Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт їдальні Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: м. Харків, вул. От. Яроша, 11, Інв. № 103000062, а саме: ремонт приміщень, заміна вікон та дверей, ремонт системи водопроводу та каналізації, електромонтажні роботи, вентиляція залу (коригування). (Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015 - 45453000-7).
Очікувана вартість
6 800 000,00 UAH
UA-2017-11-17-001625-b b0e5cc6bf15e4746b9daad43c0e901f3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Щолоков

+380666200158
+380577075016
tender@karazin.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Код ЄДРПОУ: 02071205
Вебсайт: http://www.univer.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., м. Харьков, майдан Свободи, 4
Контактна особа: Сергій Щолоков
+380666200158,+380577075016
tender@karazin.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2017 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2017 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2017 08:00
Початок аукціону: 04 грудня 2017 14:23
Очікувана вартість: 6 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт їдальні Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: м. Харків, вул. От. Яроша, 11, Інв. № 103000062, а саме: ремонт приміщень, заміна вікон та дверей, ремонт системи водопроводу та каналізації, електромонтажні роботи, вентиляція залу (коригування). (Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015 - 45453000-7).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61045, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Отакара Яроша, 11, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 20 листопада 2017 16:37
Дата відповіді: 21 листопада 2017 12:08
Добрий день! Згідно додатку № 2 до тендерної документації треба зробити довідку про аналогічний договір. Скажіть буд ласка, за яке роки можна прикладати договір. Та можна замість копії актів прийому виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в та копії довідок про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 прикладати до тендерної документації копію Декларації про готовність об’єкта до експлуатації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати копію зазначеного ним аналогічного договору за будь який рік.
2. Для документального підтвердження інформації щодо виконання аналогічного договору Учасник повинен надати тількі ті документи, що вимагаються в тендерній документації, а саме: копії актів прийому виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в та копії довідок про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3.
Питання
Дата подання: 21 листопада 2017 12:51
Дата відповіді: 21 листопада 2017 12:55
Відповідь на попереднє запитання, Ви написали, що аналогічні договори за будь який рік можна вказувати в тендерної пропозиції Учасника. А як поступати, якщо аналогічні роботи виконувались до 2012 року та копії актів прийому виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в та копії довідок про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 на сьогоднішній день до 2013 року відібрані та знищені. Так як вони не мають науково-історичної цінності та втратили практичне значення для підприємств. Що тоді треба подавати Учаснику до тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При оформленні пропозиції учасник повинен керуватись Законом України "Про публічні закупівлі" та умовами тендерної документації.
Відповідь
Дата подання: 21 листопада 2017 14:03
Дата відповіді: 21 листопада 2017 14:36
Дякую Вам за Вашу відповідь!
Відповідь: Дякую за запитання.
Тендерна документація
Дата подання: 21 листопада 2017 15:17
Дата відповіді: 24 листопада 2017 14:47
Згідно Тендерної документації р 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" п. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" № 2 Відомості про матеріальні ресурси (матеріали, вироби, які необхідні для виконання робіт)у відповідності до Проекту (Додаток № 1 до тендерної документації). ( сторінка 7). Питання: Відомість матеріальних ресурсів до нашої пропозиції Договірної ціни, яку ми додаємо до тендерної пропозиції, ща мається на увазі - Додаток 1?. Матеріали повинні відповідати переліку додатку № 1 по всім параметрам ( фірма, відсутність транспортних витрат, ЗСВ і т.п.)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання № 1: Додаток № 1 це дев’ять файлів, розміщених в одній папці під назвою "Додаток № 1 Проект" до тендерної документації, які поєднують в собі всю проектну документацію за предметом закупівлі.
Відповідь на питання № 2: Відповідно до вимог, викладених в п. 6 р. 3 тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник повинен надати у тому числі):
- відомості про матеріальні ресурси (матеріали, вироби, які необхідні для виконання робіт) у відповідності до Проекту (Додаток № 1 до тендерної документації).
Додаток 3
Дата подання: 22 листопада 2017 16:35
Дата відповіді: 22 листопада 2017 16:57
Згідно додатоку № 3 до тендерної документації "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" р. 12. "ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВЯЗАНЬ СТОРІН ЗА ДОГОВОРОМ", п.12.2. 12.2. Підрядник надає Замовнику забезпечення виконання Договору про закупівлю у виді банківської гарантії не пізніше дати укладення Договору на суму ___________________ грн. (_______________ грн ______ коп.). Договір гарантії укладається між Підрядником та банком. За гарантією банк гарантує перед Замовником виконання Підрядником свого обов’язку. Гарант відповідає перед Замовником за порушення зобов’язання Підрядником. У разі порушення Підрядником зобов’язання забезпеченого гарантією, гарант зобов’язаний сплатити Замовнику грошову суму відповідно до умов гарантії в строк до 3 (трьох) банківських днів з моменту пред’явлення вимоги Замовником. Гарантія буде надана на строк виконання робіт та прийому всіх передбачених Договором робіт Замовником (здача об’єкта в дію). Гарантія буде використана для гарантування виконання таких фінансових зобов’язань Підрядника, як сплата санкцій та відшкодування Замовнику збитків, зумовлених невиконанням або неналежним виконанням Підрядником зобов’язань за Договором. Питання: Як визначається розмір банківської гарантії до розділу 12 Договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ціни пропозиції Учасника. Розмір відсоткового відношення ціни "ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ" вказан в Тендерній документації.
Печать
Дата подання: 23 листопада 2017 07:48
Дата відповіді: 24 листопада 2017 14:51
Добрый день! Скажите пожалуйста, необходимо ли на каждой странице, на оригиналах документов, которые созданы непосредственно Участником (где есть информация), печать и подпись должностного лица или достаточно только в конце документа ставить.
Відповідь: Під час підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен керуватись вимогами, викладеними в п. 1 р. 3 тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2017 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО "ОРЕМБУДСЕРВІС" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (РЕГІОНАЛЬНИЙ ОСЕРЕДОК) ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ "СОЮЗ ОРГАНІЗАЦІЙ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ" 6 027 035,88
UAH з ПДВ
6 027 035,88
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" 6 499 929,85
UAH з ПДВ
6 499 929,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИИСК" 6 792 529,99
UAH з ПДВ
6 792 529,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2017 16:22
ст. 17 Закона.pdf
08 грудня 2017 16:22
Довідка МВС України (1).pdf
01 грудня 2017 17:15
11. Календар.графік.pdf
01 грудня 2017 17:15
10. Відом. ресурсів.pdf
01 грудня 2017 17:15
9. Відом. обягів робіт..pdf
01 грудня 2017 17:15
8.1. Договор+КБ3+КБ2.pdf
01 грудня 2017 17:15
5. ст. 17 Закону.pdf
01 грудня 2017 17:15
4. Рішення власника.pdf
01 грудня 2017 17:15
4. Право підпису.pdf
01 грудня 2017 17:15
3. Статут.PDF
01 грудня 2017 17:15
2. Проект договору.pdf

Публічні документи

01 грудня 2017 17:11
Уставні.pdf
01 грудня 2017 17:11
Статут.pdf
01 грудня 2017 17:11
Стаття 17 Закону.pdf
01 грудня 2017 17:11
Протокол ріш.власн.pdf
01 грудня 2017 17:11
Проект договору.pdf
01 грудня 2017 17:11
Наказ про призначення.pdf
01 грудня 2017 17:11
Календарний графік.pdf
01 грудня 2017 17:11
Договор+КБ3-КБ2.pdf
01 грудня 2017 17:11
Гарантия банка.rar
01 грудня 2017 17:11
Відомість ресурсів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО "ОРЕМБУДСЕРВІС" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (РЕГІОНАЛЬНИЙ ОСЕРЕДОК) ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ "СОЮЗ ОРГАНІЗАЦІЙ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"

ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИИСК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО "ОРЕМБУДСЕРВІС" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (РЕГІОНАЛЬНИЙ ОСЕРЕДОК) ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ "СОЮЗ ОРГАНІЗАЦІЙ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
#33676161
Відхилено 6 027 035,88
UAH з ПДВ
05 грудня 2017 16:17
ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ"
#40400532
Рішення скасоване 6 499 929,85
UAH з ПДВ
14 грудня 2017 16:15
ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ"
#40400532
Відхилено 6 499 929,85
UAH з ПДВ
14 грудня 2017 16:18
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИИСК"
#19465983
Відхилено 6 792 529,99
UAH з ПДВ
18 грудня 2017 16:19

Документи

05 грудня 2017 16:17
Електронний підпис
05 грудня 2017 16:16
Протокол № 36-2.PDF

Документи

08 грудня 2017 13:53
Електронний підпис
08 грудня 2017 13:52
Протокол № 36-3.PDF

Документи

14 грудня 2017 16:18
Електронний підпис
14 грудня 2017 16:17
Протокол № 36-4.PDF

Документи

18 грудня 2017 16:19
Електронний підпис
18 грудня 2017 16:18
Протокол № 36-5.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
18 грудня 2017 16:19
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі