Будівництво системи водопостачання та каналізації по вул.Підгородська, Поневача Юлія, Павлюка Олександра, Загоскіна у м.Мукачево
Очікувана вартість
11 928 616,00 UAH
UA-2018-09-05-002251-a 91c812a3d53141568d5a49f39f05b358
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління міського господарства виконавчого комітету Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03344510
Місцезнаходження замовника: 89600, Україна, Закарпатська обл., м. Мукачеве, пл. Духновича,2
Контактна особа замовника: Валентина Мищук
+380313121466
u.mg@mukachevo-rada.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 24 вересня 2018 11:49
Очікувана вартість: 11 928 616,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59 643,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 643,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Бюджетні призначення на 2018 рік складають 5880000,00 грн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Будівництво системи водопостачання та каналізації по вул.Підгородська, Поневача Юлія, Павлюка Олександра, Загоскіна у м.Мукачево
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Підгородська, Поневача Юлія, Павлюка Олександра, Загоскіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 вересня 2018 17:44
Електронний цифровий підпис
05 вересня 2018 17:42
тендер Паланок.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-28-000010 ● 8d82d58abef24e27bd3e56515e726897
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-12-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-12-28 15:33:53
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Львів
28.12.2018 № 301

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-4, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.


Начальник Р.КРОЛЯК



Додаток 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 28.12.2018 №301

Перелік
процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1. UA-2018-09-05-002251-a 05.09.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
2. UA-2018-08-17-002249-c 17.08.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3. UA-2018-07-12-001447-b 12.07.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
4. UA-2018-10-23-000430-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-08 13:01:31

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Будівництво системи водопостачання та каналізації по вул.Підгородська, Поневача Юлія, Павлюка Олександра, Загоскіна у м.Мукачево» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-05-002251-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачена зазначена закупівля.
2. На яких підставах Управлінням міського господарства виконавчого комітету Мукачівської міської ради (далі – Замовник) обрано код предмета закупівлі за показником шостої цифри основного національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник)?
3. На яких підставах тендерний комітет Замовника прийшов до висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «РЕГЛЕС – С.І.С.» відповідає умовам тендерної документації та прийняв рішення про намір укласти договір (протокол засідання № 63 від 25.09.2018 року)?
При цьому у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не подано копії аналогічних договорів про виконання аналогічних робіт, копії листів – відгуків від контрагентів із зазначенням якості виконання робіт (п.3.2 додатку 2 тендерної документації), крім того учасником у складі тендерної пропозиції подано банківську гарантію без накладення ЕЦП банка - гаранта, яка не відповідає вимогам тендерної документації пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та не подано документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ.
4. На яких підставах до договору № 8-Р від 11.10.2018 року, який оприлюднений в електронній системі закупівель Замовником не завантажено додатки до договору, які є невід’ємною частиною даного договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-10 10:50:05

Приняття рішення про початок мониторингу

Відповідь буде надано 14 січня, як зазаначено у запиті

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-01-11 17:02:20

пояснення

Тендерний комітет управління міського господарства виконавчого комітету Мукачівської міської ради повідомляє:
У вересні місяці 2018 року було заплановано закупівлю робіт по об’єкту будівництва «Будівництво системи водопостачання та каналізації по вул.Підгородська, Юлія Поневача, павлюка Олександра, Загоскіна у м.Мукачево», ідентифікатор закупівлі UA-P-2018-02-27-006162-c.
На вимогу тендерного комітету ТОВ «Реглес-С.І.С.» додатково надало документи, а саме:
- Банківську гарантію, банківську ліцензію, довіреність на уповноваженого вчиняти дії;
- Листи відгуки та копію договорів;
В договору № 8-Р від 11.10.2018 року зазначено, що до договору додається:
Додаток – Договірна ціна на виконання будівельних робіт;
Додаток – Календарний графік виконання будівельних робіт;
Додаток – Протокол узгодження договірної ціни будівельних робіт
Додаток – Зведений кошторис витрат з будівельних робіт
- Локальний кошторис;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Розрахунок загальновиробничих витрат, але не зазначено, що вони є невід’ємеою частиною.



Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕГЛЕС-С.І.С." 11 629 799,82
UAH з ПДВ
11 569 799,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВР ТЕХНОЛОГІЯ" 11 713 848,06
UAH з ПДВ
11 585 751,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2018 16:37
sign.p7s
28 вересня 2018 16:35
jpg2pdf.pdf
28 вересня 2018 13:40
sign.p7s
28 вересня 2018 13:38
ПодМвд.pdf
25 вересня 2018 09:27
001-converted.pdf
20 вересня 2018 13:53
sign.p7s
20 вересня 2018 13:44
Файл №3 тех.вимоги ДЦ.pdf
19 вересня 2018 22:31
Файл№5Проект Договору.pdf
19 вересня 2018 22:31
Файл №4 ліцензія.pdf
19 вересня 2018 22:31
Файл №4 інші документи.pdf
19 вересня 2018 22:31
Файл №3 тех вимоги 2-1-2.pdf
19 вересня 2018 22:31
Файл №3 тех.вимоги 2-1-1.pdf
19 вересня 2018 22:31
Файл №3тех.вимоги 1-1-1.pdf
19 вересня 2018 22:31
Файл №3 тех вимоги ДЦ.pdf
19 вересня 2018 22:31
Файл №3 тех вимоги.pdf

Публічні документи

22 вересня 2018 19:34
цп+кошторис.zip
22 вересня 2018 19:34
Тех завдання +договір.pdf
22 вересня 2018 19:34
АГАЛОГ ДОГ.rar
22 вересня 2018 19:34
Документи СВР.rar
22 вересня 2018 19:34
ДОВІДКИ.rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕГЛЕС-С.І.С."
#35705749
Переможець 11 569 799,20
UAH з ПДВ
25 вересня 2018 14:16

Документи

25 вересня 2018 14:16
sign.p7s
25 вересня 2018 14:14
протокол № 63.PDF
24 вересня 2018 12:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25.09.2018 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕГЛЕС-С.І.С."
#35705749
11 569 799,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2018 14:16
sign.p7s
25 вересня 2018 14:14
протокол № 63.PDF
24 вересня 2018 12:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 жовтня 2018 16:00
договірна ціна.PDF укладений
11 жовтня 2018 15:45
договір Паланок.PDF укладений
11 жовтня 2018 15:45
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 13:06
ду водопостач. паланок.PDF зміни до договору
28 грудня 2018 13:06
sign.p7s зміни до договору
19 жовтня 2018 15:03
Договір.PDF зміни до договору
19 жовтня 2018 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 8-Р
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: роботи будуть проводитися 2018-2019 рік
Номер договору про закупівлю: 8-Р
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку