Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на доопрацьоване програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)
Очікувана вартість
3 098 802,66 UAH
UA-2018-08-29-001327-c ● 23aff4b30d1c4b178b9926f7e6e46580
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Інформаційні судові системи" |
Код ЄДРПОУ: | 34614292 |
Місцезнаходження: | 03045, Україна , м.Київ обл., М.КИЇВ, вул, Плещеєва, 10 |
Контактна особа: |
Зозуля Вячеслав 0442073556 inbox@ics.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2018 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2018 13:08 |
Очікувана вартість: | 3 098 802,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 494,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на доопрацьоване програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на доопрацьоване програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03045, Україна, м.Київ, М.КИЇВ, вул. Плещеєва, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2018 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2018 14:26 |
Додаток 1 Технічні та якісні характеристики- зі змінами.docx | |
04 жовтня 2018 14:26 |
Додаток 1 Технічні та якісні характеристики- з переліком змін.docx | |
05 вересня 2018 17:26 |
Додаток 1 Технічні та якісні характеристики- зі змінами.docx | |
05 вересня 2018 17:26 |
Додаток 1 Технічні та якісні характеристики- з переліком змін.docx | |
29 серпня 2018 18:14 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
29 серпня 2018 18:14 |
Додаток 4 Вимоги до БГ.docx | |
29 серпня 2018 18:14 |
Додаток 3 Інформація про учасника.docx | |
29 серпня 2018 18:14 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx | |
29 серпня 2018 18:14 |
Додаток 1 Технічні та якісні характеристики.docx | |
29 серпня 2018 18:14 |
Тендерна документація.doc |
04 жовтня 2018 14:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 жовтня 2018 14:26 |
Додаток 1 Технічні та якісні характеристики- зі змінами.docx
|
||||||
04 жовтня 2018 14:26 |
Додаток 1 Технічні та якісні характеристики- з переліком змін.docx
|
||||||
05 вересня 2018 17:26 |
Додаток 1 Технічні та якісні характеристики- зі змінами.docx
|
||||||
05 вересня 2018 17:26 |
Додаток 1 Технічні та якісні характеристики- з переліком змін.docx
|
||||||
29 серпня 2018 18:14 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
||||||
29 серпня 2018 18:14 |
Додаток 4 Вимоги до БГ.docx
|
||||||
29 серпня 2018 18:14 |
Додаток 3 Інформація про учасника.docx
|
||||||
29 серпня 2018 18:14 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
29 серпня 2018 18:14 |
Додаток 1 Технічні та якісні характеристики.docx
|
||||||
29 серпня 2018 18:14 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо умов документації
Дата подання: 31 серпня 2018 18:29
Дата відповіді: 05 вересня 2018 17:19
Питання щодо пункту 4.2.7 Додатку №3 тендерної документації:
- Чому саме бібліотеку React.js обрано замовником?
Питання щодо пункту 4.2.17 Додатку №3 тендерної документації:
- Наведіть конкретні показники що характеризують терміном «реальний час» в контексті предмета закупівлі
Питання щодо пункту 4.2.26 Додатку №3 тендерної документації:
- Що саме мається на увазі під терміном «сайт» якщо в розділі «ТЕМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ» це поняття не вказано?
Питання щодо пункту 4.2.32 Додатку №3 тендерної документації:
Умова тендерної документації:
- помилки відправки або дизайну форми (наприклад, користувач натискає на кнопку "відправити" помилково або, очікуючи, що зможе повернутися до заповнення форми, тоді як натискання на кнопку транслює його на наступний етап або в наступне вікно)
Питання:
Що конкретно робити у цій ситуації виконувати функцію «відправити» або ні?
Питання щодо пункту 4.2.33 Додатку №3 тендерної документації:
Що мається на увазі під теміном веб-порталу -"Онлайн-допомога"? Це вже існуючий портал? Кому належить?
Питання щодо пункту 4.2.44 Додатку №3 тендерної документації:
Що мається на увазі під технологічним процесом «створення резервних копій інформації веб-сторінки»?
Питання щодо пункту 4.4.1 Додатку №3 тендерної документації:
Які саме данні є необхідними? У чому різниця між даними і інформацією в контексті предмета закупівлі?
Питання щодо пункту 4.4.2 Додатку №3 тендерної документації:
Які саме данні є повинен містити кожен тип звіту «щоденний / щотижневий / щомісячний»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.React-JavaScript-біблюз відкритим вих.кодом для розробки корист.інтерфейсів, мета якої забезпечити високу швидкість, простоту, і масштабованість. Бібліотеку React.js обрано для наскрізної сумісності розробл.інтерфейсів в рамках ЄСІТС. В разі, якщо Учасником пропонується корист.інтерфейс як складова, він повинен відповідати вимогам Р.4.2. Заг.вимог до ПЗ, зокрема має бути розроблений на основі бібліотек React.js або еквів. 2. Реальний масштаб часу–харак.швидкості обчислюв.процесу, що протікає в темпі, що забезпечує обслуговування деякого зовнішнього процесу, на відміну від прискорення або із затримкою. Тобто, стосовно предм.закупівлі вимагається введення-виведення даних, прийом керуючих команд і відображення результатів їх виконання в інтерактивному режимі без технологічної затримки. 3.Сайт (Веб-сайт)–Сукупн.взаємопов’язаних стат. і динам. стор. (які за допом.програм.коду обробляють і візуалізують інформацію з бази даних), що містять текстові дані, малюнки, відео та іншу цифр.інформ., об'єднана під однією адресою (домен.ім'ям або IP-адресою) в мережі Інтернет. 4. Відповідно до вимоги 4.2.32 Дод.3 ТД до ПЗ, необхідно проконтролювати та висвітлити типові помилки корист.при заповненні шаблонів (стос.модулів ПЗ, в яких реалізується функціонал заповн.користувачами шаблонів). Одним із прикладів типов.помилки користувачів, але не обмежуючись ним, визначено помилкове або ненавмисне натискання на кнопку «відправити». 5. Відпов.до призначення і мети створення підсистеми управління Єдиним контакт-центром ЄСІТС, засобами підсистеми забезпечується в т.ч. консульт.підтримка фіз.осіб (надання інформ.про діяльність судів, користування процес.інструментами електронного правосуддя, тощо), дистанційна техн.підтримка користувачів АСДС (щодо функціон.електронних служб та застосувань, забезпечення службової взаємодії користувачів за допомогою АСДС та інших підсистем тощо). Вимога необхідності організації техн.та інформ.підтримки користувачів підсистеми за допомогою веб-порталу – «Онлайн-допомога» визначена в Р. Заг.вимог до ПЗ для наскрізної сумісності розроблюваних підсистем в рамках ЄСІТС. Під терміном веб-портал «Онлайн-допомога» слід розуміти стор. в інтерфейсі користувача ЄСІТС (віртуальний веб-портал «Онлайн-допомога») посиланням із якої має бути організована тех.та інформ. підтримка користувачів. 6. Вимоги Р.4.2. Заг.вимоги до ПЗ розроблені відпов. до Нормат.док. в системи тех. захисту інформації, зокрема НД ТЗІ 2.5-010-03 «Вимоги до захисту інформації WEB-сторінки від несанкц.доступу», затверджених наказом ДСТЗІ СБУ від 02.04.2003 № 33 (із змінами). Цим норм.док. серед вимог Р.6 «Характеристика типов.умов функц. та вимоги до захисту інформації WEB-сторінки» визначається: «6.1.2.6 Технологічними процесами повинна бути реалізована можливість створ.резер.копій інформації WEB-сторінки та процедури їх відновлення з використанням резервних копій». З урахуванням передбаченого Замовником створення підсистеми КСЗІ відпов.до плану використ.бюдж.коштів, Замовник вимагає від учасників відповідності запропонованого предмету закупівлі вказаній вимозі. 7. Серед вимог Р.4 дод.3 ТД визначені в 4.4. вимоги до функціоналу «Форм.звітності». Для відповідності вимогам Замовника стосовно вказаної функц. запропонований учасниками предмет закупівлі повинен забезпечити форм.звітів перелічених в п.п. 4.3.8., 4.3.16, 4.8.6, 4.8.7, 4.8.8. Р.4 дод.3 ТД з відповідними переліченим в тих самих пунктах необхідними даними та інформацією. 8.Серед вимог Р.4 дод.3 ТД визначені в 4.4. вимоги до функціоналу «Форм.звітн.». Для відпов.вимогам замовника стосовно вказаної функц.запропонований учасниками предмет закупівлі повинен забезпечити форм.звітів перелічених в п.п. 4.3.8., 4.3.16., 4.8.6., 4.8.7., 4.8.8. Р.4 Дод.3 в т.ч.підготовку перелічених в тих самих пунктах щоденних/щотижневих/щомісячних звітів в розрізі тематик, черг, регіонів, якості роботи та їх автом.відправку відпов.особам на корпоративну ел.пошту у вигляді вкладених файлів.
щодо умов документації
Дата подання: 31 серпня 2018 18:31
Дата відповіді: 05 вересня 2018 16:59
Питання щодо пункту 4.6.3 Додатку №3 тендерної документації:
Що конкретно має містити інформаційної бази для ефективного функціонування різних ІТ-процесів? Як широко розмаїття «різних ІТ-процесів»? Що є критеріями актуальності інформаційної бази?
Питання щодо пункту 4.6.5 Додатку №3 тендерної документації:
Як саме безпосередньо предмет закупівлі повинен підтримувати штатний режим функціонування електронних інформаційних засобів ЄСІТС та забезпечувати якнайшвидше відновлення працездатності системи у разі збою?
Питання щодо пункту 4.6.25 Додатку №3 тендерної документації:
В яких одиницях вимірюється гнучкість комплексу звітності та статистики?
Питання щодо пункту 4.7.2 Додатку №3 тендерної документації:
- Скільки одночасних сесій централізованого запису повинен забезпечувати предмет закупівлі?
Питання щодо пункту 4.7.3 Додатку №3 тендерної документації:
- Як повинно забезпечуватись редагування даних (журналів) у випадку унеможливлення внесення будь-яких змін до збережених даних?
Питання щодо пункту 4.7.4 Додатку №3 тендерної документації:
Саме які події повинна реєструвати система?
Питання щодо пункту 4.7.5 Додатку №3 тендерної документації:
- Що таке ПКС, термін відсутній в розділі «ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ»,
Питання в цілому до умов тендерної документації:
- Просимо надати терміни всіх скорочень, які є в наявності в тендерній документації та відсутні в розділі ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ»!
Питання щодо пункту 4.7.6 Додатку №3 тендерної документації:
- Яка саме трансляція потрібна, відео чи аудіо?
Питання щодо пункту 4.7.14 Додатку №3 тендерної документації:
Це не можлива умова!! На усіх засіданнях повинна здійснюватися аудіо фіксація відповідно до чинного законодавства України!! Просимо внести зміни до даного пункту тендерної документації.
Питання щодо пункту 4.7.22 Додатку №3 тендерної документації:
- Де саме відображення? Де знаходиться зображення?
Питання щодо пункту 4.7.22 Додатку №3 тендерної документації:
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Для ефективного функціонування різних ІТ-процесів інформаційна база має включати в себе всю інформацію про IT об’єкти та пов’язані із ними події, на підставі якої в рамках підсистеми, що є предметом закупівлі забезпечується виконання вимог 4.6.6., 4.6.8., 4.6.12., 4.6.13., 4.6.20. та інших р.4 Дод.3 ТД. У вимозі 4.6.3. р.4 Дод.3 згадані всі ІТ-процеси в тому числі різні, що управляють діяльністю адміністратора із надання ІТ-послуг, що в свою чергу забезпечують функціонування ЄСІТС для підвищення якості та ефективності обслуговування користувачів ІТ-послуг, мінімізації негативних наслідків простоїв ІТ-систем завдяки скороченню часу відновлення ІТ-систем після збоїв в ІТ-інфраструктурі. Єдиним критерієм актуальності інформаційної бази, згаданої у вимозі 4.6.3. р.4 Дод.3 ТД, є відповідність в кожен момент часу інформації в ній об’єктивному статусу IT об’єктів разом із усіма параметрами на засадах існування внутрішньосистемних механізмів усунення відхилень їх описів в базі. 2. Запровадженням автоматизації та формалізації процесів управління діяльністю адміністратора із надання ІТ-послуг, що забезпечують функціонування ЄСІТС для підвищення якості та ефективності обслуговування користувачів ІТ-послуг, мінімізації негативних наслідків простоїв ІТ-систем завдяки скороченню часу відновлення ІТ-систем після збоїв в ІТ-інфраструктурі підсистема, що є предметом закупівлі, повинна підтримувати забезпечення штатного режиму функціонування електронних інформаційних засобів ЄСІТС, забезпечення якнайшвидшого відновлення працездатності системи у разі збою і мінімізацію негативного впливу на регламент електронного судочинства відповідно до вимог 4.6.5. Р.4 Дод.3 ТД. 3. Гнучкість, настроюваність комплексу звітності та статистики в складі підсистеми, що є предметом закупівлі, визначається такою, що відповідає вимогам 4.6.25. Р.4 Дод.3 ТД в разі, якщо внутрішньосистемними засобами забезпечується виконання вимог до побудови звітів 4.8.6, 4.8.7, 4.8.8. Р.4 Дод.3 ТД із обовязковим урахуванням необхідності формування інформації для прийняття управлінських рішень згідно п.4.6.2. Р.4 Дод.3 ТД. 4. Вимогами до функціоналу 4.7. Фіксування судового процесу не встановлюється обмежень на забезпечення вимоги 4.7.2. Р.4 Дод.3 ТД, ані кількісних, ані параметричних. Тобто, запропонована учасником підсистема, повинна в повному обсязі забезпечити аудіо- та відеофіксацію судових засідань, засідань ВКК України, ВРП, її органів, їх транслювання в мережі Інтернет у порядку, визначеному законом. 5. Редагування даних (журналів) після збережених даних є порушенням вимоги 4.7.3. Р.4 Дод.3 ТД. Внутрішньосистемними засобами запропонованої учасником підсистеми, має бути забезпечено унеможливлення внесення будь-яких змін до збережених даних. 6.ПКС - ПК секретаря судового засідання. 7.Запропонована учасником підсистема, повинна в повному обсязі забезпечити проведення судових засідань в режимі відеоконференцій (відео-чатів) та їх трансляцій в мережі Інтернет відповідно до вимог Закону в рамках створення в ЄСІТС додаткових функціональних можливостей, передбачених змінами і доповненнями, внесеними до Положення про автоматизовану систему документообігу суду від 26 листопада 2010 року N 30 рішеннями Ради суддів України в 2018 році. 8. Відповідно до положень Статті 22 Закону, ТД містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Вимогами до функціоналу п.4.7. «Фіксування судового процесу» встановлені серед інших, шо стосуються регламенту роботи робочого місця секретаря судового засідання вимоги п. 4.7.14. Невідповідність запропонованої учасником підсистеми, вимогам п.4.7.14. призводить до відхилення ТП учасника згідно до положень п.4 ч.1 Ст.30 Закону. 9.Вимога п.4.7.22. Р.4 Дод.3 ТД має відношення до робочого місця секретаря судового засідання, в блоці вимог якого вона розташована.
щодо умов тендерної документації
Дата подання: 03 вересня 2018 13:40
Дата відповіді: 05 вересня 2018 16:44
Просимо уточнити, як при оцінці пропозицій буде враховано вартість апаратного забезпечення (серверного ландшафту) згідно п. 1.1.4. " Учасник торгів повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції інформаційну довідку щодо характеристик серверного ландшафту (сервер баз даних, сервер застосувань, сховище даних, тощо), який забезпечуватиме штатну роботу наведеної вище кількості користувачів. До таких характеристик відносяться:
- обсяг оперативної пам’яті;
- кількість процесорів та кількість ядер;
- обсяг дискової пам’яті;
- можуть надаватися інші характеристики."
необхідного для функціювання ПЗ (предмету закупівлі)?
Наприклад: вартість серверного ландшафту 1-го Учасника складає 1 000 000,00 грн.; 2-го Учасника складає 10 000 000,00 грн.; а 3-го Учасника складає 100 000 000,00 грн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає від Учасників надання в складі їх тендерних інформаційної довідки щодо характеристик серверного ландшафту (сервер баз даних, сервер застосувань, сховище даних тощо), який забезпечуватиме штатну роботу наведеної в тендерній документації кількості користувачів, яка необхідна Замовнику для проектування власної серверної інфраструктури та не є критерієм оцінки і не буде враховуватись при розгляді та оцінці тендерних пропозицій Учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-29-001327-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 30 серпня 2018 18:14
Вимога на умови тендерної документації
Пунктом 6.1. Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)» передбачено:
«6.1. Сторони домовилися, що всі майнові права інтелектуальної власності на доопрацювану підсистему «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ», яка буде створена в процесі надання Послуг за Договором в повному обсязі передаються Замовнику з дати підписання Сторонами відповідного Акту, а саме:
право на використання доопрацьованої підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ»,
виключне право дозволяти використання доопрацьованої підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ»,
виключне право перешкоджати неправомірному використанню доопрацьованої підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ», у тому числі забороняти таке використання,
інші майнові права інтелектуальної власності, встановлені законом»
Вищевказана умова 6.1. Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» суперечить Положенню про автоматизовану систему документообігу суду, затверджену Рішенням Ради суддів України за № 30 від 26.11.2010 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Положення), з наступних підстав:
1.) Умовами тендерного документації передбачена закупівля «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ». Даний предмет закупівлі пов’язаний із функціонуванням автоматизованої системи документообігу суду та регулюється Положенням. У відповідності до частини 1 розділу 4 Положення: «1. У судах загальної юрисдикції використовуються тільки комп’ютерні програми для організації автоматизованого розподілу, документообігу, кадрового, бухгалтерського, фінансового та статистичного обліку, технічної фіксації ходу і результатів процесуальних дій, проведення відеоконференцій та відео-трансляцій, а також веб-сайти, виключні майнові права інтелектуальної власності у повному обсязі на які належать державі в особі ДСА України».
Однак, як вказано вище, пунктом 6.1. Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» передбачено, що усі майнові права інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)» передаються Учасником Державному підприємству «Інформаційні судові системи», а ні Державі, в особі Державної судової адміністрації України, що є порушенням норм Положення.
На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до підпунктів 6.1-6.8 пункту 6.1. Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» та привести вищевказані умови тендерної документації у відповідність до частини 1 розділу 4 Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджену Рішенням Ради суддів України за № 30 від 26.11.2010 року (зі змінами та доповненнями), вказавши, що передача усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)» здійснюється
Розгорнути
Згорнути
«6.1. Сторони домовилися, що всі майнові права інтелектуальної власності на доопрацювану підсистему «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ», яка буде створена в процесі надання Послуг за Договором в повному обсязі передаються Замовнику з дати підписання Сторонами відповідного Акту, а саме:
право на використання доопрацьованої підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ»,
виключне право дозволяти використання доопрацьованої підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ»,
виключне право перешкоджати неправомірному використанню доопрацьованої підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ», у тому числі забороняти таке використання,
інші майнові права інтелектуальної власності, встановлені законом»
Вищевказана умова 6.1. Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» суперечить Положенню про автоматизовану систему документообігу суду, затверджену Рішенням Ради суддів України за № 30 від 26.11.2010 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Положення), з наступних підстав:
1.) Умовами тендерного документації передбачена закупівля «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ». Даний предмет закупівлі пов’язаний із функціонуванням автоматизованої системи документообігу суду та регулюється Положенням. У відповідності до частини 1 розділу 4 Положення: «1. У судах загальної юрисдикції використовуються тільки комп’ютерні програми для організації автоматизованого розподілу, документообігу, кадрового, бухгалтерського, фінансового та статистичного обліку, технічної фіксації ходу і результатів процесуальних дій, проведення відеоконференцій та відео-трансляцій, а також веб-сайти, виключні майнові права інтелектуальної власності у повному обсязі на які належать державі в особі ДСА України».
Однак, як вказано вище, пунктом 6.1. Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» передбачено, що усі майнові права інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)» передаються Учасником Державному підприємству «Інформаційні судові системи», а ні Державі, в особі Державної судової адміністрації України, що є порушенням норм Положення.
На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до підпунктів 6.1-6.8 пункту 6.1. Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» та привести вищевказані умови тендерної документації у відповідність до частини 1 розділу 4 Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджену Рішенням Ради суддів України за № 30 від 26.11.2010 року (зі змінами та доповненнями), вказавши, що передача усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)» здійснюється
Скасована
Дата: 30 серпня 2018 18:30
Причина: не повний текст вимоги
Номер вимоги: UA-2018-08-29-001327-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 30 серпня 2018 19:06
вимога на умови тендерної документації
Пунктом 6.1. Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення (код ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)» передбачено:
«6.1. Сторони домовилися, що всі майнові права інтелектуальної власності на доопрацювану підсистему «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ», яка буде створена в процесі надання Послуг за Договором в повному обсязі передаються Замовнику з дати підписання Сторонами відповідного Акту, а саме:
-право на використання доопрацьованої підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ»,
-виключне право дозволяти використання доопрацьованої підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ»,
-виключне право перешкоджати неправомірному використанню доопрацьованої підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ», у тому числі забороняти таке використання,
-інші майнові права інтелектуальної власності, встановлені законом».
Вищевказана умова п.6.1. Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» суперечить Положенню про автоматизовану систему документообігу суду, затверджену Рішенням Ради суддів України за № 30 від 26.11.2010 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Положення), з наступних підстав:
Тендерною документацією передбачена закупівля «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ». Даний предмет закупівлі пов’язаний із функціонуванням автоматизованої системи документообігу суду та регулюється Положенням. У відповідності до ч. 1 розділу 4 Положення: «У судах загальної юрисдикції використовуються тільки комп’ютерні програми для організації автоматизованого розподілу, документообігу, кадрового, бухгалтерського, фінансового та статистичного обліку, технічної фіксації ходу і результатів процесуальних дій, проведення відеоконференцій та відео-трансляцій, а також веб-сайти, виключні майнові права інтелектуальної власності у повному обсязі на які належать державі в особі ДСА України».
Однак п.6.1. Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» передбачено, що усі майнові права інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення» передаються Учасником Державному підприємству «Інформаційні судові системи», а ні Державі, в особі ДСА, що є порушенням норм Положення.
На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до підпунктів 6.1-6.8 п. 6.1. Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» та привести вищевказані умови тендерної документації у відповідність до ч. 1 розділу 4 Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджену Рішенням Ради суддів України за № 30 від 26.11.2010 року (зі змінами та доповненнями)https://court.gov.ua/sudov-avlada/969076/polozhenniapasds/#_Toc510443281, вказавши, що передача усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення (код ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)» здійснюється Виконавцем Державі, в особі Державної судової адміністрації України.
Розгорнути
Згорнути
«6.1. Сторони домовилися, що всі майнові права інтелектуальної власності на доопрацювану підсистему «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ», яка буде створена в процесі надання Послуг за Договором в повному обсязі передаються Замовнику з дати підписання Сторонами відповідного Акту, а саме:
-право на використання доопрацьованої підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ»,
-виключне право дозволяти використання доопрацьованої підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ»,
-виключне право перешкоджати неправомірному використанню доопрацьованої підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ», у тому числі забороняти таке використання,
-інші майнові права інтелектуальної власності, встановлені законом».
Вищевказана умова п.6.1. Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» суперечить Положенню про автоматизовану систему документообігу суду, затверджену Рішенням Ради суддів України за № 30 від 26.11.2010 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Положення), з наступних підстав:
Тендерною документацією передбачена закупівля «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ». Даний предмет закупівлі пов’язаний із функціонуванням автоматизованої системи документообігу суду та регулюється Положенням. У відповідності до ч. 1 розділу 4 Положення: «У судах загальної юрисдикції використовуються тільки комп’ютерні програми для організації автоматизованого розподілу, документообігу, кадрового, бухгалтерського, фінансового та статистичного обліку, технічної фіксації ходу і результатів процесуальних дій, проведення відеоконференцій та відео-трансляцій, а також веб-сайти, виключні майнові права інтелектуальної власності у повному обсязі на які належать державі в особі ДСА України».
Однак п.6.1. Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» передбачено, що усі майнові права інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення» передаються Учасником Державному підприємству «Інформаційні судові системи», а ні Державі, в особі ДСА, що є порушенням норм Положення.
На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до підпунктів 6.1-6.8 п. 6.1. Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» та привести вищевказані умови тендерної документації у відповідність до ч. 1 розділу 4 Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджену Рішенням Ради суддів України за № 30 від 26.11.2010 року (зі змінами та доповненнями)https://court.gov.ua/sudov-avlada/969076/polozhenniapasds/#_Toc510443281, вказавши, що передача усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення (код ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)» здійснюється Виконавцем Державі, в особі Державної судової адміністрації України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 вересня 2018 17:21
Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів», який набрав чинності 15.12.2017 в судах України, у Вищій раді правосуддя, Вищій кваліфікаційній комісії суддів України, Державній судовій адміністрації України, їх органах та підрозділах має бути забезпечено функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ЄСІТС).
Враховуючи предмет закупівлі, а саме: «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення) Підприємство планує вдосконалити та розширити функціонал підсистеми, яка рахується на балансі Підприємства через доопрацювання деяких її компонентів за допомогою учасника, який стане переможцем торгів, та деяких її компонентів власними силами. Після інтеграції розрізнених програмних продуктів та створення кінцевого програмного продукту він буде відчужений/переданий ДСА, тому вносити зміни до документації непотрібно
Враховуючи предмет закупівлі, а саме: «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення) Підприємство планує вдосконалити та розширити функціонал підсистеми, яка рахується на балансі Підприємства через доопрацювання деяких її компонентів за допомогою учасника, який стане переможцем торгів, та деяких її компонентів власними силами. Після інтеграції розрізнених програмних продуктів та створення кінцевого програмного продукту він буде відчужений/переданий ДСА, тому вносити зміни до документації непотрібно
Номер вимоги: UA-2018-08-29-001327-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 03 вересня 2018 13:46
щодо внесення змін до тендерної документації
Замовник визначив предмет закупівлі як: послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення). Очікувана вартість 3 098 802,66 грн. В оголошенні до процедури закупівлі вказано, що ЗАКУПОВУЄТЬСЯ ОДНА ПОСЛУГА.
Тобто, предметом закупівлі є ПОСЛУГА.
Вказане також підтверджується в Додатку 1 до тендерної документації, який містить технічні вимоги до ПОСЛУГ з доопрацювання підсистеми ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження (ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
В річному плані Замовника, передбачено проведення закупівлі: «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)», з очікуваною вартістю 3 098 802,66 грн.
Посилання на план: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-08-23-000841-c
В п. 5 плану вказано, що код згідно з КЕКВ: КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету, затвердженої Наказ Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (далі – Інструкція), код КЕКВ 3210 "Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)" належить до капітальних видатків.
Відповідно до п. 1.6. Інструкції капітальні видатки - це видатки, які спрямовуються на придбання основного капіталу (обладнання і предметів довгострокового користування), необоротних активів (у тому числі землі, нематеріальних активів тощо), на капітальні інвестиції, капітальний ремонт; на створення державних запасів і резервів; на придбання капітальних активів; невідплатні платежі, компенсацію втрат, пов'язаних з пошкодженням основного капіталу. Критерії (вартісний та часові показники) капітальних видатків регулюються чинним законодавством.
Склад видатків, що можуть бути здійснені з коду КЕКВ 3210, визначено в п. 3.2.1. Інструкції. При цьому, п. 3.2.1. Інструкції не передбачає можливості здійснення оплати послуг, в тому числі послуг з доопрацювання підсистем з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення.
В п. 4.6 проекту договору (додаток 5 до тендерної документації) зазначено, що розрахунки за Договором здійснюються Замовником поетапно за фактично надані Послуги відповідно до Календарного плану на підставі Акту, прямим банківським переказом на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання Акту.
Тобто оплата по Договору здійснюється по факту надання Послуг. Враховуючи зазначене, послуги по Договору будуть надані, а оплата по Договору не буде здійснена так-як код КЕКВ 3210, з якого Замовник планує здійснити оплату, не передбачає оплату послуг.
Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо:
1. Роз’яснити, яким чином Замовник планує здійснювати оплату послуги, що закуповуються, з коду КЕКВ 3210 який не передбачає можливість оплати послуг.
2. Внести зміни до предмету закупівлі, щоб предмет закупівлі/договору передбачав можливість оплати з коду КЕКВ 3210 або привести код КЕКВ у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Тобто, предметом закупівлі є ПОСЛУГА.
Вказане також підтверджується в Додатку 1 до тендерної документації, який містить технічні вимоги до ПОСЛУГ з доопрацювання підсистеми ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження (ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
В річному плані Замовника, передбачено проведення закупівлі: «послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)», з очікуваною вартістю 3 098 802,66 грн.
Посилання на план: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-08-23-000841-c
В п. 5 плану вказано, що код згідно з КЕКВ: КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету, затвердженої Наказ Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (далі – Інструкція), код КЕКВ 3210 "Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)" належить до капітальних видатків.
Відповідно до п. 1.6. Інструкції капітальні видатки - це видатки, які спрямовуються на придбання основного капіталу (обладнання і предметів довгострокового користування), необоротних активів (у тому числі землі, нематеріальних активів тощо), на капітальні інвестиції, капітальний ремонт; на створення державних запасів і резервів; на придбання капітальних активів; невідплатні платежі, компенсацію втрат, пов'язаних з пошкодженням основного капіталу. Критерії (вартісний та часові показники) капітальних видатків регулюються чинним законодавством.
Склад видатків, що можуть бути здійснені з коду КЕКВ 3210, визначено в п. 3.2.1. Інструкції. При цьому, п. 3.2.1. Інструкції не передбачає можливості здійснення оплати послуг, в тому числі послуг з доопрацювання підсистем з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення.
В п. 4.6 проекту договору (додаток 5 до тендерної документації) зазначено, що розрахунки за Договором здійснюються Замовником поетапно за фактично надані Послуги відповідно до Календарного плану на підставі Акту, прямим банківським переказом на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання Акту.
Тобто оплата по Договору здійснюється по факту надання Послуг. Враховуючи зазначене, послуги по Договору будуть надані, а оплата по Договору не буде здійснена так-як код КЕКВ 3210, з якого Замовник планує здійснити оплату, не передбачає оплату послуг.
Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо:
1. Роз’яснити, яким чином Замовник планує здійснювати оплату послуги, що закуповуються, з коду КЕКВ 3210 який не передбачає можливість оплати послуг.
2. Внести зміни до предмету закупівлі, щоб предмет закупівлі/договору передбачав можливість оплати з коду КЕКВ 3210 або привести код КЕКВ у відповідність.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 вересня 2018 17:23
Відповідно до п. 1.5 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (далі – Інструкція), видатки одержувачів бюджетних коштів здійснюються за такими кодами економічної класифікації видатків бюджету (державне підприємство «Інформаційні судові системи» є одержувачем бюджетних коштів (відповідно до рєстраційної картки розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів) код згідно Єдиного реєстру №14670):
поточні видатки: 2281 "Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм";2282 "Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку";2610 "Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)";
капітальні видатки: 3210 "Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)".
Відповідно до статті 1 Закону України «Про інвестиційну діяльність» від 18.09.1991 № 1560- XII (далі – Закон про інвестиції) інвестиціями є всі види майнових та інтелектуальних цінностей, що вкладаються в об’єкти підприємницької та інших видів діяльності, в результаті якої створюється прибуток (доход) або досягається соціальний та екологічний ефект.
Відповідно до статті 4 Закону про інвестиції об’єктами інвестиційної діяльності можуть бути будь-яке майно, в тому числі основні фонди і оборотні кошти в усіх галузях економіки, цінні папери (крім векселів), цільові грошові вклади, науково-технічна продукція, інтелектуальні цінності, інші об'єкти власності, а також майнові права.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1.6. Інструкції капітальні видатки – це видатки, які спрямовуються на придбання основного капіталу (обладнання і предметів довгострокового користування), необоротних активів (у тому числі землі, нематеріальних активів тощо), на капітальні інвестиції, капітальний ремонт; на створення державних запасів і резервів; на придбання капітальних активів; невідплатні платежі, компенсацію втрат, пов'язаних з пошкодженням основного капіталу. Критерії (вартісний та часові показники) капітальних видатків регулюються чинним законодавством.
В результаті отримання послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» державне підприємство «Інформаційні судові системи» стане набувачем всіх майнових прав інтелектуальної власності на доопрацьовану підсистему. Тобто відбудеться модернізація та збільшення вартості нематеріального актива «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ», що за своєю сутністю є капітальними інвестиціями у нематеріальні активи.
поточні видатки: 2281 "Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм";2282 "Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку";2610 "Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)";
капітальні видатки: 3210 "Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)".
Відповідно до статті 1 Закону України «Про інвестиційну діяльність» від 18.09.1991 № 1560- XII (далі – Закон про інвестиції) інвестиціями є всі види майнових та інтелектуальних цінностей, що вкладаються в об’єкти підприємницької та інших видів діяльності, в результаті якої створюється прибуток (доход) або досягається соціальний та екологічний ефект.
Відповідно до статті 4 Закону про інвестиції об’єктами інвестиційної діяльності можуть бути будь-яке майно, в тому числі основні фонди і оборотні кошти в усіх галузях економіки, цінні папери (крім векселів), цільові грошові вклади, науково-технічна продукція, інтелектуальні цінності, інші об'єкти власності, а також майнові права.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1.6. Інструкції капітальні видатки – це видатки, які спрямовуються на придбання основного капіталу (обладнання і предметів довгострокового користування), необоротних активів (у тому числі землі, нематеріальних активів тощо), на капітальні інвестиції, капітальний ремонт; на створення державних запасів і резервів; на придбання капітальних активів; невідплатні платежі, компенсацію втрат, пов'язаних з пошкодженням основного капіталу. Критерії (вартісний та часові показники) капітальних видатків регулюються чинним законодавством.
В результаті отримання послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» державне підприємство «Інформаційні судові системи» стане набувачем всіх майнових прав інтелектуальної власності на доопрацьовану підсистему. Тобто відбудеться модернізація та збільшення вартості нематеріального актива «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ», що за своєю сутністю є капітальними інвестиціями у нематеріальні активи.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-08-29-001327-c.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 08 вересня 2018 22:48
Дата подання: 08 вересня 2018 22:48
Скарга на тендерну документацію
На веб-сайті Уповноваженого органу було опубліковано оголошення UA-2018-08-29-001327-c з тендерною документацією, у відповідності до якої, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ" (далі – Замовник), оголосив про проведення «відкритих торгів» на закупівлю «Послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на доопрацьоване програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення))». Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ» (далі по тексту – Скаржник) ознайомилась з умовами тендерної документації Замовника і встановила дискримінаційні умови, які обмежують права Скаржника на подання тендерної пропозиції в даній процедурі закупівлі. Основні принципи, закріплені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Однак, Замовник дискримінаційними умовами тендерної документації позбавляє Скаржника надати свою тендерну пропозицію по даній процедурі закупівлі, чим порушує права Скаржника та охоронювані законом інтереси. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 1, 3, 18, 22, 23 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду, 2. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію Процедури закупівлі у відповідність до вимог законодавства шляхом внесення змін з тих питань, які визначені в тексті скарги. (Скарга в доданому файлі)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 вересня 2018 15:03
Рішення від 12.09.2018 № 9361+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2018 15:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.09.2018 № 9943.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2018 15:45
Рішення від 26.09.2018 № 9943.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2018 19:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9943-р/пк-пз від 26.09.2018 внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 04 жовтня 2018 14:29
Номер скарги: UA-2018-08-29-001327-c.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 26 жовтня 2018 17:17
Дата подання: 26 жовтня 2018 17:17
СКАРГА на рішення по процедурі відкритих торгів на закупівлю «Послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ»
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ" (далі – Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю «Послуги з доопрацювання підсистеми «ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЄДИНИМ КОНТАКТ-ЦЕНТРОМ ЄДИНОЇ СУДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ» з передачею усіх майнових прав інтелектуальної власності на розроблене програмне забезпечення (код за ДК 021:2015 72230000-6 послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення)», ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-29-001327-c (далі – Процедура закупівлі).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено на 11 жовтня 2018р.. Намір прийняти участь в Процедурі закупівлі, заявили наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" 2 633 983,20
UAH з ПДВ 2 633 983,20
UAH з ПДВ
ДП Е-Консалтинг 3 098 799,00
UAH з ПДВ 3 083 304,99
UAH з ПДВ
Приватне Підприємство "ЛанТек" 3 098 802,65
UAH з ПДВ 3 083 308,63
UAH з ПДВ
Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" (далі – Скаржник, ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ"), була відхилена у відповідності з рішенням тендерного комітету Замовника від 17.10.2018 (далі – Рішення).
Пропозиція ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «Е-КОНСАЛТИНГ» (далі – ДП «Е-КОНСАЛТИНГ») була визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації, а самого учасника визначено переможцем Процедури закупівлі. Повідомлення про намір укласти договір з ДП «Е-КОНСАЛТИНГ» оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 17.10.2018р. Враховуючи зазначене, строк на оскарження не порушено.
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", не погоджується з рішенням про відхилення своєї пропозиції. Замовник в тексті Рішення зазначив, що за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» на відповідність вимогам тендерної документації, тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» не відповідає умовам тендерної документації та на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону була відхилена.
За результатами аналізу підстав відхилення пропозиції Скаржника, було встановлено, що Замовник жодним чином не конкретизував причини невідповідності пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» умовам тендерної документації.
За відсутності причин невідповідності пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з будь-якими причинами невідповідності пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» умовам тендерної документації, які в майбутньому можуть бути наведені/уточнені Скаржником.
Скаржник ознайомившись зі змістом тендерної пропозиції учасника якого визнано переможцем, вважає, що Замовник застосував дискримінаційний підхід при розгляді пропозиції вказаного учасника.
Пропозиція ДП «Е-КОНСАЛТИНГ» мала бути відхилена
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2018 17:12
Рішення від 30.10.2018 № 11063 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2018 17:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2018 № 11672.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2018 17:18
Рішення від 14.11.2018 № 11672.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2018 19:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2018 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" |
2 633 983,20
UAH з ПДВ
|
2 633 983,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Е-Консалтинг |
3 098 799,00
UAH з ПДВ
|
3 083 304,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне Підприємство "ЛанТек" |
3 098 802,65
UAH з ПДВ
|
3 083 308,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" #37316320 |
Відхилено |
2 633 983,20
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2018 13:14
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ДП Е-Консалтинг #31467680 |
Переможець |
3 083 304,99
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2018 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2018 17:29
|
Договір Е-Консалтинг.pdf | укладений |
21 листопада 2018 17:28
|