Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Дані роботи являються початком та продовженням ряду розрізнених та вже розпочатих видів робіт за основним договором, які є невідокремними та технологічно пов’язаними.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконання робіт. А саме, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
–заміна попереднього виконавця робіт суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2018 11:43 |
Оскарження наміру укласти договір: | 20 жовтня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
09 жовтня 2018 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2018 11:34 |
Повідомлення про намір укласти договір.pdf | |
09 жовтня 2018 11:34 |
Додаток № 1 ТЗ стадіон Спартак (коригування).docx | |
09 жовтня 2018 11:34 |
Протокол визначення процедури закупівлі.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-04-000003 ● e39e45ff9e2d4b78adc13ced9c74ec29
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2019 10:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.10.2019
№ 56
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.10.2019 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2018-10-09-000689-c від 09.10.2018 –Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-05 14:53:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво спортивних об’єктів» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-09-000689-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону №922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 1. ст. 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Поряд з тим, відповідно ч. 3 ст. 16 Закону № 922 визначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, поясніть чи визначені Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) зайнятості кваліфікаційні критерії згідно зі статтею 16 Закону № 922 та перелік документів, що підтверджують відповідність Приватної ремонтно-будівельної фірми «Комунальник» встановленим кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника Приватна ремонтно-будівельна фірма «Комунальник», якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженям необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-08 16:55:40
Відповідь на звернення
Управління капітального будівництва надає документи, що підтверджують встановлення кваліфікаційних критеріїв відповідно ст. 16 та ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" учасника Приватна ремонтно-будівельна фірма «Комунальник», якому управління капітального будівництва повідомило про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівель по предмету закупівлі: "Реконструкція стадіону "Спартак" дитячо-юнацької спортивної школи з футболу "Полісся" в м. Житомирі" (ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-09-000689-с)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-05 14:55:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво спортивних об’єктів» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-09-000689-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону №922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону № 922, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Поряд з тим, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради зокрема зазначено, що наявність умов застосування процедури закупівлі, зокрема підтверджується: потребою у проведенні ряду додаткових робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією об'єкту будівництва, пов’язаністю додаткових робіт з договором будівельного підряду.
Отже, поясніть, виникнення додаткових робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією об'єкту будівництва, з наданням документального підтвердження наявності умов застосування процедури закупівлі, а саме: проектно-кошторисної документації, з урахуванням внесених змін до обсягу робіт, розрахунку вартості додаткових робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією об'єкту будівництва, експертного заключення експерта з технічного обстеження будівель і усіх протоколів засідань тендерного комітету (Уповноваженої особи), що стосуються вказаної процедури закупівель, експертного (их) висновку (ів) щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації, тощо.
Пояснення з документальним підтвердженям необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-08 17:30:44
Відповідь на звернення
В ході виконання робіт по об'єкту: "Реконструкція стадіону "Спартак" дитячо-юнацької спортивної школи з футболу "Полісся" в м. Житомирі" виникли додаткові роботи та проведено зміну проектних рішень. Додаткові та нові роботи невідривно пов’язані з роботами, які вже виконано ПРБФ «Комунальник». Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконання робіт. Зміною проектних рішень передбачено демонтаж та нове будівництво трибун; сучасні конструкції та покриття трибун; нове сучасне освітлення стадіону; благоустрій; реконструкція адміністративної будівлі з новим дизайном, вдосконалення водовідведення тощо. Проектно-кошторисна документація була відкоригована та пройшла експертну оцінку.
Управління капітального будівництва надає документальне підствердження - Експертну оцінку від 15.08.2018 №15593, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-11 14:40:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво спортивних об’єктів» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-09-000689-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону №922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Додатком №1 передбачено технічні завдання на роботи по об’єкту: Реконструкція стадіону "Спартак" дитячо-юнацької спортивної школи з футболу "Полісся" в м. Житомирі (коригування). Поряд з цим протоколом визначення процедури закупiвлi робiт по вищевказаному об'єкту відсутні вимоги щодо надання ПРБФ «Комунальник» технічних завдань.
Поряд з тим, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додат¬кових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Отже, поясніть чи перевірялись Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради (далі-Замовник) відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції переможця за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ПРБФ «Комунальника», яка подана Замовнику, за статтями витрат (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими, за статтями витрат договірної ціни з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт), які розроблені у порядку та за формами відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-14 17:37:59
Відповідь на звернення
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Реконструкція стадіону «Спартак» дитячо-юнацької спортивної школи з футболу «Полісся» в м. Житомирі» (коригування) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozoro за номером ID: UA-2018-10-09-000689-с) надає пояснення.
09.10.2018 Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради було проведено переговорну процедуру відповідно до п. 5 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі експертного висновку Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція» від 05 жовтня 2018 року № 124/1 з попереднім виконавцем робіт Приватно-ремонтною будівельною фірмою «Комунальник» (далі – ПРБФ «Комунальник»). Під час проведення переговорів управлінням капітального будівництва, як замовником, було перевірено відповідність пропозиції учасника ПРБФ «Комунальник» технічним, якісним, кількісним характеристикам відповідно до Додатку № 1 «Технічне завдання на роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону «Спартак» дитячо-юнацької спортивної школи з футболу «Полісся» в м. Житомирі» (коригування) з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
За результатами проведених переговорів було підписано Договір підряду від 01.11.2018 року № 75. ПРБФ «Комунальник» було надано договірну ціну, яка є невід’ємним додатком № 1 до договору. Крім того, до договірної ціни ПРБФ «Комунальник» було надано усі розрахунки, які є її складовими за статтями витрат договірної ціни з пояснювальною запискою, об’єктними кошторисами, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до локальних кошторисів, розрахунками загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, які складені у порядку та за формами відповідно вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Управління капітального будівництва надає документальне підтвердження (скановані файли) усіх розрахунків до договірної ціни через електронну систему закупівель.
- 2-1-8.pdf
- 2-1-9.pdf
- 2-1-10.pdf
- 2-1-11.pdf
- 2-1-12.pdf
- 2-2.pdf
- 2-2-1.pdf
- 2-2-2.pdf
- 2-2-3.pdf
- 2-2-4.pdf
- 4-1.pdf
- 4-1-1.pdf
- 4-1-2.pdf
- 4-1-3.pdf
- 4-2.pdf
- 4-2-2.pdf
- 4-3.pdf
- 4-3-2.pdf
- 6-1.pdf
- 6-2.pdf
- 6-3.pdf
- 7-1.pdf
- 7-1-2.pdf
- 7-1-3.pdf
- 7-1-4.pdf
- 7-2.pdf
- 2-1.pdf
- 2-1-1.pdf
- 2-1-3.pdf
- 2-1-5.pdf
- 2-1-6.pdf
- 2-1-7.pdf
- Електронний підпис
- 4-1-3.pdf
- Електронний підпис
- Лист № 264-2.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-11 14:41:34
Запит про надання пояснень
проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво спортивних об’єктів» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-09-000689-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону №922), повторно, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону № 922, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Отже, поясніть та обґрунтуйте наявність підстав застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, з наданням вищевказаних копій підтверджуючих документів.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-14 17:41:26
Відповідь на звернення
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Реконструкція стадіону «Спартак» дитячо-юнацької спортивної школи з футболу «Полісся» в м. Житомирі» (коригування) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozoro за номером ID: UA-2018-10-09-000689-с) надає пояснення.
09.10.2018 Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради було проведено переговорну процедуру відповідно до п. 5 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі експертного висновку Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція» від 05 жовтня 2018 року № 124/1 з попереднім виконавцем робіт Приватно-ремонтною будівельною фірмою «Комунальник» (далі – ПРБФ «Комунальник»).
Управління капітального будівництва надає документальне підтвердження (скановані файли) експертний висновок Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція» від 05 жовтня 2018 року № 124/1.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2019 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Переможець |
21 530 452,48
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2020 15:46
|
Дод. угода №13.pdf | зміни до договору |
22 травня 2020 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 17:59
|
Дод. угода № 12.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 17:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2019 10:44
|
Дод.угода № 11.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2019 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2019 17:10
|
Додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2019 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2019 12:32
|
дод.угода 9.pdf | зміни до договору |
02 липня 2019 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2019 11:25
|
Дод.угода № 8.pdf | зміни до договору |
21 червня 2019 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2019 12:08
|
Дод.угода № 7.pdf | зміни до договору |
28 травня 2019 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2019 09:55
|
Дод.угода № 6.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2019 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2019 17:43
|
Дод.угода № 5.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2019 17:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2019 17:35
|
До.угода № 4.pdf | зміни до договору |
09 січня 2019 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 15:35
|
Дод. угода № 3.jpg | зміни до договору |
27 грудня 2018 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2018 09:32
|
Дод.угода № 2 від 19.12.2018.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2018 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2018 16:26
|
Дод. угода № 1.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2018 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2018 14:11
|
Договір №75.pdf | укладений |
01 листопада 2018 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття нової редакції додатку № 2 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із виділенням фінансування викладення п.4.1.1, 4.2.3 та додатку № 3 до договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з віділенням фінансування викладення в новій редакції п.4.1.1. та додатку № 3 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п.5.1.1 та додатку № 2 у зв'язку з продовженням строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття у новій редакції додатку № 1 (договірна ціна) до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 4.1.1 та додаток № 3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції додатку №1 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 4.1.1. та додатку № 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною умов фінансування прийняти в новій редакції п. 4.1.1, 10.1 та додаток № 3 |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 4.1.1. та додатків №2 та №3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |