Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи за робочим проектом: «Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу на території спортивного майданчика по вул. Соборна (Леніна), 114б в с. Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області»
Очікувана вартість
93 376 373,00 UAH
UA-2018-05-30-000745-b ● c982e030817846ce9186831282f3d217
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Софіївсько-Борщагівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04362131 |
Вебсайт: | http://www.sb-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08131, Україна , Київська обл., село Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний, 5 |
Контактна особа: |
Костенко Вадим Петрович +380459856171 sbrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2018 19:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2018 12:58 |
Очікувана вартість: | 93 376 373,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,11% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 466881.86 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Фінансування протягом 2018-2019 рр.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи за робочим проектом: «Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу на території спортивного майданчика по вул. Соборна (Леніна), 114б в с. Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08131, Україна, Київська область, Києво-Святошинський р-н, с. Софіївська Борщагівка, вул. Соборна, 114-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2018 20:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2018 19:59 |
Додаток 1.pdf | |
30 травня 2018 19:59 |
Додаток 2.pdf | |
30 травня 2018 19:59 |
Додаток 3.pdf | |
30 травня 2018 19:59 |
Додаток 4.pdf | |
30 травня 2018 19:59 |
Додаток 5.pdf | |
30 травня 2018 19:59 |
Оголошення.pdf | |
30 травня 2018 19:59 |
ТД ф. о. комплекс.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 05 червня 2018 19:44
Дата відповіді: 07 червня 2018 14:14
Пунктом 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" передбачено вимогу надання учасниками наступних документів: завірену копію ліцензії на виконання будівельних робіт за класом наслідків, що відповідає даному об’єкту будівництва або ліцензії на виконання будівельних робіт, що відповідає категорії складності даного об’єкта будівництва, чинна протягом усього строку виконання робіт, які є предметом закупівлі та дозволу Держгірпромнагляду/Держпраці на початок (продовження) виконання робіт підвищеної небезпеки виданий учаснику з переліком видів робіт або з додатком видів робіт у відповідності до технічного завдання (якщо Учасник безпосередньо буде виконувати такі роботи).
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги щодо надання вищезазначених документів у складі тендерної пропозиції, оскільки вони порушують один з основних принципів публічних закупівель - недискримінацію учасників. Частиною 2 ст.36 Закону передбачено, що Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Частиною другою статті 38 Закону передбачено, що відповідальність за порушення вимог, установлених Законом в частині прийнятих рішень несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши, Ваше запитання, повідомляємо, що висновки про можливість зазначених фактів не ґрунтуються на приписах законів та дійсних обставин, адже умови Тендерної Документації (далі за текстом – ТД) Замовника є стандартними та відповідають всім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», наявність ліцензії у підрядних та субпідрядних організацій на будівництво подібного класу об’єктів, є обов’язковим.
«Загальні вимоги: 7. Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, здійснюється з дотримання вимог ДБН В.1.2-14-2009 “Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ”, ДБН A.3.1-5-2016 “Організація будівельного виробництва”, інших нормативно-правових актів, будівельних норм та нормативних документів у сфері містобудівної діяльності.{Абзац перший пункту 7 в редакції Постанови КМ № 401 від 07.06.2017}
Здобувач ліцензії повинен підтвердити попередній досвід роботи на об’єктах будівництва нижчого класу наслідків (відповідальності) (пункт 11 додатка 2) для будівництва об’єктів:
{Абзац другий пункту 7 в редакції Постанови КМ № 401 від 07.06.2017}
що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками, - попереднє виконання робіт з будівництва не менше трьох об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із незначними наслідками;
{Абзац третій пункту 7 в редакції Постанови КМ № 401 від 07.06.2017}
що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками, - попереднє виконання робіт з будівництва не менше трьох об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками, або не менше п’яти об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із незначними наслідками.
{Абзац четвертий пункту 7 в редакції Постанови КМ № 401 від 07.06.2017}
Суб’єктам господарювання, які мають намір провадити господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та отримують ліцензію вперше, право виконувати роботи на таких об’єктах без попереднього досвіду роботи надається за умови дотримання організаційних, кадрових і технологічних вимог, установлених цими Ліцензійними умовами, та підтвердження досвіду роботи фахівців суб’єкта господарювання за попереднім місцем їх роботи (пункт 11 додатка 2).
8. Організаційними вимогами є:
1) наявність:
затвердженої організаційної структури суб’єкта господарювання відповідно до переліку робіт;
в організаційній структурі суб’єкта господарювання підрозділів та/або спеціалістів, які забезпечують виконання адміністративно-керівних, виробничо-технічних, планово-договірних, виробничих, юридичних функцій та функцій з контролю якості, промислової безпеки та охорони праці, оформлення, ведення та збереження виконавчої документації; створення та ведення фонду національних стандартів, будівельних норм та нормативно-правових актів у сфері містобудівної діяльності;
{Абзац третій підпункту 1 пункту 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 401 від 07.06.2017}
затверджених положень про відповідні структурні підрозділи та посадових інструкцій працівників згідно з розподілом обов’язків, повноважень та відповідальності осіб, штатного розпису;
укладених трудових договорів з усіма найманими працівниками;
національних стандартів, будівельних норм та нормативно-правових актів у сфері містобудівної діяльності;
власних або орендованих виробничих приміщень, засобів виробництва;
документа, який підтверджує впровадження системи управління якістю продукції суб’єкта господарювання;
2) зберігання протягом строку дії ліцензії документів (копій), які підтверджують достовірність даних, що зазначалися здобувачем ліцензії у документах, які подавалися органові ліцензування, а також документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії;
3) укомплектованість суб’єкта господарювання керівниками, професіоналами, фахівцями і робітниками необхідних професій та кваліфікацій відповідно до організаційної структури суб’єкта господарювання, положень Національного класифікатора України ДК 003:2010 “Класифікатор професій” та вимог Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (випуск 64).
{Підпункт 3 пункту 8 в редакції Постанови КМ № 401 від 07.06.2017}
Ліцензіат зобов’язаний повідомляти органові ліцензування про всі зміни даних, які зазначені в його документах, що додавалися до заяви про отримання ліцензії, не пізніше одного місяця з дня настання таких змін.»
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Також, п. 2 ст. 36 Закону встановлено що: «Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством», в нашому випадку Учасник повинен мати ліцензію на виконання будівельних робіт в тому числі.
Користування фізкультурно-оздоровчим комплексом передбачається масовим, публічним, категорією людей віком від п’яти до 70 років, що несе певні ризики, тощо. Таким чином Замовник несе повну відповідальність за здоров’я зазначеної категорії користувачів та має незаперечні права щодо вимоги надання ліцензії
Відповідно до Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», наявність ліцензії у підрядних та субпідрядних організацій на будівництво подібного класу об’єктів, є обов’язковим.
«Загальні вимоги: 7. Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, здійснюється з дотримання вимог ДБН В.1.2-14-2009 “Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ”, ДБН A.3.1-5-2016 “Організація будівельного виробництва”, інших нормативно-правових актів, будівельних норм та нормативних документів у сфері містобудівної діяльності.{Абзац перший пункту 7 в редакції Постанови КМ № 401 від 07.06.2017}
Здобувач ліцензії повинен підтвердити попередній досвід роботи на об’єктах будівництва нижчого класу наслідків (відповідальності) (пункт 11 додатка 2) для будівництва об’єктів:
{Абзац другий пункту 7 в редакції Постанови КМ № 401 від 07.06.2017}
що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками, - попереднє виконання робіт з будівництва не менше трьох об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із незначними наслідками;
{Абзац третій пункту 7 в редакції Постанови КМ № 401 від 07.06.2017}
що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками, - попереднє виконання робіт з будівництва не менше трьох об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками, або не менше п’яти об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із незначними наслідками.
{Абзац четвертий пункту 7 в редакції Постанови КМ № 401 від 07.06.2017}
Суб’єктам господарювання, які мають намір провадити господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та отримують ліцензію вперше, право виконувати роботи на таких об’єктах без попереднього досвіду роботи надається за умови дотримання організаційних, кадрових і технологічних вимог, установлених цими Ліцензійними умовами, та підтвердження досвіду роботи фахівців суб’єкта господарювання за попереднім місцем їх роботи (пункт 11 додатка 2).
8. Організаційними вимогами є:
1) наявність:
затвердженої організаційної структури суб’єкта господарювання відповідно до переліку робіт;
в організаційній структурі суб’єкта господарювання підрозділів та/або спеціалістів, які забезпечують виконання адміністративно-керівних, виробничо-технічних, планово-договірних, виробничих, юридичних функцій та функцій з контролю якості, промислової безпеки та охорони праці, оформлення, ведення та збереження виконавчої документації; створення та ведення фонду національних стандартів, будівельних норм та нормативно-правових актів у сфері містобудівної діяльності;
{Абзац третій підпункту 1 пункту 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 401 від 07.06.2017}
затверджених положень про відповідні структурні підрозділи та посадових інструкцій працівників згідно з розподілом обов’язків, повноважень та відповідальності осіб, штатного розпису;
укладених трудових договорів з усіма найманими працівниками;
національних стандартів, будівельних норм та нормативно-правових актів у сфері містобудівної діяльності;
власних або орендованих виробничих приміщень, засобів виробництва;
документа, який підтверджує впровадження системи управління якістю продукції суб’єкта господарювання;
2) зберігання протягом строку дії ліцензії документів (копій), які підтверджують достовірність даних, що зазначалися здобувачем ліцензії у документах, які подавалися органові ліцензування, а також документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії;
3) укомплектованість суб’єкта господарювання керівниками, професіоналами, фахівцями і робітниками необхідних професій та кваліфікацій відповідно до організаційної структури суб’єкта господарювання, положень Національного класифікатора України ДК 003:2010 “Класифікатор професій” та вимог Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (випуск 64).
{Підпункт 3 пункту 8 в редакції Постанови КМ № 401 від 07.06.2017}
Ліцензіат зобов’язаний повідомляти органові ліцензування про всі зміни даних, які зазначені в його документах, що додавалися до заяви про отримання ліцензії, не пізніше одного місяця з дня настання таких змін.»
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Також, п. 2 ст. 36 Закону встановлено що: «Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством», в нашому випадку Учасник повинен мати ліцензію на виконання будівельних робіт в тому числі.
Користування фізкультурно-оздоровчим комплексом передбачається масовим, публічним, категорією людей віком від п’яти до 70 років, що несе певні ризики, тощо. Таким чином Замовник несе повну відповідальність за здоров’я зазначеної категорії користувачів та має незаперечні права щодо вимоги надання ліцензії
Тендерна документація
Дата подання: 05 червня 2018 19:48
Дата відповіді: 07 червня 2018 14:15
Просимо внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до норм чинного законодавства та виключити умову щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції тнаступних документів: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, завірені підписом уповноваженої особи учасника, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів;
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін);
- розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання робіт;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е);
- календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.)
Оскільки, під час аукціону початкова ціна тендерної пропозиції буде змінюватись. Передбачити данну вимогу для подання учасником-переможцем
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
При цьому виходячи зі змісту пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону.
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити, детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Крім того, відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454 “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі”, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (далі - ДСТУ), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
При підготовці пропозиції Учасник повинен провести розрахунки відповідно до технічного завдання та визначити вартість тендерної пропозиції.
Визначення вартості предмета закупівлі неможливе без розрахунку та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам що встановленні для предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів;
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін);
- розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання робіт;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е);
- календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.)
У свою чергу, частиною шостою статті 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника- переможця.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом
Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником.
Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Отже, враховуючи вище зазначене, договірна ціна та всі інші документи повинні бути подані до початку аукціонної сесії та розраховані відповідно до норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, зазначена вимога базується на законодавчих актах і є обов’язковою, тому вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
При цьому виходячи зі змісту пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону.
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити, детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Крім того, відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454 “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі”, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (далі - ДСТУ), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
При підготовці пропозиції Учасник повинен провести розрахунки відповідно до технічного завдання та визначити вартість тендерної пропозиції.
Визначення вартості предмета закупівлі неможливе без розрахунку та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам що встановленні для предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів;
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін);
- розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання робіт;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е);
- календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.)
У свою чергу, частиною шостою статті 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника- переможця.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом
Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником.
Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Отже, враховуючи вище зазначене, договірна ціна та всі інші документи повинні бути подані до початку аукціонної сесії та розраховані відповідно до норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, зазначена вимога базується на законодавчих актах і є обов’язковою, тому вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Тендерна документація
Дата подання: 05 червня 2018 19:53
Дата відповіді: 07 червня 2018 14:16
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі" вимогу про надання документів про субпідрядні організації, а саме до п.17 ст. 22 Закону "17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю." Згідно тендерної документації даний пункт порушений
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно зі статтею 317 Господарського кодексу України будівництво об’єктів, які виконуються суб’єктами господарювання для інших суб’єктів або на їх замовлення, здійснюється на умовах підряду.
Статтею 318 Господарського кодексу України визначено, що за договором підряду на капітальне будівництво одна сторона (підрядник) зобов’язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника) побудувати і здати замовникові у встановлений строк, визначений договором, об’єкт відповідно до проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а замовник зобов’язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об’єкти і оплатити їх.
На підставі статті 319 Господарського кодексу України підрядник має право залучати до виконання договору третіх осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результати їх роботи. У цьому випадку підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як замовник. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» генеральний підрядник координує діяльність субпідрядників на будівельному майданчику, здійснює контроль за виконанням ними договірних зобов’язань, відповідає за організацію будівельного виробництва тощо.
За усталеною практикою договір підряду укладається замовником із підрядником, який здійснюватиме реалізацію основних (профільних) розділів проекту відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації.
Виходячи з наведеного, субпідряднику, у разі набуття ним статусу субпідрядника, потрібно мати ліцензію на виконання будівельних робіт, які він буде здійснювати власними силами на об’єкті будівництва, за відповідним класом наслідків, зазначеним у додатку до ліцензії, а також всі передбачені законодавством України документи.
Статтею 318 Господарського кодексу України визначено, що за договором підряду на капітальне будівництво одна сторона (підрядник) зобов’язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника) побудувати і здати замовникові у встановлений строк, визначений договором, об’єкт відповідно до проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а замовник зобов’язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об’єкти і оплатити їх.
На підставі статті 319 Господарського кодексу України підрядник має право залучати до виконання договору третіх осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результати їх роботи. У цьому випадку підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як замовник. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» генеральний підрядник координує діяльність субпідрядників на будівельному майданчику, здійснює контроль за виконанням ними договірних зобов’язань, відповідає за організацію будівельного виробництва тощо.
За усталеною практикою договір підряду укладається замовником із підрядником, який здійснюватиме реалізацію основних (профільних) розділів проекту відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації.
Виходячи з наведеного, субпідряднику, у разі набуття ним статусу субпідрядника, потрібно мати ліцензію на виконання будівельних робіт, які він буде здійснювати власними силами на об’єкті будівництва, за відповідним класом наслідків, зазначеним у додатку до ліцензії, а також всі передбачені законодавством України документи.
Тендерна документація
Дата подання: 05 червня 2018 19:55
Дата відповіді: 07 червня 2018 14:17
Внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції вимоги щодо надання довідки про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу ліцензії виданої учаснику. Вимога є дискримінаційною, учасники не зобовязанні використовувати зазначені програти та мають право самостійно обирати яким чином проводити розрахунки відповідно до чинного в Україні законодавства
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Також, звертаємо Вашу увагу, що в Тендерній документації зазначено «наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу», тобто Учасник має право самостійно обирати, який комплекс використовувати при проведенні розрахунків, що в свою чергу виключає дискримінацію.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Також, звертаємо Вашу увагу, що в Тендерній документації зазначено «наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу», тобто Учасник має право самостійно обирати, який комплекс використовувати при проведенні розрахунків, що в свою чергу виключає дискримінацію.
Тендерна документація
Дата подання: 05 червня 2018 19:58
Дата відповіді: 07 червня 2018 14:18
Просимо виключити ще одну дискримінаційну вимогу з тендерної документації, а саме:). Учасник повинен зазначити у даній довідці інформацію про наявність головного інженера, який має повну вищу закінчену освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр або спеціаліст з досвідом роботи не менше ніж 5 років, виконавця робіт з досвідом роботи не менш ніж 5 років та який має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр або спеціаліст або бакалавр; інженера-проектувальника, який має вищу освіту з досвідом роботи не менше двох років. Замовник згідно Закону має право вимагати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, але встановлені таким чином вимоги є прямо дискримінаційними та обмежуючими, що спрямовані на звуження коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши, Ваше звернення, вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними. У ст. 3. Принципи здійснення закупівель Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) зазначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5. Недискримінація учасників Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У ст. 16. Кваліфікаційні критерії Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно зі ст. 22 Тендерна документація Закону тендерна документація повинна містити, зокрема: 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Для отримання якісного продукту, Замовник має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження його досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Для отримання якісного продукту, Замовник має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження його досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2018 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТІ-НОВА СОЮЗ" |
85 910 460,20
UAH з ПДВ
|
85 910 460,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельно-проектна фірма УКРАЇНА" |
91 881 633,80
UAH з ПДВ
|
91 781 633,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТІ-НОВА СОЮЗ" #38949830 |
Відхилено |
85 910 460,20
UAH з ПДВ
|
22 червня 2018 12:56
|
ТОВ "Будівельно-проектна фірма УКРАЇНА" #33776341 |
Переможець |
91 781 633,80
UAH з ПДВ
|
26 червня 2018 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 00:06
|
Додаткова угода _8 2020.rar | зміни до договору |
11 серпня 2020 00:01
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 23:58
|
8 (1).pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 23:55
|
Договірна ціна (1).pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 23:55
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 11:48
|
Додаткова угода 7 ФОК.PDF | зміни до договору |
23 квітня 2020 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 11:40
|
Додаткова угода 6 ФОК.PDF | зміни до договору |
23 квітня 2020 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 16:53
|
ДД_5 ФОК.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 23:41
|
ПЗ.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 23:05
|
ИВР.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 23:05
|
ЗВР.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 23:05
|
дц.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 23:05
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 23:01
|
Админ и приб.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:58
|
r_25_ДЦ_ОС_8-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:58
|
r_25_ДЦ_ОС_7-2.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:58
|
r_25_ДЦ_ОС_7-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:58
|
r_25_ДЦ_ОС_6-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:58
|
r_25_ДЦ_ОС_4-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:58
|
r_25_ДЦ_ОС_2-6.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:58
|
r_25_ДЦ_ОС_2-5.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:58
|
r_25_ДЦ_ОС_2-4.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:58
|
r_25_ДЦ_ОС_2-3.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:58
|
r_25_ДЦ_ОС_2-2.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:58
|
r_25_ДЦ_ОС_2-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:58
|
r_25_ДЦ_ЛС3_2-1-18__.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:58
|
r_25_ДЦ_ЛС3_2-1-11.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 22:47
|
r_25_ДЦ_ЛС2_7-2-4.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС2_2-1-14.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС2_2-5-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС2_2-2-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС2_2-1-9.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС2_2-1-28.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС2_2-1-27.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС1_8-1-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС2_2-1-26.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС1_7-2-3.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС2_2-1-24.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС1_7-2-2.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС2_2-1-20__.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС1_7-2-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС1_7-1-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС1_6-1-4.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС1_6-1-3.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
r_25_ДЦ_ЛС1_6-1-2.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 22:13
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 22:02
|
r_25_ДЦ_ЛС1_6-1-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_4-1-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-6-4.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-6-3.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-6-2.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-6-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-4-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-3-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-25_09.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-23.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-22.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-21.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-19.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-17__.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-16__.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-15__.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-13.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-12.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-10.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-8.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-7.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-6.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-5.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
ДОП Договір 4.PDF | зміни до договору |
15 листопада 2019 21:52
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2019 14:27
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2019 20:13
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2019 18:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 18:01
|
Scan_20190327_185236 (1).pdf | зміни до договору |
29 березня 2019 17:59
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
29 березня 2019 17:12
|
Д2.pdf | зміни до договору |
29 березня 2019 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2018 15:03
|
ДУ 1 договір 115.pdf | зміни до договору |
17 липня 2018 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2018 18:41
|
ДУ 1 договір 115.pdf | зміни до договору |
12 липня 2018 18:38
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2018 18:22
|
договір | укладений |
12 липня 2018 18:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгодження вартості робіт на 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 115 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлена редакція д.у.: узгодження вартості робіт на 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 115 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 115 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | графік фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 115 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 115 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Порядок здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | графік фінансування робіт і уточнення банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | графік фінансування робіт і уточнення банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | графік фінансування робіт і уточнення банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку виконання робіт, уточнення у графік виконання робіт та графік фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДД 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження дії договору до 30.12.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення договірної ціни без збільшення суми |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |