Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комунікаційне обладнання за кодом ДК 021:2015 - 32570000-9 (обладнання інфраструктури центру обробки даних)
Communication hardware DK Code 021:2015-32570000-9 (data center infrastructure equipment)
Communication hardware DK Code 021:2015-32570000-9 (data center infrastructure equipment)
Очікувана вартість
39 000 000,00 UAH
UA-2018-06-13-000848-c ● 97a43a2aba314d1faa6a582e2a4a70f2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 26255795 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5 |
Контактна особа: |
Шпильова Тетяна +380442777670 SHPYLOVA@COURT.GOV.UA |
Додаткові контактні особи: |
Чикін Олександр Олександрович (044) 277-76-09 ochykin@court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Judicial Administration of Ukraine |
National ID: | 26255795 |
Contact point: |
Shpylova Tetyana +380442777670 SHPYLOVA@COURT.GOV.UA |
Additional contacts: |
Chykin Oleksandr Oleksandrovych (044) 277-76-09 ochykin@court.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 червня 2018 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2018 11:22 |
Очікувана вартість: | 39 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 390 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 780000 UAH |
Publication date: | 13 червня 2018 17:19 |
Enquiries until: | 06 липня 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 12 липня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 липня 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 39 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 390 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Комунікаційне обладнання за кодом ДК 021:2015 - 32570000-9 (обладнання інфраструктури центру обробки даних)
Communication hardware DK Code 021:2015-32570000-9 (data center infrastructure equipment)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Обладнання інфраструктури центру обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська обл., Київ, Липська, 18/5
ДК 021:2015: 32570000-9 — Комунікаційне обладнання
Data center infrastructure equipment
CPV: 32570000-9
Період постачання:
по 01 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2018 17:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2018 17:16 |
Додаток 6 Лист-згода.docx | |
13 червня 2018 17:16 |
Додаток 5 Вимоги до банківської гарантії.docx | |
13 червня 2018 17:16 |
Додаток 4 Вимоги до електронної банківської гарантії.docx | |
13 червня 2018 17:16 |
Додаток 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx | |
13 червня 2018 17:16 |
Додаток 2 Проект договору про закупівлю.docx | |
13 червня 2018 17:16 |
Додаток 1 Форма тендерної (цінової) пропозиції.docx | |
13 червня 2018 17:16 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до технічних та кваліфікаційнних вимог
Дата подання: 06 липня 2018 10:37
Дата відповіді: 10 липня 2018 17:57
Питання до п. 3.1.1 Технічних вимог:
Вимога щодо глибини шаф необгрунтовано обмежує конкуренцію, оскільки такі шафи виробляє лише один виробник – Knurr. Просимо розширити допустимий діапазон глибин шаф.
До п. 3.1.2. Вимога алюмінієвої конструкції необгрунтовано обмежує конкуренцію. Шафи виробника Knurr мають алюмінієві конструкції, але їх вага аналогічна вазі шаф інших виробників. Вимога до навантажувальної здатності необгрунтовано обмежує конкуренцію, оскільки навіть шафа, повністю наповнена тільки VRLA батареями для ДБЖ, важить трохи більше 1000кг, а шафи з іншим наповненням – гарантовано ще менше. Вимоги щодо дверей з можливістю монтажу без наявності інструменту та перфорації для проходження повітря не менше 83% також необгрунтовано обмежує конкуренцію (з оглядом на відсутність розрахунків системи охолодження). Просимо переглянути зазначені вимоги. Пропонуємо переглянути вимогу щодо лотків мідних та оптичних кабелів, оскільки дешевше і зручніше у подальшому використанні буде один лоток більших розмірів з перегородкою.
До п. 3.3.2. На наш погляд, вимога паралельної роботи двох ДБЖ при резервуванні N+1 на рівні модулів ДБЖ є надмірною (і не призводить до збільшення рівня надійності) і призведе до зайвого використання коштів та простору в контейнерах. На ринку України достатньо ДБЖ, що мають модульну структуру і мають потужність одного пристрою, що може забезпечити потреби даного об’єкту.
До п. 3.3.3. Вимога щодо можливості переведення модулів в холодний / гарячий резерв необгрунтовано обмежує конкуренцію, оскільки більшість сучасних модульних ИБП на ринку забезпечують максимально високий ККД в дуже широкому діапазоні завантаження ДБЖ. . Вимога про крок нарощування потужності ДБЖ - 30 кВА/кВт необгрунтовано обмежує конкуренцію, це пристосування до ДБЖ конкретного виробника, а саме VERTIV. Окрім того проект реалізується в один етап і в ТЗ не вказується необхідність росту навантаження, тому зазначення потужності модулів (кроку росту) – 30 кВА не є обгрунтованим. Вимога про декілька протоколів Modbus і BACnet з однаковою передачею (RS485/IP) необгрунтовано обмежує конкуренцію.
пункт 3.6.2. Оскільки в ТЗ відсутні дані про етапність росту навантаження, то вимога щодо нижнього порогу плавного регулювання, а саме 20% не є обгрунтованою, та є надлишковою. Чи можна використовувати обладнання з нижнім порогом регулювання холодопродуктивності 40%?
пункт 3.6.14. Сама вимога підтримувати заданий діапазон вологості (згідно ТЗ) та використання опції вільного охолодження (пункт 3.6.3) є взаємовиключаючою.
пункт 3.6.17. вимога щодо використання одночасно всіх протоколів вказаних в даному пункті є надлишковою. Чи можна використовувати одночасно тільки частину з вказаних в ТЗ протоколів?
Питання до кваліфікаційних вимог. Вимога надання копії аналогічного договору, яка має бути завірена саме обома сторонами є необгрунтованою та обмежує конкуренцію, оскільки таке завірення протирічить усталеній практики взаємовідносин сторін договору і призводить лише до зайвих труднощів для учасників торгів. Достовірність наданої інформації легко перевірити за допомогою наданих контактних даних другої сторони аналогічного договору, що є розповсюдженим способом перевірки в комерційній практиці та в торгах міжнародних фінансових організацій. Просимо видалити цю вимогу. Зазначаємо додатково, що відповідно до ст 16 Закону, надання копії аналогічного договору має на меті лише підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, тому в копії може бути не надана/закреслена будь яка інформація (ціни, технічні вимоги тощо), що безпосередньо не підтверджує згаданий досвід.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання до п. 3.1.1:
Виробники, які виробляють шафи вказаних в технічному завданні розмірів, існують в не малій кількості, в тому числі і українського виробництва. В ці шафи планується встановлювати обладнання різної глибини в тому числі і не стандартне, глибина якого буде до 1100 мм із врахуванням комунікаційних підключень.
Відповідь на питання до п. 3.1.2:
Вимога щодо каркасу шаф із алюмінієвого профілю пов’язана із такими можливостями:
- жорсткий алюмінієвий каркас (рама) гарантовано витримує без жодної деформації статичне навантаження до 1500 кг на шафу і дозволяє не тільки розміщувати в середині ІТ обладнання, а також кріпити на дах лотки для кабелів і ізоляцію холодних/гарячих коридорів;
- конструкція рами дозволяє збирання/розбирання для транспортування шаф в обмеженому просторі;
- кріплення на алюмінієвий профіль шафи (на «Т»-слот) додаткового обладнання (кронштейни, організатори кабелю, PDU тощо) дозволяє розвантажити 19’’ рейки для ІТ обладнання і економити корисний внутрішній об’єм шафи.
Існує декілька виробників (в тому числі і українські), які мають в асортименті шафи з розбірним алюмінієвим каркасом.
Можливість монтажу дверей і панелей без інструментів надає технічному персоналу додаткові зручності при експлуатації , що однозначно є значною перевагою. Більший відсоток перфорації дверей надає більшу пропускну здатність для повітря, відповідно краще охолодження ІТ обладнання при менших витратах на систему кондиціювання. Існує декілька виробників (в тому числі і українські), які мають в асортименті шафи з перфорацією 83%.
Вимога розділити лотки для мідних і оптичних кабелів обумовлена необхідністю захисту оптичних кабелів. Лотки для оптичних кабелів повинні бути обладнані кабельними спусками, що обмежують радіус вигину (див. Розділ СКС).
Відповідь на питання до п. 3.3.2:
В МЦОДі планується розміщувати обладнання для критичних сервісів, які повинні працювати безперервно в режимі 24х7х365, тому важливою складовою є максимальна відмово стійкість. А паралельна робота модульних ДБЖ забезпечує максимальний рівень надійності і здатність підтримувати роботу обладнання при виходу з ладу одного ДБЖ.
Відповідь на питання до п. 3.3.3:
Вимога щодо переведення модулів в холодний / гарячий резерв є запорукою раціональної виробітки ресурсу обладнання. Зокрема, відправлення модулів потужності у холодний резерв у разі значних змін навантаження протягом доби – зберігає ресурс вентиляторів у модулях потужності. Також, забезпечується економія споживання електроенергії, тому що, яким би високим не був ККД силового модуля завдяки сучасній схемотехніці, - через «споживання для власних потреб» модуля, - найкраще значення ККД досягає при навантаженні на ДБЖ близько 80% його номіналу. Також існує декілька виробників які мають номінал модулю 30 кВА.
Підтримка протоколів Modbus або BACnet дозволятиме під'єднувати обладнання до програмного комплексу BMS (Building Management System) адміністративної будівлі, біля якої буде встановлено МЦОД.
Відповідь на питання до п. 3.6.2:
Мінімальний поріг регулювання холодопродуктивності 20% потрібен для можливості роботи обладнання на етапі наповнення ЦОД ІТ обладнанням, а також для максимально ефективного використання можливостей фрикулінгу в режимах сумісної роботи фрикулінгу і компресорів. Використання обладнання з нижнім порогом регулювання холодопродуктивності 40% не передбачено умовами тендерної документації.
Відповідь на питання до п. 3.6.14:
Система повинна бути побудована з використанням вільного охолодження і підтримкою заданої вологості. Такі рішення існують у багатьох виробників обладнання.
Відповідь на питання до п. 3.6.17:
Підтримка протоколів Modbus або BACnet дозволятиме під'єднувати обладнання до програмного комплексу BMS (Building Management System) адміністративної будівлі, біля якої буде встановлено мЦОД. Відсутність підтримки таких протоколів унеможливлюватиме, або обмежуватиме Замовника у можливостях подальшої інтеграції обладнання мЦОД у системи моніторингу.
Відповідь на питання щодо кваліфікаційних вимог.
Відповідно до підпункту 5.3.2. пункту 5.3 частини 5 Розділу III Тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі оригінали або копії, завірені підписами уповноважених осіб обох сторін та мокрою печаткою обох сторін (крім тих сторін, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), аналогічного договору/договорів, видаткової накладної/видаткових накладних та/або акту/актів прийому-передачі та/або акту/актів надання послуг та/або оригінал листа-відгуку/листів-відгуків (з інформацією про номер та дату укладення відповідного договору) щодо договору/договорів, інформація про який/яких наведена в довідці.
Замовником визначений спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі такому кваліфікаційному критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» відповідно до вимог Закону. Підтвердити - означає надати докази. Саме надання вищевказаних документів, Замовник визначиться з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник взмозі забезпечити поставити якісний товар у встановлені Замовником строки.
Таким чином, у тендерній документації відсутні будь-які умови, що призводять до дискримінації, необ’єктивної чи упередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, замовник не вбачає підстав для виключення із тендерної документації вищезазначеної вимоги.
Виробники, які виробляють шафи вказаних в технічному завданні розмірів, існують в не малій кількості, в тому числі і українського виробництва. В ці шафи планується встановлювати обладнання різної глибини в тому числі і не стандартне, глибина якого буде до 1100 мм із врахуванням комунікаційних підключень.
Відповідь на питання до п. 3.1.2:
Вимога щодо каркасу шаф із алюмінієвого профілю пов’язана із такими можливостями:
- жорсткий алюмінієвий каркас (рама) гарантовано витримує без жодної деформації статичне навантаження до 1500 кг на шафу і дозволяє не тільки розміщувати в середині ІТ обладнання, а також кріпити на дах лотки для кабелів і ізоляцію холодних/гарячих коридорів;
- конструкція рами дозволяє збирання/розбирання для транспортування шаф в обмеженому просторі;
- кріплення на алюмінієвий профіль шафи (на «Т»-слот) додаткового обладнання (кронштейни, організатори кабелю, PDU тощо) дозволяє розвантажити 19’’ рейки для ІТ обладнання і економити корисний внутрішній об’єм шафи.
Існує декілька виробників (в тому числі і українські), які мають в асортименті шафи з розбірним алюмінієвим каркасом.
Можливість монтажу дверей і панелей без інструментів надає технічному персоналу додаткові зручності при експлуатації , що однозначно є значною перевагою. Більший відсоток перфорації дверей надає більшу пропускну здатність для повітря, відповідно краще охолодження ІТ обладнання при менших витратах на систему кондиціювання. Існує декілька виробників (в тому числі і українські), які мають в асортименті шафи з перфорацією 83%.
Вимога розділити лотки для мідних і оптичних кабелів обумовлена необхідністю захисту оптичних кабелів. Лотки для оптичних кабелів повинні бути обладнані кабельними спусками, що обмежують радіус вигину (див. Розділ СКС).
Відповідь на питання до п. 3.3.2:
В МЦОДі планується розміщувати обладнання для критичних сервісів, які повинні працювати безперервно в режимі 24х7х365, тому важливою складовою є максимальна відмово стійкість. А паралельна робота модульних ДБЖ забезпечує максимальний рівень надійності і здатність підтримувати роботу обладнання при виходу з ладу одного ДБЖ.
Відповідь на питання до п. 3.3.3:
Вимога щодо переведення модулів в холодний / гарячий резерв є запорукою раціональної виробітки ресурсу обладнання. Зокрема, відправлення модулів потужності у холодний резерв у разі значних змін навантаження протягом доби – зберігає ресурс вентиляторів у модулях потужності. Також, забезпечується економія споживання електроенергії, тому що, яким би високим не був ККД силового модуля завдяки сучасній схемотехніці, - через «споживання для власних потреб» модуля, - найкраще значення ККД досягає при навантаженні на ДБЖ близько 80% його номіналу. Також існує декілька виробників які мають номінал модулю 30 кВА.
Підтримка протоколів Modbus або BACnet дозволятиме під'єднувати обладнання до програмного комплексу BMS (Building Management System) адміністративної будівлі, біля якої буде встановлено МЦОД.
Відповідь на питання до п. 3.6.2:
Мінімальний поріг регулювання холодопродуктивності 20% потрібен для можливості роботи обладнання на етапі наповнення ЦОД ІТ обладнанням, а також для максимально ефективного використання можливостей фрикулінгу в режимах сумісної роботи фрикулінгу і компресорів. Використання обладнання з нижнім порогом регулювання холодопродуктивності 40% не передбачено умовами тендерної документації.
Відповідь на питання до п. 3.6.14:
Система повинна бути побудована з використанням вільного охолодження і підтримкою заданої вологості. Такі рішення існують у багатьох виробників обладнання.
Відповідь на питання до п. 3.6.17:
Підтримка протоколів Modbus або BACnet дозволятиме під'єднувати обладнання до програмного комплексу BMS (Building Management System) адміністративної будівлі, біля якої буде встановлено мЦОД. Відсутність підтримки таких протоколів унеможливлюватиме, або обмежуватиме Замовника у можливостях подальшої інтеграції обладнання мЦОД у системи моніторингу.
Відповідь на питання щодо кваліфікаційних вимог.
Відповідно до підпункту 5.3.2. пункту 5.3 частини 5 Розділу III Тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі оригінали або копії, завірені підписами уповноважених осіб обох сторін та мокрою печаткою обох сторін (крім тих сторін, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), аналогічного договору/договорів, видаткової накладної/видаткових накладних та/або акту/актів прийому-передачі та/або акту/актів надання послуг та/або оригінал листа-відгуку/листів-відгуків (з інформацією про номер та дату укладення відповідного договору) щодо договору/договорів, інформація про який/яких наведена в довідці.
Замовником визначений спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі такому кваліфікаційному критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» відповідно до вимог Закону. Підтвердити - означає надати докази. Саме надання вищевказаних документів, Замовник визначиться з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник взмозі забезпечити поставити якісний товар у встановлені Замовником строки.
Таким чином, у тендерній документації відсутні будь-які умови, що призводять до дискримінації, необ’єктивної чи упередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, замовник не вбачає підстав для виключення із тендерної документації вищезазначеної вимоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-06-13-000848-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТРАКОМ ТЕЛЕКОМ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32426692
Дата подання: 11 липня 2018 17:36
Дата подання: 11 липня 2018 17:36
Скарга на технічні та кваліфікаційні вимоги
Скарга на технічні та кваліфікаційні вимоги, що є надмірними, обмежують конкуренцію та призводять до завищення вартості закупівлі.
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 13.07.2018 № 6953.pdf
Дата публікації: 13 липня 2018 16:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 серпня 2018
Найменування: | ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 26255795 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2018 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" |
38 930 400,00
UAH з ПДВ
|
37 760 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" |
38 965 440,00
UAH з ПДВ
|
37 795 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» |
38 983 320,00
UAH з ПДВ
|
37 813 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" #38239436 |
Переможець |
37 760 400,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2018 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2018 17:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2018 17:04
|
Додатковий договір № 1- 122-18 до договору № 88-18 (1).pdf | зміни до договору |
23 листопада 2018 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2018 10:24
|
Договір № 88-18 від 28.08.2018.pdf | укладений |
28 серпня 2018 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п. 12.2.11. та 12.2.12. Договору, Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 5.2.: "5.2. Місце постачання Товару - вул. Бориса Лятошинського, 5, м. Житомир, 10014". |
Номер договору про закупівлю: | 88-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 88-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |