Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання за кодом CPV – 90910000-9 за ДК 021:2015 (Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Святошинського та Дарницького районів міста Києва)
Services for cleaning by code CPV - 90910000-9 for DK 021: 2015 (Services for cleaning underground pedestrian crossings of Svyatoshinsky and Darnytsky districts of Kyiv)
Очікувана вартість
5 157 584,00 UAH
UA-2018-07-13-000463-a e9d2296fb8df4921bed8c7186301229d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Додаткові контактні особи: Антон Литовченко
(044) 489-35-75
kyivblago.tender@gmail.com
Катерина Репецька
044)489 31 49
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Public Utility "Kyivblagoustrii" of the Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 26199708
Contact point: Kozulin Eugene
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Additional contacts: Anton A. Litovchenko
(044) 489-35-75
kyivblago.tender@gmail.com
Repetska Kateryna
044)489 31 49
kyivblago.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 липня 2018 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 21 серпня 2018 14:19
Очікувана вартість: 5 157 584,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 787,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH
Publication date: 13 липня 2018 14:56
Enquiries until: 03 серпня 2018 18:00
Complaints submission until: до 09 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 серпня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 5 157 584 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 788 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Місце: Святошинський та Дарницький райони м. Києва, згідно Додатку № 3 до тендерної документації
посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками технічна частина – Литовченко Антон Вікторович, заступник директора, начальник Управління по утриманню підземних пішохідних переходів, вул. Дегтярівська, 31, корпуc 2, кабінет №208, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-35-75, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
з питань проведення процедури закупівлі – старший юрисконсульт юридичного відділу Репецька Катерина Євгенівна, вул. Дегтярівська, 31, корпуc 2, кабінет №209, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-31-49, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
Розгорнути Згорнути
Location: Svyatoshinsky and Darnytsky districts of Kyiv, according to Appendix No. 3 to the tender documentation

an official of the customer, authorized to communicate with the participants technical part - Anton A. Litovchenko, Deputy Director, Head of Department for the maintenance of underground pedestrian crossings, st. Degtyarivska, 31, building 2, room 208, Kyiv, 03057, phone: (044) 489-35-75, E-mail: kyivblago.tender@gmail.com
on procurement procedures - Senior Legal Counsel at the Legal Department Repetska Kateryna, st. Degtyarivska, 31, building 2, room 209, Kyiv, 03057, phone: (044) 489-31-49, E-mail: kyivblago.tender@gmail.com
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 посл.
Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Святошинського та Дарницького районів міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Services for cleaning underground pedestrian crossings of Svyatoshinsky and Darnytsky districts of Kyiv
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2018 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 14:53
Додаток 6.docx
13 липня 2018 14:53
Додаток 5.docx
13 липня 2018 14:53
Додаток 4.docx
13 липня 2018 14:53
Додаток 3.docx
13 липня 2018 14:53
Додаток 2.docx
13 липня 2018 14:53
Додаток 1.docx
13 липня 2018 14:53
ТД .docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 серпня 2018
UA-2018-07-13-000463-ae9d2296fb8df4921bed8c7186301229d
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "КОМУН-СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БК"Ярко" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

13 серпня 2018 08:35
Електронний підпис
10 серпня 2018 18:06
Kovalenko_1948-K-O эцп.pdf
10 серпня 2018 18:06
Підписаний_Лицензия.pdf
10 серпня 2018 18:06
8.1 Статут.PDF
10 серпня 2018 18:06
7. Лист згода Директор.PDF
10 серпня 2018 18:06
4.1 Довідка персонал.PDF
10 серпня 2018 18:06
4.2 Мобільні бригади.PDF
10 серпня 2018 18:06
3.1.2.6 Договор_кол центр.PDF
10 серпня 2018 18:06
2.2 Наказ на директора.PDF

Публічні документи

23 серпня 2018 10:11
Електронний підпис
23 серпня 2018 10:00
3 Калькуляція остаточ..pdf
22 серпня 2018 18:09
Електронний підпис
22 серпня 2018 18:09
Електронний підпис
22 серпня 2018 18:05
Довідка МВС.pdf
22 серпня 2018 18:05
Довідка ДФС.pdf
12 серпня 2018 11:15
Електронний підпис
10 серпня 2018 20:50
Ліцензія.zip
10 серпня 2018 20:50
Довереность Рыжий.zip
10 серпня 2018 20:50
18 лист про печатку.pdf
10 серпня 2018 20:50
16 інформ. лист.pdf
10 серпня 2018 20:50
10_1 код до Статуту.pdf
10 серпня 2018 20:50
10 Статут.pdf
10 серпня 2018 20:50
6 довідка 17-а стаття.pdf
10 серпня 2018 20:50
5_1_1 Відгук КПТ 139 дог..pdf
10 серпня 2018 20:50
4_3 гар.лист форм.одяг.pdf
10 серпня 2018 20:50
4_2_5 посвід. водії.pdf
10 серпня 2018 20:50
4_2_4 Лист ДФС.pdf
10 серпня 2018 20:50
4_2_3 договори ЦПХ.pdf
10 серпня 2018 20:50
4 довідка персонал.pdf
10 серпня 2018 20:50
3_12 довідка про облад..pdf
10 серпня 2018 20:50
3_4 захист довкілля.pdf
10 серпня 2018 20:50
3_3 сес висновки.pdf
10 серпня 2018 20:50
2_2 Наказ директор.pdf
10 серпня 2018 20:50
2_1 Протокол директор.pdf
10 серпня 2018 20:50
1_2 Калькуляція.pdf
10 серпня 2018 20:50
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 серпня 2018 14:57
Електронний підпис
13 серпня 2018 14:57
Електронний підпис
13 серпня 2018 14:55
Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2018 14:54
Договір оренди офісу.pdf
13 серпня 2018 14:54
Довідка щодо ст 17.pdf
13 серпня 2018 14:54
Гарантія щодо санкцій.pdf
13 серпня 2018 14:54
Водійські посвідчення.pdf
13 серпня 2018 14:54
Висновки СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМУН-СЕРВІС"

ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"

ТОВ "БК"Ярко"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2018 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" 5 128 710,92
UAH з ПДВ
5 102 923,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК"Ярко" 5 155 183,96
UAH з ПДВ
5 128 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2018 10:11
Електронний підпис
23 серпня 2018 10:00
3 Калькуляція остаточ..pdf
22 серпня 2018 18:09
Електронний підпис
22 серпня 2018 18:09
Електронний підпис
22 серпня 2018 18:05
Довідка МВС.pdf
22 серпня 2018 18:05
Довідка ДФС.pdf
12 серпня 2018 11:15
Електронний підпис
10 серпня 2018 20:50
Ліцензія.zip
10 серпня 2018 20:50
Довереность Рыжий.zip
10 серпня 2018 20:50
18 лист про печатку.pdf
10 серпня 2018 20:50
16 інформ. лист.pdf
10 серпня 2018 20:50
10_1 код до Статуту.pdf
10 серпня 2018 20:50
10 Статут.pdf
10 серпня 2018 20:50
6 довідка 17-а стаття.pdf
10 серпня 2018 20:50
5_1_1 Відгук КПТ 139 дог..pdf
10 серпня 2018 20:50
4_3 гар.лист форм.одяг.pdf
10 серпня 2018 20:50
4_2_5 посвід. водії.pdf
10 серпня 2018 20:50
4_2_4 Лист ДФС.pdf
10 серпня 2018 20:50
4_2_3 договори ЦПХ.pdf
10 серпня 2018 20:50
4 довідка персонал.pdf
10 серпня 2018 20:50
3_12 довідка про облад..pdf
10 серпня 2018 20:50
3_4 захист довкілля.pdf
10 серпня 2018 20:50
3_3 сес висновки.pdf
10 серпня 2018 20:50
2_2 Наказ директор.pdf
10 серпня 2018 20:50
2_1 Протокол директор.pdf
10 серпня 2018 20:50
1_2 Калькуляція.pdf
10 серпня 2018 20:50
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 серпня 2018 14:57
Електронний підпис
13 серпня 2018 14:57
Електронний підпис
13 серпня 2018 14:55
Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2018 14:54
Договір оренди офісу.pdf
13 серпня 2018 14:54
Довідка щодо ст 17.pdf
13 серпня 2018 14:54
Гарантія щодо санкцій.pdf
13 серпня 2018 14:54
Водійські посвідчення.pdf
13 серпня 2018 14:54
Висновки СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"

ТОВ "БК"Ярко"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"
#38937541
Переможець 5 102 923,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2018 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2018 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"
#38937541
5 102 923,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 17:35
Звіт про виконання договору (прибирання 2018).pdf укладений
20 березня 2019 17:35
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 14:50
ПВЗ 6 (1).pdf зміни до договору
19 березня 2019 14:50
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 12:17
ПВЗ 5 28.02.2019 (1).pdf зміни до договору
01 березня 2019 12:16
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2019 10:11
ПВЗ 4 договір 165 (1).pdf зміни до договору
31 січня 2019 10:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:40
ПВЗ 3 подовження строку (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:40
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:37
ПВЗ 2 зменшення обсягів (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:37
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2018 14:22
ПВЗ 09.10.2018 (2).pdf зміни до договору
10 жовтня 2018 14:22
Електронний підпис укладений
04 вересня 2018 15:29
Договір 165 ТОВ ЕК 1.pdf укладений
04 вересня 2018 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч.4 ст. 36 Закону обрано, оскільки система не містить пункту, який відповідає суті внесених змін, однак відповідно до ст. 10 Закону передбачено публікацію повідомлення про внесення змін
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 статті 36 Закону. П.3.1. Договору №165 від «04» вересня 2018р. викладено у новій редакції: «Вартість Послуг (ціна Договору) визначається, як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору і становить 4 445 671,27 грн. (чотири мільйони чотириста сорок п’ять тисяч шістсот сімдесят одна гривня двадцять сім копійок), в т.ч. ПДВ – 740 945,21 грн..
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України: п. 7.1. Договору №165 від «04» вересня 2018р. викладено у новій редакції: «Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до «01» березня 2019 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та умов цього Договору.» п. 4.1. Договору №165 від «04» вересня 2018р. викладено у новій редакції: «Строк надання послуг: з 04.09.2018 року до 01.03.2019»
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: подовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, збільшити суму договору на 889 134,25 грн. (вісімсот вісімдесят дев’ять тисяч сто тридцять чотири грн. двадцять п’ять коп.)
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із необхідністю подовження строку дії договору, а саме: подовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для здійснення оплати за договором, враховуючи затримку фінансування витрат замовника, внести зміни до п. 7.1. Договору №165 від «04» вересня 2018р., виклавши п.7.1. Договору в наступній редакції: «Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до «01» квітня 2019 року включно, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та умов цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі внести зміни до п.3.1. Договору №165 від «04» вересня 2018р., виклавши п.3.1. Договору в наступній редакції: «Вартість Послуг (ціна Договору) визначається, як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору і становить 5 290 434,90 грн. (п’ять мільйонів двісті дев’яносто тисяч чотириста тридцять чотири гривні дев’яносто копійок), в т.ч. ПДВ – 881 739,15 грн.».
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2018 — 01 квітня 2019
Сума оплати за договором: 5 290 434,90
UAH з ПДВ