмів, які зазначені в пунктах 28-52 довідки №10/1 та копії технічних паспортів на запропоновані механізми, натомість у складі пропозиції надано копію договору про надання транспортних послуг від 03.12.2018 №0004, предметом якого є надання ТОВ «БУДТРАНС-С» ДП «Фаворит ОПТ» послуг транспортних засобів та/або спеціалізованої (будівельної) техніки чи устаткування відповідно до їх цільового призначення, а не передача машин і механізмів у користування на строк не менший дії виконання зобов’язань відповідно до поданої тендерної пропозиції, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Також, аналізом встановлено, що у довідці №10/1 переможцем ДП «Фаворит ОПТ», зокрема зазначено інформацію про наявність орендованих транспортних засобів, а саме; - фургона малотоннажного IVECO SI, АМ 0150 ВА, згідно договору оренди від 29.12.2017 року № 2018/2, укладеного учасником з ПАТ «Фаворит Компані» без зазначення орендної плати (згідно умов договору орендна плата встановлюється окремо в рахунках); - сідлового тягача VOLVO FN 12 - 42 T, АМ 8485, згідно договору оренди від 29.12.2017 року № 2018/1, укладеного учасником з ПАТ «Фаворит Компані» без зазначення орендної плати (згідно умов договору орендна плата встановлюється окремо в рахунках); - автомобіля RENAULT KANGOO, СВ 0152 ВС, згідно договору оренди від 03.04.2018 року, укладеного учасником з фізичною особою Свиридовим Є.П., з орендною платою 2 436,43 грн/міс; - автомобіля RENAULT TRAFIC, АМ 0299, згідно договору оренди від 03.04.2018 року, укладеного учасником з фізичною Ляшенком Ю.М, з орендною платою 3 730,00 грн/міс. Поряд з тим, у вищевказаних договорах - оренди відсутня інформація щодо вартості оренди маш-год. зазначених орендованих транспортних засобів, при цьому копій актів наданих послуг (рахунків) із зазначенням вартості маш-год. вищевказаних орендованих транспортних засобів у складі вказаної тендерної пропозиції також не надано, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Крім того, за результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій також встановлено, що тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ДП «Фаворит ОПТ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - у складі тендерної пропозиції переможця відсутній гарантійний лист щодо надання достовірної інформації в документах що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам встановленим в ст. 17 Закону № 922, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції переможця відсутня копія балансу/фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва за попередній рік (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), що не відповідає вимогам пункту 10 Додатку № 3 тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції переможця загальновиробничі витрати (далі – ЗВВ) у складі договірної ціни розраховані за усередненими показниками згідно Додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 та відповідно не відповідає вимогам 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає вимогам пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції переможця адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані за усередненими показниками згідно Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі показника їх обґрунтованої величини і структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, що не відповідає вимогам пункту 5.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 та відповідно не відповідає вимогам 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає вимогам пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем ДП «Фаворит ОПТ» і уклав з ним договір про закупівлю від 28.12.2018 року № 107., 22 березня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено, що в порушення вимог статті 4 Закону № 922, Замовником проведено закупівлю без оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель, в якому відображена інформація щодо проведення закупівлі відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету «Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням об’єктів фізичної культури і спорту (I черга)», очікуваною вартістю 20 284 657,20 гривень. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником код предмета закупівель робіт зазначено за показником сьомої цифри ДК 021:2015, а не показниками другої – п'ятої цифри ДК 021:2015, що не відповідає вимогам розділу ІІІ Порядку МЕРТУ № 454. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 21 червня 2018 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ДП «Фаворит ОПТ», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922 та не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  4. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  5. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ УК "Комфорт-Буд" 18 495 252,00
UAH з ПДВ
18 220 251,99
UAH з ПДВ
1.25 14 576 201.59 Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" 19 892 713,70
UAH з ПДВ
16 433 108,03
UAH з ПДВ
1.125 14 607 207.14 Документи

Публічні документи

10 грудня 2018 22:46
sign.p7s
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.15.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.14.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.13.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.8.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.7.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.12.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.11.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.6.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.5.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.4.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.10.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.9.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.3.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.2.rar
10 грудня 2018 22:44
кошторис ч.1.rar
10 грудня 2018 22:44
документи ч.7.rar
10 грудня 2018 22:44
документи ч.6.rar
10 грудня 2018 22:44
документи ч.5.rar
10 грудня 2018 22:44
документи ч.4.rar
10 грудня 2018 22:44
документи ч.3.rar
10 грудня 2018 22:44
документи ч.2.rar
10 грудня 2018 22:44
документи ч.1.rar
10 грудня 2018 22:44
договір оренди складу.pdf
10 грудня 2018 22:44
штатний розпис.pdf
10 грудня 2018 22:44
пропозиція.pdf
10 грудня 2018 22:44
матер.-техн. база.pdf
10 грудня 2018 22:44
лист-відгук.pdf
10 грудня 2018 22:44
копії фін.звітності.pdf
10 грудня 2018 22:44
інформ. довідки ст.17ЗУ.pdf
10 грудня 2018 22:44
банківські довідки.pdf
10 грудня 2018 22:44
6.imd

Публічні документи

18 грудня 2018 16:39
Dovidka_18347595830910349763.pdf.p7s
18 грудня 2018 16:39
Dovidka_18347595830910349763.pdf
18 грудня 2018 16:39
34_0002.pdf
14 грудня 2018 18:10
128.imd
11 грудня 2018 11:02
sign.p7s
11 грудня 2018 11:02
sign.p7s
11 грудня 2018 10:59
128.imd
11 грудня 2018 10:58
Licence.zip
11 грудня 2018 10:58
IMG_0002.pdf
11 грудня 2018 10:58
Dovirenist_Rizhiy.zip
11 грудня 2018 10:58
Гарантия_7801.zip
11 грудня 2018 10:58
4664_181128122630_001.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Відхилено 18 220 251,99
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 14:50
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"
#20419787
Переможець 16 433 108,03
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 17:37

Документи

13 грудня 2018 14:50
sign.p7s
13 грудня 2018 14:49
Протокол відхилення.pdf

Документи

13 грудня 2018 17:37
sign.p7s
13 грудня 2018 17:36
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"
#20419787
16 433 108,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 17:37
sign.p7s
13 грудня 2018 17:36
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 грудня 2018 15:08
Договір № 107.pdf укладений
28 грудня 2018 15:07
sign.p7s зміни до договору
11 березня 2019 17:34
Дод.угода № 2.pdf зміни до договору
11 березня 2019 17:33
sign.p7s зміни до договору
01 березня 2019 15:03
Дод.угода № 1.pdf зміни до договору
01 березня 2019 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викладення в новій редакції п. 3.1. та додатку № 3, п. 4.2.3 Договору
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викладення в новій редакції п.4.2.3 Договору за домовленістю Сторін
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку