Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатопроекційні томографи
Multi view tomographs
Очікувана вартість
2 440 494,00 EUR
UA-2018-06-01-000077-b 034f12ac55974b2db04bb25fd3afee23
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєляєва Марина Володимирівна

281-79-52 m.belyaeva@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Бєляєва Марина Володимирівна
281-79-52
m.belyaeva@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Bieliaieva Maryna Volodimirivna
281-79-52
m.belyaeva@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 червня 2018 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2018 11:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2018 11:30
Початок аукціону: 05 листопада 2018 15:31
Очікувана вартість: 2 440 494,00 EUR без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,12%
Publication date: 01 червня 2018 10:08
Enquiries until: 10 вересня 2018 11:30
Complaints submission until: до 16 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 вересня 2018 11:30

Information

Estimated total value: 2 440 494 EUR excluding VAT
Minimal lowering step: 3 000 EUR
Minimal lowering step, %: 0,12 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
детально наведено в Додатку 1 Тендерної документації
it is resulted in Annex 1 of the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Багатопроекційні томографи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення

Multi view tomographs
CPV: 38580000-4
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2018 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2018 16:37
Перелік Змін від 03.09.2018.docx
03 вересня 2018 16:37
ТД_08_Багатопроекційні томографи.doc
21 серпня 2018 15:47
Перелік Змін від 21 .08.2018.docx
13 серпня 2018 16:23
Перелік Змін від 13.08.2018.docx
26 липня 2018 10:30
Перелік Змін від 25.07.2018.docx
19 липня 2018 10:27
Перелік Змін від 18.07.2018.docx
06 липня 2018 15:15
Перелік Змін від 06.07.2017.docx
27 червня 2018 12:52
Перелік Змін від 26.06.2017.docx
01 червня 2018 10:05
Оголошення_англ .docx
03 вересня 2018 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2018 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2018 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2018 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2018 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2018 16:37
Перелік Змін від 03.09.2018.docx
03 вересня 2018 16:37
ТД_08_Багатопроекційні томографи.doc
21 серпня 2018 15:47
ТД_07_Багатопроекційні томографи.doc
13 серпня 2018 16:23
Тендерна документація_06_Багатопроекційні томографи.doc
26 липня 2018 10:30
Тендерна документація_05_Багатопроекційні томографи.doc
19 липня 2018 10:27
Тендерна документація_04_Багатопроекційні томографи.doc
06 липня 2018 15:15
Тендерна документація_03_Багатопроекційні томографи.doc
27 червня 2018 12:52
Тендерна документація_02_Багатопроекційні томографи.doc
01 червня 2018 10:05
Тендерна документація_Багатопроекційні томографи.doc
21 серпня 2018 15:47
Перелік Змін від 21 .08.2018.docx
13 серпня 2018 16:23
Перелік Змін від 13.08.2018.docx
26 липня 2018 10:30
Перелік Змін від 25.07.2018.docx
19 липня 2018 10:27
Перелік Змін від 18.07.2018.docx
06 липня 2018 15:15
Перелік Змін від 06.07.2017.docx
27 червня 2018 12:52
Перелік Змін від 26.06.2017.docx
01 червня 2018 10:05
Оголошення_англ .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо вимог до предмету закупівель
Дата подання: 22 червня 2018 18:26
Дата відповіді: 27 червня 2018 13:02
Добрий день! Детально вивчивши тендерну документацію від 31.05.2018 №15-03-262 на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Багатопроекційні томографи)» (код ДК 021:2015 - 38580000-4) встановлено, що у Додатку 1 визначені вимоги до предмету закупівлі, а саме: 1. У п.п 1) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено: “...в результаті чого, з'являються щонайменше 1000 різних УЯВЛЕНЬ про загрози”. Будь ласка, поясніть який зміст слід розуміти під словом “уявлень”. Якщо Ви мали на увазі слово “зображень”, то змініть відповідно текст тендерної документації. 2. У п.п 1) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено, що кількість віртуальних небезпечних предметів повинна складатися із мінімум 6000 різних рентгенівських знімків. Проте, відповідно до розділу “12.5. Система проектування зображень небезпечних предметів (TIP)” викладеному в Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року згідно поправки до документу від 9 лютого 2016 року, архів зображень має становити не менше 1000 віртуальних зображень. Таке значне підвищення вимог до мінімальної кількості зображень віртуальних небезпечних предметів (з 1000 до 6000), звужує коло потенційних учасників, чим суперечить принципам публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”. Просимо, викласти п.п 1) п.1 розділу І: “Специфікація” у наступній редакції: “наявні програмні функції визначення потенційно небезпечних предметів і речовин, віртуальна імітація небезпечних предметів: архів зображень програми TIP становить не менше 1000 віртуальних зображень заборонених предметів, які складають не менше 250 різних заборонених предметів і кожний із цих предметів зображений в різних варіантах розміщення (відповідність розділу “12.5. Система проектування зображень небезпечних предметів (TIP)” викладеному в Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року згідно поправки до документу від 9 лютого 2016 року) (в Тендерній пропозиції (Технічній частині) Учасник вказує конкретну кількість зображень та предметів)”. 3. У п.п 15) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу: “температурний діапазон експлуатації, гарантований виробником від 0°С до + 40°С” Таке формулювання із вказанням строго визначених меж температурного діапазону експлуатації звужує потенційне коло учасників та не дає можливості запропонувати обладнання з кращими технічними характеристиками, а саме з більш широким допустимим температурним діапазоном експлуатації, наприклад, від -10°С до + 50°С. Щоб уникнути дискримінації потенційних учасників, просимо викласти вказану вимогу п.п 15) п.1 розділу І: “Специфікація” у наступній редакції: “температурний діапазон експлуатації, гарантований виробником від 0°С (допускається нижче) до + 40°С (допускається вище)”. 4. У п.п 15) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу: “живлення від електромережі: від 200 В до 400 В, 50 Гц, 3 фаз” Враховуючи той факт, що аналогічне обладнання різних виробників може дещо відрізнятися необхідними параметрами електроживлення, то, вважаємо, що слід дану вимогу уточнити та викласти в наступній редакції: “живлення від електромережі: від 200 В до 400 В, 50 Гц, 3 фаз (В Тендерній пропозиції (Технічній частині) Учаснику достатньо вказати діапазон якісної гарантованої роботи)” 5. У п.1.3 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу: “ Англо-російська (українська) версія інтерфейсу” Таке формулювання не дає чіткого розуміння, яка саме версія інтерфейсу необхідна Замовнику. Просимо надати роз’яснення та чітко вказати вимоги до мови інтерфейсу в тендерній документації. 6. У додатку 1 у п.п 3.1 п. 3 “Гарантійні вимоги” тендерної документації визначено: “Строк гарантії на Товар: не менше 24 місяців з дати інсталяції Товару” Оскільки у тендерній документації немає чіткого визначення часових рамок, у межах яких поставлене обладнання буде встановлене (інстальоване), тому виробник та постачальник обладнання не можуть надавати гарантію з моменту інсталяції. Тому просимо викласти дану вимогу у наступній редакції: “Строк гарантії на Товар: не менше 24 місяців” 7. Діяльність з використання джерел iонiзуючого випромiнювання (ДІВ) має здійснюватися ліцензіатом згiдно з "вимогами та умовами безпеки ліцензійними умовами провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання'', Затвердженими наказом держатомрегулювання України вiд 02.12.2002 №125, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2002 за №978/7266. Кожна компанія, яка ввозить, продає, постачає, займається монтажем, інсталяцією, сервісом будь-якого обладнання, що в своєму складі містить джерело іонізуючого випромінювання (у даному випадку це рентгенівська трубка) повинна мати дозвіл у вигляді ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Просимо внести відповідні зміни та додати до обов’язкових документів ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. 8. Умовами тендерної документації, а саме Розділ 2, п 4. додатку 1 разом з поставкою товара вимагається дозвіл (санітарні паспорти) Головного санітарного лікаря на повітряному транспорті України (після інсталяції) (оригінал) у з’вязку з тим, що Державну санітарно-епідеміологічну службу ліквідовано, а її функції передано до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів ( постанова КМУ від 29 березня 2017 р. № 348), а посаду Головного санітарного лікаря вже не існує. Тому просимо пояснити який саме документ і ким саме повиннен бути виданий?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: щодо пункту 1 питання
- пункт 1) пункту 1.1 Розділу I: «Специфікація» визначено: «…в результаті чого, з'являються щонайменше 1000 різних уявлень про загрози», залишено без змін. Текстова частина (вимога) взята з офіційного перекладу документу №30 Політика ЄКЦА у сфері авіаційної безпеки цивільної авіації (частина II) 13-е видання/Травень 2010 (поправка до документу від 9 лютого 2016 р.);

щодо пункту 2 питання
- пункт 1) пункту 1.1 Розділу I залишено без змін згідно вимог документу №30 Політика ЄКЦА у сфері авіаційної безпеки цивільної авіації (частина II) 13-е видання/Травень 2010 (поправка до документу від 9 лютого 2016 р.);

щодо пунктів 3 та 4 питання
- до пункту 15) пункту 1.1 Розділу I Додатку 1, в частині температурного діапазону експлуатації та живлення, Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);

щодо пункту 5 питання
- до пункту 1.2 Розділу I Додатку 1, стосовно інтерфейсу, Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);

щодо пункту 6 питання
- до підпункту 3.1 пункту 3 «Гарантійні вимоги» Розділу I Додатку 1 Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);

щодо пункту 7 питання
- Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02), а саме
умови документації доповнено ліцензією Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України на провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (ДІВ);

щодо пункту 8 питання
- до Розділу ІІ Додатку 1 Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02), а саме:
- пункт 4: документ «дозвіл (санітарні паспорти) Головного санітарного лікаря на повітряному транспорті України (після інсталяції) (оригінал(и))» - виключено;
- Розділ II доповнено: «8. Після надання пусконалагоджувальних Послуг Постачальник має надати на кожну одиницю Товару дозвіл на проведення робіт з джерелами іонізуючих випромінювань (санітарний паспорт), виданий уповноваженим органом України.».
Щодо Додатку 1 Розділ 2 п.5
Дата подання: 23 червня 2018 11:25
Дата відповіді: 27 червня 2018 13:04
Просимо розяснити , що маєтьсся на увазі під словами згідно п.5 Розділу 2 Додатку 1 "Під час поставки Товару Замовнику надається комбінований дослідний зразок для перевірки багатопроекційного томогра на предмет виявлення вибухових речовин." Не зрозуміло до якого " томогра" необхідно надати замовнику комбінований дослідний зразок.
Відповідь: Абзац 2 пункту 5 Розділу ІІ Додатку 1 «Під час поставки Товару Замовнику надається комбінований дослідний зразок для перевірки багатопроекційного томогра на предмет виявлення вибухових речовин» мається на увазі «багатопроекційного томографа», Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02).
Щодо частини 2 «Якість Товару та Послуг» Додатку 7 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (ДЛЯ ВІТЧИЗНЯНИХ УЧАСНИКІВ)»
Дата подання: 02 липня 2018 10:34
Дата відповіді: 19 липня 2018 10:36
Детально вивчивши тендерну документацію (редакція 02 від 26.06.2018), а саме зміст частини 2. «Якість Товару та Послуг» Додатку 7 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (ДЛЯ ВІТЧИЗНЯНИХ УЧАСНИКІВ)» було встановлено, що Замовник висунув вимогу: “Товар повинен бути звільнений від ліцензування відповідно до пункту 5 розділу 2 Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138, зареєстрованого у Мін’юсті 19.12.2013 за № 2148/24680”. Така вимога є необґрунтованою та носить дискримінаційний характер з огляду на наступне. 1. Враховуючи висунуті у тендерної документації основні вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі Багатопроекційні томографи, а саме що: предмет закупівлі повинен відповідати вимогам 3 Стандарту авіаційної безпеки, відповідати вимогам до габаритних розмірів тонеля та вимозі “томограф повинен мати систему рентгенівських джерел, що механічно не обертаються”, то потенційні учасники можуть запропонувати відповідний товар трьох різних виробників: MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems), x1000 (виробник SureScan) та RTT110 (виробник Rapiscan). Багатопроекційні томографи MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems), x1000 (виробник SureScan) та RTT110 (виробник Rapiscan) є повністю аналогічними по всім показниками та технічним характеристикам, у тому числі для вказаних рентгенівських апаратів догляду багажу потужність ефективної дози опромінення персоналу на робочому місці не перевищує 1 мкЗв на годину. Тобто усі вказані рентгенівські апарати відповідають вимогам Постанови Кабінету міністрів України від 16 листопада 2011 р. N 1174 “Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування” та можуть бути включені до переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування. Але на теперішній час лише одна система RTT110 (виробник Rapiscan) внесена до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138, зареєстрованого у Мін’юсті 19.12.2013 за № 2148/24680 Внесення обладнання до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування може здійснюватися за ініціативою суб’єкту діяльності у сфері використання ядерної енергії для звільнення від ліцензування самостійно. Разом із тим, це не є обов’язковою вимогою чинного законодавства, на противагу від вимоги щодо ліцензування використання джерел іонізуючого випромінювання, що передбачено Законом України “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії” (редакція від 04.06.2017). Разом із тим, час, необхідний потенційним учасникам для внесення томографічних систем інших виробників до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138 об'єктивно становить від 6 до 12 місяців, що унеможливлює участь тендерних пропозицій учасників, які пропонують обладнання інших виробників MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems) та x1000 (виробник SureScan). Із вищевикладеного вбачається, що вимога про те, що товар повинен бути внесений до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138 є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які пропонують обладнання інших виробників MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems) та x1000 (виробник SureScan) та є штучною перепоною, яка створює неконкурентні умови для таких учасників. Враховуючи висунуті вимоги тендерної документації у процедурі закупівлі будуть мати змогу прийняти участь виключно учасники, які будуть пропонувати для закупівлі Багатопроекційні томографи RTT110 (виробник Rapiscan). 2. З іншого боку, вимога Замовника про внесення товару до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138 та звільнення товару від ліцензування є необґрунтованою. Достеменно відомо, що на теперішній час ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” використовує десятки рентгенівських апаратів для догляду багажу різних виробників, більшість з яких не внесені до Переліку, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 №138. Водночас ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” проводить технічне обслуговування та ремонт рентгенівських апаратів догляду багажу як звільнених, так і не звільнених від ліцензування відповідно до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138. Відповідно до п. 4 Постанови Кабінету міністрів України “Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування” № 1174 критерії звільнення не застосовуються під час виконання робіт з технічного обслуговування, зарядження-перезарядження, перетарювання, ремонту, налагоджування, проведення випробовувань з метою визначення технічних характеристик та перевірки на герметичність, введення та виведення з експлуатації установок, що містять джерела іонізуючого випромінювання; монтажу та демонтажу таких джерел. Відповідно до ст. 7 Закону України “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії” у сфері використання ядерної енергії обов'язковому ліцензуванню підлягають такі види діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання. Від ліцензування звільняється діяльність, пов'язана з використанням джерел іонізуючого випромінювання, за таких умов: безпека використання джерела іонізуючого випромінювання забезпечується його конструкцією; використання джерела іонізуючого випромінювання не потребує спеціальної підготовки персоналу з питань ядерної та радіаційної безпеки, що виходить за межі вивчення інструкції з використання цього джерела іонізуючого випромінювання; досвід використання свідчить про відсутність аварій з радіаційними наслідками. Перелік джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, визначається органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я відповідно до критеріїв, установлених Кабінетом Міністрів України. Враховуючи вимоги ст. 7 Закону України “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії”, вимоги п. 4 Постанови Кабінету міністрів України № 1174 та те, що ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” використовує у своєї діяльності різне обладнання, яке включено до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування та яке не включено до цього переліку, та те що таке обладнання у будь-якому випадку підлягає ремонту та технічному обслуговуванню, то використання рентгенівських апаратів догляду багажу підлягає ліцензуванню. У такому випадку для Замовника ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” не існує обґрунтованої та об'єктивної причини висувати до предмета закупівлі вимогу про включення обладнання до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138. На підставі вищевикладеного, просимо виключити із Тендерної документації вимогу Замовника про то, що Товар повинен бути звільнений від ліцензування відповідно до пункту 5 розділу 2 Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138, зареєстрованого у Мін’юсті 19.12.2013 за № 2148/24680, як дискримінаційну та не обґрунтовану, враховуючи, що така вимога створює штучні перепони для добросовісної конкуренції, суттєво звужує коло потенційних учасників та порушує вимоги п. 1 статті 3, п. 3 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни від 18.07.2018 № 15-10-146 до Тендерної документації (редакція 03) та викладено в новій редакції (редакція 04).
Порядок та гарантії здійснення оплати за поставлений товар
Дата подання: 09 липня 2018 11:37
Дата відповіді: 19 липня 2018 10:30
Враховуючи, технологічність та специфічність предмету закупівлі (штучне виробництво під вимоги замовника), тривалий та індивідуальний термін виробництва Багато-Проекційних томографів, та тривалий термін поставки товару, вбачаємо за необхідне внести гарантії оплати у вигляді надання банківської гарантії або безвідкличного документарного акредитива на повну суму вартості предмета закупівлі. Просимо Замовника закупівлі внести зміни в документацію, щодо порядку здійснення оплати, та зазначити чіткий механізм надання гарантій оплати у вигляді відкриття банківської гарантії або безвідкличного документарного акредитива, що покриє повну суму вартості предмету закупівлі та чітко зазначити механізм розкриття акредитиву та можливі витрати, що можуть виникнути в процесі проведення цієї фінансової операції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни від 18.07.2018 № 15-10-146 до Тендерної документації (редакція 03) та викладено в новій редакції (редакція 04).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-01-000077-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Проектно-Технічний Центр, Код ЄДРПОУ:36303986
Дата подання: 22 червня 2018 18:40
Технічні характеристики
Добрий день! Детально вивчивши тендерну документацію від 31.05.2018 №15-03-262
на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Багатопроекційні томографи)» (код ДК 021:2015 - 38580000-4) встановлено, що у Додатку 1 визначені вимоги до предмету закупівлі, а саме:
1. У п.п 1) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено:

“...в результаті чого, з'являються щонайменше 1000 різних УЯВЛЕНЬ про загрози”.

Будь ласка, поясніть який зміст слід розуміти під словом “уявлень”. Якщо Ви мали на увазі слово “зображень”, то змініть відповідно текст тендерної документації.


2. У п.п 1) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено, що кількість віртуальних небезпечних предметів повинна складатися із мінімум 6000 різних рентгенівських знімків. Проте, відповідно до розділу “12.5. Система проектування зображень небезпечних предметів (TIP)” викладеному в Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року згідно поправки до документу від 9 лютого 2016 року, архів зображень має становити не менше 1000 віртуальних зображень. Таке значне підвищення вимог до мінімальної кількості зображень віртуальних небезпечних предметів (з 1000 до 6000), звужує коло потенційних учасників, чим суперечить принципам публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”. Просимо, викласти п.п 1) п.1 розділу І: “Специфікація” у наступній редакції:

“наявні програмні функції визначення потенційно небезпечних предметів і речовин, віртуальна імітація небезпечних предметів: архів зображень програми TIP становить не менше 1000 віртуальних зображень заборонених предметів, які складають не менше 250 різних заборонених предметів і кожний із цих предметів зображений в різних варіантах розміщення (відповідність розділу “12.5. Система проектування зображень небезпечних предметів (TIP)” викладеному в Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року згідно поправки до документу від 9 лютого 2016 року) (в Тендерній пропозиції (Технічній частині) Учасник вказує конкретну кількість зображень та предметів)”.


3. У п.п 15) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:

“температурний діапазон експлуатації, гарантований виробником від 0°С до + 40°С”

Таке формулювання із вказанням строго визначених меж температурного діапазону експлуатації звужує потенційне коло учасників та не дає можливості запропонувати обладнання з кращими технічними характеристиками, а саме з більш широким допустимим температурним діапазоном експлуатації, наприклад, від -10°С до + 50°С. Щоб уникнути дискримінації потенційних учасників, просимо викласти вказану вимогу п.п 15) п.1 розділу І: “Специфікація” у наступній редакції:

“температурний діапазон експлуатації, гарантований виробником від 0°С (допускається нижче) до + 40°С (допускається вище)”.


4. У п.п 15) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:

“живлення від електромережі: від 200 В до 400 В, 50 Гц, 3 фаз”

Враховуючи той факт, що аналогічне обладнання різних виробників може дещо відрізнятися необхідними параметрами електроживлення, то, вважаємо, що слід дану вимогу уточнити та викласти в наступній редакції:

“живлення від електромережі: від 200 В до 400 В, 50 Гц, 3 фаз (В Тендерній пропозиції (Технічній частині) Учаснику достатньо вказати діапазон якісної гарантованої роботи)”

5. У п.1.3 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:

“ Англо-російська (українська) версія інтерфейсу”

Таке формулювання не дає чіткого розуміння, яка саме версія інтерфейсу необхідна Замовнику. Просимо надати роз’яснення та чітко вказати вимоги до мови інтерфейсу в тендерній документації.


6. У додатку 1 у п.п 3.1 п. 3 “Гарантійні вимоги” тендерної документації визначено:

“Строк гарантії на Товар: не менше 24 місяців з дати інсталяції Товару”

Оскільки у тендерній документації немає чіткого визначення часових рамок, у межах яких поставлене обладнання буде встановлене (інстальоване), тому виробник та постачальник обладнання не можуть надавати гарантію з моменту інсталяції. Тому просимо викласти дану вимогу у наступній редакції:

“Строк гарантії на Товар: не менше 24 місяців”


7. Діяльність з використання джерел iонiзуючого випромiнювання (ДІВ) має здійснюватися ліцензіатом згiдно з "вимогами та умовами безпеки ліцензійними умовами провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання'', Затвердженими наказом держатомрегулювання України вiд 02.12.2002 №125, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2002 за №978/7266. Кожна компанія, яка ввозить, продає, постачає, займається монтажем, інсталяцією, сервісом будь-якого обладнання, що в своєму складі містить джерело іонізуючого випромінювання (у даному випадку це рентгенівська трубка) повинна мати дозвіл у вигляді ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Просимо внести відповідні зміни та додати до обов’язкових документів ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України.


8. Умовами тендерної документації, а саме Розділ 2, п 4. додатку 1 разом з поставкою товара вимагається дозвіл (санітарні паспорти) Головного санітарного лікаря на повітряному транспорті України (після інсталяції) (оригінал) у з’вязку з тим, що Державну санітарно-епідеміологічну службу ліквідовано, а її функції передано до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів ( постанова КМУ від 29 березня 2017 р. № 348), а посаду Головного санітарного лікаря вже не існує. Тому просимо пояснити який саме документ і ким саме повиннен бути виданий?
Добрий день! Детально вивчивши тендерну документацію від 31.05.2018 №15-03-262
на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Багатопроекційні томографи)» (код ДК 021:2015 - 38580000-4) встановлено, що у Додатку 1 визначені вимоги до предмету закупівлі, а саме:
1. У п.п 1) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено:

“...в результаті чого, з'являються щонайменше 1000 різних УЯВЛЕНЬ про загрози”.

Будь ласка, поясніть який зміст слід розуміти під словом “уявлень”. Якщо Ви мали на увазі слово “зображень”, то змініть відповідно текст тендерної документації.


2. У п.п 1) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено, що кількість віртуальних небезпечних предметів повинна складатися із мінімум 6000 різних рентгенівських знімків. Проте, відповідно до розділу “12.5. Система проектування зображень небезпечних предметів (TIP)” викладеному в Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року згідно поправки до документу від 9 лютого 2016 року, архів зображень має становити не менше 1000 віртуальних зображень. Таке значне підвищення вимог до мінімальної кількості зображень віртуальних небезпечних предметів (з 1000 до 6000), звужує коло потенційних учасників, чим суперечить принципам публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”. Просимо, викласти п.п 1) п.1 розділу І: “Специфікація” у наступній редакції:

“наявні програмні функції визначення потенційно небезпечних предметів і речовин, віртуальна імітація небезпечних предметів: архів зображень програми TIP становить не менше 1000 віртуальних зображень заборонених предметів, які складають не менше 250 різних заборонених предметів і кожний із цих предметів зображений в різних варіантах розміщення (відповідність розділу “12.5. Система проектування зображень небезпечних предметів (TIP)” викладеному в Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року згідно поправки до документу від 9 лютого 2016 року) (в Тендерній пропозиції (Технічній частині) Учасник вказує конкретну кількість зображень та предметів)”.


3. У п.п 15) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:

“температурний діапазон експлуатації, гарантований виробником від 0°С до + 40°С”

Таке формулювання із вказанням строго визначених меж температурного діапазону експлуатації звужує потенційне коло учасників та не дає можливості запропонувати обладнання з кращими технічними характеристиками, а саме з більш широким допустимим температурним діапазоном експлуатації, наприклад, від -10°С до + 50°С. Щоб уникнути дискримінації потенційних учасників, просимо викласти вказану вимогу п.п 15) п.1 розділу І: “Специфікація” у наступній редакції:

“температурний діапазон експлуатації, гарантований виробником від 0°С (допускається нижче) до + 40°С (допускається вище)”.


4. У п.п 15) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:

“живлення від електромережі: від 200 В до 400 В, 50 Гц, 3 фаз”

Враховуючи той факт, що аналогічне обладнання різних виробників може дещо відрізнятися необхідними параметрами електроживлення, то, вважаємо, що слід дану вимогу уточнити та викласти в наступній редакції:

“живлення від електромережі: від 200 В до 400 В, 50 Гц, 3 фаз (В Тендерній пропозиції (Технічній частині) Учаснику достатньо вказати діапазон якісної гарантованої роботи)”

5. У п.1.3 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:

“ Англо-російська (українська) версія інтерфейсу”

Таке формулювання не дає чіткого розуміння, яка саме версія інтерфейсу необхідна Замовнику. Просимо надати роз’яснення та чітко вказати вимоги до мови інтерфейсу в тендерній документації.


6. У додатку 1 у п.п 3.1 п. 3 “Гарантійні вимоги” тендерної документації визначено:

“Строк гарантії на Товар: не менше 24 місяців з дати інсталяції Товару”

Оскільки у тендерній документації немає чіткого визначення часових рамок, у межах яких поставлене обладнання буде встановлене (інстальоване), тому виробник та постачальник обладнання не можуть надавати гарантію з моменту інсталяції. Тому просимо викласти дану вимогу у наступній редакції:

“Строк гарантії на Товар: не менше 24 місяців”


7. Діяльність з використання джерел iонiзуючого випромiнювання (ДІВ) має здійснюватися ліцензіатом згiдно з "вимогами та умовами безпеки ліцензійними умовами провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання'', Затвердженими наказом держатомрегулювання України вiд 02.12.2002 №125, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2002 за №978/7266. Кожна компанія, яка ввозить, продає, постачає, займається монтажем, інсталяцією, сервісом будь-якого обладнання, що в своєму складі містить джерело іонізуючого випромінювання (у даному випадку це рентгенівська трубка) повинна мати дозвіл у вигляді ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Просимо внести відповідні зміни та додати до обов’язкових документів ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України.


8. Умовами тендерної документації, а саме Розділ 2, п 4. додатку 1 разом з поставкою товара вимагається дозвіл (санітарні паспорти) Головного санітарного лікаря на повітряному транспорті України (після інсталяції) (оригінал) у з’вязку з тим, що Державну санітарно-епідеміологічну службу ліквідовано, а її функції передано до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів ( постанова КМУ від 29 березня 2017 р. № 348), а посаду Головного санітарного лікаря вже не існує. Тому просимо пояснити який саме документ і ким саме повиннен бути виданий?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 червня 2018 13:07
щодо пункту 1 вимоги
- пункт 1) пункту 1.1 Розділу I: «Специфікація» визначено: «…в результаті чого, з'являються щонайменше 1000 різних уявлень про загрози», залишено без змін. Текстова частина (вимога) взята з офіційного перекладу документу №30 Політика ЄКЦА у сфері авіаційної безпеки цивільної авіації (частина II) 13-е видання/Травень 2010 (поправка до документу від 9 лютого 2016 р.);

щодо пункту 2 вимоги
- пункт 1) пункту 1.1 Розділу I залишено без змін згідно вимог документу №30 Політика ЄКЦА у сфері авіаційної безпеки цивільної авіації (частина II) 13-е видання/Травень 2010 (поправка до документу від 9 лютого 2016 р.);

щодо пунктів 3 та 4 вимоги
- до пункту 15) пункту 1.1 Розділу I Додатку 1, в частині температурного діапазону експлуатації та живлення, Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);

щодо пункту 5 вимоги
- до пункту 1.2 Розділу I Додатку 1, стосовно інтерфейсу, Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);

щодо пункту 6 вимоги
- до підпункту 3.1 пункту 3 «Гарантійні вимоги» Розділу I Додатку 1 Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);

щодо пункту 7 вимоги
- Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02), а саме
умови документації доповнено ліцензією Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України на провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (ДІВ);

щодо пункту 8 вимоги
- до Розділу ІІ Додатку 1 Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02), а саме:
- пункт 4: документ «дозвіл (санітарні паспорти) Головного санітарного лікаря на повітряному транспорті України (після інсталяції) (оригінал(и))» - виключено;
- Розділ II доповнено: «8. Після надання пусконалагоджувальних Послуг Постачальник має надати на кожну одиницю Товару дозвіл на проведення робіт з джерелами іонізуючих випромінювань (санітарний паспорт), виданий уповноваженим органом України.».
Номер вимоги: UA-2018-06-01-000077-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Arempa International Ltd FZC, Код ЄДРПОУ:000352
Дата подання: 23 червня 2018 11:19
Порядок здійснення оплати
Оскільки "Багатопроекційні томографи" є дорогим Товаром, просимо внести зміни в проект договору (розділ 4), щодо порядку здійснення оплати :
Оплата у розмірі 100% ціни Товару відповідно до Заявки на постачання проводиться Замовником шляхом відкриття безвідкличного документарного акредитива, відкритого в українському банку (далі – Виконуючий банк) з доручення Замовника на користь Постачальника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2018 10:32
Замовником внесено зміни від 18.07.2018 № 15-10-146 до Тендерної документації (редакція 03) та викладено в новій редакції (редакція 04).
Номер вимоги: UA-2018-06-01-000077-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Arempa International Ltd FZC, Код ЄДРПОУ:000352
Дата подання: 23 червня 2018 11:27
Технічні характеристики_ кількість комбінованих дослідних зразів
Просимо вказатии в ТД скільки штук комбінованих дослідних зразів для перевірки обладнання на предмет виявлення вибухових речовин необхідно надати замовнику під час поставки товару.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 червня 2018 13:09
Комбінований дослідний зразок для перевірки обладнання (багатопроекційного томографа) на предмет виявлення вибухових речовин необхідно надати Замовнику на кожну одиницю Товару (під час поставки), про що зазначено в пункті 5 Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-06-01-000077-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Проектно-Технічний Центр, Код ЄДРПОУ:36303986
Дата подання: 02 липня 2018 10:36
Щодо частини 2 «Якість Товару та Послуг» Додатку 7 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (ДЛЯ ВІТЧИЗНЯНИХ УЧАСНИКІВ)»
Детально вивчивши тендерну документацію (редакція 02 від 26.06.2018), а саме зміст частини 2. «Якість Товару та Послуг» Додатку 7 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (ДЛЯ ВІТЧИЗНЯНИХ УЧАСНИКІВ)» було встановлено, що Замовник висунув вимогу: “Товар повинен бути звільнений від ліцензування відповідно до пункту 5 розділу 2 Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138, зареєстрованого у Мін’юсті 19.12.2013 за № 2148/24680”.

Така вимога є необґрунтованою та носить дискримінаційний характер з огляду на наступне.

1. Враховуючи висунуті у тендерної документації основні вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі Багатопроекційні томографи, а саме що: предмет закупівлі повинен відповідати вимогам 3 Стандарту авіаційної безпеки, відповідати вимогам до габаритних розмірів тонеля та вимозі “томограф повинен мати систему рентгенівських джерел, що механічно не обертаються”, то потенційні учасники можуть запропонувати відповідний товар трьох різних виробників: MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems), x1000 (виробник SureScan) та RTT110 (виробник Rapiscan).
Багатопроекційні томографи MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems), x1000 (виробник SureScan) та RTT110 (виробник Rapiscan) є повністю аналогічними по всім показниками та технічним характеристикам, у тому числі для вказаних рентгенівських апаратів догляду багажу потужність ефективної дози опромінення персоналу на робочому місці не перевищує 1 мкЗв на годину. Тобто усі вказані рентгенівські апарати відповідають вимогам Постанови Кабінету міністрів України від 16 листопада 2011 р. N 1174 “Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування” та можуть бути включені до переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування.
Але на теперішній час лише одна система RTT110 (виробник Rapiscan) внесена до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138, зареєстрованого у Мін’юсті 19.12.2013 за № 2148/24680
Внесення обладнання до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування може здійснюватися за ініціативою суб’єкту діяльності у сфері використання ядерної енергії для звільнення від ліцензування самостійно. Разом із тим, це не є обов’язковою вимогою чинного законодавства, на противагу від вимоги щодо ліцензування використання джерел іонізуючого випромінювання, що передбачено Законом України “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії” (редакція від 04.06.2017).
Разом із тим, час, необхідний потенційним учасникам для внесення томографічних систем інших виробників до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138 об'єктивно становить від 6 до 12 місяців, що унеможливлює участь тендерних пропозицій учасників, які пропонують обладнання інших виробників MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems) та x1000 (виробник SureScan).
Із вищевикладеного вбачається, що вимога про те, що товар повинен бути внесений до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138 є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які пропонують обладнання інших виробників MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems) та x1000 (виробник SureScan) та є штучною перепоною, яка створює неконкурентні умови для таких учасників. Враховуючи висунуті вимоги тендерної документації у процедурі закупівлі будуть мати змогу прийняти участь виключно учасники, які будуть пропонувати для закупівлі Багатопроекційні томографи RTT110 (виробник Rapiscan).

2. З іншого боку, вимога Замовника про внесення товару до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138 та звільнення товару від ліцензування є необґрунтованою. Достеменно відомо, що на теперішній час ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” використовує десятки рентгенівських апаратів для догляду багажу різних виробників, більшість з яких не внесені до Переліку, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 №138.
Водночас ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” проводить технічне обслуговування та ремонт рентгенівських апаратів догляду багажу як звільнених, так і не звільнених від ліцензування відповідно до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138.
Відповідно до п. 4 Постанови Кабінету міністрів України “Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування” № 1174 критерії звільнення не застосовуються під час виконання робіт з технічного обслуговування, зарядження-перезарядження, перетарювання, ремонту, налагоджування, проведення випробовувань з метою визначення технічних характеристик та перевірки на герметичність, введення та виведення з експлуатації установок, що містять джерела іонізуючого випромінювання; монтажу та демонтажу таких джерел.
Відповідно до ст. 7 Закону України “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії” у сфері використання ядерної енергії обов'язковому ліцензуванню підлягають такі види діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання. Від ліцензування звільняється діяльність, пов'язана з використанням джерел іонізуючого випромінювання, за таких умов: безпека використання джерела іонізуючого випромінювання забезпечується його конструкцією; використання джерела іонізуючого випромінювання не потребує спеціальної підготовки персоналу з питань ядерної та радіаційної безпеки, що виходить за межі вивчення інструкції з використання цього джерела іонізуючого випромінювання; досвід використання свідчить про відсутність аварій з радіаційними наслідками. Перелік джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, визначається органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я відповідно до критеріїв, установлених Кабінетом Міністрів України.

Враховуючи вимоги ст. 7 Закону України “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії”, вимоги п. 4 Постанови Кабінету міністрів України № 1174 та те, що ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” використовує у своєї діяльності різне обладнання, яке включено до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування та яке не включено до цього переліку, та те що таке обладнання у будь-якому випадку підлягає ремонту та технічному обслуговуванню, то використання рентгенівських апаратів догляду багажу підлягає ліцензуванню. У такому випадку для Замовника ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” не існує обґрунтованої та об'єктивної причини висувати до предмета закупівлі вимогу про включення обладнання до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138.

На підставі вищевикладеного, просимо виключити із Тендерної документації вимогу Замовника про то, що Товар повинен бути звільнений від ліцензування відповідно до пункту 5 розділу 2 Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138, зареєстрованого у Мін’юсті 19.12.2013 за № 2148/24680, як дискримінаційну та не обґрунтовану, враховуючи, що така вимога створює штучні перепони для добросовісної конкуренції, суттєво звужує коло потенційних учасників та порушує вимоги п. 1 статті 3, п. 3 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2018 10:32
Замовником внесено зміни від 18.07.2018 № 15-10-146 до Тендерної документації (редакція 03) та викладено в новій редакції (редакція 04).

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-01-000077-b.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: S.R.L. «CONTROL & SERVICE», Код ЄДРПОУ:1010600025287
Дата подання: 16 жовтня 2018 19:25
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Замовник відхилив тендерну пропозицію S.R.L. «CONTROL & SERVICE» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, а саме через те, що учасником не підтверджені повноваження посадової особи на укладення договору про закупівлю та на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції. Однак S.R.L. “CONTROL&SERVICE” не погоджується з такими рішеннями Замовника і надає обгрунтовані докази... Скаржником було проведено розгляд тендерних пропозицій учасників, яких було допущено замовником до аукціону, та виявлено, що тендерна пропозиція учасника Diatech SA підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону оскільки зазначені тендерні пропозиції не відповідають умовам тендерної документації. Зазначимо, під час перегляду Скаржником документів наданих учасником Diatech SA, було встановлено наступні невідповідності пропозиції умовам тендерної документації...
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: у зв'язку з непердбачуваними обставинами, що призвели до відсутності подальної можливості оскарження
Дата: 19 жовтня 2018 11:22
Рішення від 19.10.2018 № 10749 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2018 18:38
рішення від 02.11.2018 № 11223.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2018 15:47

Документи подані скаржником

16 жовтня 2018 19:25
MV3D_FS_3JUN14_PF_1_.pdf
16 жовтня 2018 19:25
MV3D_FS_3JUN14_PF_1_UKR.docx.pdf
16 жовтня 2018 19:25
Скарга UA-2018-06-01-000077-b.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-001537 ● 001d6fc9fafe4cee921b259b9bad0c18
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2018 19:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.11.2018 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 12.11.2018 № 262


Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 13 грудня 2018

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

RISK1-3_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 жовтня 2018
UA-2018-06-01-000077-b034f12ac55974b2db04bb25fd3afee23
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення
ТОВ Проектно-Технічний Центр Документи
Відхилено
Документи
Diatech SA Документи
Допущено до аукціону
Документи
Arempa International Ltd FZC Документи
Допущено до аукціону
Документи
SureScan Corporation Документи
Відхилено
Документи
FOLGAT AG Документи
Відхилено
Документи
S.R.L. «CONTROL & SERVICE» Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

20 вересня 2018 10:39
Статут.PDF
19 вересня 2018 20:32
Статут.PDF
19 вересня 2018 20:32
Лист від виробника Л-3.PDF

Публічні документи

20 вересня 2018 10:15
Letter.pdf
20 вересня 2018 10:15
8. Certificate to Rapiscan Systems.pdf
20 вересня 2018 10:15
7. RTT tender - Participant Information.pdf
20 вересня 2018 10:15
6. RTT tender - Technical Part.pdf
20 вересня 2018 10:15
4. Статут _MoA.pdf
20 вересня 2018 10:15
2-3. Minutes of Meeting - verified copy.pdf

Публічні документи

20 вересня 2018 11:24
відповідність.pdf
20 вересня 2018 10:41
Технічна частина.pdf
20 вересня 2018 10:41
кваліфікація.pdf

Публічні документи

20 вересня 2018 11:19
Устав и перевод.pdf
20 вересня 2018 11:19
ТЧ.pdf
20 вересня 2018 11:19
Сертификат.pdf
20 вересня 2018 11:19
Приказ право подписи.pdf
20 вересня 2018 11:19
Лист згода.pdf
20 вересня 2018 11:19
Информация Заказчику.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проектно-Технічний Центр

Diatech SA

Arempa International Ltd FZC

SureScan Corporation

FOLGAT AG

S.R.L. «CONTROL & SERVICE»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Arempa International Ltd FZC 2 438 250,00
EUR
2 435 250,00
EUR
Документи
Diatech SA 2 440 490,00
EUR
2 437 250,00
EUR
Документи

Публічні документи

20 вересня 2018 10:15
Letter.pdf
20 вересня 2018 10:15
8. Certificate to Rapiscan Systems.pdf
20 вересня 2018 10:15
7. RTT tender - Participant Information.pdf
20 вересня 2018 10:15
6. RTT tender - Technical Part.pdf
20 вересня 2018 10:15
4. Статут _MoA.pdf
20 вересня 2018 10:15
2-3. Minutes of Meeting - verified copy.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Arempa International Ltd FZC

Diatech SA

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Arempa International Ltd FZC
#000352
Рішення скасоване 2 435 250,00
EUR
15 листопада 2018 11:36
Arempa International Ltd FZC
#000352
Відхилено 2 435 250,00
EUR
15 листопада 2018 11:37
Diatech SA
#CHE-103572138
Переможець 2 437 250,00
EUR
03 грудня 2018 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2018 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Diatech SA
#CHE-103572138
2 437 250,00
EUR
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 15:18
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 17:12
КОНТРАКТ від 22.12.2018.pdf укладений
22 грудня 2018 17:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 426 250,00
EUR