Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з оновлення, модернізації, дооснащення та інтеграції з існуючим програмно-апаратним комплексом комплексної системи відеоспостереження на об’єктах соціально-культурного призначення у Оболонському, Святошинському та Шевченківському районах м. Києва
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2018-04-11-001571-c ● 19bb2d2f8c9147b796f58ddd0a94ba34
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , Київ обл., Київ, Соціалістична, 3 |
Контактна особа: |
Пихтін Микола Миколайович 380444542347 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2018 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2018 15:27 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
послуги з оновлення, модернізації, дооснащення та інтеграції з існуючим програмно-апаратним комплексом комплексної системи відеоспостереження на об’єктах соціально-культурного призначення у Оболонському, Святошинському та Шевченківському районах м. Києва, детально викладено у Додатку 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з оновлення, модернізації, дооснащення та інтеграції з існуючим програмно-апаратним комплексом комплексної системи відеоспостереження на об’єктах соціально-культурного призначення у Оболонському, Святошинському та Шевченківському районах м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, місто Київ, Київ, вул.Дегтярівська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2018 18:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2018 18:14 |
Зміни 20.04.18_Оболонь.docx | |
20 квітня 2018 18:13 |
ТД_соцкульт_Оболонський зі змінами від 20.04.doc | |
20 квітня 2018 18:13 |
Додаток_5_ТП_Оболонський зі змінами від від 20.04.docx | |
20 квітня 2018 18:13 |
Додаток_4_Проект_Договору_соцкульт_Оболонський зі змінами від 20.04.doc | |
20 квітня 2018 18:13 |
Додаток_3_ТЗ_соцкульт_Обол., Святош., Шевченк.зі змінами від 20.04.docx | |
20 квітня 2018 18:13 |
Додаток_2_ст.17_соцкульт_Оболонський зі змінами від 20.04.docx | |
20 квітня 2018 18:13 |
Додаток_1_ст.16_соцкульт_Оболонський зі змінами від 20.04.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога, щодо усунення дискваліфікаційних вимог
Дата подання: 17 квітня 2018 16:04
Дата відповіді: 20 квітня 2018 16:10
Доброго дня шановні колеги! Уважно вивчивши тендерну документацію ми хочему звернути Вашу увагу на ряд дискваліфікаційних вимог, що згідно чинного законодавства України, а саме Закону України про публічні закупівлі, є неприпустимими. Згідно пункту 2 статті 16 Закону України про публічні закупівлі чітко визначені кваліфікаційні критерії, які Замовник має право вимагати від учасників. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Таким чином, вважаємо, що положення документації відкритих торгів щодо умов підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям з наданням додаткових документів, таких як: - На підтвердження кваліфікації працівників надається (-ються) посвідчення, диплом (-и) та інше, видане (-і) виробником обладнання, яке надається Замовником для встановлення та яке зазначене у пункті 4.3 розділу 4 Технічних вимог (Додаток № 3 до цієї тендерної документації), про успішне проходження навчання з інсталяції, налаштування, пусконалагодження, гарантійного та післягарантійного обслуговування зазначеного обладнання із дотриманням технологічних вимог, його інтеграції з програмним забезпеченням замовника, вказаного у пункті 3.4 розділу 3 Технічних вимог (Додаток № 3 до цієї тендерної документації); - Авторизаційний лист від виробника обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні), яке надається Замовником для встановлення та зазначене у пункті 4.3 розділу 4 Технічних вимог (Додаток № 3 до цієї тендерної документації), про підтвердження повноважень Учасника на здійснення монтажних та пусконалагоджувальних робіт, інтеграцію обладнання з програмним забезпеченням замовника, вказаного у пункті 3.4 розділу 3 Технічних вимог (Додаток № 3 до цієї тендерної документації) зі збереженням гарантійного обслуговування, є незаконним і таким, що порушує наші права та інтереси, як потенційних учасників процедури закупівлі, що мають достатній досвід для виконання цих робіт проте обмежені даними вимогами. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника, порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а також вимоги статті 5, 22 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації відкритих торгів. Окремо звертаємо увагу на те, що скарги з аналогічних питань були предметом розгляду органу оскарження у сфері державних закупівель, за результатами розгляду яких, та за сприянням органу оскарження, Замовники приводили документацію торгів у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що вимога, яка зазначена в пп.12 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців)» п.2. «Інша інформація» Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації» тендерної документації щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції Авторизаційного листа від виробника обладнання про підтвердження кваліфікації Учасника на здійснення монтажних та пусконалагоджувальних робіт, інтеграцію обладнання з програмним забезпеченням Замовника, є необхідною вимогою та не являється такою, що обмежує конкуренцію, та не призводить до дискримінації учасників, оскільки обладнання, яке надається Замовником (зазначене у пункті 4.3 розділу 4 Технічних вимог (Додаток 3 до цієї тендерної документації)) повинно бути встановлено з дотриманням технічних умов, технічних вимог, які звичайно встановлюються до виконання таких робіт з метою збереження гарантійного строку, наданого виробником обладнання, що має підтверджуватись відповідним документом.
Згідно з вимогами ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, Замовник зобов’язаний передбачити їх в тендерній документації. Отже, на виконання вимог зазначеної статті Закону, в тендерній документації на закупівлю в Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікації працівників надається (-ються) сертифікат(и), виданий(-і) виробником обладнання, яке надається Замовником для встановлення та яке зазначене у пункті 4.3 розділу 4 Технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації), про успішне проходження навчання з інсталяції, налаштування, пусконалагодження, гарантійного та післягарантійного обслуговування зазначеного обладнання із дотриманням технологічних вимог, його інтеграції з програмним забезпеченням замовника, вказаного у пункті 3.4 розділу 3 Технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації). Вищевказані документи надають Замовнику можливість пересвідчитись у відповідній кваліфікації працівників Учасника для забезпечення належного надання послуг зі збереженням гарантії на обладнання.
Додатково повідомляємо, що за результатом розгляду вашого звернення, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації щодо уточнення кваліфікаційних вимог до працівників, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що вимога, яка зазначена в пп.12 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців)» п.2. «Інша інформація» Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації» тендерної документації щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції Авторизаційного листа від виробника обладнання про підтвердження кваліфікації Учасника на здійснення монтажних та пусконалагоджувальних робіт, інтеграцію обладнання з програмним забезпеченням Замовника, є необхідною вимогою та не являється такою, що обмежує конкуренцію, та не призводить до дискримінації учасників, оскільки обладнання, яке надається Замовником (зазначене у пункті 4.3 розділу 4 Технічних вимог (Додаток 3 до цієї тендерної документації)) повинно бути встановлено з дотриманням технічних умов, технічних вимог, які звичайно встановлюються до виконання таких робіт з метою збереження гарантійного строку, наданого виробником обладнання, що має підтверджуватись відповідним документом.
Згідно з вимогами ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, Замовник зобов’язаний передбачити їх в тендерній документації. Отже, на виконання вимог зазначеної статті Закону, в тендерній документації на закупівлю в Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікації працівників надається (-ються) сертифікат(и), виданий(-і) виробником обладнання, яке надається Замовником для встановлення та яке зазначене у пункті 4.3 розділу 4 Технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації), про успішне проходження навчання з інсталяції, налаштування, пусконалагодження, гарантійного та післягарантійного обслуговування зазначеного обладнання із дотриманням технологічних вимог, його інтеграції з програмним забезпеченням замовника, вказаного у пункті 3.4 розділу 3 Технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації). Вищевказані документи надають Замовнику можливість пересвідчитись у відповідній кваліфікації працівників Учасника для забезпечення належного надання послуг зі збереженням гарантії на обладнання.
Додатково повідомляємо, що за результатом розгляду вашого звернення, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації щодо уточнення кваліфікаційних вимог до працівників, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2018 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН" |
3 793 460,00
UAH з ПДВ
|
3 774 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
3 799 375,00
UAH з ПДВ
|
3 780 375,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН" #40226536 |
Переможець |
3 774 460,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2018 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2018 12:39
|
Додаткова угода_4 до договору 8_18_05.pdf | зміни до договору |
18 липня 2018 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2018 11:47
|
Додаткова угода_3 до договору 8_18_05.pdf | зміни до договору |
16 липня 2018 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2018 15:03
|
Додаткова угода_2 до договору 8_18_05.pdf | зміни до договору |
11 червня 2018 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2018 13:47
|
Додаткова угода_1 до договору 8_18_05.pdf | зміни до договору |
21 травня 2018 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2018 13:07
|
договір_8_18_05_соц_культ_Оболон.pdf | укладений |
16 травня 2018 13:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 8/18-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/18-05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до Додатків №2 і №4 договору |
Номер договору про закупівлю: | 8/18-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/18-05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до Додатку №3 |
Номер договору про закупівлю: | 8/18-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/18-05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до Додатку №3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 8/18-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/18-05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |