Послуги з прибирання за кодом CPV – 90910000-9 за ДК 021:2015 (Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Святошинського та Дарницького районів міста Києва)
Services for cleaning by code CPV - 90910000-9 for DK 021: 2015 (Services for cleaning underground pedestrian crossings of Svyatoshinsky and Darnytsky districts of Kyiv)
Очікувана вартість
5 157 584,00 UAH
UA-2018-07-13-000463-a e9d2296fb8df4921bed8c7186301229d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Місцезнаходження замовника: 03680, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа замовника: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Додаткові контактні особи: Антон Литовченко
(044) 489-35-75
kyivblago.tender@gmail.com
Катерина Репецька
044)489 31 49
kyivblago.tender@gmail.com
Official name: Public Utility "Kyivblagoustrii" of the Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 26199708
Contact point: Kozulin Eugene
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Additional contacts: Anton A. Litovchenko
(044) 489-35-75
kyivblago.tender@gmail.com
Repetska Kateryna
044)489 31 49
kyivblago.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 21 серпня 2018 14:19
Очікувана вартість: 5 157 584,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 787,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 13 липня 2018 14:56
Enquiries until: 03 серпня 2018 18:00
Complaints submission until: до 09 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 серпня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 5 157 584 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 788 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 26 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Місце: Святошинський та Дарницький райони м. Києва, згідно Додатку № 3 до тендерної документації
посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками технічна частина – Литовченко Антон Вікторович, заступник директора, начальник Управління по утриманню підземних пішохідних переходів, вул. Дегтярівська, 31, корпуc 2, кабінет №208, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-35-75, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
з питань проведення процедури закупівлі – старший юрисконсульт юридичного відділу Репецька Катерина Євгенівна, вул. Дегтярівська, 31, корпуc 2, кабінет №209, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-31-49, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
Розгорнути Згорнути
Location: Svyatoshinsky and Darnytsky districts of Kyiv, according to Appendix No. 3 to the tender documentation

an official of the customer, authorized to communicate with the participants technical part - Anton A. Litovchenko, Deputy Director, Head of Department for the maintenance of underground pedestrian crossings, st. Degtyarivska, 31, building 2, room 208, Kyiv, 03057, phone: (044) 489-35-75, E-mail: kyivblago.tender@gmail.com
on procurement procedures - Senior Legal Counsel at the Legal Department Repetska Kateryna, st. Degtyarivska, 31, building 2, room 209, Kyiv, 03057, phone: (044) 489-31-49, E-mail: kyivblago.tender@gmail.com
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 посл.
Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Святошинського та Дарницького районів міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Services for cleaning underground pedestrian crossings of Svyatoshinsky and Darnytsky districts of Kyiv
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 липня 2018 14:54
Електронний цифровий підпис
13 липня 2018 14:53
Додаток 6.docx
13 липня 2018 14:53
Додаток 5.docx
13 липня 2018 14:53
Додаток 4.docx
13 липня 2018 14:53
Додаток 3.docx
13 липня 2018 14:53
Додаток 2.docx
13 липня 2018 14:53
Додаток 1.docx
13 липня 2018 14:53
ТД .docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 15 серпня 2018
UA-2018-07-13-000463-ae9d2296fb8df4921bed8c7186301229d
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Місцезнаходження замовника: 03680, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "КОМУН-СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БК"Ярко" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

13 серпня 2018 08:35
sign.p7s
10 серпня 2018 18:06
Kovalenko_1948-K-O эцп.pdf
10 серпня 2018 18:06
Підписаний_Лицензия.pdf
10 серпня 2018 18:06
8.1 Статут.PDF
10 серпня 2018 18:06
7. Лист згода Директор.PDF
10 серпня 2018 18:06
4.1 Довідка персонал.PDF
10 серпня 2018 18:06
4.2 Мобільні бригади.PDF
10 серпня 2018 18:06
3.1.2.6 Договор_кол центр.PDF
10 серпня 2018 18:06
2.2 Наказ на директора.PDF

Документи

15 серпня 2018 12:38
sign.p7s

Публічні документи

23 серпня 2018 10:11
sign.p7s
23 серпня 2018 10:00
3 Калькуляція остаточ..pdf
22 серпня 2018 18:09
sign.p7s
22 серпня 2018 18:09
sign.p7s
22 серпня 2018 18:05
Довідка МВС.pdf
22 серпня 2018 18:05
Довідка ДФС.pdf
12 серпня 2018 11:15
sign.p7s
10 серпня 2018 20:50
Ліцензія.zip
10 серпня 2018 20:50
Довереность Рыжий.zip
10 серпня 2018 20:50
18 лист про печатку.pdf
10 серпня 2018 20:50
16 інформ. лист.pdf
10 серпня 2018 20:50
10_1 код до Статуту.pdf
10 серпня 2018 20:50
10 Статут.pdf
10 серпня 2018 20:50
6 довідка 17-а стаття.pdf
10 серпня 2018 20:50
5_1_1 Відгук КПТ 139 дог..pdf
10 серпня 2018 20:50
4_3 гар.лист форм.одяг.pdf
10 серпня 2018 20:50
4_2_5 посвід. водії.pdf
10 серпня 2018 20:50
4_2_4 Лист ДФС.pdf
10 серпня 2018 20:50
4_2_3 договори ЦПХ.pdf
10 серпня 2018 20:50
4 довідка персонал.pdf
10 серпня 2018 20:50
3_12 довідка про облад..pdf
10 серпня 2018 20:50
3_4 захист довкілля.pdf
10 серпня 2018 20:50
3_3 сес висновки.pdf
10 серпня 2018 20:50
2_2 Наказ директор.pdf
10 серпня 2018 20:50
2_1 Протокол директор.pdf
10 серпня 2018 20:50
1_2 Калькуляція.pdf
10 серпня 2018 20:50
1 Тендерна пропозиція.pdf

Документи

15 серпня 2018 12:40
sign.p7s

Публічні документи

13 серпня 2018 14:57
sign.p7s
13 серпня 2018 14:57
sign.p7s
13 серпня 2018 14:55
Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2018 14:54
Договір оренди офісу.pdf
13 серпня 2018 14:54
Довідка щодо ст 17.pdf
13 серпня 2018 14:54
Гарантія щодо санкцій.pdf
13 серпня 2018 14:54
Водійські посвідчення.pdf
13 серпня 2018 14:54
Висновки СЕС.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2018 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" 5 128 710,92
UAH з ПДВ
5 102 923,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК"Ярко" 5 155 183,96
UAH з ПДВ
5 128 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2018 10:11
sign.p7s
23 серпня 2018 10:00
3 Калькуляція остаточ..pdf
22 серпня 2018 18:09
sign.p7s
22 серпня 2018 18:09
sign.p7s
22 серпня 2018 18:05
Довідка МВС.pdf
22 серпня 2018 18:05
Довідка ДФС.pdf
12 серпня 2018 11:15
sign.p7s
10 серпня 2018 20:50
Ліцензія.zip
10 серпня 2018 20:50
Довереность Рыжий.zip
10 серпня 2018 20:50
18 лист про печатку.pdf
10 серпня 2018 20:50
16 інформ. лист.pdf
10 серпня 2018 20:50
10_1 код до Статуту.pdf
10 серпня 2018 20:50
10 Статут.pdf
10 серпня 2018 20:50
6 довідка 17-а стаття.pdf
10 серпня 2018 20:50
5_1_1 Відгук КПТ 139 дог..pdf
10 серпня 2018 20:50
4_3 гар.лист форм.одяг.pdf
10 серпня 2018 20:50
4_2_5 посвід. водії.pdf
10 серпня 2018 20:50
4_2_4 Лист ДФС.pdf
10 серпня 2018 20:50
4_2_3 договори ЦПХ.pdf
10 серпня 2018 20:50
4 довідка персонал.pdf
10 серпня 2018 20:50
3_12 довідка про облад..pdf
10 серпня 2018 20:50
3_4 захист довкілля.pdf
10 серпня 2018 20:50
3_3 сес висновки.pdf
10 серпня 2018 20:50
2_2 Наказ директор.pdf
10 серпня 2018 20:50
2_1 Протокол директор.pdf
10 серпня 2018 20:50
1_2 Калькуляція.pdf
10 серпня 2018 20:50
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 серпня 2018 14:57
sign.p7s
13 серпня 2018 14:57
sign.p7s
13 серпня 2018 14:55
Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2018 14:54
Договір оренди офісу.pdf
13 серпня 2018 14:54
Довідка щодо ст 17.pdf
13 серпня 2018 14:54
Гарантія щодо санкцій.pdf
13 серпня 2018 14:54
Водійські посвідчення.pdf
13 серпня 2018 14:54
Висновки СЕС.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"
#38937541
Переможець 5 102 923,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2018 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2018 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"
#38937541
5 102 923,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 вересня 2018 15:29
Договір 165 ТОВ ЕК 1.pdf укладений
04 вересня 2018 15:27
sign.p7s зміни до договору
20 березня 2019 17:35
Звіт про виконання договору (прибирання 2018).pdf укладений
20 березня 2019 17:35
sign.p7s зміни до договору
19 березня 2019 14:50
ПВЗ 6 (1).pdf зміни до договору
19 березня 2019 14:50
sign.p7s зміни до договору
01 березня 2019 12:17
ПВЗ 5 28.02.2019 (1).pdf зміни до договору
01 березня 2019 12:16
sign.p7s зміни до договору
31 січня 2019 10:11
ПВЗ 4 договір 165 (1).pdf зміни до договору
31 січня 2019 10:10
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 13:40
ПВЗ 3 подовження строку (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:40
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 13:37
ПВЗ 2 зменшення обсягів (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:37
sign.p7s зміни до договору
10 жовтня 2018 14:22
ПВЗ 09.10.2018 (2).pdf зміни до договору
10 жовтня 2018 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч.4 ст. 36 Закону обрано, оскільки система не містить пункту, який відповідає суті внесених змін, однак відповідно до ст. 10 Закону передбачено публікацію повідомлення про внесення змін
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 статті 36 Закону. П.3.1. Договору №165 від «04» вересня 2018р. викладено у новій редакції: «Вартість Послуг (ціна Договору) визначається, як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору і становить 4 445 671,27 грн. (чотири мільйони чотириста сорок п’ять тисяч шістсот сімдесят одна гривня двадцять сім копійок), в т.ч. ПДВ – 740 945,21 грн..
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України: п. 7.1. Договору №165 від «04» вересня 2018р. викладено у новій редакції: «Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до «01» березня 2019 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та умов цього Договору.» п. 4.1. Договору №165 від «04» вересня 2018р. викладено у новій редакції: «Строк надання послуг: з 04.09.2018 року до 01.03.2019»
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: подовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, збільшити суму договору на 889 134,25 грн. (вісімсот вісімдесят дев’ять тисяч сто тридцять чотири грн. двадцять п’ять коп.)
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із необхідністю подовження строку дії договору, а саме: подовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для здійснення оплати за договором, враховуючи затримку фінансування витрат замовника, внести зміни до п. 7.1. Договору №165 від «04» вересня 2018р., виклавши п.7.1. Договору в наступній редакції: «Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до «01» квітня 2019 року включно, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та умов цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі внести зміни до п.3.1. Договору №165 від «04» вересня 2018р., виклавши п.3.1. Договору в наступній редакції: «Вартість Послуг (ціна Договору) визначається, як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору і становить 5 290 434,90 грн. (п’ять мільйонів двісті дев’яносто тисяч чотириста тридцять чотири гривні дев’яносто копійок), в т.ч. ПДВ – 881 739,15 грн.».
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2018 — 01 квітня 2019
Сума оплати за договором: 5 290 434,90
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку