Комунікаційне обладнання за кодом ДК 021:2015 - 32570000-9 (обладнання інфраструктури центру обробки даних)
Communication hardware DK Code 021:2015-32570000-9 (data center infrastructure equipment)
Очікувана вартість
39 000 000,00 UAH
UA-2018-06-13-000848-c 97a43a2aba314d1faa6a582e2a4a70f2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Контактна особа замовника: Шпильова Тетяна
+380442777670
SHPYLOVA@COURT.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Чикін Олександр Олександрович
(044) 277-76-09
ochykin@court.gov.ua
Official name: State Judicial Administration of Ukraine
National ID: 26255795
Contact point: Shpylova Tetyana
+380442777670
SHPYLOVA@COURT.GOV.UA
Additional contacts: Chykin Oleksandr Oleksandrovych
(044) 277-76-09
ochykin@court.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2018 11:00
Початок аукціону: 07 серпня 2018 11:22
Очікувана вартість: 39 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 780 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 13 червня 2018 17:19
Enquiries until: 06 липня 2018 11:00
Complaints submission until: до 12 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 липня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 39 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 390 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 780 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Комунікаційне обладнання за кодом ДК 021:2015 - 32570000-9 (обладнання інфраструктури центру обробки даних)
Communication hardware DK Code 021:2015-32570000-9 (data center infrastructure equipment)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Обладнання інфраструктури центру обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Липська, 18/5
ДК 021:2015: 32570000-9 — Комунікаційне обладнання

Data center infrastructure equipment
CPV: 32570000-9
Період постачання: по 01 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до технічних та кваліфікаційнних вимог
Дата подання: 06 липня 2018 10:37
Дата відповіді: 10 липня 2018 17:57
Питання до п. 3.1.1 Технічних вимог: Вимога щодо глибини шаф необгрунтовано обмежує конкуренцію, оскільки такі шафи виробляє лише один виробник – Knurr. Просимо розширити допустимий діапазон глибин шаф. До п. 3.1.2. Вимога алюмінієвої конструкції необгрунтовано обмежує конкуренцію. Шафи виробника Knurr мають алюмінієві конструкції, але їх вага аналогічна вазі шаф інших виробників. Вимога до навантажувальної здатності необгрунтовано обмежує конкуренцію, оскільки навіть шафа, повністю наповнена тільки VRLA батареями для ДБЖ, важить трохи більше 1000кг, а шафи з іншим наповненням – гарантовано ще менше. Вимоги щодо дверей з можливістю монтажу без наявності інструменту та перфорації для проходження повітря не менше 83% також необгрунтовано обмежує конкуренцію (з оглядом на відсутність розрахунків системи охолодження). Просимо переглянути зазначені вимоги. Пропонуємо переглянути вимогу щодо лотків мідних та оптичних кабелів, оскільки дешевше і зручніше у подальшому використанні буде один лоток більших розмірів з перегородкою. До п. 3.3.2. На наш погляд, вимога паралельної роботи двох ДБЖ при резервуванні N+1 на рівні модулів ДБЖ є надмірною (і не призводить до збільшення рівня надійності) і призведе до зайвого використання коштів та простору в контейнерах. На ринку України достатньо ДБЖ, що мають модульну структуру і мають потужність одного пристрою, що може забезпечити потреби даного об’єкту. До п. 3.3.3. Вимога щодо можливості переведення модулів в холодний / гарячий резерв необгрунтовано обмежує конкуренцію, оскільки більшість сучасних модульних ИБП на ринку забезпечують максимально високий ККД в дуже широкому діапазоні завантаження ДБЖ. . Вимога про крок нарощування потужності ДБЖ - 30 кВА/кВт необгрунтовано обмежує конкуренцію, це пристосування до ДБЖ конкретного виробника, а саме VERTIV. Окрім того проект реалізується в один етап і в ТЗ не вказується необхідність росту навантаження, тому зазначення потужності модулів (кроку росту) – 30 кВА не є обгрунтованим. Вимога про декілька протоколів Modbus і BACnet з однаковою передачею (RS485/IP) необгрунтовано обмежує конкуренцію. пункт 3.6.2. Оскільки в ТЗ відсутні дані про етапність росту навантаження, то вимога щодо нижнього порогу плавного регулювання, а саме 20% не є обгрунтованою, та є надлишковою. Чи можна використовувати обладнання з нижнім порогом регулювання холодопродуктивності 40%? пункт 3.6.14. Сама вимога підтримувати заданий діапазон вологості (згідно ТЗ) та використання опції вільного охолодження (пункт 3.6.3) є взаємовиключаючою. пункт 3.6.17. вимога щодо використання одночасно всіх протоколів вказаних в даному пункті є надлишковою. Чи можна використовувати одночасно тільки частину з вказаних в ТЗ протоколів? Питання до кваліфікаційних вимог. Вимога надання копії аналогічного договору, яка має бути завірена саме обома сторонами є необгрунтованою та обмежує конкуренцію, оскільки таке завірення протирічить усталеній практики взаємовідносин сторін договору і призводить лише до зайвих труднощів для учасників торгів. Достовірність наданої інформації легко перевірити за допомогою наданих контактних даних другої сторони аналогічного договору, що є розповсюдженим способом перевірки в комерційній практиці та в торгах міжнародних фінансових організацій. Просимо видалити цю вимогу. Зазначаємо додатково, що відповідно до ст 16 Закону, надання копії аналогічного договору має на меті лише підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, тому в копії може бути не надана/закреслена будь яка інформація (ціни, технічні вимоги тощо), що безпосередньо не підтверджує згаданий досвід.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання до п. 3.1.1:
Виробники, які виробляють шафи вказаних в технічному завданні розмірів, існують в не малій кількості, в тому числі і українського виробництва. В ці шафи планується встановлювати обладнання різної глибини в тому числі і не стандартне, глибина якого буде до 1100 мм із врахуванням комунікаційних підключень.
Відповідь на питання до п. 3.1.2:
Вимога щодо каркасу шаф із алюмінієвого профілю пов’язана із такими можливостями:
- жорсткий алюмінієвий каркас (рама) гарантовано витримує без жодної деформації статичне навантаження до 1500 кг на шафу і дозволяє не тільки розміщувати в середині ІТ обладнання, а також кріпити на дах лотки для кабелів і ізоляцію холодних/гарячих коридорів;
- конструкція рами дозволяє збирання/розбирання для транспортування шаф в обмеженому просторі;
- кріплення на алюмінієвий профіль шафи (на «Т»-слот) додаткового обладнання (кронштейни, організатори кабелю, PDU тощо) дозволяє розвантажити 19’’ рейки для ІТ обладнання і економити корисний внутрішній об’єм шафи.
Існує декілька виробників (в тому числі і українські), які мають в асортименті шафи з розбірним алюмінієвим каркасом.
Можливість монтажу дверей і панелей без інструментів надає технічному персоналу додаткові зручності при експлуатації , що однозначно є значною перевагою. Більший відсоток перфорації дверей надає більшу пропускну здатність для повітря, відповідно краще охолодження ІТ обладнання при менших витратах на систему кондиціювання. Існує декілька виробників (в тому числі і українські), які мають в асортименті шафи з перфорацією 83%.
Вимога розділити лотки для мідних і оптичних кабелів обумовлена необхідністю захисту оптичних кабелів. Лотки для оптичних кабелів повинні бути обладнані кабельними спусками, що обмежують радіус вигину (див. Розділ СКС).
Відповідь на питання до п. 3.3.2:
В МЦОДі планується розміщувати обладнання для критичних сервісів, які повинні працювати безперервно в режимі 24х7х365, тому важливою складовою є максимальна відмово стійкість. А паралельна робота модульних ДБЖ забезпечує максимальний рівень надійності і здатність підтримувати роботу обладнання при виходу з ладу одного ДБЖ.
Відповідь на питання до п. 3.3.3:
Вимога щодо переведення модулів в холодний / гарячий резерв є запорукою раціональної виробітки ресурсу обладнання. Зокрема, відправлення модулів потужності у холодний резерв у разі значних змін навантаження протягом доби – зберігає ресурс вентиляторів у модулях потужності. Також, забезпечується економія споживання електроенергії, тому що, яким би високим не був ККД силового модуля завдяки сучасній схемотехніці, - через «споживання для власних потреб» модуля, - найкраще значення ККД досягає при навантаженні на ДБЖ близько 80% його номіналу. Також існує декілька виробників які мають номінал модулю 30 кВА.
Підтримка протоколів Modbus або BACnet дозволятиме під'єднувати обладнання до програмного комплексу BMS (Building Management System) адміністративної будівлі, біля якої буде встановлено МЦОД.
Відповідь на питання до п. 3.6.2:
Мінімальний поріг регулювання холодопродуктивності 20% потрібен для можливості роботи обладнання на етапі наповнення ЦОД ІТ обладнанням, а також для максимально ефективного використання можливостей фрикулінгу в режимах сумісної роботи фрикулінгу і компресорів. Використання обладнання з нижнім порогом регулювання холодопродуктивності 40% не передбачено умовами тендерної документації.
Відповідь на питання до п. 3.6.14:
Система повинна бути побудована з використанням вільного охолодження і підтримкою заданої вологості. Такі рішення існують у багатьох виробників обладнання.
Відповідь на питання до п. 3.6.17:
Підтримка протоколів Modbus або BACnet дозволятиме під'єднувати обладнання до програмного комплексу BMS (Building Management System) адміністративної будівлі, біля якої буде встановлено мЦОД. Відсутність підтримки таких протоколів унеможливлюватиме, або обмежуватиме Замовника у можливостях подальшої інтеграції обладнання мЦОД у системи моніторингу.
Відповідь на питання щодо кваліфікаційних вимог.
Відповідно до підпункту 5.3.2. пункту 5.3 частини 5 Розділу III Тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі оригінали або копії, завірені підписами уповноважених осіб обох сторін та мокрою печаткою обох сторін (крім тих сторін, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), аналогічного договору/договорів, видаткової накладної/видаткових накладних та/або акту/актів прийому-передачі та/або акту/актів надання послуг та/або оригінал листа-відгуку/листів-відгуків (з інформацією про номер та дату укладення відповідного договору) щодо договору/договорів, інформація про який/яких наведена в довідці.
Замовником визначений спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі такому кваліфікаційному критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» відповідно до вимог Закону. Підтвердити - означає надати докази. Саме надання вищевказаних документів, Замовник визначиться з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник взмозі забезпечити поставити якісний товар у встановлені Замовником строки.
Таким чином, у тендерній документації відсутні будь-які умови, що призводять до дискримінації, необ’єктивної чи упередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, замовник не вбачає підстав для виключення із тендерної документації вищезазначеної вимоги.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-13-000848-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТРАКОМ ТЕЛЕКОМ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32426692
Дата подання: 11 липня 2018 17:36
Скарга на технічні та кваліфікаційні вимоги
Скарга на технічні та кваліфікаційні вимоги, що є надмірними, обмежують конкуренцію та призводять до завищення вартості закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 13.07.2018 № 6953.pdf
Дата публікації: 13 липня 2018 16:25

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 01 серпня 2018
UA-2018-06-13-000848-c97a43a2aba314d1faa6a582e2a4a70f2
Найменування замовника: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

13 липня 2018 16:38
sign.p7s
13 липня 2018 16:37
Amrita_CS_UA-2018-06-13-000848-c_BG.rar
13 липня 2018 16:37
Amrita_CS_tehnichna_chastyna.pdf
13 липня 2018 16:37
Amrita_CS_kvalifikaciina_chastyna_2_2.pdf
13 липня 2018 16:37
Amrita_CS_kvalifikaciina_chastyna_1_2.pdf
13 липня 2018 16:37
Amrita_CS_cinova_propoziciya.pdf

Публічні документи

13 липня 2018 17:44
sign.p7s
13 липня 2018 17:43
Технічна частина.pdf
13 липня 2018 17:41
Л_ценз_я Григорчук.zip
13 липня 2018 17:41
Гарантия_4427.zip

Публічні документи

10 серпня 2018 09:43
Документи Переможця.pdf
13 липня 2018 17:55
sign.p7s
13 липня 2018 17:54
sign.p7s
13 липня 2018 17:50
Наказ Фролова.7z
13 липня 2018 17:50
Лист для клієнтів.7z
13 липня 2018 17:50
Банкiвська лiцензiя.7z
13 липня 2018 17:50
5.Цінова пропозиція.pdf
13 липня 2018 17:50
4388-18.7z
13 липня 2018 17:50
2.Копія Статуту.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2018 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 38 930 400,00
UAH з ПДВ
37 760 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 38 965 440,00
UAH з ПДВ
37 795 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 38 983 320,00
UAH з ПДВ
37 813 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 09:43
Документи Переможця.pdf
13 липня 2018 17:55
sign.p7s
13 липня 2018 17:54
sign.p7s
13 липня 2018 17:50
Наказ Фролова.7z
13 липня 2018 17:50
Лист для клієнтів.7z
13 липня 2018 17:50
Банкiвська лiцензiя.7z
13 липня 2018 17:50
5.Цінова пропозиція.pdf
13 липня 2018 17:50
4388-18.7z
13 липня 2018 17:50
2.Копія Статуту.pdf

Публічні документи

13 липня 2018 17:44
sign.p7s
13 липня 2018 17:43
Технічна частина.pdf
13 липня 2018 17:41
Л_ценз_я Григорчук.zip
13 липня 2018 17:41
Гарантия_4427.zip

Публічні документи

13 липня 2018 16:38
sign.p7s
13 липня 2018 16:37
Amrita_CS_UA-2018-06-13-000848-c_BG.rar
13 липня 2018 16:37
Amrita_CS_tehnichna_chastyna.pdf
13 липня 2018 16:37
Amrita_CS_kvalifikaciina_chastyna_2_2.pdf
13 липня 2018 16:37
Amrita_CS_kvalifikaciina_chastyna_1_2.pdf
13 липня 2018 16:37
Amrita_CS_cinova_propoziciya.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
#38239436
Переможець 37 760 400,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2018 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2018 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
#38239436
37 760 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 серпня 2018 10:24
Договір № 88-18 від 28.08.2018.pdf укладений
28 серпня 2018 10:24
sign.p7s зміни до договору
13 грудня 2018 17:29
sign.p7s зміни до договору
23 листопада 2018 17:04
Додатковий договір № 1- 122-18 до договору № 88-18 (1).pdf зміни до договору
23 листопада 2018 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до п.п. 12.2.11. та 12.2.12. Договору, Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 5.2.: "5.2. Місце постачання Товару - вул. Бориса Лятошинського, 5, м. Житомир, 10014".
Номер договору про закупівлю: 88-18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 37 760 400,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку