Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Магнітні картки» код 30160000-8 за ДК 021:2015 (проїзні квитки на основі пластикових безконтактних карт)
Очікувана вартість
1 856 808,00 UAH
UA-2017-12-04-001090-a 2303a292594f459f97ee2208efe6ba07
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. 26.10.2017 та 13.11.2017 були оголошені відкриті торги на закупівлю «Магнітні картки» код 30160000-8 за ДК 021:2015 (проїзні квитки на основі пластикових безконтактних карт). Двічі для участі у торгах зареєструвався та подав тендерну пропозицію лише один учасник. Двічі, 10.11.2017 та 28.11.2017 відповідно, торги були відмінені через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. При цьому потреба у закупівлі існує і на сьогоднішній день.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2017 16:52
Оскарження наміру укласти договір: 15 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
314500 шт
«Магнітні картки» код 30160000-8 за ДК 021:2015 (проїзні квитки на основі пластикових безконтактних карт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, Голосіївський район, вул. К. Малевича, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Тендерна документація

04 грудня 2017 16:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія "СПЕКЛ"
#32961928
Переможець 1 856 808,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2017 16:52

Документи

04 грудня 2017 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2017 16:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "СПЕКЛ"
#32961928
1 856 808,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2017 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 16:27
Звіт про виконання договору укладений
02 квітня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 18:04
52.17-367 ДУ1.pdf зміни до договору
24 жовтня 2018 18:02
Повідомлення ДУ 1 подовження строків договору 367.docx зміни до договору
24 жовтня 2018 18:02
Електронний підпис укладений
15 грудня 2017 15:29
Контракт укладений
15 грудня 2017 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1. Подовження дії договору на строк, достатній для проведення закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума додаткової угоди 2 228 169,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 52.17-367
Договір:
Номер додаткової угоди: 52.17-367
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2017 — 15 січня 2019
Сума оплати за договором: 2 042 057,78
UAH з ПДВ