Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетська,1 в м. Львові" (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
83 527 987,40 UAH
UA-2018-04-19-002555-a 455fee4809c7438097a914717220071d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394575
+380322394552
iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394575,+380322394552
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2018 22:46
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2018 19:00
Початок аукціону: 14 травня 2018 14:36
Очікувана вартість: 83 527 987,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 417 639,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1002 роботи
"Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетська,1 в м. Львові" (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Університетська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 травня 2018 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 16:31
ТД_ Реставрація_2018 (1)_нова редакція_03.05.2018.doc
03 травня 2018 16:31
ПЕРКЕЛІК ЗМІН_03.05.2018.docx
19 квітня 2018 22:46
ТД_ Реставрація_2018.doc
19 квітня 2018 22:46
Додаток 1 Технічне завдання.doc
19 квітня 2018 22:46
Додаток 2 (проект_договору).doc
19 квітня 2018 22:46
Технічні вимоги.docx
19 квітня 2018 22:46
Експертний звіт.pdf
03 травня 2018 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 22:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 16:31
ТД_ Реставрація_2018 (1)_нова редакція_03.05.2018.doc
03 травня 2018 16:31
ПЕРКЕЛІК ЗМІН_03.05.2018.docx
19 квітня 2018 22:46
ТД_ Реставрація_2018.doc
19 квітня 2018 22:46
Додаток 1 Технічне завдання.doc
19 квітня 2018 22:46
Додаток 2 (проект_договору).doc
19 квітня 2018 22:46
Технічні вимоги.docx
19 квітня 2018 22:46
Експертний звіт.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство фірма "Будремсервіс" 78 858 742,67
UAH з ПДВ
75 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 78 942 871,92
UAH з ПДВ
75 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2018 11:25
Довідка з МВС.PDF
11 травня 2018 15:42
17.2.Управління охорони.rar
11 травня 2018 15:42
17.1ЛНУім І.Франка.rar
11 травня 2018 15:42
Пропозиція частина 2.7z
11 травня 2018 15:42
Пропозиція частина 1.7z

Публічні документи

11 травня 2018 17:23
Банківська гарантія.rar
11 травня 2018 17:23
проект договору.pdf
11 травня 2018 17:23
відомості з ЄДРПОУ.pdf
11 травня 2018 17:23
ліцензія 2018.PDF
11 травня 2018 17:23
Статут нова редакція.pdf
11 травня 2018 17:23
Лист про пільги з ПДВ.pdf
11 травня 2018 17:23
витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 травня 2018 17:22
Кошторис.rar
11 травня 2018 17:22
довідка з Податкової.pdf
11 травня 2018 17:22
довідка з МВС.pdf
11 травня 2018 17:22
лист-відгук 2.pdf
11 травня 2018 17:22
лист-відгук 1.pdf
11 травня 2018 17:22
копія звіту 1-ДФ.pdf
11 травня 2018 17:22
лист щодо звіту 1-ПВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство фірма "Будремсервіс"

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство фірма "Будремсервіс"
#30705875
Переможець 75 899 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2018 17:16

Документи

17 травня 2018 17:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2018 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство фірма "Будремсервіс"
#30705875
75 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2018 17:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 20:06
Угода про розірвання договору (Реставрація головного корпусу).pdf укладений
28 квітня 2021 20:04
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:09
Додаткова угода № 11 (Будремсервіс).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 10:06
Додаткова угода_10_Головний корпус.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 12:08
Додаткова угода_9_Головний корпус.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 14:36
Додатковий договір № 8_Реставрація головного корпусу_зміни.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 14:35
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 12:06
Додатковий договір № 7_Реставрація головного корпусу.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 12:05
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2019 15:49
Додатковий договір № 6_Реставрація головного корпусу.pdf зміни до договору
03 серпня 2019 15:48
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2019 12:02
ДУ-5-Реставрація.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 12:01
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2019 10:10
Додатковий договір_фінансування на 2019 рік_Головний корпус.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 10:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 18:16
Додаткова угода_реставрація Головного корпусу.jpg зміни до договору
28 грудня 2018 18:14
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 10:08
Додаткова угода № 2_збільшення фінансування_2018.jpg зміни до договору
19 грудня 2018 10:07
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 17:30
Головний корпус_Додаткова угода_збільш.фінансув..jpg зміни до договору
07 грудня 2018 17:29
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2018 19:06
ЗВІТ із внесеними змінами відповідно до рішення ТК.docx зміни до договору
07 червня 2018 19:03
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2018 18:55
Протокол засідання тендерного комітету_Реставрація.docx зміни до договору
07 червня 2018 18:54
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 19:53
Календарний план графік (1).pdf укладений
01 червня 2018 19:50
Договірна ціна (1).pdf укладений
01 червня 2018 19:50
Договір_31.05.2018.pdf укладений
01 червня 2018 19:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із відсутністю технічної можливості вносити зміни до внесеної інформації щодо закупівлі на майданчику, розміщуємо протокол засідання тендерного комітету щодо виправлення формальних (технічних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю у вказаному доступному профілі. Керуючись «Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 та Положенням про тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка внести зміни до внесеної інформації у Оголошенні про проведення процедури закупівлі, Звіті про результати проведення процедури закупівлі від 01 червня 2018 р. та інших документах закупівлі загалом на майданчик «Прозорро» (ЦБД) до закупівлі: "Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетська,1 в м. Львові" (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-19-002555-a в частині кількості робіт, а саме: замінити інформацію щодо кількості робіт у Звіті про результати проведення процедури закупівлі від 01 червня 2018 року у пункті 5 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» - 1002 роботи» та викласти у новій редакції пункт 5 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» - 1 роботи».
Номер договору про закупівлю: 31/05.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/05.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із відсутністю технічної можливості вносити зміни до внесеної інформації щодо закупівлі на майданчику, а саме у Звіт про результати проведення процедури закупівлі, розміщуємо у вказаному доступному профілі Звіт про результати проведення процедури закупівлі із відповідними змінами, а саме викладено у новій редакції пункт 5 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» - 1 роботи». Керуючись «Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 та Положенням про тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка.
Номер договору про закупівлю: 31/05.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/05.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині збільшення фінансування на 2018 рік (п.4.1 Договору) у зв'язку із збільшенням бюджетного фінансування. Фінансування на 2018 рік становить 11 856 108, 00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 31/05.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/05.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині збільшення фінансування на 2018 рік, а саме: додаткове фінансування складає 11 858 214, 14 грн. з ПДВ. Всі інші умови Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 31/05.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/05.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в такій частині: "Виконання робіт у 2018 році складає 11 858 214, 14 грн. за рахунок коштів: з державного бюджету по програмі 2201840. Решту виконання робіт буде проводитися у 2019 році після затвердження кошторисних призначень та відповідно до актів виконаних робіт".
Номер договору про закупівлю: 31/05.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/05.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині фінансування на 2019 рік в частині: "Фінансування та виконання робіт у 2019 році буде проводитись за рахунок коштів з державного бюджету по програмі 2201840 проекту «Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана франка на вул. Університетській, 1 в м. Львові» після затвердження кошторисних призначень у сумі 9 833 235.26 грн. (дев’ять мільйонів вісімсот тридцять три тисячі двісті тридцять п’ять грн. 26 коп.) та відповідно до підписаних актів виконаних робіт. Усі інші умови договору залишити без змін".
Номер договору про закупівлю: 31/05.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/05.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору № 31/05.2018 в частині фінансування на 2020 р. та продовження дії цього Договору до 2020 року у зв'язку із відстутності повного фінансування робіт у поточному році.
Номер договору про закупівлю: 31/05.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/05.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині коригування суми фінансування на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 31/05.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині фінансування робіт у 2019 році у зв'язку із надходженням із бюджету додаткового фінансування.
Номер договору про закупівлю: 31/05.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині фінансування робіт у 2019 році у зв'язку із надходженням із бюджету додаткового фінансування.
Номер договору про закупівлю: 31/05.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині визначення фінансування на 2020 рік та продовжити дію договору до кінця 2021 року у зв'язку із затримкою фінансування.
Номер договору про закупівлю: 31/05.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині уточнення та зміни суми фінансування на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 31/05.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю до 2021 р. та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 2021 року у зв'язку із виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, затримки фінансування витрат замовника, такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 31/05.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 51 699 546,23
UAH (в тому числі ПДВ 8 616 591,04 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони погодили розірвати договір за взаємною згодою у зв'язку із коригуванням проектно-кошторисної документації. Роботи виконані на суму 51699546.23 грн. з ПДВ.