Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Multi view tomographs
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | http://www.kbp.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Бєляєва Марина Володимирівна 281-79-52 m.belyaeva@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Boryspil International Airport State Enterprise |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Bieliaieva Maryna Volodimirivna 281-79-52 m.belyaeva@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2018 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2018 11:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2018 11:30 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2018 15:31 |
Очікувана вартість: | 2 440 494,00 EUR без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 EUR |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,12% |
Publication date: | 01 червня 2018 10:08 |
Enquiries until: | 10 вересня 2018 11:30 |
Complaints submission until: | до 16 вересня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 вересня 2018 11:30 |
Information
Estimated total value: | 2 440 494 EUR excluding VAT |
Minimal lowering step: | 3 000 EUR |
Minimal lowering step, %: | 0,12 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2018 16:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2018 16:37 |
Перелік Змін від 03.09.2018.docx | |
03 вересня 2018 16:37 |
ТД_08_Багатопроекційні томографи.doc | |
21 серпня 2018 15:47 |
Перелік Змін від 21 .08.2018.docx | |
13 серпня 2018 16:23 |
Перелік Змін від 13.08.2018.docx | |
26 липня 2018 10:30 |
Перелік Змін від 25.07.2018.docx | |
19 липня 2018 10:27 |
Перелік Змін від 18.07.2018.docx | |
06 липня 2018 15:15 |
Перелік Змін від 06.07.2017.docx | |
27 червня 2018 12:52 |
Перелік Змін від 26.06.2017.docx | |
01 червня 2018 10:05 |
Оголошення_англ .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- пункт 1) пункту 1.1 Розділу I: «Специфікація» визначено: «…в результаті чого, з'являються щонайменше 1000 різних уявлень про загрози», залишено без змін. Текстова частина (вимога) взята з офіційного перекладу документу №30 Політика ЄКЦА у сфері авіаційної безпеки цивільної авіації (частина II) 13-е видання/Травень 2010 (поправка до документу від 9 лютого 2016 р.);
щодо пункту 2 питання
- пункт 1) пункту 1.1 Розділу I залишено без змін згідно вимог документу №30 Політика ЄКЦА у сфері авіаційної безпеки цивільної авіації (частина II) 13-е видання/Травень 2010 (поправка до документу від 9 лютого 2016 р.);
щодо пунктів 3 та 4 питання
- до пункту 15) пункту 1.1 Розділу I Додатку 1, в частині температурного діапазону експлуатації та живлення, Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);
щодо пункту 5 питання
- до пункту 1.2 Розділу I Додатку 1, стосовно інтерфейсу, Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);
щодо пункту 6 питання
- до підпункту 3.1 пункту 3 «Гарантійні вимоги» Розділу I Додатку 1 Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);
щодо пункту 7 питання
- Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02), а саме
умови документації доповнено ліцензією Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України на провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (ДІВ);
щодо пункту 8 питання
- до Розділу ІІ Додатку 1 Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02), а саме:
- пункт 4: документ «дозвіл (санітарні паспорти) Головного санітарного лікаря на повітряному транспорті України (після інсталяції) (оригінал(и))» - виключено;
- Розділ II доповнено: «8. Після надання пусконалагоджувальних Послуг Постачальник має надати на кожну одиницю Товару дозвіл на проведення робіт з джерелами іонізуючих випромінювань (санітарний паспорт), виданий уповноваженим органом України.».
Вимоги про усунення порушення
на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Багатопроекційні томографи)» (код ДК 021:2015 - 38580000-4) встановлено, що у Додатку 1 визначені вимоги до предмету закупівлі, а саме:
1. У п.п 1) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено:
“...в результаті чого, з'являються щонайменше 1000 різних УЯВЛЕНЬ про загрози”.
Будь ласка, поясніть який зміст слід розуміти під словом “уявлень”. Якщо Ви мали на увазі слово “зображень”, то змініть відповідно текст тендерної документації.
2. У п.п 1) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено, що кількість віртуальних небезпечних предметів повинна складатися із мінімум 6000 різних рентгенівських знімків. Проте, відповідно до розділу “12.5. Система проектування зображень небезпечних предметів (TIP)” викладеному в Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року згідно поправки до документу від 9 лютого 2016 року, архів зображень має становити не менше 1000 віртуальних зображень. Таке значне підвищення вимог до мінімальної кількості зображень віртуальних небезпечних предметів (з 1000 до 6000), звужує коло потенційних учасників, чим суперечить принципам публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”. Просимо, викласти п.п 1) п.1 розділу І: “Специфікація” у наступній редакції:
“наявні програмні функції визначення потенційно небезпечних предметів і речовин, віртуальна імітація небезпечних предметів: архів зображень програми TIP становить не менше 1000 віртуальних зображень заборонених предметів, які складають не менше 250 різних заборонених предметів і кожний із цих предметів зображений в різних варіантах розміщення (відповідність розділу “12.5. Система проектування зображень небезпечних предметів (TIP)” викладеному в Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року згідно поправки до документу від 9 лютого 2016 року) (в Тендерній пропозиції (Технічній частині) Учасник вказує конкретну кількість зображень та предметів)”.
3. У п.п 15) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:
“температурний діапазон експлуатації, гарантований виробником від 0°С до + 40°С”
Таке формулювання із вказанням строго визначених меж температурного діапазону експлуатації звужує потенційне коло учасників та не дає можливості запропонувати обладнання з кращими технічними характеристиками, а саме з більш широким допустимим температурним діапазоном експлуатації, наприклад, від -10°С до + 50°С. Щоб уникнути дискримінації потенційних учасників, просимо викласти вказану вимогу п.п 15) п.1 розділу І: “Специфікація” у наступній редакції:
“температурний діапазон експлуатації, гарантований виробником від 0°С (допускається нижче) до + 40°С (допускається вище)”.
4. У п.п 15) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:
“живлення від електромережі: від 200 В до 400 В, 50 Гц, 3 фаз”
Враховуючи той факт, що аналогічне обладнання різних виробників може дещо відрізнятися необхідними параметрами електроживлення, то, вважаємо, що слід дану вимогу уточнити та викласти в наступній редакції:
“живлення від електромережі: від 200 В до 400 В, 50 Гц, 3 фаз (В Тендерній пропозиції (Технічній частині) Учаснику достатньо вказати діапазон якісної гарантованої роботи)”
5. У п.1.3 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:
“ Англо-російська (українська) версія інтерфейсу”
Таке формулювання не дає чіткого розуміння, яка саме версія інтерфейсу необхідна Замовнику. Просимо надати роз’яснення та чітко вказати вимоги до мови інтерфейсу в тендерній документації.
6. У додатку 1 у п.п 3.1 п. 3 “Гарантійні вимоги” тендерної документації визначено:
“Строк гарантії на Товар: не менше 24 місяців з дати інсталяції Товару”
Оскільки у тендерній документації немає чіткого визначення часових рамок, у межах яких поставлене обладнання буде встановлене (інстальоване), тому виробник та постачальник обладнання не можуть надавати гарантію з моменту інсталяції. Тому просимо викласти дану вимогу у наступній редакції:
“Строк гарантії на Товар: не менше 24 місяців”
7. Діяльність з використання джерел iонiзуючого випромiнювання (ДІВ) має здійснюватися ліцензіатом згiдно з "вимогами та умовами безпеки ліцензійними умовами провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання'', Затвердженими наказом держатомрегулювання України вiд 02.12.2002 №125, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2002 за №978/7266. Кожна компанія, яка ввозить, продає, постачає, займається монтажем, інсталяцією, сервісом будь-якого обладнання, що в своєму складі містить джерело іонізуючого випромінювання (у даному випадку це рентгенівська трубка) повинна мати дозвіл у вигляді ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Просимо внести відповідні зміни та додати до обов’язкових документів ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України.
8. Умовами тендерної документації, а саме Розділ 2, п 4. додатку 1 разом з поставкою товара вимагається дозвіл (санітарні паспорти) Головного санітарного лікаря на повітряному транспорті України (після інсталяції) (оригінал) у з’вязку з тим, що Державну санітарно-епідеміологічну службу ліквідовано, а її функції передано до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів ( постанова КМУ від 29 березня 2017 р. № 348), а посаду Головного санітарного лікаря вже не існує. Тому просимо пояснити який саме документ і ким саме повиннен бути виданий?
Добрий день! Детально вивчивши тендерну документацію від 31.05.2018 №15-03-262
на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Багатопроекційні томографи)» (код ДК 021:2015 - 38580000-4) встановлено, що у Додатку 1 визначені вимоги до предмету закупівлі, а саме:
1. У п.п 1) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено:
“...в результаті чого, з'являються щонайменше 1000 різних УЯВЛЕНЬ про загрози”.
Будь ласка, поясніть який зміст слід розуміти під словом “уявлень”. Якщо Ви мали на увазі слово “зображень”, то змініть відповідно текст тендерної документації.
2. У п.п 1) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено, що кількість віртуальних небезпечних предметів повинна складатися із мінімум 6000 різних рентгенівських знімків. Проте, відповідно до розділу “12.5. Система проектування зображень небезпечних предметів (TIP)” викладеному в Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року згідно поправки до документу від 9 лютого 2016 року, архів зображень має становити не менше 1000 віртуальних зображень. Таке значне підвищення вимог до мінімальної кількості зображень віртуальних небезпечних предметів (з 1000 до 6000), звужує коло потенційних учасників, чим суперечить принципам публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”. Просимо, викласти п.п 1) п.1 розділу І: “Специфікація” у наступній редакції:
“наявні програмні функції визначення потенційно небезпечних предметів і речовин, віртуальна імітація небезпечних предметів: архів зображень програми TIP становить не менше 1000 віртуальних зображень заборонених предметів, які складають не менше 250 різних заборонених предметів і кожний із цих предметів зображений в різних варіантах розміщення (відповідність розділу “12.5. Система проектування зображень небезпечних предметів (TIP)” викладеному в Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року згідно поправки до документу від 9 лютого 2016 року) (в Тендерній пропозиції (Технічній частині) Учасник вказує конкретну кількість зображень та предметів)”.
3. У п.п 15) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:
“температурний діапазон експлуатації, гарантований виробником від 0°С до + 40°С”
Таке формулювання із вказанням строго визначених меж температурного діапазону експлуатації звужує потенційне коло учасників та не дає можливості запропонувати обладнання з кращими технічними характеристиками, а саме з більш широким допустимим температурним діапазоном експлуатації, наприклад, від -10°С до + 50°С. Щоб уникнути дискримінації потенційних учасників, просимо викласти вказану вимогу п.п 15) п.1 розділу І: “Специфікація” у наступній редакції:
“температурний діапазон експлуатації, гарантований виробником від 0°С (допускається нижче) до + 40°С (допускається вище)”.
4. У п.п 15) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:
“живлення від електромережі: від 200 В до 400 В, 50 Гц, 3 фаз”
Враховуючи той факт, що аналогічне обладнання різних виробників може дещо відрізнятися необхідними параметрами електроживлення, то, вважаємо, що слід дану вимогу уточнити та викласти в наступній редакції:
“живлення від електромережі: від 200 В до 400 В, 50 Гц, 3 фаз (В Тендерній пропозиції (Технічній частині) Учаснику достатньо вказати діапазон якісної гарантованої роботи)”
5. У п.1.3 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:
“ Англо-російська (українська) версія інтерфейсу”
Таке формулювання не дає чіткого розуміння, яка саме версія інтерфейсу необхідна Замовнику. Просимо надати роз’яснення та чітко вказати вимоги до мови інтерфейсу в тендерній документації.
6. У додатку 1 у п.п 3.1 п. 3 “Гарантійні вимоги” тендерної документації визначено:
“Строк гарантії на Товар: не менше 24 місяців з дати інсталяції Товару”
Оскільки у тендерній документації немає чіткого визначення часових рамок, у межах яких поставлене обладнання буде встановлене (інстальоване), тому виробник та постачальник обладнання не можуть надавати гарантію з моменту інсталяції. Тому просимо викласти дану вимогу у наступній редакції:
“Строк гарантії на Товар: не менше 24 місяців”
7. Діяльність з використання джерел iонiзуючого випромiнювання (ДІВ) має здійснюватися ліцензіатом згiдно з "вимогами та умовами безпеки ліцензійними умовами провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання'', Затвердженими наказом держатомрегулювання України вiд 02.12.2002 №125, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2002 за №978/7266. Кожна компанія, яка ввозить, продає, постачає, займається монтажем, інсталяцією, сервісом будь-якого обладнання, що в своєму складі містить джерело іонізуючого випромінювання (у даному випадку це рентгенівська трубка) повинна мати дозвіл у вигляді ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Просимо внести відповідні зміни та додати до обов’язкових документів ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України.
8. Умовами тендерної документації, а саме Розділ 2, п 4. додатку 1 разом з поставкою товара вимагається дозвіл (санітарні паспорти) Головного санітарного лікаря на повітряному транспорті України (після інсталяції) (оригінал) у з’вязку з тим, що Державну санітарно-епідеміологічну службу ліквідовано, а її функції передано до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів ( постанова КМУ від 29 березня 2017 р. № 348), а посаду Головного санітарного лікаря вже не існує. Тому просимо пояснити який саме документ і ким саме повиннен бути виданий?
- пункт 1) пункту 1.1 Розділу I: «Специфікація» визначено: «…в результаті чого, з'являються щонайменше 1000 різних уявлень про загрози», залишено без змін. Текстова частина (вимога) взята з офіційного перекладу документу №30 Політика ЄКЦА у сфері авіаційної безпеки цивільної авіації (частина II) 13-е видання/Травень 2010 (поправка до документу від 9 лютого 2016 р.);
щодо пункту 2 вимоги
- пункт 1) пункту 1.1 Розділу I залишено без змін згідно вимог документу №30 Політика ЄКЦА у сфері авіаційної безпеки цивільної авіації (частина II) 13-е видання/Травень 2010 (поправка до документу від 9 лютого 2016 р.);
щодо пунктів 3 та 4 вимоги
- до пункту 15) пункту 1.1 Розділу I Додатку 1, в частині температурного діапазону експлуатації та живлення, Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);
щодо пункту 5 вимоги
- до пункту 1.2 Розділу I Додатку 1, стосовно інтерфейсу, Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);
щодо пункту 6 вимоги
- до підпункту 3.1 пункту 3 «Гарантійні вимоги» Розділу I Додатку 1 Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);
щодо пункту 7 вимоги
- Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02), а саме
умови документації доповнено ліцензією Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України на провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (ДІВ);
щодо пункту 8 вимоги
- до Розділу ІІ Додатку 1 Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02), а саме:
- пункт 4: документ «дозвіл (санітарні паспорти) Головного санітарного лікаря на повітряному транспорті України (після інсталяції) (оригінал(и))» - виключено;
- Розділ II доповнено: «8. Після надання пусконалагоджувальних Послуг Постачальник має надати на кожну одиницю Товару дозвіл на проведення робіт з джерелами іонізуючих випромінювань (санітарний паспорт), виданий уповноваженим органом України.».
Оплата у розмірі 100% ціни Товару відповідно до Заявки на постачання проводиться Замовником шляхом відкриття безвідкличного документарного акредитива, відкритого в українському банку (далі – Виконуючий банк) з доручення Замовника на користь Постачальника.
Така вимога є необґрунтованою та носить дискримінаційний характер з огляду на наступне.
1. Враховуючи висунуті у тендерної документації основні вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі Багатопроекційні томографи, а саме що: предмет закупівлі повинен відповідати вимогам 3 Стандарту авіаційної безпеки, відповідати вимогам до габаритних розмірів тонеля та вимозі “томограф повинен мати систему рентгенівських джерел, що механічно не обертаються”, то потенційні учасники можуть запропонувати відповідний товар трьох різних виробників: MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems), x1000 (виробник SureScan) та RTT110 (виробник Rapiscan).
Багатопроекційні томографи MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems), x1000 (виробник SureScan) та RTT110 (виробник Rapiscan) є повністю аналогічними по всім показниками та технічним характеристикам, у тому числі для вказаних рентгенівських апаратів догляду багажу потужність ефективної дози опромінення персоналу на робочому місці не перевищує 1 мкЗв на годину. Тобто усі вказані рентгенівські апарати відповідають вимогам Постанови Кабінету міністрів України від 16 листопада 2011 р. N 1174 “Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування” та можуть бути включені до переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування.
Але на теперішній час лише одна система RTT110 (виробник Rapiscan) внесена до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138, зареєстрованого у Мін’юсті 19.12.2013 за № 2148/24680
Внесення обладнання до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування може здійснюватися за ініціативою суб’єкту діяльності у сфері використання ядерної енергії для звільнення від ліцензування самостійно. Разом із тим, це не є обов’язковою вимогою чинного законодавства, на противагу від вимоги щодо ліцензування використання джерел іонізуючого випромінювання, що передбачено Законом України “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії” (редакція від 04.06.2017).
Разом із тим, час, необхідний потенційним учасникам для внесення томографічних систем інших виробників до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138 об'єктивно становить від 6 до 12 місяців, що унеможливлює участь тендерних пропозицій учасників, які пропонують обладнання інших виробників MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems) та x1000 (виробник SureScan).
Із вищевикладеного вбачається, що вимога про те, що товар повинен бути внесений до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138 є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які пропонують обладнання інших виробників MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems) та x1000 (виробник SureScan) та є штучною перепоною, яка створює неконкурентні умови для таких учасників. Враховуючи висунуті вимоги тендерної документації у процедурі закупівлі будуть мати змогу прийняти участь виключно учасники, які будуть пропонувати для закупівлі Багатопроекційні томографи RTT110 (виробник Rapiscan).
2. З іншого боку, вимога Замовника про внесення товару до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138 та звільнення товару від ліцензування є необґрунтованою. Достеменно відомо, що на теперішній час ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” використовує десятки рентгенівських апаратів для догляду багажу різних виробників, більшість з яких не внесені до Переліку, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 №138.
Водночас ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” проводить технічне обслуговування та ремонт рентгенівських апаратів догляду багажу як звільнених, так і не звільнених від ліцензування відповідно до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138.
Відповідно до п. 4 Постанови Кабінету міністрів України “Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування” № 1174 критерії звільнення не застосовуються під час виконання робіт з технічного обслуговування, зарядження-перезарядження, перетарювання, ремонту, налагоджування, проведення випробовувань з метою визначення технічних характеристик та перевірки на герметичність, введення та виведення з експлуатації установок, що містять джерела іонізуючого випромінювання; монтажу та демонтажу таких джерел.
Відповідно до ст. 7 Закону України “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії” у сфері використання ядерної енергії обов'язковому ліцензуванню підлягають такі види діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання. Від ліцензування звільняється діяльність, пов'язана з використанням джерел іонізуючого випромінювання, за таких умов: безпека використання джерела іонізуючого випромінювання забезпечується його конструкцією; використання джерела іонізуючого випромінювання не потребує спеціальної підготовки персоналу з питань ядерної та радіаційної безпеки, що виходить за межі вивчення інструкції з використання цього джерела іонізуючого випромінювання; досвід використання свідчить про відсутність аварій з радіаційними наслідками. Перелік джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, визначається органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я відповідно до критеріїв, установлених Кабінетом Міністрів України.
Враховуючи вимоги ст. 7 Закону України “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії”, вимоги п. 4 Постанови Кабінету міністрів України № 1174 та те, що ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” використовує у своєї діяльності різне обладнання, яке включено до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування та яке не включено до цього переліку, та те що таке обладнання у будь-якому випадку підлягає ремонту та технічному обслуговуванню, то використання рентгенівських апаратів догляду багажу підлягає ліцензуванню. У такому випадку для Замовника ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” не існує обґрунтованої та об'єктивної причини висувати до предмета закупівлі вимогу про включення обладнання до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138.
На підставі вищевикладеного, просимо виключити із Тендерної документації вимогу Замовника про то, що Товар повинен бути звільнений від ліцензування відповідно до пункту 5 розділу 2 Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138, зареєстрованого у Мін’юсті 19.12.2013 за № 2148/24680, як дискримінаційну та не обґрунтовану, враховуючи, що така вимога створює штучні перепони для добросовісної конкуренції, суттєво звужує коло потенційних учасників та порушує вимоги п. 1 статті 3, п. 3 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Скарги до процедури
Дата подання: 16 жовтня 2018 19:25
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-001537 ● 001d6fc9fafe4cee921b259b9bad0c18
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2018 19:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.11.2018 № 262
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 12.11.2018 № 262
Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2018 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
RISK1-3_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Проектно-Технічний Центр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Diatech SA | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Arempa International Ltd FZC | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
SureScan Corporation | Документи |
Відхилено
Документи
|
FOLGAT AG | Документи |
Відхилено
Документи
|
S.R.L. «CONTROL & SERVICE» | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Arempa International Ltd FZC #000352 |
Рішення скасоване |
2 435 250,00
EUR
|
15 листопада 2018 11:36
|
Arempa International Ltd FZC #000352 |
Відхилено |
2 435 250,00
EUR
|
15 листопада 2018 11:37
|
Diatech SA #CHE-103572138 |
Переможець |
2 437 250,00
EUR
|
03 грудня 2018 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 17:12
|
КОНТРАКТ від 22.12.2018.pdf | укладений |
22 грудня 2018 17:11
|