Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з оновлення, модернізації, дооснащення та інтеграції з існуючим програмно-апаратним комплексом комплексної системи відеоспостереження на об’єктах соціально-культурного призначення у Голосіївському, Печерському, Солом’янському та Подільському районах м. Києва
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2018-04-11-001594-c a54acea50d924a3fb99f243610c389d9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пихтін Микола Миколайович

380444542347 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київ обл., Київ, Соціалістична, 3
Контактна особа: Пихтін Микола Миколайович
380444542347
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2018 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2018 17:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 12:57
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

послуги з оновлення, модернізації, дооснащення та інтеграції з існуючим програмно-апаратним комплексом комплексної системи відеоспостереження на об’єктах соціально-культурного призначення у Голосіївському, Печерському, Солом’янському та Подільському районах м. Києва, детально викладено у Додатку 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з оновлення, модернізації, дооснащення та інтеграції з існуючим програмно-апаратним комплексом комплексної системи відеоспостереження на об’єктах соціально-культурного призначення у Голосіївському, Печерському, Солом’янському та Подільському районах м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2018 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 18:10
Зміни (перелік)_20.04.18_Голосіїв.docx
20 квітня 2018 18:04
ТД_соцкульт_Голосіївський_зі змінами від 20.04.doc
11 квітня 2018 18:20
ТД_соцкульт_Голосіївський.doc
20 квітня 2018 18:04
Додаток_5_ТП_соцкульт_Голосіївський зі змінами від 20.04.docx
11 квітня 2018 18:20
Додаток_5_ТП_соцкульт_Голосіївський.docx
20 квітня 2018 18:04
Додаток_4_Проект_Договору_соцкульт_Голосіївський зі змінами від 20.04.doc
11 квітня 2018 18:20
Додаток_4_Проект_Договору_соцкульт_Голосіївський.doc
20 квітня 2018 18:04
Додаток_3_ТЗ_соцкульт_Голос., Печер., Солом., Подол зі змінами від 20.04.docx
11 квітня 2018 18:20
Додаток_3_ТЗ_соцкульт_Голос., Печер., Солом., Подол..docx
20 квітня 2018 18:03
Додаток_2_ст.17_соцкульт_Голосіївський зі змінами від 20.04.docx
11 квітня 2018 18:20
Додаток_2_ст.17_соцкульт_Голосіївський.docx
20 квітня 2018 18:03
Додаток_1_ст.16_соцкульт_Голосіївський зі змінами від 20.04.docx
11 квітня 2018 18:20
Додаток_1_ст.16_соцкульт_Голосіївський.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога, щодо усунення дискваліфікаційних вимог
Дата подання: 17 квітня 2018 16:01
Дата відповіді: 20 квітня 2018 16:11
Доброго дня шановні колеги! Уважно вивчивши тендерну документацію ми хочему звернути Вашу увагу на ряд дискваліфікаційних вимог, що згідно чинного законодавства України, а саме Закону України про публічні закупівлі, є неприпустимими. Згідно пункту 2 статті 16 Закону України про публічні закупівлі чітко визначені кваліфікаційні критерії, які Замовник має право вимагати від учасників. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Таким чином, вважаємо, що положення документації відкритих торгів щодо умов підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям з наданням додаткових документів, таких як: - На підтвердження кваліфікації працівників надається (-ються) посвідчення, диплом (-и) та інше, видане (-і) виробником обладнання, яке надається Замовником для встановлення та яке зазначене у пункті 4.3 розділу 4 Технічних вимог (Додаток № 3 до цієї тендерної документації), про успішне проходження навчання з інсталяції, налаштування, пусконалагодження, гарантійного та післягарантійного обслуговування зазначеного обладнання із дотриманням технологічних вимог, його інтеграції з програмним забезпеченням замовника, вказаного у пункті 3.4 розділу 3 Технічних вимог (Додаток № 3 до цієї тендерної документації); - Авторизаційний лист від виробника обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні), яке надається Замовником для встановлення та зазначене у пункті 4.3 розділу 4 Технічних вимог (Додаток № 3 до цієї тендерної документації), про підтвердження повноважень Учасника на здійснення монтажних та пусконалагоджувальних робіт, інтеграцію обладнання з програмним забезпеченням замовника, вказаного у пункті 3.4 розділу 3 Технічних вимог (Додаток № 3 до цієї тендерної документації) зі збереженням гарантійного обслуговування, є незаконним і таким, що порушує наші права та інтереси, як потенційних учасників процедури закупівлі, що мають достатній досвід для виконання цих робіт проте обмежені даними вимогами. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника, порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а також вимоги статті 5, 22 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації відкритих торгів. Окремо звертаємо увагу на те, що скарги з аналогічних питань були предметом розгляду органу оскарження у сфері державних закупівель, за результатами розгляду яких, та за сприянням органу оскарження, Замовники приводили документацію торгів у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що вимога, яка зазначена в пп.12 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців)» п.2. «Інша інформація» Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації» тендерної документації щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції Авторизаційного листа від виробника обладнання про підтвердження кваліфікації Учасника на здійснення монтажних та пусконалагоджувальних робіт, інтеграцію обладнання з програмним забезпеченням Замовника, є необхідною вимогою та не являється такою, що обмежує конкуренцію, та не призводить до дискримінації учасників, оскільки обладнання, яке надається Замовником (зазначене у пункті 4.3 розділу 4 Технічних вимог (Додаток 3 до цієї тендерної документації)) повинно бути встановлено з дотриманням технічних умов, технічних вимог, які звичайно встановлюються до виконання таких робіт з метою збереження гарантійного строку, наданого виробником обладнання, що має підтверджуватись відповідним документом.
Згідно з вимогами ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, Замовник зобов’язаний передбачити їх в тендерній документації. Отже, на виконання вимог зазначеної статті Закону, в тендерній документації на закупівлю в Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікації працівників надається (-ються) сертифікат(и), виданий(-і) виробником обладнання, яке надається Замовником для встановлення та яке зазначене у пункті 4.3 розділу 4 Технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації), про успішне проходження навчання з інсталяції, налаштування, пусконалагодження, гарантійного та післягарантійного обслуговування зазначеного обладнання із дотриманням технологічних вимог, його інтеграції з програмним забезпеченням замовника, вказаного у пункті 3.4 розділу 3 Технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації). Вищевказані документи надають Замовнику можливість пересвідчитись у відповідній кваліфікації працівників Учасника для забезпечення належного надання послуг зі збереженням гарантії на обладнання.

Додатково повідомляємо, що за результатом розгляду вашого звернення, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації щодо уточнення кваліфікаційних вимог до працівників, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН" 3 989 580,00
UAH з ПДВ
3 969 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 3 996 540,00
UAH з ПДВ
3 976 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2018 21:32
Електронний підпис
08 травня 2018 21:03
п00_Супровідна2 - Голос.pdf
05 травня 2018 13:49
Електронний підпис
05 травня 2018 13:44
п03_Довідка МВС.pdf
05 травня 2018 13:44
п00_Супровідна.pdf
27 квітня 2018 22:38
Електронний підпис
27 квітня 2018 22:35
1594_112-142.pdf
27 квітня 2018 22:35
1594_01-18.pdf
27 квітня 2018 22:35
1594_19-40.pdf
27 квітня 2018 22:35
1594_68-85.pdf
27 квітня 2018 22:35
1594_86-111.pdf
27 квітня 2018 22:35
1594_145.pdf
27 квітня 2018 22:35
1594_41-56.pdf
27 квітня 2018 22:35
1594_57-59.pdf
27 квітня 2018 22:35
1594_00.pdf
27 квітня 2018 22:35
1594_143-144 Калькуляція.pdf
27 квітня 2018 22:35
1594-146-156 техн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН"
#40226536
Переможець 3 969 580,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2018 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН"
#40226536
3 969 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2018 18:17
Додаткова угода_3 до договору 6_18_05.pdf зміни до договору
13 серпня 2018 18:16
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2018 15:05
Додаткова угода_2 до договору 6_18_05.pdf зміни до договору
11 червня 2018 15:05
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2018 14:01
Додаткова угода_1 до договору 6_18_05.pdf зміни до договору
21 травня 2018 14:01
Електронний підпис укладений
16 травня 2018 12:54
договір_6_18_05_соц_культ_Голос.pdf укладений
16 травня 2018 12:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 6/18-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/18-05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Додатків №2 і №4 договору
Номер договору про закупівлю: 6/18-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/18-05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення зміни до Додатку №3 Договору
Номер договору про закупівлю: 6/18-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/18-05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 969 580,00
UAH